През изминалата седмица от Kia разпространиха няколко изображения в които се виждаха части от бъдещ електромобил. Снимките показваха част от фаровете, стоповете и силуета на колата, а ето че днес вече можем да видим целия автомобил, както и дизайнерските решения, които ще наблюдаваме занапред при корейската марка.
Kia EV6 дебютира онлайн, за да покаже новият дизайн на марката, докато повече техническа информация ще разберем по-късно този месец, когато е и официалното представяне на модела.
Можем да видим предница при която вече няма голяма решетка, която от компанията наричаха „тигърски нос“. Виждаме голям отвор в долната част на бронята, а фаровете са с дневни светлини във външната част, които доста напомнят тези при Audi.
Задницата е може би по-интересна от гледна точка на дизайн и светлини. Можем да видим стопове, които заемат цялата дължина на багажника и продължават от единия до другия калник. Формите са остри, а в средата виждаме обновеното лого на KIA.
Интериорът е доста традиционен и не показва някакви дръзки решения. Воланът е с два лъча, а два свързани дисплея, пред водача и в централната част, доста напомнят тези при Mercedes-Benz.
Kia-та използва новата платформа на Hyundai Motors – E-GMP, която вече видяхме при електрическия Ioniq 5, което означава че ще видим сходни характеристики и технологии между двата модела. Очаква се повече информация за задвижване и пробег в следващите седмици, когато, както споменахме е официалната премиера на EV6.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Рено ентусиаст
10:06 15.03.2021
2 Изпадналите
10:16 15.03.2021
3 провинциалист
10:33 15.03.2021
4 Шок и ужас
Коментиран от #5, #10
12:00 15.03.2021
5 Рено ентусиаст
До коментар #4 от "Шок и ужас":
с кво са се доказали тия несретници.Крадат технооогии и ги сглобявят в корея големата работа.Коментиран от #13, #17
13:00 15.03.2021
6 Дачия фен
Коментиран от #8
13:15 15.03.2021
7 12345
Коментиран от #9
13:23 15.03.2021
8 Пурко
До коментар #6 от "Дачия фен":
Само в сънищата ти за тази цена! Иначе си е добър от към дизайн, различен и ориентиран към новото поколение, а за останалото ще почакаме да видим!14:10 15.03.2021
9 Хихи
До коментар #7 от "12345":
Не теслопоклонници, а петролопитеците какво ще правят, като не остана вече фирма да прави коли с ДВГ! Колко са продажбите на ДВГ коли на година? До 90 млн. ли стигаха! Е значи има пазар за всички електрички Тесла 20 млн, другите останалите! ДВГ няма да се продават в белия свят!Коментиран от #11, #12
15:40 15.03.2021
10 чичо
До коментар #4 от "Шок и ужас":
+++...Кога ще ни стигнат нас корейците?Така и не се научиха да бягат назад.16:46 15.03.2021
11 12345
До коментар #9 от "Хихи":
То сметките са едно, но реалността съвсем друго. Я ми кажи коя компания в момента продава по 20 милиона на година. Няма такава. И няма да има. особенно елелктомобили. Защото освен сегашните автопроизводители, на пазара се намесват и нови играчи. И тук разковничето за големи продажби ще е цената. Видно е от лидерите по продажби в момента - Клио, Поло, Крса и т.н. Аа при Илончо знаем какви цени са.Коментиран от #14
17:31 15.03.2021
12 Бачо Киро
До коментар #9 от "Хихи":
Хахаха какви 20 милиона на година продажби на Тесла бе, гений... Вие за всичкото време от основаването на Тесла преди не много време направихте 1 милион бройки общо, по 20 на година щял да продава... Ако Тесла не продаваше емисии и зад Мъск не стоеше правителството на САЩ щеше да видиш тесли през крив макарон. Като минат всички на ток кои емисии ще продавате? За гърба в лицето на правителството да не говорим... Я ФВ да пусне кола в бета тест каро всяка една Тесла с автопилот и да видим каква ще е веднага реакцията? Днес между другото Тесла са надигали цените на модели с до 10000 долара. Абе не мога да разбера като дори не сте ги карали, а да не говорим да сте си купили, как толкова дрънкате... Като други бастуни, дето спорят кое е по бързо - Бугати или Кьонигсег... Същата работа си, дрънкаш наизуст... Никога няма да имате модел като Ф-сериите на Форд, Голф на ФВ или Корола на Тойота, които продават над милион бройки всяка година.Коментиран от #15
17:50 15.03.2021
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Хихи
До коментар #11 от "12345":
И какво знаеш! Те винаги са били високи цените и винаги е продавал най-много електрички! Друго?18:10 15.03.2021
15 Хихи
До коментар #12 от "Бачо Киро":
Гений, кога е имала Тесла масово производство преди Модел 3, можеш ли да кажеш? Кога започна масовото производство на Тесла? Не започна ли 2019? А, влез да видиш годишното производство за 2020! Какво ги смяташ бройките, предни години, където монтират половината кола на ръка! Това време отмина безвъзвратно! А отварят нови и нови заводи! И излизат нови и нови модели и, те всички ще са масови, а не по 15 хиляди годишно производство!18:17 15.03.2021
16 Коментара
19:27 15.03.2021
17 Фен на Сектанта
До коментар #5 от "Рено ентусиаст":
Тези си купуват технологии, не ги крадат. Правят качествени коли. Не виждам в България да правят коли! Един се опита и фалира завода.21:16 16.03.2021
18 Фен на Сектанта
21:16 16.03.2021
19 Иван
16:45 17.03.2021