10 Януари, 2013 14:06 5 030 32

Lexus IS, епизод 3

  • lexus-
  • is-
  • детройт 2013

Луксозното поделение на Toyota стана поредният производител, който не дочака откриването на автосалона в Детройт и пусна в интернет серия студийни фотографии на новото поколение на седана IS.



От Lexus уточняват, че на снимките се вижда модификацията с опционалния пакет F Sport, която се отличава от стандартния модел по по-агресивните брони, радиаторната решетка, двата ауспуха и по-големите джанти. Автомобилът прилича доста на показания по-рано концепт LF-CC Coupe, но се усещат и наследствените черти на досегашната генерация.



Нови са радиаторната решетка с формата на пясъчен часовник, различните фарове със светодиодни секции и стопове с необичайният контур на стоповете. Съхранена е възходящата поясна линия в задната част на страничните стъкла. Успоредно с нея вървят и праговете, които преливат към задната броня и долния ръб на стоповете.



Интериорът на новия IS е променен забележимо. "Двуетажното" арматурно табло имитира стила на по-големите и престижни модели в гамата на Lexus, нови са воланът и приборите. Качеството на материалите е още по-високо, а заради увеличеното междуосие интериорът може да се похвали с много повече пространство.



Японците все още не уточняват габаритите на третото поколение IS. Липсва и конкретика за двигателите на модела. Очаква се седанът да получи два бензинови V6 с работен обем 2.5 и 3.5 литра, както и хибридна установка с четирицилиндров ДВГ и електромотор. Повече детайли ще станат ясни в Детройт.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван Иванов

    1 0 Отговор
    Невероятна кола!!!
  • 2 Име:

    1 0 Отговор
    Първият IS-F беше страхотен. Още с дебюта си се доблици максимално до М3, което е невероятен успех. Маскималната му скорост беше ограничена 275км/ч без ограничението 300!!!. М3 пък е ограничена на 250км/ч без него 275 близо 280! На писта М3 е маалко по-бързо, но то е и стотина килограма по-леко. Като мощност бяха почти идентични. Новия IS-F ще е още по-добър.....
  • 3 Hades

    1 3 Отговор
    Искам да попитам, къде е читателя, който се оплакваше че се пускат само статии за БМВ преди нова година седмици наред? В момента в секция "Автомобили" "БМВ" съществува в заглавието на една тема: "Audi харчи милиарди за борба с BMW", от 24 статии.
  • 4 Бързия

    1 0 Отговор
    Идеален супер съвременен атомобил,с една дума ЛЕКСУС !
  • 5 LEXUS

    1 0 Отговор
    Iskam tova da e sledvashtata mi kola.Toyota i Lexus nqmat greshka.Otkakto karam toyota ve4e ne iskam i da pogledna dori nemska kola.Zdravinata i kachestvoto sa prosto perfektni.Znam che BMW fenchetata shte kajat grozna e ne e hubava,obache lexus e 43553 pati po korava mashina ot BMW
  • 6 Петър

    1 0 Отговор
    Лелеее, това е ДизайнЪТ! Страшен е, радост за окото.
  • 7 To6o

    0 1 Отговор
    НАЙ-ОБИКБОВЕНИ БОКЛУЦИ СА СИ ТОЙОТКИТЕ. БОКЛУЦИ ОРГАНИЗИРАЩИ МНОГО МИЛИОННИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ.
  • 8 BMW

    1 0 Отговор
    To6o Karai si 20 godi6noto BMW i se gazari iz selata.
  • 9 oxo boxo

    1 0 Отговор
    bmw pravilno go kaza bate,nqma s kakvo da dopalvam
  • 10 european

    0 1 Отговор
    Решетката е убийствено грозна. Изобщо японските коли са най грозните в света (може би американските им съперничат) и по дизайн не могат да стъпят на малкия пръст на европейските, . Дори корейците и китайците правят по красиви коли, а тойота от година на година все по грозни ги вади.

    Коментиран от #11, #13

  • 11 Пкйхяъас

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "european":

    Немците не са ли в Европа, за мен те правят най- грозните автомобили?
  • 12 hienata

    1 0 Отговор
    Страхотен автомобил, единствено предната решетка е леко непрактична (за България и Румъния).Ако удариш куче и следва голям проблем, но за белия свят това си е страхотен автомобил.
  • 13 гламавия

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "european":

    приятелю от европеиците единственно италиянците правят уникален дизаин не можеш да ми казваш че един голф 6 примерно е по красив от една тойота аурис примерно или да не говорим за хонда сивик 8 ген. защото като излезе сивика 2007 ако не се лъжа всички европеиски аналози изглеждаха морално остарели
  • 14 Wow

    0 1 Отговор
    Отвън е добра, обаче вътре според мен има доста дразнещи елементи като волана например, недоизпипан е, както и тези сиво-жълти елементи отстрани на въздуховодите, волана и кокпита някак си не се връзват и изглеждат евтини! Иначе като цяло дизайна отвън е уникален, но вътре само Инфинити се справят белстящо!
  • 15 Julio

    1 0 Отговор
    Lexus = Добре дошли в бъдещето. Друго за тези машини няма какво да се добави.
  • 16 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    Еее, откога чакам новият IS... Само дизайнът й като видя ...аххх... поет е нужен тук на мое място да опише тази красота...

    Дошо, ей т'ва вече е друга бира... Къде ше сравняваш това бижу с разглобените хондаци с фелдшпатен дизайн...!!! Вземи най-добрата Акюра и я сложи до тази...разликите ще са 999...

  • 17 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    Само тоя СТАРТ/СТОП бутон к'во прави там на м..ната си не мога да разбера.... Правят супер дизайн години наред и се из**рат на метеното с един такъв дизайнерско/функционален ГАФ!!! Бутонът можеше и да е на хоризонталната конзола, някъде до ск. лост...!!! Просто не му е там мястото, където са го пльоснали... Най-добрата японска марка не можа да се научи функсионално да си разпределя приборите и копчетата, да не говорим за другите джапански кошнета/ бр
  • 18 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    И тази трапецовидна предна решетка стигаща до долу също е кражба от АУДИ както и на другият им модел GS...

    Не заеме/крадне/ ли нещо японецът не е японец...от мен да го знаете....

    Коментиран от #19

  • 19 Ковънтри Роуд 4829

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Ingolstatdier":

    :) и кой си ти, че да те слушаме? И какво, ако японците крадат? Гледай фактите, черно на бяло. В крайна сметка японците правят качество, а немците се катерят по изградения в далечното минало имидж.
  • 20 триста итридесети

    0 1 Отговор
    рядко грозна решетка, вътре - копи пейст от 3-та серия и малко от ауди, но с пластмаса и баламатум, но това е тойотата, цената предполагам 6те е не пове4е от 30-тина хилки

    Коментиран от #21

  • 21 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "триста итридесети":

    AHAHAHA .... изобщо не виждаш за какво става въпрос.... хахахахха Ти си уникален случай. БМВ само дигиталния му оборотомер не могат да направят, камо ли да докарат качество на материалите като Лексус.

    Коментиран от #26

  • 22 Ingolstatdier

    0 1 Отговор
    Ето специален поздрав за всички надъхани бг джапанки... 1-ви тест на модела... Чуйте какво казват... "а бе добре, стегнато върви, по-добре от предният модел, с по-плавни предавки, но не е като 3-та серия на БМВ..."

    И автомобил, който няма ни един дизелов двигател в гамата си не ми го хвали... така и не се научиха да правят дизели, а живеем в настоящето, където дизелът си е все още най-икономичната кола... Не сме узрели (и специално в БГ) дори прословутите им хибриди... просто, защото като ти се наложи смяна на батерия след 7-8 год. и се оцъкляш, и направо си захвърляш "яката" тойотка....пляскаш с ръце, и почваш да се озърташ за надежден и икономичен немски дизел ... Всички пари, които си спестил от хибридната установка отиват по дяволите... Това е в БГ хибрида... На запад е малко по-друго. Там още преди 5-та година автомобилът е откупен обратно и Джон кара вече новият модел, но тук...но тук....!! Но и на запад има хора, които си купуват кола за минумум 20 години цикъл на ползване и като дойде смяна на батерия им се изправя перчама от цифра... Дерзайте хибридчета, има още време, и за вас ше изгрее слънцето...
  • 23 Ingolstatdier

    0 0 Отговор
    хмм забравих линка ето го:

    http://www.youtube.com/watch?v=lqvYM-3DjYo
  • 24 520 зендер

    0 0 Отговор
    Тъй,сега,пич!Виж кво братле.ИС се утвърди независимо от това какви мащаби постави Е46 Е90-92 и така нататък.Но,гледах снимки на новата четвърта серия-купе.Зашеметяваща е-ИС КУПЕ бледнее пред нея.Невярваш ли-продажбите ще ти го докажат-стига да се интересуваш.Пич,този сегмент го диктува трета серия а не А4-5 или С-класата и нейните купе-версии.Няма такива филми-доминант в този среден премиум е БМВ 3-4 серия.
  • 25 520 zender

    0 0 Отговор
    Коментара ми е за Импрезата.Сравнявал съм двигатели на актуалните модели на ИС със такива на актуалната 3-та серия.Изключвам хибридите!!!Там БМВ за сега няма с какво да се фали.-...
  • 26 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Име:":

    ИМЕ:Импреза,погледни ИС-купе и после виж четворката -купе.Сложи ръка на сърце и ми кажи че ИС-купе е по-готино и по-вървежно.Едно ще ти кажа-без да съм разбирач макар и тесногръд четвърта серия ще има безапелационен успех и то над основните си конкуренти.Убеден съм в това.Това купе на четвърта-трета серия е едно от най-добрите създавани някога купета за баварците.Без да съм фен на трета-четвърта серия отсега ще ти кажа че това купе ще смачка всяка конкуренция по пътя си поне за две години напред.ИС-купе безпорно е добра машина, но лично според мен това не стига поне за Европа,поне не за Германия или за в България.Отсега ти казвам че в София ще има много четворки......а можеби и дизелови...
  • 27 Име:

    0 0 Отговор
    На дизайн е доста добра четворката. По принцип от колите в тоя клас се очаква да са на ниво. И те са. Много малко са хората които могат да си позволят М3 и да отидат да го натискат до краен предел на пистата гонейки времена. Колите от тоя клас се купуват, главно заради дизайна. Докато са нови. После като остареят вече такива като нас започват да ги купуват заради характеристиките... По-принцип не съм фен на премиум клас автомобилите.
  • 28 GOLF GTI

    0 0 Отговор
    Tuk samo slepi fenove na BMW.Ne sa imali nikoga BMW no za tqh tova e nai-qkata kola na sveta.Vapreki 4e (pone spored men) e nai NENADEJNATA kola ,a i dizaina e ubiistveno grozen.Lexusa e po eleganten i mn po nadejden.
  • 29 Фен

    0 3 Отговор
    Абе много ми харесва, ама искам да питам дали мога да си гледам един заек там зад решетката? Или поне 2-3 кокошки да снасят.
  • 30 330и

    0 0 Отговор
    о6те преди 20-години се разбра че окото предпочита обикновена стрелка от всякакви други дигитални изгъ.яци

    Коментиран от #31

  • 31 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "330и":

    На LFA, Сложиха дигитален оборотомер, защото оборотите се вдигаха толкова бързо че не беше възможно използването на аналогов! И ако не си виждал какво представлява дигиталния оборотомер от Лексус, недей да говориш глупости.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.