След кратка рекламна кампания от Pagani, ето че компанията представи новa версия на модела Huayra, която е предвидена само за писта. Най-вероятно един от последните нови автомобили, който ще предлага V12 дебютира с цена от 2.6 милиона евро, а производството ще е ограничено в едва 30 броя.
Pagani Huayra R се отличава от другите версии с променени брони и дифузьори, различен и доста голям спойлер в задната част, както и интересен въздухозаборник върху тавана. Карбонът преобладава почти навсякъде, а както може да видите и сами, вниманието е насочено върху аеродинамиката.
Атмосферният 6.0-литров V12 е дело на Mercedes-Benz и генерира мощност от 850 конски сили и 750 нютон метра. Двигателят се развърта до 9 000 оборота в минута, а от Pagani обещават звук като на болид от Formula 1. Въртящият момент се предава единствено до задните колела, а това се случва благодарение на механична секвенциална скоростна кутия с 6 предавки.
Генерацията също е променена спрямо стандартната Huayra, като е интересно да се отбележи, че тръбите на колекторите са с еднаква дължина при всеки от 12-те цилиндъра. От Pagani се хвалят и с теглото на R версията, което е едва 1050кг. При скорост от 320км/ч., колата може да приложи до 1000 кг притискаща сила към земята, благодарение на добрата аеродинамика и активни елементи в задната част.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хуйаира
09:42 19.03.2021
2 bandita
Коментиран от #6, #7, #12
09:43 19.03.2021
3 Лисицата
09:44 19.03.2021
4 не става
Коментиран от #5
09:46 19.03.2021
5 Шекел
До коментар #4 от "не става":
Е ама е с турбо.Даже с 409:53 19.03.2021
6 Къва тесла бе
До коментар #2 от "bandita":
Грозна щайга09:55 19.03.2021
7 китайското АМГ
До коментар #2 от "bandita":
Нормално при ел двигателя имаш директно развъртане породено от индукционният момент на статора.А тука имаш разширявяне и свиване на газове бутащи буталото надоле нагоре.Загубите при двг най вече топлинни са много повече отколкото при електрическият при който почти отсъстват това води и до по голямо и то в пъти кпд за електрическият двг.Проблема за ел колите са батериите които имат по малка енергиина плътност в единица обем от тази във фосилните горива.Коментиран от #15
09:57 19.03.2021
8 За тази сума
Коментиран от #9, #16
10:14 19.03.2021
9 Каспииски
До коментар #8 от "За тази сума":
За тая сума бих се абонирал за суперскъп ресторант в Париж при някой топ готвач със звезди Мишлин и бих ял кордон бльо фондюта говеждо деликатеси калмари сьомги гъски и тн да нсирванеКоментиран от #11
10:52 19.03.2021
10 Ивайло
11:28 19.03.2021
11 Steks
До коментар #9 от "Каспииски":
Ти пък ако си мислиш че фондюто е нещо много уникално яко си се заблудил по добре си разтопи наш си кашкавал и си топи варения картоф11:39 19.03.2021
12 Антон
До коментар #2 от "bandita":
Би ли се мотивирал? В Какво точно се изразява бледнееенето?13:44 19.03.2021
13 незнайко
Коментиран от #17
09:01 21.03.2021
14 тесла феновете
20:03 22.03.2021
15 а тя не е
До коментар #7 от "китайското АМГ":
Какво му обясняваш ? Той не нае какво е бутало. Не знае как работи двигател. Не може да оцени защо тази кола е нещо, което теслата НИКОГА няма да бъде.Той е дечко който не е стъпвал зад волана на кола, който чете за несъществуващата тесла и обикаля да пише как била най-бързата кола в света.
20:06 22.03.2021
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 учебник
До коментар #13 от "незнайко":
Не е тежи два тона. Вземи прочети учебник.20:08 22.03.2021