Last news in Fakti

2 Април, 2021 09:59 10 838 49

Индийска G-Klasse с 13 места и 90 конски сили

  • g-klasse-
  • force motors-
  • land cruiser

Force Motors Trax Cruiser предлага много място и почти никакви екстри

Индийска G-Klasse с 13 места и 90 конски сили - 1
Снимки: Force Motors

Ако никога не сте чували за марката Force Motors, то не се притеснявайте, най-вероятно не сте единствените. Последния проект на индийската компания показва SUV, което изглежда е взаимствало черти от Mercedes G-Klasse и Toyota Land Cruiser. Возилото се продава в различни конфигурации, една от които предлага място за 12 пътника плюс шофьора.

Моделът се предлага в общо три версии, като всички са с една и съща дължина на купето, а подредбата на седалките е по-различен начин, както може да видите и от снимката. При конфигурацията с 13 места можем да отбележим, че мястото за багаж е минимално и дори никакво.

Макар и скромни екстри, то индийската G-Klasse може да се похвали с дисплей в средата на таблото, който побира в себе си навигация. По желание на клиента може да се добави и двузонен климатроник, който може би е една от добрите инвестиции при събирането на 13 души в едно купе. Отделно SUV-то пристига с електрически прозорци и централно заключване на цена от 13 хиляди евро за базовия вариант.

Задвижването се осигурява от 2.6-литров дизелов агрегат с максимална мощност от 90 конски сили и въртящ момент, достигащ 250 нютон метра при най-високите си стойности. Трансмисията е механична с 5 предавки, а задвижването се предава само към задните гуми.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Свети Петър

    46 25 Отговор
    Пълен боклук !!!!! И с тия 90 коня до къде ??????

    Коментиран от #20, #35

  • 2 Бръмбарев

    55 18 Отговор
    Да пази господ от стока пройзведена в пра-родината на нашите "римляни" и сглобявана от събратята им.
  • 3 jap

    38 23 Отговор
    Концепцията на този модел изглежда по смислена от тази на немския "оригинал".

    Коментиран от #12, #49

  • 4 сектант

    52 8 Отговор
    красота! и най-важното е, че влиза в малкия данък!
  • 5 kirasirav

    49 1 Отговор
    Явно е предвидена за средностатистическо индийско семейство, всичките кльощави, ще се съберат вътре, екстри не им трябват, а и в големите градове с адски натоварено движения, и голяма скорост не им е нужна. :)
  • 6 Шекел

    17 20 Отговор
    Браво на индииците само тска ще спрем китайската боклучава експанция

    Коментиран от #8

  • 7 инди анец

    16 7 Отговор
    С 90 к.с. ще вдига 95 км/ч. Те Лендровър имаха по-висока мощност в по-старите Дифендъри. Мисля че бяха 113 к.с.

    Коментиран от #9

  • 8 Komapak

    18 2 Отговор

    До коментар #6 от "Шекел":

    Мислиш ли, че по-добрия вариант от китайчетата са индийчета? Дизайна и конските сили нямат абсолютно никакво значение. Важна е ниската цена.

    Коментиран от #13

  • 9 Какво

    22 1 Отговор

    До коментар #7 от "инди анец":

    от това,че няма да вдига електронно ограничени 250км.ч?Eдва ли някой би купил този модел за да го кара в левите ленти на немски аутобан.

    Коментиран от #17

  • 10 Николай

    21 3 Отговор
    По нашия ЗДП, над 8 места за сядане без водача е за категория Д.
    Пък си му правете сметка.

    Коментиран от #11

  • 11 Така е

    24 2 Отговор

    До коментар #10 от "Николай":

    но в Индия книжките са единствено в библиотеките а за рикша и локомотив се изисква една и съща "правоспособност".
  • 12 Джапанка

    7 3 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    Пак неподготвен се изказваш,както винаги

    Коментиран от #14

  • 13 Шекел

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Komapak":

    Убеден съм
  • 14 jap

    12 7 Отговор

    До коментар #12 от "Джапанка":

    "благодаря" ти за заключението но мнението ми за модела със звездата е,че освен да е адски скъп и "красив" не притежава други качества.

    Коментиран от #29

  • 15 pokoloko

    9 3 Отговор
    Как да не предлага екстри, виждам че има прозорци. За Индия това е екстра, там влаковете и автобусите имат решетки на прозорците, против нерегламентиран тлафик на пора, животни и предмети.🤣🤣🤣
  • 16 Шекел

    8 9 Отговор
    Само Индия ще спаси Света от Китайската чума

    Коментиран от #19

  • 17 диоптър

    15 2 Отговор

    До коментар #9 от "Какво":

    250 км/ч. знаеш ли кога ще вдигнеш с кубче? Ходи да ядеш ориз с ръце.

    Коментиран от #22

  • 18 Илюминат

    18 18 Отговор
    13 човека по 75 кг средно е 975 кг, самата каруца за да събере толкова паплач , едва ли е под 2 тона , малко багаж , са речем 50-100 кг и работата става 3 тона + ! Всичко това с 90 дизелови кончета, които на втората година ще са не повече от 80 , осигурява динамика подобна на количка от Кауфланд след пазар на промоция, бутана от някоя стринка ! На баир ще слизат да бутат ! Явно е проектирана тази барака в час по трудово за трети клас в индийска провинция!!!

    Коментиран от #24, #33, #47

  • 19 Дейви Хазелхоф

    10 1 Отговор

    До коментар #16 от "Шекел":

    Стига писа едно и също. Индийците са 95% неграмотни, както и нашите.

    Коментиран от #21, #38

  • 20 Алфа Вълкът

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "Свети Петър":

    Сигурно ще има мощност за баира, но 100км са мираж.

    Коментиран от #25, #26, #27

  • 21 Шекел

    3 8 Отговор

    До коментар #19 от "Дейви Хазелхоф":

    Ти китайските кучеяди които ядат кучето докато още му пулсира сърцето ли наричаш грамотни

    Коментиран от #23

  • 22 Що бе

    10 3 Отговор

    До коментар #17 от "диоптър":

    кубче като G55,63,65 ги вдига но наложи ли се да спира екстремно често следва салто.
  • 23 Дейви Хазелхоф

    1 4 Отговор

    До коментар #21 от "Шекел":

    Те са марксисти. Партията ги тика до средно. Това че заслужават репарации заради вируса, е друга работа.
  • 24 ВОЕНЕН ВОЕВОДА

    25 5 Отговор

    До коментар #18 от "Илюминат":

    ДРАГИ НЕОБРАЗОВАН ДЖЕНДЪР. ЗИЛ ДЖУГАН КОЛКО КОНСКИ СИЛИ МИСЛИШ ,ЧЕ ИМА. ЗИЛ ДЖУГАН ПЪЛЕН С ДЪРВА ДО ГОРЕ СИ ВЪРВИ НОРМАЛНО ПО УЖАСНИТЕ ГОРСКИ ПЪТИЩА, ВАДИ ПЪЛНА 8 ТОНА ШКОДА ОТ КАНАВКАТА. ПЛАТЕН ДГЕНДЪР, БЕГАЙ НА ГЕЙ ПАРАД ДА ТИ СЕ РАДВА ПЛЕВНЮ!!!
  • 25 яко ни лъжат

    13 1 Отговор

    До коментар #20 от "Алфа Вълкът":

    ДО АЛФА ТЪПИЯ- ТИ С БЪРЗОТО ФЕРАРИ АКО СЕ ХАКНЕШ В ТОЯ ДЖИП ЩЕ ТЕ СТЪРЖАТ ОТ ДОЛЕ ПО ЛАМАРИНИТЕ И ШАСИТО А ТИЯ ДЕТО СА В ДЖИПА НЯМА ДА ИМ ИМА НИЩО. САМО УПЛАХА.

    Коментиран от #34, #42

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 яко ни лъжат

    12 4 Отговор

    До коментар #20 от "Алфа Вълкът":

    НИЕ ПРЕЗ ТИТЕ МАНДАТА НА ЛЪЖЕЦА РАЗБОЙКО БОРИСОВ И ЗАВОДА НА НАРОДНАТА КОЛА. ПРАВИМ ТРОЕН ЧУШКОПЕК В ГАРАЖНО ХАЛЕ.
  • 28 Истината за рома

    3 4 Отговор
    Индийски боклук! Ако ще е боклук по -добре китайски.
  • 29 Jap от село

    7 7 Отговор

    До коментар #14 от "jap":

    Само да попитам ,кой японски всъдеход има ПЕТ блокажа, защото при G клас е възможно,или V12, над 500к/с ,ускорение от 0 до 100 под 5 сек.

    Коментиран от #31, #46

  • 30 Баце Бойко

    5 2 Отговор
    Идеална е за мен..........Тъкмо ще сменя 15-годишната джипка .
  • 31 jap

    17 8 Отговор

    До коментар #29 от "Jap от село":

    TOYOTA LAND CRUISER 200 е японския модел превъзхождащ G-класата във всички дисциплини.Може да няма V12 двигател и да не реве като сибирска мечка но това не и пречи да бъде лидер в класа си от години.

    Коментиран от #37

  • 32 един от многото

    4 6 Отговор
    Ако му се качат като на индийски влак ще събере около 40 човека , но с тези 90 коня няма как да тръгне. Изобщо , хубава работа ама........
  • 33 моряка

    10 0 Отговор

    До коментар #18 от "Илюминат":

    Много малко са индийците тежащи 75 кг. , обикновено са само жили и миризлива кожа!
  • 34 ББ СЛАНИНАТА

    15 2 Отговор

    До коментар #25 от "яко ни лъжат":

    ТУКА САМО ВЪЗДУХАРИ СЕ ИЗКАЗВАТ КОИТО И ТРАБАНТ НЕ МОГАТ ДА СИ КУПЯТ. НЯМАЛА МОЩНОСТ, НЯМАЛА СКОРОСТ. ПЪЛНИ ВЪЗДУХАРИ КОИТО НИЩО НЕ РАЗБИРАТ.
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 ГУ СВ

    9 6 Отговор
    Който е карал бус Форд от 2000год с тази мощност знае каква мъка е 3т с 90к.с, пък и не са описали местата на покрива.
  • 37 Джапанка

    11 8 Отговор

    До коментар #31 от "jap":

    Значи G класата е грозна,но Тойота е “красавица”...смех
  • 38 AKHIRAJ SINGH

    6 1 Отговор

    До коментар #19 от "Дейви Хазелхоф":

    Мюсюлманите в Индия да но не и Арийците(Индуси,Будисти,Сикхи) те Мюсюлманите навсякъде са масово неграмотни нека вземем Семитските Араби дето са даже към 100% неграмотни.... то се вижда че най неграмотни са двете раси от Африка(Нгри и Семити) няма кво повече да се коментира.... а колкото до Индийските народи те както и Иранските народи са от Европеидната Арийска раса за разлика от Семитите(Евреи и Араби) дето са с доказан Африкански произход.....
  • 39 AKHIRAJ SINGH

    8 3 Отговор
    иначе Арийците от Индия(Индуси,Будисти,Сикхи) са доказани като най-добрите лекари и инжинери в света както и в света на науката......... така че както казах преди това неграмотни в Индия са единствено Мюсюлманското малцинство(ма те и като каста са си долни)
  • 40 AKHIRAJ SINGH

    3 4 Отговор
    иначе тая Джипка е идеална за Селските пътища в Индия и региона но не и за Хималайската част понеже конските и сили са малко.....
  • 41 Тони

    5 4 Отговор
    Тя затова има толкова много места...за да може на баира да слязат да бутът😆
  • 42 Случаен

    4 6 Отговор

    До коментар #25 от "яко ни лъжат":

    Точно тоя индийски боклук ще се смачка повече от някой изгнил опел от 2003. Не се прави на голям разбирач.
  • 43 Нане

    3 2 Отговор
    Автобус с 90 к.с... W.T.F.?!
  • 44 Stiw

    1 0 Отговор
    Дейви Хазелхоф Вземи сметни, все пак, колко са 5 процента от милиард и триста и си затваряй устата....
  • 45 Предвидена

    0 2 Отговор
    е за безвкусни скръндзи! Как може да сравняваш тоя кош с Gelandewagen? Все едно да кажеш, че БМВ е нещо хубаво! Единственият начин да направиш БМВ да изглежда добре е като паркираш Мерцедес до него!
  • 46 ХХХХ

    3 0 Отговор

    До коментар #29 от "Jap от село":

    Ускорение от 0 до 100 км/ч за всъдеход, това е най тъпия-параметър за, който можеш да се сетиш.

    Макар, че всички макар, че всички ниско летящи пилоти самоубийци само него гледат.

    При всъдеходи трябва да се гледат други неща, а не колко е голям двигателя, какво е ускорението само да се фукаш.

    А с тия 500 коня, кой ще ти кара горивото, ако се наложи да лазиш с часове на първа с демултипликатор.

    Когато е проектиран първоначално е бил смислен автомобил, но в момента G- класта се е превърнал в луксозна играчка за богаташи.
    Първоначлно е проектиран като работен кон за всякакви терени.
  • 47 Порно

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "Илюминат":

    Само за справка - първия Унимог е с двигател с 56 коня.Пък и ако си бил в Индия , нямаше да мислиш за скоростни изпълнения. В градовете се влачат , в провинцията конкурират руското "бездорожие".
  • 48 What

    0 0 Отговор
    Ми тоз боклук на никой нема да върши работа, щото за индийците местата са малко, те там в тая супер бедна Индия са по 30 човека в едно семейство, те са като наште цигани, същите, по нищо не се различават.
  • 49 Нико

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "jap":

    Първо оригиналът не е немски. Второ оригиналът е един от топ проходимите автомобили и няма нищо общо с гейските СУВчета. Трето мъжете гледат параметри и после екстериор. Ти май наблягаш на външния вид?