Last news in Fakti

18 Декември, 2012 10:39 4 735 43

Обявиха финалистите за "Кола на годината"

  • кола на годината

 

Организаторите на европейския конкурс "Автомобил на годината" определиха моделите, които ще спорят за престижната титла. От 34 претенденти до финала стигат само осем коли. Победителят ще бъде определен в началото на март на салона в Женева. Финалистите са избрани от жури, в което влизат 58 журналисти от 20 европейски страни.

Ford B-Max

Hyundai i30

Mercedes A-Klasse

Peugeot 208

Renault Clio

Subaru BRZ / Toyota GT86

Volkswagen Golf

Volvo V40


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БУМЕР КАМОР

    2 1 Отговор
    vag sa kenef

    Коментиран от #12, #22

  • 2 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    zasto niama maibah i bmw dori sadruznika niama da e dovolen che niama lada
  • 3 М_Sux

    1 1 Отговор
    Веднага мога да посоча 2та най-добри автомобила. А класата на Мерцедес, но това което е интересно е другият автомобил. Той е Volvo V40 - за мен най-интересния автомобил. От доста време следя Волво и в момента изкараха уникална кола, много красива и стилна както вътре, така и вън. Реално, малко хора са се качвали в ново волво, но мога да кажа, че има возията на Мерцедес. Волво в момента е една добра алтернатива когато искате да карате нещо добро, но различно от познатото ни трио (Бмв,Мерц,Ауди). За 43хиляди лева си взимате кола много красив и със стилен дизайн, кола със среден разход 3.8 и возия подобна на Мерцедес.
    Това е колата която бих си купил когато имам парите.

    Коментиран от #5

  • 4 ххх

    3 1 Отговор
    По принцип не харесвам френскиет автомобили, но имам тънкото усещане, че ще е един от двамата им предтавителя.

    Коментиран от #6

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Arichikato

    1 1 Отговор
    RENAULT ;)
  • 8 nikito_blend

    3 1 Отговор
    Toyobaru на първо място, Volvo на второ, другите не ме интересуват.

    Коментиран от #14, #15

  • 9 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор
    avtomobilite sa bmw lada i mercedes
  • 10 тойотата

    3 1 Отговор
    Голф 7 то се знае. Има ли съмняващи се ?
  • 11 Megane

    1 1 Отговор
    Волво-то наистина е интересно, както каза някой колега преди мен. Но за жалост не е толкова популярна марка, поне не и последните години. Като знам какви са нагласите, най-вероятно онова дърво от ВАГ ще спечели, което ще е тъжно реално, като се има предвид, че всички останали автомобили са по-красиви, и по-добри. Този скучен ВАГ дизайн няма ли вече да го променят?!

    Коментиран от #17

  • 12 хххххххххххх

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "БУМЕР КАМОР":

    1. Volvo V40
    2. Mercedes A-Klasse
  • 13 Флориан

    0 1 Отговор
    Хюндай-а и Б-макса предизвикват приятни емоции !
  • 14 БУМЕР КАМОР

    3 1 Отговор

    До коментар #8 от "nikito_blend":

    kakvo subaru te goni kogato stava vapros za Mercedes i BMW triabva da preklonish glava i da zamalchish subaru dori e po zle ot lada koiato e sashto zdrva mashina

    Коментиран от #21

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 волво клозет

    1 1 Отговор
    Кво волво бе,тва е рено,демек хептен л..но
  • 17 волво клозет

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "Megane":

    Кво волво бе,тва е рено,демек хептен л..но

    Коментиран от #20

  • 18 Fen

    1 1 Отговор
    Моят личен топ е

    1.Реното
    2.Мерцедеса
    3.Волвото

    Реното има уникален дизайн,който е страшно иновативен и е с мн добри окомплектовки както вътре така и под капака.За мерцедеса важи същото,а Волвото си е марка,която просто винаги съм харесвал,но е мн скъпа за БГ пазар според мен :)

    П.П: Мнението ми е от опит с колите не от четено и прочие хюндайте също са добри,но все пак имам и малко лично отношение към реното :D :D

    П.П: Не ангажирам никой с моето мнение :)
  • 19 Топчо

    0 1 Отговор
    Форд са № 1!!!
  • 20 М_Sux

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "волво клозет":

    Толкова ти е акъла, какво да ти кажа.
  • 21 nikito_blend

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "БУМЕР КАМОР":

    @14 Кво се излагаш с тея Мерцедеси и БМВ-та, не струват.
  • 22 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "БУМЕР КАМОР":

    1во място : SUBARU BRZ / TOYOTA 86 / SCION FRS защото най-накрая накой да направи нещо ново и различно (писна ми да гледам фейслифти, които са уж с нови технологий..на старата платформа.) Една изцяло нова и най-важното достъпна спортна кола с невероятно управлени и пътно поведение. Кола, която е правена от ентусиасти за ентусиасти.
    2ро място VW GOLF (бих сложил волвото защото ми харесва дизайна, но не съм запознат с него) , избирам голфа поради причината че е доста подобрен в сравнение с предишната невидима 6та генерация.
    3то място Рено Клио, попринцип харесвам повече пежата, но този път реното изглежда по-добре от главния си конкурент 208цата...

    Коментиран от #26

  • 23 hienata

    1 0 Отговор
    До коментар #22 от "Име:":

    Колега пропускаш много важен факт "Организаторите на европейския конкурс", мисля, че няма да е победител азиатски автомобил. Иначе за останалите съм съгласен с теб Голф, Рено и Форд са много добри , но на мен лично фаворит ми е Мерцедеса. Volvo V40 също е страхотен автомобил , но имат малка гама двигатели (за сега). Успях да разгледам и да се повозя на Volvo V40 с надпис отзад Т4 , този автомобил като возия и динамика(180 к.с.) може да конкурира доста по-големи и скъпи автомобили. Нека победи най-добрия (макар,че се съмнявам все пак е "европейския конкурс")
  • 24 васил димчев

    1 0 Отговор
    Големи дизайнери са всички но в последните модели се забелязва влиянието на златното сечение на линиите на ГЛФ. Т ърчаха, твориха не знам кви си уродливи дизайни, но законите са си закони.

    Коментиран от #25

  • 25 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #24 от "васил димчев":

    Така е страшен дизайн му направиха италианците преди 31 години. Но въпреки не го смятам за първата кола с такава форма, французите я имат и преди голфа... рено 4 примерно...
  • 26 М_sux

    1 8 Отговор

    До коментар #22 от "Име:":

    1. Множество клиенти са недоволни от качеството на субаруто и Тойотата .... (имаше и статия специално за това)
    2. 64 хиляди лева хич не е достъпна
    3. Дизайна не е лош но не е кой знае какво
    4. За 200 коня 8 секунди от 0до100 не е кой знае какво, а е доста зле даже. Волвото със 180 коня прави същото за 7.7 секунди, а нито има претенция за голям спортист, напротив доста е тежко и доста по-луксозно. Не знам какви иновативни решения са взели, но тази кола за мен е чист провал.
    И 4те точки които съм дал могат да се проверят не е нещо написано просто така без покритие, само дизайна е субективна част. 64 хиляди са прекалено много пари за тази кола. Всичко това го казвам като огромен фен на Тойота и Субару. Малко преди да излезне очаквах да е уникална колата.. и си представях, че като ускорение ще бъде извънземно, а се оказа, че и тежките лимузини са по-бързи от тази "уникална" кола. И цената можеше да бъде минимум 15 хиляди по-надолу. Казвам го с болка като фен на 2те марки.
  • 27 Име:

    0 1 Отговор
    Не разбираш философията на тази кола.
    1во не вярвам на никакви статий за качеството на 1 автомобил
    2ро 64 хиляди лева е в България в САЩ е доста по-евтина където им е главния пазар
    3то Дизайна си ми харесва а и е предпоставка за много доработки каквото всъщност им и била идеята всеки да си я тунингова по-свой вкус както беше AE86
    4то ускорението до 100 е 7.2, освен това тя никога не е замислена за streight line performance car, а е правена за удоволствие от шофирането. Трябва да се кара с педала до долу за да върви, точно както беше и АЕ86 , ако си карал знаеш за какво става дума, аз го намирам за изключително забавно да мачкам газта до край... Самия Джеръми Кларксън каза че скоро време не е карал кола с толкова добър handling. Не са и искали да бъде най-бързата, според мен са успели да направят точно това което го нямаше дълго време до сега. А недей да мислиш че е неуспех в Америка чакат за нея, завода не смогваше да ги произвежда... Освен това на СЕМА беше пълно с нея, ако си гледал малко coverage от събитието. Хората луднаха по нея и това е колата за която се говореше 3 години преди да се появи. Отдавна кола не беше предизвиквала такъв интерес и очакване. А и все пак си спомни че АЕ86 стана легенда само с 130к.с. Разбира се че ще има и разочаровани, но от това което виждам в Speedhunters, повечето са предоволни, аз също.

    Коментиран от #28

  • 28 М_sUx

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Име:":

    И все пак си идваме на думата, че колата е твърде скъпа,поне за Европа. Следователно каквото и да кажем натам е безмислица, защото тази кола не е за Европа. Прав ли съм?

    Коментиран от #29

  • 29 Име:

    1 3 Отговор

    До коментар #28 от "М_sUx":

    Може би си прав. Но има и нещо друго. Когато си автомобилен маняк и не търсиш разумна семейна кола, която да е безопастна, икономична, евтина, просторна или високопроходима, не те интересува колко, а търсиш спортна кола не те интересува колко струва. Когато си харесаш някоя определена кола си склонен да дадеш и повече пари за нея, дори ако съществува по-евтина, която е примерно по-бърза от нея. Всичко зависи от това какво искаш от 1 кола.

    Коментиран от #31

  • 30 Киро

    1 1 Отговор
    Като изключим А-класата и Субару/Тойотота всички останали са страхотни
  • 31 330и

    1 4 Отговор

    До коментар #29 от "Име:":

    "Когато си автомобилен маняк и не търсиш разумна семейна кола, която да е безопастна, икономична, евтина, просторна или високопроходима, не те интересува колко, а търсиш спортна кола не те интересува колко струва. Когато си харесаш някоя определена кола си склонен да дадеш и повече пари за нея, дори ако съществува по-евтина, която е примерно по-бърза от нея"
    И ТОГАВА ИЗБОРА Е ЕДИН - БМВ
  • 32 330и

    1 0 Отговор
    явно се взема предвид цената, тогава и мерца ще отпадне, наградата ще вземе най-евтината или тази пред нея по цена, не ми се занимава да им видя цените
  • 33 Tomas

    0 0 Отговор
    Все некви малки ч***и, една нормална кола няма.
    А класата и Хюндая не са лоши.
    Можеше някой Пасат, Соната, Киа, 508, А4, Санта Фе, някой джип......... УЖАС. Кола на годината винаги трябва да стане некоя пр**ня.......
  • 34 тони

    1 0 Отговор
    Открийте разликите toyota-subaru. аз освен цвят друго не намирам.браво

    Коментиран от #38

  • 35 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор
    Mercedes A klasa
  • 36 VAG

    0 0 Отговор
    Естествено,че Голфа ще победи,както в последните 20години...100% ще е Ваген на първо място.
  • 37 Golf

    0 1 Отговор
    Голфа е къде къде пред всички.Нямало е нужда от номинации даже...
  • 38 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "тони":

    Ти сериозно ли??? Нали знаеш че всъщност това е една и съща кола? Разработката е съвместна и се прави в завода на Субару в Фуджи. И въпреки това има разлики, бронята е друга, също и окачването и има разлики в интериора. Освен това доработените версии от TRD и STi
    също ще са различни...
    Цял свят говори за този съвместен проект от 3 години. Той не намирал разлика. Естестветно
  • 39 Иван

    0 1 Отговор
    абе квото и да си говорич,Вагена си е Ваген.Голфа на 1 място.
  • 40 qwertyy

    0 0 Отговор
    много ми харесват А-класата и V-40ката
  • 41 vensilente

    0 0 Отговор
    Аз мисля, че кола на годината трябва да е или Рено Клио или Пежо 208... Стига вече с тия цигански голфове!!!!! /до 39-ти коментар/
  • 42 gogo

    0 0 Отговор
    Само Бенца и Волвото са от премиума класа автомобилите.Другите малолитражки нямат шанс.Волво или Мерца ще е победител.
  • 43 Методи Методиев

    0 0 Отговор
    Ако сте внимавали, ще забележите, че Голфа стои, като сбъркана стара снимка между другите предложения. Но това е само външен ефект. Все пак Голф е доказана величина в класа си. Аз обаче бих се радвал да спечели Рено клио. Този кандидат е ново измерение в малкия клас. Просторен автомобил, със всички достойнства на съвременните модели, но стои в долния ценови клас.За качество няма какво да говорим - ако се огледате ще видите колко негови прадядовци под номерацията рено 5 се движат още по нашите улици.