Луксозното поделение на Toyota стана поредният производител, който не дочака откриването на автосалона в Детройт и пусна в интернет серия студийни фотографии на новото поколение на седана IS.
От Lexus уточняват, че на снимките се вижда модификацията с опционалния пакет F Sport, която се отличава от стандартния модел по по-агресивните брони, радиаторната решетка, двата ауспуха и по-големите джанти. Автомобилът прилича доста на показания по-рано концепт LF-CC Coupe, но се усещат и наследствените черти на досегашната генерация.
Нови са радиаторната решетка с формата на пясъчен часовник, различните фарове със светодиодни секции и стопове с необичайният контур на стоповете. Съхранена е възходящата поясна линия в задната част на страничните стъкла. Успоредно с нея вървят и праговете, които преливат към задната броня и долния ръб на стоповете.
Интериорът на новия IS е променен забележимо. "Двуетажното" арматурно табло имитира стила на по-големите и престижни модели в гамата на Lexus, нови са воланът и приборите. Качеството на материалите е още по-високо, а заради увеличеното междуосие интериорът може да се похвали с много повече пространство.
Японците все още не уточняват габаритите на третото поколение IS. Липсва и конкретика за двигателите на модела. Очаква се седанът да получи два бензинови V6 с работен обем 2.5 и 3.5 литра, както и хибридна установка с четирицилиндров ДВГ и електромотор. Повече детайли ще станат ясни в Детройт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван Иванов
14:19 10.01.2013
2 Име:
14:33 10.01.2013
3 Hades
15:34 10.01.2013
4 Бързия
15:53 10.01.2013
5 LEXUS
16:43 10.01.2013
6 Петър
17:15 10.01.2013
7 To6o
17:26 10.01.2013
8 BMW
18:05 10.01.2013
9 oxo boxo
18:16 10.01.2013
10 european
Коментиран от #11, #13
18:58 10.01.2013
11 Пкйхяъас
До коментар #10 от "european":
Немците не са ли в Европа, за мен те правят най- грозните автомобили?19:36 10.01.2013
12 hienata
22:15 10.01.2013
13 гламавия
До коментар #10 от "european":
приятелю от европеиците единственно италиянците правят уникален дизаин не можеш да ми казваш че един голф 6 примерно е по красив от една тойота аурис примерно или да не говорим за хонда сивик 8 ген. защото като излезе сивика 2007 ако не се лъжа всички европеиски аналози изглеждаха морално остарели09:37 11.01.2013
14 Wow
09:56 11.01.2013
15 Julio
11:35 11.01.2013
16 Ingolstatdier
Дошо, ей т'ва вече е друга бира... Къде ше сравняваш това бижу с разглобените хондаци с фелдшпатен дизайн...!!! Вземи най-добрата Акюра и я сложи до тази...разликите ще са 999...
15:32 11.01.2013
17 Ingolstatdier
15:37 11.01.2013
18 Ingolstatdier
Не заеме/крадне/ ли нещо японецът не е японец...от мен да го знаете....
Коментиран от #19
15:43 11.01.2013
19 Ковънтри Роуд 4829
До коментар #18 от "Ingolstatdier":
:) и кой си ти, че да те слушаме? И какво, ако японците крадат? Гледай фактите, черно на бяло. В крайна сметка японците правят качество, а немците се катерят по изградения в далечното минало имидж.21:10 11.01.2013
20 триста итридесети
Коментиран от #21
21:49 11.01.2013
21 Име:
До коментар #20 от "триста итридесети":
AHAHAHA .... изобщо не виждаш за какво става въпрос.... хахахахха Ти си уникален случай. БМВ само дигиталния му оборотомер не могат да направят, камо ли да докарат качество на материалите като Лексус.Коментиран от #26
22:18 11.01.2013
22 Ingolstatdier
И автомобил, който няма ни един дизелов двигател в гамата си не ми го хвали... така и не се научиха да правят дизели, а живеем в настоящето, където дизелът си е все още най-икономичната кола... Не сме узрели (и специално в БГ) дори прословутите им хибриди... просто, защото като ти се наложи смяна на батерия след 7-8 год. и се оцъкляш, и направо си захвърляш "яката" тойотка....пляскаш с ръце, и почваш да се озърташ за надежден и икономичен немски дизел ... Всички пари, които си спестил от хибридната установка отиват по дяволите... Това е в БГ хибрида... На запад е малко по-друго. Там още преди 5-та година автомобилът е откупен обратно и Джон кара вече новият модел, но тук...но тук....!! Но и на запад има хора, които си купуват кола за минумум 20 години цикъл на ползване и като дойде смяна на батерия им се изправя перчама от цифра... Дерзайте хибридчета, има още време, и за вас ше изгрее слънцето...
13:02 12.01.2013
23 Ingolstatdier
http://www.youtube.com/watch?v=lqvYM-3DjYo
13:03 12.01.2013
24 520 зендер
21:47 12.01.2013
25 520 zender
21:50 12.01.2013
26 520 zender
До коментар #21 от "Име:":
ИМЕ:Импреза,погледни ИС-купе и после виж четворката -купе.Сложи ръка на сърце и ми кажи че ИС-купе е по-готино и по-вървежно.Едно ще ти кажа-без да съм разбирач макар и тесногръд четвърта серия ще има безапелационен успех и то над основните си конкуренти.Убеден съм в това.Това купе на четвърта-трета серия е едно от най-добрите създавани някога купета за баварците.Без да съм фен на трета-четвърта серия отсега ще ти кажа че това купе ще смачка всяка конкуренция по пътя си поне за две години напред.ИС-купе безпорно е добра машина, но лично според мен това не стига поне за Европа,поне не за Германия или за в България.Отсега ти казвам че в София ще има много четворки......а можеби и дизелови...21:59 12.01.2013
27 Име:
01:22 13.01.2013
28 GOLF GTI
16:17 13.01.2013
29 Фен
17:16 14.01.2013
30 330и
Коментиран от #31
10:16 16.01.2013
31 Име:
До коментар #30 от "330и":
На LFA, Сложиха дигитален оборотомер, защото оборотите се вдигаха толкова бързо че не беше възможно използването на аналогов! И ако не си виждал какво представлява дигиталния оборотомер от Лексус, недей да говориш глупости.12:43 16.01.2013
32 Този коментар е премахнат от модератор.