15 Март, 2021 10:00 6 027 19

Kia дебютира с нов дизайн

  • kia-
  • ev6-
  • ioniq 5-
  • ioniq

Kia EV6 е новия електромобил на марката

Kia дебютира с нов дизайн - 1
Снимки: Kia

През изминалата седмица от Kia разпространиха няколко изображения в които се виждаха части от бъдещ електромобил. Снимките показваха част от фаровете, стоповете и силуета на колата, а ето че днес вече можем да видим целия автомобил, както и дизайнерските решения, които ще наблюдаваме занапред при корейската марка.

Kia EV6 дебютира онлайн, за да покаже новият дизайн на марката, докато повече техническа информация ще разберем по-късно този месец, когато е и официалното представяне на модела.

Можем да видим предница при която вече няма голяма решетка, която от компанията наричаха „тигърски нос“. Виждаме голям отвор в долната част на бронята, а фаровете са с дневни светлини във външната част, които доста напомнят тези при Audi.

Задницата е може би по-интересна от гледна точка на дизайн и светлини. Можем да видим стопове, които заемат цялата дължина на багажника и продължават от единия до другия калник. Формите са остри, а в средата виждаме обновеното лого на KIA.

Интериорът е доста традиционен и не показва някакви дръзки решения. Воланът е с два лъча, а два свързани дисплея, пред водача и в централната част, доста напомнят тези при Mercedes-Benz.

Kia-та използва новата платформа на Hyundai Motors – E-GMP, която вече видяхме при електрическия Ioniq 5, което означава че ще видим сходни характеристики и технологии между двата модела. Очаква се повече информация за задвижване и пробег в следващите седмици, когато, както споменахме е официалната премиера на EV6.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рено ентусиаст

    3 34 Отговор
    Отврат нищо ончо с перфектният френски дизайн и изтънченост.
  • 2 Изпадналите

    6 10 Отговор
    Германци изпадат всеки ден от късите пиЖки хахаха
  • 3 провинциалист

    5 4 Отговор
    Нов, нов, колко да е нов? Добре, че са емблемите на новите коли, че масово са копи-пейст в днешно време.
  • 4 Шок и ужас

    29 0 Отговор
    Аман от негативни коментари, всяка фирма полага изключителни усилия хем да е уникална, хем да допадне дизайна на потенциалните купувачи, няма как да се харесаш на всички, но труда трябва да се уважава. Колата изглежда много добре, има своите уникални черти, с които ще се отличава. Колкото и да се ръсят глупости Корейците се доказаха, правят качествени и функционални автомобили. Докато българина не промени манталитета си и не започне да уважава чуждия труд, все към дъното ще копаеме.

    Коментиран от #5, #10

  • 5 Рено ентусиаст

    4 13 Отговор

    До коментар #4 от "Шок и ужас":

    с кво са се доказали тия несретници.Крадат технооогии и ги сглобявят в корея големата работа.

    Коментиран от #13, #17

  • 6 Дачия фен

    1 3 Отговор
    Супер автомобил! Ако е 20-25хилки(лв) го взимам!

    Коментиран от #8

  • 7 12345

    3 3 Отговор
    Стига вече. Илончопоклонниците сънуват 20 милиона продажби след 5 години, а вие всеки ден нови модели миксери показвате. Как тогава да се изпълни плана? Пак ще трябва да се намесват краварските регулатори, за да осигурят пазар за теслите.

    Коментиран от #9

  • 8 Пурко

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Дачия фен":

    Само в сънищата ти за тази цена! Иначе си е добър от към дизайн, различен и ориентиран към новото поколение, а за останалото ще почакаме да видим!
  • 9 Хихи

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "12345":

    Не теслопоклонници, а петролопитеците какво ще правят, като не остана вече фирма да прави коли с ДВГ! Колко са продажбите на ДВГ коли на година? До 90 млн. ли стигаха! Е значи има пазар за всички електрички Тесла 20 млн, другите останалите! ДВГ няма да се продават в белия свят!

    Коментиран от #11, #12

  • 10 чичо

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Шок и ужас":

    +++...Кога ще ни стигнат нас корейците?Така и не се научиха да бягат назад.
  • 11 12345

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Хихи":

    То сметките са едно, но реалността съвсем друго. Я ми кажи коя компания в момента продава по 20 милиона на година. Няма такава. И няма да има. особенно елелктомобили. Защото освен сегашните автопроизводители, на пазара се намесват и нови играчи. И тук разковничето за големи продажби ще е цената. Видно е от лидерите по продажби в момента - Клио, Поло, Крса и т.н. Аа при Илончо знаем какви цени са.

    Коментиран от #14

  • 12 Бачо Киро

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Хихи":

    Хахаха какви 20 милиона на година продажби на Тесла бе, гений... Вие за всичкото време от основаването на Тесла преди не много време направихте 1 милион бройки общо, по 20 на година щял да продава... Ако Тесла не продаваше емисии и зад Мъск не стоеше правителството на САЩ щеше да видиш тесли през крив макарон. Като минат всички на ток кои емисии ще продавате? За гърба в лицето на правителството да не говорим... Я ФВ да пусне кола в бета тест каро всяка една Тесла с автопилот и да видим каква ще е веднага реакцията? Днес между другото Тесла са надигали цените на модели с до 10000 долара. Абе не мога да разбера като дори не сте ги карали, а да не говорим да сте си купили, как толкова дрънкате... Като други бастуни, дето спорят кое е по бързо - Бугати или Кьонигсег... Същата работа си, дрънкаш наизуст... Никога няма да имате модел като Ф-сериите на Форд, Голф на ФВ или Корола на Тойота, които продават над милион бройки всяка година.

    Коментиран от #15

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Хихи

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "12345":

    И какво знаеш! Те винаги са били високи цените и винаги е продавал най-много електрички! Друго?
  • 15 Хихи

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Бачо Киро":

    Гений, кога е имала Тесла масово производство преди Модел 3, можеш ли да кажеш? Кога започна масовото производство на Тесла? Не започна ли 2019? А, влез да видиш годишното производство за 2020! Какво ги смяташ бройките, предни години, където монтират половината кола на ръка! Това време отмина безвъзвратно! А отварят нови и нови заводи! И излизат нови и нови модели и, те всички ще са масови, а не по 15 хиляди годишно производство!
  • 16 Коментара

    4 0 Отговор
    "новият" дизайн показва и къде са се прицелили - Щатския пазар.
  • 17 Фен на Сектанта

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Рено ентусиаст":

    Тези си купуват технологии, не ги крадат. Правят качествени коли. Не виждам в България да правят коли! Един се опита и фалира завода.
  • 18 Фен на Сектанта

    0 0 Отговор
    Публикувано във факти.бг:
  • 19 Иван

    0 0 Отговор
    KIA и Hyundai просто чупят с дизайн - не постен и обран, а леко дързък (не като Lexus) и свръх-модернистичен. Тези компании след прииждането на дизайнерите отвън и сливането им просто гръмнаха скалата по хубост.