9 Март, 2021 10:30 10 690 20

Тествахме новото Isuzu D-Max

  • isuzu-
  • d-max-
  • тест

Какво ново предлага Isuzu D-Max?

Тествахме новото Isuzu D-Max - 1

Isuzu D-Max е единствения модел на марката, който се продава в България. Този пикап направи своя официален дебют в края на миналата година. Сега имахме възможност да тестваме пикапа обстойно и да видим какви са промените спрямо предходното поколение. От компанията обещават повече технологии, по-голяма безопасност и повече възможности извън пътя, но дали е така, се опитахме да разберем.

Тествахме новото Isuzu D-Max

Екстериор

Още на пръв поглед може да познаете новото Isuzu D-Max по характерната предница. Тя включва голяма предна решетка с доста агресивен дизайн, която при нашия екземпляр беше боядисана в цвят графит, заедно с огледалата и дръжките на четирите врати. Фаровете са с LED дневни светлини, а автоматична смяна на къси и дълги светлини, също бяха част от оборудването при нашата версия. Странични стъпенки и 18-цолови гуми допълваха външния вид, а оранжевият цвят със сигурност се отличаваше доста на пътя.

Тествахме новото Isuzu D-Max

Интериор

Интериорът предлага достатъчно място, както за шофьора и пасажера в предната част, така и за пътниците на втория ред седалки. Отзад могат да се возят спокойно двама човека, но при малък компромис с мястото, трима души също могат да се поберат. Салонът предлага и доста различни места за съхранение на различни предмети, джобовете във вратите са големи и събират спокойно бутилка от литър и половина.

Тествахме новото Isuzu D-Max

Версиите в по-горните нива на оборудване разполагат с кожено табло с декоративен шев, а материалите които докосвате най-често са меки на пипане. Разбира се има и твърди пластмаси, но те са в долните части, където не се очаква голямо взаимодействие с тях. Шофьорската седалка се регулира електрически, както нагоре, така и напред и назад, заедно с настройка на лумбалната опора. Подгряване на седалките и климатроник с физически бутони за настройка също правят впечатление в новата генерация на пикапа.

Тествахме новото Isuzu D-Max

В средата на таблото е разположен 9-инчов екран, като отново виждаме няколко физически бутона за бърз достъп, но за съжаление инфотеймънт системата не може да се похвали с много функции. Една от най-важните и разширяваща доста възможностите ѝ е безжичната свързаност с Android Auto и Apple CarPlay, които ние използвахме по време на целия тест. След като свържете телефона си може да изберете предпочитана навигация, както и да приемате или отхвърляте обаждания чрез волана. Гласови команди също са налични и използват вградения асистент на съответната операционна система.

Тествахме новото Isuzu D-Max

Ходови характеристики

Под капака на новото Isuzu D-Max може да се намери същият мотор от старото поколение, който се е доказал през годините и именно за това остава единствен вариант за цялата гама. При базовите версии може да се поръча единствено задвижване на задните колела, но все пак ще препоръчаме варианта с 4х4. Двигателя е с обем от 1.9-литра и разполага със 164 конски сили, които са достатъчни, но не впечатляват с особено ускорение.

Тествахме новото Isuzu D-Max

Скоростната кутия при нашия екземпляр беше автоматична с 6 предавки, но механична също може да бъде избор при конфигуриране. Големият ъпгрейд спрямо предишното поколение е заключването на задния диференциал, което дава огромно предимство извън пътя в комбинация с A/T гумите с размер 265/65/18 и режима 4LOW, осигуряващ така наречените бавни предавки.

Тествахме новото Isuzu D-Max

Минус който може да отбележим е при автоматичната скоростна кутия, която е леко мудна и не сменя предавките, по начина по който сме свикнали при останалите автомобили от последните години, но това може да бъде решено лесно с поръчката на автомобил с механична такава. Максималната скорост е 180км/ч., която не успяхме да тестваме, но пък тежащият близо 2 тона пикап ни изненада със стабилност при по-динамично шофиране. Окачването е малко по-твърдо от това което очаквахме, но това е нормално, имайки предвид, че в задната част можем да намерим листови ресори.

Тествахме новото Isuzu D-Max

Камера за заден ход, предни и задни парктроници позволяват сравнително лесното паркиране на пикапа, а различни асистенти при шофиране могат да са доста полезни. Един от тях е адаптивният круиз контрол, a заедно със системата следене на лентите може да коригира волана при леки завои. Система за следене на мъртвата точка и такава за предупреждение от удар са доста полезни, както при шофиране, така и при излизане от парко-места на заден ход.

Тествахме новото Isuzu D-Max

Заключение

В заключение можем да кажем, че новото Isuzu D-Max е идеален избор за хората които се опитват да съчетаят „работен кон“ със семеен автомобил. Пикапът предлага редица нови технологии и екстри, като същевременно запазва и дори подобрява поведението си извън пътя.

Тествахме новото Isuzu D-Max

От гледна точка на цена, D-Max предлага по-ниска от тази на конкурентите си като Toyota Hilux, Ford Ranger и Volkswagen Amarok, като за базовия вариант ще са ви нужни 55 хиляди лева, а за такъв с богато оборудване като този който тествахме ние, цената нараства до близо 80 хиляди лева. Повече за цените може да видите в таблицата.

Тествахме новото Isuzu D-Max


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Сатъра на Хана

    6 15 Отговор
    Обаче НЕ СМЕЯТ ДА ГИ ПРОДАВАТ ПРИ НАС В АМЕРИКА :))

    Коментиран от #5

  • 2 Тунберг

    8 26 Отговор
    колко тежи ?? какви са СО2 емисиите, 160 коня , слаба работа
  • 3 пффф

    18 25 Отговор
    Пикап с двигател 1.9 литра!?!?!Тва ако го вкарам в изорана нива по баира нагоре и ще умре на място.Не знам дали и бавните ще му помогнат.Инъче за асфалта може и да става.

    Коментиран от #9, #11

  • 4 Дедо Клец

    38 4 Отговор
    Защо не пишете има ли блокаж,на кои мост/ове,може ли да се поръча със стария истински що-годе двигател3.1 дизел,колко носи колко тегли?? Омръзна ми да чета какъв телевизор имало,на таблото,как ще плъзгам пръст/ако работя с ръкавица/по тъч не знам какво си! И който за максимум една година работа по обекти,където му е местото,а не пред кафето,ще даде фира...Явно ще си купуваме старите БЕЗ телевизори,и други трошливи джаджи вътре,за работа!

    Коментиран от #6

  • 5 Бегай бе

    18 1 Отговор

    До коментар #1 от "Сатъра на Хана":

    ти си у Америка колко аз съм,на Луната.........Освен ако,не са кръстили така някое изоставено Българско село!
  • 6 Толкова си чел

    8 2 Отговор

    До коментар #4 от "Дедо Клец":

    И двете неща ги пише
  • 7 vikilexus

    16 1 Отговор
    Трябваше малко да вдигнат кубатурата и мощноста като пикапа Тойота Хайлукс 2021 г. - 2.8 л. 204 коня и 520 Нютонметра също и той с 4Лоу бавни предавки и истинско 4х4 - е верно Хайлукс е 92 000 лева базово - но едиственият истински офроудър за Евро съюза с 204 коня турбо-дизел двигател от 2800 сс - няма даунсайзинги като другите марки в Евро съюза продавани! За съжаление спират и Навара в Евро съюза края на година и новия модел Навара ще само в Сащ и арабския свят - така правят Аморок и Хайлукс + Рейнджър Раптор Европа единствените офроудъри с истинско 4х4 - за съжаление всички са по 100 000 лева бройката - особено Рейнджър Раптор Европа с 212 коня е ужасяващите 119 000 лева от Мото Пфое.

    Коментиран от #8

  • 8 Komapak

    19 7 Отговор

    До коментар #7 от "vikilexus":

    Не виждам проблем. Всички полицаи във френските Алпи са със същото исузу. Включително и няколко репатрака. Явно има защо. Апропо немски недоразумения тук не се срещат.
  • 9 Буха ха

    9 2 Отговор

    До коментар #3 от "пффф":

    Изобщо карал ли си някога автомобил с “бавни”? Ако е така, първа бърза на коя бавна отговаря като предавателно число?
  • 10 Джуган

    11 3 Отговор
    Петгодишната гаранция е още едно преимущество.

    Коментиран от #18

  • 11 гост

    18 4 Отговор

    До коментар #3 от "пффф":

    Що Нивата като е с 1.7 да не умира?
  • 12 ПАЧО

    3 19 Отговор
    Тези смешни 164 кс да си ги заврът в пломбата, Не се ли научиха да слагат големи двигатели ако беше 464 кс щеше да е убиец .
  • 13 Алекс

    8 17 Отговор
    Друго си е един Додж Рам осмак бензин доказан в годините,е вярно че гълта като змей но е много як пикап,а какъв саунд вади!!!!
    Груб американски камион но просторен като ЗИЛ!!!
  • 14 Алексей

    14 3 Отговор
    Не е откласа на Тундра, но с 360 Н.м. въртящ момент не е толкова зле. Конете не позволяват висока скорост, но са достатъчно за поддържане на 110 км/ч. Това не го взимаме да се състезавам със спортни коли.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Пич

    8 4 Отговор
    Това го взимам да е работен кон.Хич не ме интересуват други глупости за женчовци. Японски пикап за работа , здрав и приятен за каране. И евтин сравнен с конкуренцията.
  • 18 Invektoplktor

    6 2 Отговор

    До коментар #10 от "Джуган":

    И кое точно му е предимството? Ssang Yong Musso също е с 5-годишна гаранция, но е много по-мощно, проходимо и луксозно.
  • 19 аееи

    9 1 Отговор
    Това е може би най-подценената марка автомобили за всички времена. Жалко, че не предлагат цялата си гама в България, но явно пазарът е такъв. Изключително здрав, надежден и комфортен автомобил с легендарни двигатели, които се влагат в едни от най-успешните модели на други марки.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.