ФАКТИ.БГ

Индийска G-Klasse с 13 места и 90 конски сили

Force Motors Trax Cruiser предлага много място и почти никакви екстри

Публикувана: 2 Април, 2021 09:59
49 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9297
  • Индийска G-Klasse с 13 места и 90 конски сили - 1
    Снимки: Force Motors
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 3 от 22 гласа.

    Ако никога не сте чували за марката Force Motors, то не се притеснявайте, най-вероятно не сте единствените. Последния проект на индийската компания показва SUV, което изглежда е взаимствало черти от Mercedes G-Klasse и Toyota Land Cruiser. Возилото се продава в различни конфигурации, една от които предлага място за 12 пътника плюс шофьора.

    Моделът се предлага в общо три версии, като всички са с една и съща дължина на купето, а подредбата на седалките е по-различен начин, както може да видите и от снимката. При конфигурацията с 13 места можем да отбележим, че мястото за багаж е минимално и дори никакво.

    Макар и скромни екстри, то индийската G-Klasse може да се похвали с дисплей в средата на таблото, който побира в себе си навигация. По желание на клиента може да се добави и двузонен климатроник, който може би е една от добрите инвестиции при събирането на 13 души в едно купе. Отделно SUV-то пристига с електрически прозорци и централно заключване на цена от 13 хиляди евро за базовия вариант.

    Задвижването се осигурява от 2.6-литров дизелов агрегат с максимална мощност от 90 конски сили и въртящ момент, достигащ 250 нютон метра при най-високите си стойности. Трансмисията е механична с 5 предавки, а задвижването се предава само към задните гуми.

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 3 от 22 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Свети Петър
    1 Отговор
    Пълен боклук !!!!! И с тия 90 коня до къде ??????

    Коментиран от #20, #35


    Оценка:
    -25 +45

    Бръмбарев
    2 Отговор
    Да пази господ от стока пройзведена в пра-родината на нашите "римляни" и сглобявана от събратята им.

    Оценка:
    -18 +54

    jap
    3 Отговор
    Концепцията на този модел изглежда по смислена от тази на немския "оригинал".

    Коментиран от #12, #49


    Оценка:
    -23 +38

    сектант
    4 Отговор
    красота! и най-важното е, че влиза в малкия данък!

    Оценка:
    -8 +52

    kirasirav
    5 Отговор
    Явно е предвидена за средностатистическо индийско семейство, всичките кльощави, ще се съберат вътре, екстри не им трябват, а и в големите градове с адски натоварено движения, и голяма скорост не им е нужна. :)

    Оценка:
    -1 +49

    Шекел
    6 Отговор
    Браво на индииците само тска ще спрем китайската боклучава експанция

    Коментиран от #8


    Оценка:
    -20 +17

    инди анец
    7 Отговор
    С 90 к.с. ще вдига 95 км/ч. Те Лендровър имаха по-висока мощност в по-старите Дифендъри. Мисля че бяха 113 к.с.

    Коментиран от #9


    Оценка:
    -7 +16

    Komapak
    8 Отговор

    До коментар #6 от "Шекел":


    Мислиш ли, че по-добрия вариант от китайчетата са индийчета? Дизайна и конските сили нямат абсолютно никакво значение. Важна е ниската цена.

    Коментиран от #13


    Оценка:
    -2 +18

    Какво
    9 Отговор

    До коментар #7 от "инди анец":


    от това,че няма да вдига електронно ограничени 250км.ч?Eдва ли някой би купил този модел за да го кара в левите ленти на немски аутобан.

    Коментиран от #17


    Оценка:
    -1 +22

    Николай
    10 Отговор
    По нашия ЗДП, над 8 места за сядане без водача е за категория Д.
    Пък си му правете сметка.

    Коментиран от #11


    Оценка:
    -3 +21

    Така е
    11 Отговор

    До коментар #10 от "Николай":


    но в Индия книжките са единствено в библиотеките а за рикша и локомотив се изисква една и съща "правоспособност".

    Оценка:
    -2 +24

    Джапанка
    12 Отговор

    До коментар #3 от "jap":


    Пак неподготвен се изказваш,както винаги

    Коментиран от #14


    Оценка:
    -3 +7

    Шекел
    13 Отговор

    До коментар #8 от "Komapak":


    Убеден съм

    Оценка:
    -1 +2

    jap
    14 Отговор

    До коментар #12 от "Джапанка":


    "благодаря" ти за заключението но мнението ми за модела със звездата е,че освен да е адски скъп и "красив" не притежава други качества.

    Коментиран от #29


    Оценка:
    -7 +12

    pokoloko
    15 Отговор
    Как да не предлага екстри, виждам че има прозорци. За Индия това е екстра, там влаковете и автобусите имат решетки на прозорците, против нерегламентиран тлафик на пора, животни и предмети.🤣🤣🤣

    Оценка:
    -3 +9

    Шекел
    16 Отговор
    Само Индия ще спаси Света от Китайската чума

    Коментиран от #19


    Оценка:
    -9 +8

    диоптър
    17 Отговор

    До коментар #9 от "Какво":


    250 км/ч. знаеш ли кога ще вдигнеш с кубче? Ходи да ядеш ориз с ръце.

    Коментиран от #22


    Оценка:
    -2 +15

    Илюминат
    18 Отговор
    13 човека по 75 кг средно е 975 кг, самата каруца за да събере толкова паплач , едва ли е под 2 тона , малко багаж , са речем 50-100 кг и работата става 3 тона + ! Всичко това с 90 дизелови кончета, които на втората година ще са не повече от 80 , осигурява динамика подобна на количка от Кауфланд след пазар на промоция, бутана от някоя стринка ! На баир ще слизат да бутат ! Явно е проектирана тази барака в час по трудово за трети клас в индийска провинция!!!

    Коментиран от #24, #33, #47


    Оценка:
    -18 +17

    Дейви Хазелхоф
    19 Отговор

    До коментар #16 от "Шекел":


    Стига писа едно и също. Индийците са 95% неграмотни, както и нашите.

    Коментиран от #21, #38


    Оценка:
    -1 +10

    Алфа Вълкът
    20 Отговор

    До коментар #1 от "Свети Петър":


    Сигурно ще има мощност за баира, но 100км са мираж.

    Коментиран от #25, #26, #27


    Оценка:
    -2 +7

    Шекел
    21 Отговор

    До коментар #19 от "Дейви Хазелхоф":


    Ти китайските кучеяди които ядат кучето докато още му пулсира сърцето ли наричаш грамотни

    Коментиран от #23


    Оценка:
    -8 +3

    Що бе
    22 Отговор

    До коментар #17 от "диоптър":


    кубче като G55,63,65 ги вдига но наложи ли се да спира екстремно често следва салто.

    Оценка:
    -3 +10

    Дейви Хазелхоф
    23 Отговор

    До коментар #21 от "Шекел":


    Те са марксисти. Партията ги тика до средно. Това че заслужават репарации заради вируса, е друга работа.

    Оценка:
    -4 +1

    ВОЕНЕН ВОЕВОДА
    24 Отговор

    До коментар #18 от "Илюминат":


    ДРАГИ НЕОБРАЗОВАН ДЖЕНДЪР. ЗИЛ ДЖУГАН КОЛКО КОНСКИ СИЛИ МИСЛИШ ,ЧЕ ИМА. ЗИЛ ДЖУГАН ПЪЛЕН С ДЪРВА ДО ГОРЕ СИ ВЪРВИ НОРМАЛНО ПО УЖАСНИТЕ ГОРСКИ ПЪТИЩА, ВАДИ ПЪЛНА 8 ТОНА ШКОДА ОТ КАНАВКАТА. ПЛАТЕН ДГЕНДЪР, БЕГАЙ НА ГЕЙ ПАРАД ДА ТИ СЕ РАДВА ПЛЕВНЮ!!!

    Оценка:
    -5 +25

    яко ни лъжат
    25 Отговор

    До коментар #20 от "Алфа Вълкът":


    ДО АЛФА ТЪПИЯ- ТИ С БЪРЗОТО ФЕРАРИ АКО СЕ ХАКНЕШ В ТОЯ ДЖИП ЩЕ ТЕ СТЪРЖАТ ОТ ДОЛЕ ПО ЛАМАРИНИТЕ И ШАСИТО А ТИЯ ДЕТО СА В ДЖИПА НЯМА ДА ИМ ИМА НИЩО. САМО УПЛАХА.

    Коментиран от #34, #42


    Оценка:
    -1 +13

    26
    Този коментар е премахнат от модератор.
    яко ни лъжат
    27 Отговор

    До коментар #20 от "Алфа Вълкът":


    НИЕ ПРЕЗ ТИТЕ МАНДАТА НА ЛЪЖЕЦА РАЗБОЙКО БОРИСОВ И ЗАВОДА НА НАРОДНАТА КОЛА. ПРАВИМ ТРОЕН ЧУШКОПЕК В ГАРАЖНО ХАЛЕ.

    Оценка:
    -4 +12

    Истината за рома
    28 Отговор
    Индийски боклук! Ако ще е боклук по -добре китайски.

    Оценка:
    -4 +3

    Jap от село
    29 Отговор

    До коментар #14 от "jap":


    Само да попитам ,кой японски всъдеход има ПЕТ блокажа, защото при G клас е възможно,или V12, над 500к/с ,ускорение от 0 до 100 под 5 сек.

    Коментиран от #31, #46


    Оценка:
    -7 +7

    Баце Бойко
    30 Отговор
    Идеална е за мен..........Тъкмо ще сменя 15-годишната джипка .

    Оценка:
    -2 +5

    jap
    31 Отговор

    До коментар #29 от "Jap от село":


    TOYOTA LAND CRUISER 200 е японския модел превъзхождащ G-класата във всички дисциплини.Може да няма V12 двигател и да не реве като сибирска мечка но това не и пречи да бъде лидер в класа си от години.

    Коментиран от #37


    Оценка:
    -8 +17

    един от многото
    32 Отговор
    Ако му се качат като на индийски влак ще събере около 40 човека , но с тези 90 коня няма как да тръгне. Изобщо , хубава работа ама........

    Оценка:
    -6 +4

    моряка
    33 Отговор

    До коментар #18 от "Илюминат":


    Много малко са индийците тежащи 75 кг. , обикновено са само жили и миризлива кожа!

    Оценка:
    -0 +10

    ББ СЛАНИНАТА
    34 Отговор

    До коментар #25 от "яко ни лъжат":


    ТУКА САМО ВЪЗДУХАРИ СЕ ИЗКАЗВАТ КОИТО И ТРАБАНТ НЕ МОГАТ ДА СИ КУПЯТ. НЯМАЛА МОЩНОСТ, НЯМАЛА СКОРОСТ. ПЪЛНИ ВЪЗДУХАРИ КОИТО НИЩО НЕ РАЗБИРАТ.

    Оценка:
    -2 +15

    35
    Този коментар е премахнат от модератор.
    ГУ СВ
    36 Отговор
    Който е карал бус Форд от 2000год с тази мощност знае каква мъка е 3т с 90к.с, пък и не са описали местата на покрива.

    Оценка:
    -6 +9

    Джапанка
    37 Отговор

    До коментар #31 от "jap":


    Значи G класата е грозна,но Тойота е “красавица”...смех

    Оценка:
    -8 +11

    AKHIRAJ SINGH
    38 Отговор

    До коментар #19 от "Дейви Хазелхоф":


    Мюсюлманите в Индия да но не и Арийците(Индуси,Будисти,Сикхи) те Мюсюлманите навсякъде са масово неграмотни нека вземем Семитските Араби дето са даже към 100% неграмотни.... то се вижда че най неграмотни са двете раси от Африка(Нгри и Семити) няма кво повече да се коментира.... а колкото до Индийските народи те както и Иранските народи са от Европеидната Арийска раса за разлика от Семитите(Евреи и Араби) дето са с доказан Африкански произход.....

    Оценка:
    -1 +6

    AKHIRAJ SINGH
    39 Отговор
    иначе Арийците от Индия(Индуси,Будисти,Сикхи) са доказани като най-добрите лекари и инжинери в света както и в света на науката......... така че както казах преди това неграмотни в Индия са единствено Мюсюлманското малцинство(ма те и като каста са си долни)

    Оценка:
    -3 +8

    AKHIRAJ SINGH
    40 Отговор
    иначе тая Джипка е идеална за Селските пътища в Индия и региона но не и за Хималайската част понеже конските и сили са малко.....

    Оценка:
    -4 +3

    Тони
    41 Отговор
    Тя затова има толкова много места...за да може на баира да слязат да бутът😆

    Оценка:
    -4 +5

    Случаен
    42 Отговор

    До коментар #25 от "яко ни лъжат":


    Точно тоя индийски боклук ще се смачка повече от някой изгнил опел от 2003. Не се прави на голям разбирач.

    Оценка:
    -6 +4

    Нане
    43 Отговор
    Автобус с 90 к.с... W.T.F.?!

    Оценка:
    -2 +3

    Stiw
    44 Отговор
    Дейви Хазелхоф Вземи сметни, все пак, колко са 5 процента от милиард и триста и си затваряй устата....

    Оценка:
    -0 +1

    Предвидена
    45 Отговор
    е за безвкусни скръндзи! Как може да сравняваш тоя кош с Gelandewagen? Все едно да кажеш, че БМВ е нещо хубаво! Единственият начин да направиш БМВ да изглежда добре е като паркираш Мерцедес до него!

    Оценка:
    -2 +0

    ХХХХ
    46 Отговор

    До коментар #29 от "Jap от село":


    Ускорение от 0 до 100 км/ч за всъдеход, това е най тъпия-параметър за, който можеш да се сетиш.

    Макар, че всички макар, че всички ниско летящи пилоти самоубийци само него гледат.

    При всъдеходи трябва да се гледат други неща, а не колко е голям двигателя, какво е ускорението само да се фукаш.

    А с тия 500 коня, кой ще ти кара горивото, ако се наложи да лазиш с часове на първа с демултипликатор.

    Когато е проектиран първоначално е бил смислен автомобил, но в момента G- класта се е превърнал в луксозна играчка за богаташи.
    Първоначлно е проектиран като работен кон за всякакви терени.

    Оценка:
    -0 +3

    Порно
    47 Отговор

    До коментар #18 от "Илюминат":


    Само за справка - първия Унимог е с двигател с 56 коня.Пък и ако си бил в Индия , нямаше да мислиш за скоростни изпълнения. В градовете се влачат , в провинцията конкурират руското "бездорожие".

    Оценка:
    -0 +4

    What
    48 Отговор
    Ми тоз боклук на никой нема да върши работа, щото за индийците местата са малко, те там в тая супер бедна Индия са по 30 човека в едно семейство, те са като наште цигани, същите, по нищо не се различават.

    Оценка:
    -0 +0

    Нико
    49 Отговор

    До коментар #3 от "jap":


    Първо оригиналът не е немски. Второ оригиналът е един от топ проходимите автомобили и няма нищо общо с гейските СУВчета. Трето мъжете гледат параметри и после екстериор. Ти май наблягаш на външния вид?

    Оценка:
    -0 +1

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    Тест
    Автомобилен куиз: познайте колата по дръжката на вратата

    Автомобилната дръжка на пръв поглед е толкова незначителна дреболия. Но тя може да бъде и истинско произведение на изкуството. Представяме ...

    КЪМ КУИЗА

    ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
    АПИ: актуална пътна обстановка