ФАКТИ.БГ

Ioniq, но не Hyundai, ще дебютира на 23 февруари

Това ще е първият модел на отделилата се от Hyundai марка

Публикувана: 17 Февруари, 2021 18:07
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2759
  • Ioniq, но не Hyundai, ще дебютира на 23 февруари - 1
    Снимки:Hyundai
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 4.2 от 5 гласа.

    До сега името Ioniq бе познато като моделно название на електрическите модели на корейската марка, но ето, че то вече ще съществува като отделна марка, която ще бъде изцяло електрическа. Противно на очакванията, първият самостоятелен Ioniq ще носи моделното означение 5, а от компанията разкриват, че нечетните числа са запазени за SUV-тата, докато четните ще виждаме при леките автомобили.

    Ioniq 5 ще стои върху E-GMP платформата, която е последната разработка на Kia и Hyndai и ще бъде използвана при бъдещите електрическите автомобили на трите компании. Интересна екстра за новия модел ще бъде това, че ще може да бъде използван като източник на напрежение, което според Hyundai ще бъде достатъчно, за да опечете пуйка във фурна. Или с други думи, ще може да включвате електрически консуматори в порта за зареждане.

    Както се вижда и на снимките, дизайнът ще е по-различен от този който сме свикнали да виждаме от корейската марка до сега.Освен това, малки светещи елементи в предната решетка както и 20-цолови джанти, подобряващи аеродинамичността на автомобила, ще бъдат отличителни за първия модел на марката. През следващите три години, на пазара трябва да бъдат представени Ioniq 6 - спортен луксозен седан, както и Ioniq 7, който ще бъде по-голямо SUV.

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 4.2 от 5 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Меркантилност
    1 Отговор
    по-добре да му сменят името след подобен провал

    Оценка:
    -2 +10

    Ти да видиш
    2 Отговор
    Стогодишните изгореха! Не стига китайците и Тесла, ами сега и корейците ги притискат с нови модели, а те горките дори батерии няма откъде да си купят.

    Коментиран от #4


    Оценка:
    -4 +10

    Пръч
    3 Отговор
    Това изглежда на пръв поглед много добре..

    Оценка:
    -1 +10

    Японеца
    4 Отговор

    До коментар #2 от "Ти да видиш":


    Да изчакаме: рекламираха дизела като безвреден! После хибрида, сега електричките! Озонова дупка вече няма, СО2 от вулканите кой го смята? Азотниокиси от всички мълнии са три пъти повече от всички дизелови превозни средства! МОДА И ПАРИ!

    Коментиран от #5, #6, #8, #9


    Оценка:
    -5 +13

    😁😁😁😁
    5 Отговор

    До коментар #4 от "Японеца":


    Бира и шкембееее

    Оценка:
    -0 +5

    Колко мълнии
    6 Отговор

    До коментар #4 от "Японеца":


    Колко малоумни са гръмнали на стотина метра от тебе или по-близко? А колко автомобила минаха на стотина метра от тебе и по-близко, за да им дишаш азотните окиси!

    Май не правиш разлика между една капка в морето и една капка в твоята чаша.

    Оценка:
    -1 +6

    тарикату
    7 Отговор
    Тия още 100 годинине могат да стигнат голфу, смешници.

    Оценка:
    -3 +2

    Гоуст
    8 Отговор

    До коментар #4 от "Японеца":


    Ти правиш това дет зависи от теб другото е Божа работа дет се вика.

    Оценка:
    -0 +3

    Японците пък са съвсем зле
    9 Отговор

    До коментар #4 от "Японеца":


    Японец, японец, явно всички японци като тебе мислят, че ще им се размине и това с батериите няма да се случи. Toyota заложи на грешен кон и това ще и коства лидерството в продажбите на автомобили. Та те нямат нито един електромобил.

    Забравяш, че това колко е мръсно производството на батериите зависи от това колко е мръсна енергията с която се произвеждат. Ако се произвеждат и транспортират с чиста енергия и батериите също са чисти.

    Оценка:
    -4 +2

    Инж. Ганев
    10 Отговор
    Голф 8! Смях...

    Оценка:
    -2 +3

    11
    Този коментар е премахнат от модератор.
    Димов
    12 Отговор
    Форд блокираха Модел-Е на Тесла, защото имало такъв на Форд, преди 100 години. Сега няма ли някой да блокира този Ioniq, заради скорощният модел на Хюндай?

    Коментиран от #13


    Оценка:
    -0 +3

    Чукча-читател а не писател
    13 Отговор

    До коментар #12 от "Димов":


    А кой го произвежда според тебе? Как си представяш hyundai да съди сам себе си?

    Коментиран от #14


    Оценка:
    -1 +3

    Димов
    14 Отговор

    До коментар #13 от "Чукча-читател а не писател":


    Ти защо мислиш, че написах коментара?

    Оценка:
    -1 +1

    Чукча писател а не читател
    15 Отговор
    Ами сигурно защото не правиш разлика между марка и модел. Какво чудно има, че моделът Ioniq вече няма да е модел, а става отделна марка?

    Кое е неясното и кой трябва да блокира модела според тебе?

    Примерът ти с ford и Tesla неуместен защото са конкурентни марки.

    Оценка:
    -0 +3

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Славчо Велков
    Депутатът от БСП коментира ситуацията на Стария континент след атентата в Манчестър
    Европа е бременна с тероризъм"

    Още бисери