Шестата генерация на Ford Mustang се появи на пазара през 2014 година и направи официално завръщане в Европа. Американския автомобил който се свързва с голям осмак, можеше да се поръча с 2.3-литров бензинов мотор, познат ни от Ford Focus RS. В тази си версия той развиваше 310 конски сили и 475 нютон метра, които се предават към задните гуми чрез механична или автоматична кутия. Показателите не са толкова лоши, но фактът че под капака можем да намерим 4-цилиндров двигател не допадаше на много хора.

Именно това е и причината поради която от Ford решиха, че ще премахнат „малкия“ мотор от гамата на Mustang. Заниженото търсене и малкото продажби вече рефлектираха в Германия, Испания, Италия и Франция, а през следващите месеци очакваме спирането от продажба и в другите страни в Европа.

След като 4-цилиндровия мотор изчезне навсякъде, то единствената опция ще остане 5.0-литровия атмосферен V8 бензин с 460 конски сили и 569 нютон метра, предавани към задните гуми. Той може да се поръча с механична кутия с 6 предавки или автоматична такава с 10.
-7 +4
-0 +18
-2 +4
-2 +29
-13 +14
-4 +10
-8 +10
Коментиран от #14
-7 +6
Коментиран от #13, #18
-0 +12
-11 +1
До коментар #11 от "Само че":
Има го да пълна скръб е от към вървеш с тоя мотор.
-0 +4
До коментар #10 от "Меркантилност":
Ще ти харесва ами като ти е подарък от филип бричката как нема да ти харесва.
-0 +1
Коментиран от #16
-1 +0
До коментар #15 от "Кокъл":
Прав си колега,така е.
-1 +0
-0 +2
До коментар #11 от "Само че":
Вече не го предлагат този мотор
-0 +0
-0 +1