Last news in Fakti

12 Февруари, 2021 11:23 4 901 24

Още конски сили за Skoda Scala

  • skoda-
  • scala-
  • monte carlo-
  • abt sportsline-
  • тунинг

Тунинг специалисти увеличиха мощността на хечбека от 150 на 190 коня

Още конски сили за Skoda Scala - 1

Германската фирма ABT Sportsline разработи "наточена" версия Edition S за Skoda Scala. Така чешкият хечбека вече е с добавена мощност, увеличаваща конските сили на 1.5-литровия турбо бензинов двигател от 150 на 190. Иновацията ще бъде произведена в ограничена серия от 500 броя и ще се продава само в Германия.

Още конски сили за Skoda Scala

Scala Edition S ще се предлага с шестстепенна механична скоростна кутия и задвижване на предните колела. В допълнение към подобрения двигател, хечбекът получава окачване, понижено с 15 милиметра, 18-цолови джанти, нови седалки с тапицерия от черен плат и алуминиеви педали.

Германските дилъри вече са готови да приемат поръчки. Наточеният хечбек струва 33 790 евро, което е с 9 400 евро повече от стандартния модел с базов трицилиндров мотор с мощност 95 конски сили. Skoda Scala Edition S е изградена на базата на върховата конфигурация Monte Carlo.

Още конски сили за Skoda Scala

Различава се от останалите в боядисаните в черно корпуси на страничните огледала, решетката на радиатора и вложките в предната броня. Ще припомним, че Skoda Scala излезе на европейския пазар през 2018 г. и все още няма версия RS, така че вариантът Edition S от ABT Sportsline може да запълни тази празнина.

Хечбекът е базиран на модулната архитектура MQB-A0 с полунезависимо задно окачване и задвижване само на предните колела. Новото Volkswagen Polo е изградено на същата платформа. В Европа и у нас Scala се предлага с турбодвигател 1.0 TSI (95 или 115 к.с.), с четирицилиндров 1.5 TSI (150 к.с.) и с дизел 1.6 TDI с мощност 115 к.с.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 РАДИО ЕЛТО

    9 3 Отговор
    няма лоши коли има лоши шофьори
  • 2 БАЙ Х@Й ‼

    20 8 Отговор
    Три цилиндъра 1,5 литра - ФВ да не правят от едно БМВ( 6 цилиндъра 3 литра) две шкоди 😀😀😉

    Коментиран от #10, #17

  • 3 Скалата

    18 1 Отговор
    Сина взе такава и е доволен ! Аз не я харесвам , обаче !Пластмаса от всякъде !

    Коментиран от #4

  • 4 сектант

    11 18 Отговор

    До коментар #3 от "Скалата":

    Като слеза от дъстъра и се кача на такава шкода все едно влизам в москвич

    Коментиран от #5, #6

  • 5 123

    17 5 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Ами логично. То като караш нещо подобно на ЗАЗ-ка, Шкодата ще ти се стори като Москвич, че даже и на Лада може да ти заприлича.
  • 6 123

    10 2 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Пък като се върнеш обратно , сякаш влизаш в Майбах
  • 7 321

    8 7 Отговор
    Много е добра. 150 коня са и предостатъчни, а със старнадртите 115 върви прекрасно. С 190 има да върти на място. Само малко дразни, че има някакви системи асистенти, които като излизам от лентата без мигач и волана автоматично ме връща в правата линия.

    Коментиран от #9

  • 8 хъхъ

    7 8 Отговор
    Фен съм на големите атмосферни бензинови двигатели, тия еднолитровки с турбо нещо не ме кефят. Още по-голямо безумие е да слагаш турбо на двигател, който е едва 90-120кс., като може тия коне да ги изкараш и от атмосферен четирицилиндров. А 150 коня спокойно можеше да е един нормален V6.
  • 9 30 tdi

    4 7 Отговор

    До коментар #7 от "321":

    достатъчни за какво? да си пуснеш задната чистачка?

    Коментиран от #11, #20, #21

  • 10 дядо курти от село пиперково

    22 0 Отговор

    До коментар #2 от "БАЙ Х@Й ‼":

    1.5TSI E 4 ЦИЛИНЪДАРА...3 цилиндров е 1.0TSI..

    Коментиран от #12, #15

  • 11 ханой

    6 4 Отговор

    До коментар #9 от "30 tdi":

    Предостатъчни са за градска кола от тон и 200кг. Като гледам колко табуретки от по 60-75 к.с. се движат из улиците...мъка, мъка, някои даже са им турили и газчица, че много горят.
  • 12 ханой

    11 3 Отговор

    До коментар #10 от "дядо курти от село пиперково":

    Парите за турбото да ги бяха вложили в още един цилиндър и щяха да изкарат същата мощност, а двигателя нямаше да е толкова натоварен и щеше да издържи по-дълго.
  • 13 сигурно

    4 4 Отговор
    Мотора и сто хил. няма да изкара !!!!!

    Коментиран от #16, #18

  • 14 😝😝....

    1 3 Отговор
    Само цвета гаден
  • 15 БАЙ Х@Й ‼

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "дядо курти от село пиперково":

    Аха, това са два различни агрегати!
  • 16 БАЙ Х@Й ‼

    5 5 Отговор

    До коментар #13 от "сигурно":

    Ами те новите трикраки са си консумативи! Идеята е да излъжат с малкото кубици екоданните на стенда, а че при нормална работа миксира е в "розовото" на оборотомера не ги е грижа!
  • 17 vikilexus

    7 2 Отговор

    До коментар #2 от "БАЙ Х@Й ‼":

    1.5 ТСИ 150 коня е 4 цилиндъра! 4 цл. Евро 6д темр. най-новият еко сертификат е за 2021 г. и дава най-ниският разход на гориво за 4 цл. двигател - дори новият Супърб Комби 2020 г. се задоволява със 7 литра бензин в смесен режим 50 км. градско - 50 км извънградско със същият 4 цл. мотор 1.5 тци 150 коня с 6 ст. ръчка.
  • 18 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "сигурно":

    Това да не ти е Москвич 408?
  • 19 Живко

    6 4 Отговор
    Пълна пръдня
  • 20 321

    11 1 Отговор

    До коментар #9 от "30 tdi":

    Достатъчни да се движи прилично в града, а по магистралата да държи в рамките на малко над ограничението. Достатъчни да ми харчи средно при 50:50 градско и извън - около 5,3 л. на 100 км. Освен това обръщам внимание, че тези 115 к.с. си ги има, докато 20-30 годишните морги с обемни шестаци половината коне са измрели, а другите бягат на 1 крак.

    Коментиран от #23

  • 21 Инж. Ганев

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "30 tdi":

    Баце, тия 190 коня ще ти правят ластици по всяко време. Така ще ти тегли, че ще си мислиш дали не си 1.5 ТДИ! Ще го настигнеш чак при 200, и то с бая зор!
  • 22 Солчица

    4 2 Отговор
    Говорим за малък турбиниран двигател и то на вагините ще го пие тва масло кат жаден пернинчанин.
  • 23 Колко мъка има по този свят

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "321":

    Клееетите хорица,имала си ги била,смеххх,миксер,който върви и звучи така!
  • 24 кочо

    0 0 Отговор
    това са коли еднодневки или за състезания.