Европейският съд отхвърли заявлението на Audi за запазване на съкращението TDI като търговска марка. Според съдиите в Люксембург "абревиатурата TDI служи за обозначаване на технически характеристики на двигател, а не е собствено име на отделен мотор на компанията".
Представители на инстанцията са добавили също така, че комбинацията от букви не указва еднозначно конкретен агрегат, а потребителите от своя страна не можели да разпознаят двигателя на автомобил по три букви. Audi ще трабвя да заплати разноските по съдопроизводството.
Абревиатурата TDI означава Turbo Diesel Injection или Turbo Direct Injection. Според правилата в Европейския съюз информация, която просто описва свойствата на дадена стока, не може да се запазва като марка. Въпреки това в много държави от VAG са си издействали патент върху прочутатата абревиатура.
8 Юли, 2011 10:48 24 466 158
Отказаха на Audi да патентова марката "TDI"
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 господина
16:03 08.09.2011
2 Миро
Коментиран от #13, #18
16:03 08.09.2011
3 господина
16:03 08.09.2011
4 anti vag
16:03 08.09.2011
5 Дошо
16:03 08.09.2011
6 TDS
16:03 08.09.2011
7 wikipedia-ta
Някои хора смятат, че означението TDI означава също "Turbo Diesel Intercooler", което е грешно. За съответното се използва абревиатурата TDi.
Коментиран от #16
16:03 08.09.2011
8 audi quattro THE BEST
16:03 08.09.2011
9 Жоро
16:03 08.09.2011
10 xx
Коментиран от #11
16:03 08.09.2011
11 Дошо
До коментар #10 от "xx":
Количеството не значи задължително качество16:03 08.09.2011
12 BMW
16:03 08.09.2011
13 TEXAS
До коментар #2 от "Миро":
Мирооо, миро, кой завод бе бате. Когато имаше TDI още не знаеха че ще измислят инжекцион за дизела БЕ моето момче16:03 08.09.2011
14 комплексар
16:03 08.09.2011
15 bobb
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharged_Direct_Injection
16:03 08.09.2011
16 TEXAS
До коментар #7 от "wikipedia-ta":
Бате виж и ти коментар №13. На теб също ще ти е полезно да почетеш повече по въпроса за TDI с РАЗЛИЧНИ ЦВЕТОВЕ НА БУКВИТЕ. После отиди при някой механк ( ВИЖДАМ ЧЕ САМ ЩЕ ТИ Е НЕВЪЗМОЖНО ДА СЕ СПРАВИШ ) да ти обясниза за впръскването на горивото в различните двигатели, да ти покаже какво е дюза , бренер , горивна камера, бутало, ГНП. И когато се подготвиш заповядай да си изкажеш мнението16:03 08.09.2011
17 TEXAS
16:03 08.09.2011
18 ?
До коментар #2 от "Миро":
male male kolko neuki hora ima16:03 08.09.2011
19 D4D
16:03 08.09.2011
20 Дизел-маниак
Коментиран от #22
16:03 08.09.2011
21 Das Auto
Коментиран от #23
16:03 08.09.2011
22 anti vag
До коментар #20 от "Дизел-маниак":
mnogo si prav TDI e bokluk16:03 08.09.2011
23 big
До коментар #21 от "Das Auto":
a pa VAG poneje praviat strashni koli.kachestvoto na tiahnata produkcia e mnogo zle.16:03 08.09.2011
24 Душегуба (2.5 TDI - 150 коня)
VAG-.на лежи на стара слава - супер трошливи, но за сметка на това скъпи :) :) :)
Коментиран от #26
16:03 08.09.2011
25 THUNDERBID
П.С.Не защитавам VAG аз съм тийнейджър разбирам от коли но не до такава степен като вас.Не чета информация от интернет за марките и техните параметри просто искам отговор. Защо VAG не струват.
Коментиран от #27
16:03 08.09.2011
26 Дошо
До коментар #24 от "Душегуба (2.5 TDI - 150 коня)":
Те целите им коли са душегуби не само двигателите.16:03 08.09.2011
27 Дошо
До коментар #25 от "THUNDERBID":
Ами ако това , че са трошки за теб не е довод то незнам какво може да ти се обясни.Ако не искаш да приемеш, че мотор, скоростна кутия, дебитомер,турбини, хидравлична с-ма, в някои модели и спирачната с-ма са трошляци то тогава незнам какво искаш да ти се отговори.Коментиран от #29
16:03 08.09.2011
28 красио
16:03 08.09.2011
29 THUNDERBID
До коментар #27 от "Дошо":
Баща ми има VW passat та откакто сме го купили е сменил само амортисьори 2 задни лагера а от купуването са му минали 10 години.(също пасата е бензин не е дизел ама аз мисля че говорим за всичките им коли )Коментиран от #31
16:03 08.09.2011
30 Brigo
TDI е съкращение от turbocharged direct injection. Това съкращение се използва от концерна Фолксваген за означаване на турбодизеловите двигатели с директно впръскване на автомобилите от марките Volkswagen, Audi, Škoda и SEAT.Някои хора смятат, че означението TDI означава също "Turbo Diesel Intercooler", което е грешно. За съответното се използва абревиатурата TDi.
I kato 4ovek ,koito ot 20 godini se interesuva ot avtomobilniq svqt a 10 sobstvenik na avtoserviz 6te spodelq i 4ast ot moite znaniq po temata.
Turbocharged Direct Injection (TDI)e marketingov termin otnasq6t se za turbodizelovite dvigateli s direktno vpruskvane proizvedeni ot Volkswagen group,Kato purviqt takuv dvigatel v sveta be6e postaven v "AUDI 100" prez 1989 godina. Az li4no imah udovolstvieto da pritejavam takuv predi 15 godini i smelo moga da zaqvq 4e na putq ni6to ne moje6e da me bie po uskorenie,poddurjane na maksimalna skorost i konsumaciq na gorivo.
Tai kato Audi ili Volkswagen group sa razrabotili purviqt turbodiselov dvigatel s direktno vpruskvane i te sa go krustili taka to te imat pulnoto pravo da polu4at patent vurhu nego i kakto naprimer prostotiqta nare4ena twin spark ne se izpolzva ot nikoi drug proizvoditel i si e zapazena marka na Alfa Romeo taka i Audi ima pravo na zapazena marka vurhu edna zna4ima za avtomobilnata industriq v svetoven ma6tab razrabotka kato TDI-to,za6toto vsi4ki marki avtomobili dori i Alfata sa kopirali tehnite turbodiseli ot tozi na Audi. Tehnologiqta e izmislena edin put i ottuk natatuk samo se podobrqva.
Коментиран от #137
16:03 08.09.2011
31 Душегуба (2.5 TDI - 150 коня)
До коментар #29 от "THUNDERBID":
Ти говориш за СТАРИТЕ. Те са добри, но остаряха.Аз казвам (и се доказва на практика, сред моите колеги и приятели, ежедневно), че новите след 98-ма да кажем са боклуци, постояно, ама постоянно нещо се разваля и за всеки ремонт се плаща скъпо и прескъпо. За това казвам, че на новите VAG-ини им остана само старата слава (но скоро и това ще спре).
Разбирам да бяха качествени като старите, но те се чупят като за световно и постоянно грешки на екрана и сервизен режим, модули на вратите, носачи и не знам си какво си.
Коментиран от #32, #35
16:03 08.09.2011
32 THUNDERBID
До коментар #31 от "Душегуба (2.5 TDI - 150 коня)":
Еми сега за новите незнам но мерси ,че ми го каза като нормален човек без да ме псуваш и да ми се нахвърляш.Коментиран от #58
16:03 08.09.2011
33 hienata - До коментар [#27] от THUNDERBID
Поправете ме ако бъркам,но VW не патентоваха ли GTI абревиатурата. Спомням си,че имаше опити и за това ,но какво стана не зная. Остава Рено да патентова Cdi и какво ще стане с останалите???Абе луда работа е това.
Коментиран от #34
16:03 08.09.2011
34 THUNDERBID
До коментар #33 от "hienata - До коментар [#27] от THUNDERBID":
Да човек прав си зависи каква уцелиш.Имам познати които карат аудита и пасати и то от 1999-2002 и не са пипнали нищо а има такиа дето плащат за сяка дупка. Е то си е до усета на човека и късмета му.16:03 08.09.2011
35 Brigo
До коментар #31 от "Душегуба (2.5 TDI - 150 коня)":
A na Alfadjiqta ot komentar nomer 20 moga da mu kaja,4e neznam toi dali e vijdal te4ove na maslo izqdeni razpredelitelni valove skusani remuci i pro4ie v audi,no az sum smenql s4upen kolqnov i razpredelitelni valove v Alfa Romeo JTD bez da e gubila maslo i da e bila izmu4vana po kakuvto i da e na4in za6toto sobstvenika i e na 55 godini i q kara po-bavno ot baba mi,osven tova sum smenql 3 pati skorostna kutiq na Alfa 156 2,0 twin spark zaradi prusnat deferencial s dupka v korpusa na skorostnata kutiq,koeto nikoga nqma da vidi6 v Audi ili VW kakvito i izrot6tini da pravi6 s tqh.I osven tova 6te obqsnq 4e te4ovete na maslo pri koito i da e dvigatel se otstranqvat na vreme za6toto te sa pri4inata za izqdenite valove kogato namalee nivoto na masloto,spukanite glavi puk se polu4avat ot pregrqvane a za skusanite remuci - ami da kusat se kato ne se smenqt na vreme.
A na kolegata ot 31-vi komentar - ami kato si kupuvame koli po na 350 - 400000km ot bg djambazi koito im vru6tat kilometrajite taka 6te e toi jivota na kolata ve4e otdavna si e oti6ul.
Estestveno 4e sled 98 godina kolite se pravqt taka 4e da se 4upqt sled opredeleni km za da mogat da te nakarat da si kupuva6 4asti ili da si kupi6 nova kola,no tova ne se otnasq samo za avtomobilite ot VW Group a tova e svetovna politika v dne6no vreme,nikoi nqma izgoda ot tova ta napravi ve4nata kola za6toto posle 6te trqbva da falirat i da zatvorqt fabriki za miliqrdi q prebroi kolko marki avtomobili ima v sveta koito bulvata koli vseki den ako vseki si kupi kola koqto ne se 4upi???
Коментиран от #37
16:03 08.09.2011
36 :)
16:03 08.09.2011
37 TDI
До коментар #35 от "Brigo":
Поздравления,един от малкото добри коментари тук.Иначе мн добре им го каза на разбирачите, автоджамбазите ги взимат на по 300 000 и отгоре врътват ги на 150 000 и аиде даваи тука на българина да си мисли ,че кара кола.Една кола стане ли на 300 -400 хиляди какво може да се очаква освен проблеми,а на колегата с алфата мога да му кажа да погледне колко струва една алфа и колко струва един Фолксваген от една и съща година сам да си прави изводитеКоментиран от #40
16:03 08.09.2011
38 Димитър
16:03 08.09.2011
39 Ra22b
16:03 08.09.2011
40 200 kompressor
До коментар #37 от "TDI":
mi az pak imam nabliudenia za A6 kopuvano novo prez dalechnata 2000g 2.5 tdi i na 80000km stroshi kubilici.v serviza kazaha che tdi e bokluk i sam sklonen da viarvam che e taka zashtoto kato go prodadoh momcheto sled oshte 30000km demek kolata e stanala 110000km momcheto smeni debitomer i turbo.a i se oplakvashe che skorostite ne vkliuchvat korektno.kolata e avtomatik tip tronik.veche 5 godini karam mercedes benz E 200 kompressor i kolata e na 168000km i niamam iadove.VAG sa mnogo zle.za nishto ne stavatКоментиран от #41
16:03 08.09.2011
41 TDI
До коментар #40 от "200 kompressor":
Syglasen sym 4e 2.5 litroviq nee spolu4liv ,tova vseki go znae tezi audita kato biv6eto ti varvqt po 6-7 bona koeto za tozi klas kola e naistina sme6no oba4e 1.9 TDI e ne6to razli4no i dokazalo se prez godinite ,mn dobra dinamika i strahotni niski razhodi.Коментиран от #53
16:03 08.09.2011
42 Независим
Коментиран от #54, #63
16:03 08.09.2011
43 THUNDERBID
16:03 08.09.2011
44 deutsche autos
16:03 08.09.2011
45 G777
16:03 08.09.2011
46 Ra22b
А за френските щайги - Je n'ai pas des mots ... По-добре да карам GreatWall произведен в БГ и дръжката за вратата да ми остава в ръката отколкото да карам френска кошница !
Коментиран от #48, #50, #59
16:03 08.09.2011
47 GWM
16:03 08.09.2011
48 Петър
До коментар #46 от "Ra22b":
Приятелю, карай си GreatWall произведен в България, само че като влезнеш след това във френска 'кошница' да не стане, че не искаш да излезнеш. Не знам кога си се возил във френска кола, но новите са далеч от 'кошници'. С този над теб- GWM си се радвайте на нескърцащите китайски коли, аз ще си карам френската да ми скърца. Пък и нали знаеш какво значи 'Направо скърца!' ;)16:03 08.09.2011
49 keopss
16:03 08.09.2011
50 niki
До коментар #46 от "Ra22b":
ti si bil mnogo umen of4ar wsi4ki ako byaha kato s twoya akal na karu4kite kolelata o6te 6tyaha da badat kwadrtni of4arin16:03 08.09.2011
51 анти ваг
16:03 08.09.2011
52 C5 HDI
Коментиран от #57
16:03 08.09.2011
53 200 kompressor
До коментар #41 от "TDI":
veroiatno si prav az komentiram avtomobila koito sam ima l motora beshe ujasen.vse pak benza si e benz i az nebih go zamenil za kola ot vag16:03 08.09.2011
54 nemskoto si e nemsko
До коментар #42 от "Независим":
i kakvi problemi ima 220cdi i dizela na bmw che nie imame edna e klasa toia motor i edno bme 525d i veche sa na po 250000km na bavareca sme smenili dva tampona na motora i razni drebolii po ukachvaneto a po benza niakolko uplatnitelia na diuzite i tolkoz.16:03 08.09.2011
55 s55
16:03 08.09.2011
56 anti vag
16:03 08.09.2011
57 PEUGEOT 607
До коментар #52 от "C5 HDI":
kolega HDI e v pati po dobar motor ot TDI.po bezproblemen i po tih.16:03 08.09.2011
58 W203
До коментар #32 от "THUNDERBID":
e kolega koi te psuva .az nesam vidial neshto takova.prosto se komentira i niakoi se paliat malko poveche16:03 08.09.2011
59 user
До коментар #46 от "Ra22b":
Ха ха - не забравяй да посетиш сервиза с японското си "надеждно" МПС - над 30 млн. дефектни МПС-та изтеглени за 2 години, стотици жертви по пътищата заради тези дефекти, стотици милиони глоби заради немарливостта им и все пак се намират индивиди, които да твърдят, че били "надеждни" !Коментиран от #61, #77
16:03 08.09.2011
60 пепи
16:03 08.09.2011
61 Ra22b
До коментар #59 от "user":
Искаш да кажеш, че катастрофите стават само с японски автомобили, така ли ? Умните хора карат японски, защото японците са се доказали в производството си с качество и здравина ! Не знам дали си притежавал някога японски явтомобил колега, но това което мислиш за тях е грешно.Коментиран от #66
16:03 08.09.2011
62 BMW и MB
Коментиран от #76
16:03 08.09.2011
63 BMW и MB
До коментар #42 от "Независим":
Кожи ми ако обичаш за проблемите на MERCEDES и BMW, че аз и приятелите ми караме само тези две марки пък не сме чули за проблеми. Карам тука едни BMW-та, късам ви шортите на вас независимите с разни АУДИТА където и да ви хвана и тези баварски "боклуци" нещат да се трошат. Кожи та и ние да се посмеем малко. Само не пиши за японските карикатури че не се занимавам с отпадъци, за тях си има "НАДИН". И не се пиши НЕЗАВИСИМ, защото явно си много ЗАВИСИМ, от финансова гледна точка.16:03 08.09.2011
64 До Brigo
Кой помни сега откривателя на технологията?
Когато VW/AUDI гръмко оповестяваха как видите ли пускали мотори с помпи-дюзи ЗА ПЪРВИ ПЪТ В СВЕТА , LAND ROVER вече продаваше джипове със TD5 мотор , също с помпи дюзи.И последна анлогия-това , че Procter&gamble трошат най-много пари за реклама , не означава , че техните прахове и препарати са най-добрите.Те са просто най-рекламираните...
Иначе нищо против продуктите и технологиите на всяка изброена по-горе фирма-аз също ги ползвам.
16:03 08.09.2011
65 Спас
16:03 08.09.2011
66 ЗАТОВА
До коментар #61 от "Ra22b":
Сега ще ти кажа защо циганите карат AUDI, BMW и MB:Карат защото имат повече пари от теб и другите умници с еднодневките.
Ще ти кажа и защо ти караш японска имитация на автомобил:
Ти караш боклук защото нямаш пари за истинска кола.
Ако нещо друго не ти е ясно ПИТАЙ !
Коментиран от #68
16:03 08.09.2011
67 tir
16:03 08.09.2011
68 Night Rider
До коментар #66 от "ЗАТОВА":
То пък щото много пари ти трябват да караш дърта ЦЕ-класа, Е36 или А4, така че драги ми циганино притежаващ една от 3-те коруби, не си мисли, че които кара нискобюджетен кош от преди 20 години на МБ, БМВ или АУДИ е особенно богат... ;) А сега драги ми циганино пали 316-ката на газ и отлитай, че да не те правим на сапун ;)16:03 08.09.2011
69 Injector
Най-се нервим Незнайко да ни учи!
Коментиран от #70
16:03 08.09.2011
70 !!!!!
До коментар #69 от "Injector":
Преди да обиждаш и да пишеш глупости виж това: http://bg.wikipedia.org/wiki/Turbocharged_Direct_InjectionНякои хора смятат, че означението TDI означава също "Turbo Diesel Intercooler", което е грешно. За съответното се използва абревиатурата TDi
Така че незнайкото май си ти))))
Без лоши чувства и по-спокойно
Коментиран от #71
16:03 08.09.2011
71 Anonymous.
До коментар #70 от "!!!!!":
Хайде сега и ти бягай да четеш коментар №16 и като се подготвиш заповядай пак.16:03 08.09.2011
72 veli
ВСЕКИ ДИЗЕЛОВ ДВГ Е ИНЖЕКЦИОН!ЩО Е ТО ИНЖЕКЦИОН?-ТОВА Е ПРИНУДИТЕЛНО ВКАРВАНЕ НА ГОРИВОТО В СМУКАТЕЛНИЯ КОЛЕКТОР ИЛИ ГОРИВНАТА КАМЕРА НА ДВГ.КОГАТО ГОРИВОТО ПОСТЪПВА ЧРЕЗ ЗАСМУКВАНЕ ЧРЕЗ ПОСТЪПВАЩИЯ ВЪЗДУХ,МОЖЕМ ДА ГОВОРИМ ЗА КАРБУРАТОРИ(ОСН.ПРИНЦИП).
СЪВРЕМЕННИЯ ДИЗЕЛОВ ДВГ СЕ ИЗПОЛЗВАТ ДВА ВИДА НА ГОРИВНОТО ВПРЪСКВАНЕ
1ПРЕДКАМЕРНО ВПРЪСКВАНЕ(НАЧАЛОТО НА ГОРЕНЕТО СЕ ИЗПЪЛНЯВА В ЦИЛИНДРОВАТА ГЛАВА,КЪДЕТО ПРЕГРАДА КЪМ ГЛАВНАТА ГОРИВНА КАМЕРА Е Т.Н БРЕНЕР
2 ДИРЕКТНО ВПР.,КЪДЕТО РОЛЯТА НА ПРЕДКАМЕРА ИЗПЪЛНЯВА СЛОЖЕН ГЕОМЕТРИЧЕН ОТВОР В БУТАЛОТО.
ПО КЛАСИФИКАЦИЯ НА ГОРИВНАТА СИСТЕМА
1ГНП С НАПЪЛНО МЕХАНИЧНО УПРАВЛЕНИЕ
2ГНП С ЧАСТИЧНО ЕЛ. УПРАВЛЕНИЕ (АВАНС ДА РЕЧЕМ)
3ГНП С ПЪЛНО ЕЛ УПР.(АВАНС,ЦИКЛОВА ПОРЦИЯ ГОРИВО,ПР.ХОД,ПРИНУДИТЕЛЕН ПР.ХОД И Т.Н)
4КОМЪН РЕЙЛ-ДА НЕ ВПУСКАМ В ОБЯСНЕНИЯ НА ЦЯЛАТА СИСТЕМА,НО ЗА ТЕЗИ КОИТО ЗНАЯТ КАК РАБОТИ БЕНЗ.ИНЖ.СИС.,К.Р. Е АНАЛОГИЧНА + ПОМПА ЗА ВИСОКО НАЛЯГАНЕ.
5ПОМПА ДюЗА-АНАЛОГ НА К.Р. С ТАЗИ РАЗЛИКА ЧЕ НЯМА ОБЩА ПОМПА ЗА ВИСОКО НАЛЯГАНЕ ,А ВСЯКА ДюЗА СЕ ЯВЯВА ПОМПА ,КОЯТО ПОЛУЧАВА СВОЕТО ДВИЖЕНИЕ(ВЪЗВРАТНО ПОСТЪПАТЕЛНО)ОТ РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ.
НАДЯВАМ СЕ ЧЕ СЪМ ВИ БИЛ ПОЛЕЗЕН,МАКАР ЧЕ ВРЕМЕТО МИ Е СИЛНО ОГРАНИЧЕНО В МОМЕНТА!
Коментиран от #73, #91
16:03 08.09.2011
73 пепи
До коментар #72 от "veli":
евала бе пич16:03 08.09.2011
74 dankata
16:03 08.09.2011
75 520 zender
16:03 08.09.2011
76 W203
До коментар #62 от "BMW и MB":
mnogo si prav16:03 08.09.2011
77 anti vag
До коментар #59 от "user":
audi e nai golemiat bokluk16:03 08.09.2011
78 520 zender
16:03 08.09.2011
79 Бони
16:03 08.09.2011
80 тир
16:03 08.09.2011
81 tir
16:03 08.09.2011
82 520 zender
Коментиран от #83
16:03 08.09.2011
83 the mask
До коментар #82 от "520 zender":
А ти чувал ли си, че има двигатели с по-голям обем от 2000 куб.см? Ако не бях чел 100-тина поста относно мощността на 520 Зендер и как лесно изпреварвал Дачия Дъстър бих си замълчал!16:03 08.09.2011
84 520 zender
16:03 08.09.2011
85 фен
16:03 08.09.2011
86 opel
16:03 08.09.2011
87 НЕН4О
16:03 08.09.2011
88 520 zender
Коментиран от #141
16:03 08.09.2011
89 TEXAS
ПОДСКАЗВАНЕ: ДЮЗА и ИНЖЕКТОР са различни неща. Намери разликата във функцията и устройство им.
А минуса е от мен. КЪСМЕТ.
Коментиран от #100
16:03 08.09.2011
90 TEXAS
ПОДСКАЗВАНЕ: ДЮЗА и ИНЖЕКТОР са различни неща. Намери разликата във функцията и устройство им.
А минуса е от мен. КЪСМЕТ.
Коментиран от #134
16:03 08.09.2011
91 TEXAS
До коментар #72 от "veli":
ТЕЗИ ДВАТА КОМЕНТАРА ОТ ДОЛУ СА ЗА ТЕБ.16:03 08.09.2011
92 520 zender
Коментиран от #94
16:03 08.09.2011
93 TDI
16:03 08.09.2011
94 TEXAS
До коментар #92 от "520 zender":
Къде надигаш глава пък ти бе? Я си седи долу в тинята, виж колко ти е хубаво там.16:03 08.09.2011
95 520 zender
16:03 08.09.2011
96 anti vag
Коментиран от #99
16:03 08.09.2011
97 SEAT
няма да се правя на професорче като повечето, няма да взимам и страна на никой ! Просто ще дам 1 съвет на всички момчета тук, за мен истината е БЕНЗИН, аз лично имам сеат 115 коня GT 2.0 и мога да кажа че съм доста доволен. Има дооооста повече + -ове от дизелчетата ( нямам нищо против тях ) , но които се самоуважава като мъж бензинче си е истината. Моито двигателче немога, ама немога да се оплача от него доооста е бърз зависи от тежеста на кракът ми ( шегичка ), но действително е бързичък вади добър звук доста също и разхода е добър зависи от карането и така ... Съветът ми е взимаите си бензинов двигател защотото повечето са здравички доста и не правят проблеми , пъргавички са и всичко просто е наред .. Това е от мен ..
16:03 08.09.2011
98 520 zender
Коментиран от #101, #139
16:03 08.09.2011
99 anti vag
До коментар #96 от "anti vag":
pich kato polzvash nukat mi za keleshki nomera mi zatvardiavash mnenieto za fenovete na VAG.a otnosno vaprosniat neshtasten koncern shte ti kaja che sam mnogo shtastliv ot fakta che se otarvah ot edna A4ka koiato se trosheshe kato luda.vag nikoga poveche a ti kato si barovec si kupi kola a ne troshliak ot vag.probvai s benz ili bmw a moje i lexus tova sa marki ane aydi nai trosheshtiat se kenefКоментиран от #102
16:03 08.09.2011
100 ?
До коментар #89 от "TEXAS":
kakvo se duesh be p...a16:03 08.09.2011
101 E500 W124
До коментар #98 от "520 zender":
vzel si makar i ne tvoia mai dobra kolica16:03 08.09.2011
102 W203
До коментар #99 от "anti vag":
niamam audi vse oshte.haresvah mnogo benz i bmw osobenno 740D i W203 ama ot takiva kato teb,koito pishat postoianno s ralichni nikove i obijdat horata tuk,napravo da mu otshte na chovek ot tiah.a vij lexus ti e drgia nik ot mnogoto.vseki put kudeo se poiaviat niakoi ot tezi nikove,zapochvat obidi,posle se obsipvat s minusi i nakraia se iztrivat,susvsem zaslujeno razbira se.Коментиран от #103, #104, #107
16:03 08.09.2011
103 anti vag
До коментар #102 от "W203":
ti priatelio shto nesi go fuknesh otzad.ebati geia toi pishe s chujdi nikove a govori na men.limonadaКоментиран от #109
16:03 08.09.2011
104 anti vag
До коментар #102 от "W203":
tova che nasiram nai skapanata marka aldi produkt na nai neshtasniat koncern VAG te kara dase chuvstvash zle i te izbiva na ludost.lekuvai se16:03 08.09.2011
105 anti vag
16:03 08.09.2011
106 W203
16:03 08.09.2011
107 ?
До коментар #102 от "W203":
ei pradnia16:03 08.09.2011
108 nema
Коментиран от #110
16:03 08.09.2011
109 anti vag
До коментар #103 от "anti vag":
Ех "priatelio" пишеш със 100 ника, псуваш като чобанин,оплюваш всичко и всички...тръгнал да ми говори за елитни марки.Това с начу..нето е характерно за теб.Коментиран от #111, #113
16:03 08.09.2011
110 anti vag
До коментар #108 от "nema":
mnogo pravilno16:03 08.09.2011
111 anti vag
До коментар #109 от "anti vag":
znaesh li kakvo pravia sega?Коментиран от #112
16:03 08.09.2011
112 anti vag
До коментар #111 от "anti vag":
4ukash maika si buklukКоментиран от #114, #115
16:03 08.09.2011
113 PEUGEOT 607
До коментар #109 от "anti vag":
abe kolega a ti kakvo karash che taka hvalish tia ot vag16:03 08.09.2011
114 anti vag
До коментар #112 от "anti vag":
sera ti v ustata pomia16:03 08.09.2011
115 taraleja
До коментар #112 от "anti vag":
abe smeshnik kakvo osirash temata i pishesh s bezbroi nikove.anti vag nokoga ne e pisal neshta koito da obijdat drugite osven vag koito si zaslujavat pliueneto zashtoto kolite im sa kenefi.vidimo pian si begai v legloto che moje dasi ogreesh boiatКоментиран от #116
16:03 08.09.2011
116 anti vag
До коментар #115 от "taraleja":
taralej mi e ot nivite nikove.kak da ne sum smeshnik.Коментиран от #118, #120
16:03 08.09.2011
117 D4D
16:03 08.09.2011
118 taraleja
До коментар #116 от "anti vag":
hahaha toia pak skapaniak i moiat nik li e polzvan ot niakoi.ti si za doktor be govedo16:03 08.09.2011
119 taraleja
16:03 08.09.2011
120 anti vag
До коментар #116 от "anti vag":
abe shto ne hodish da osvobodish naprejenieto v kenefa tam te chaka bashtati i shte te trese ciala vecher i za final shte ti se izprazni v mirizlivata bezzaba usta eblio xaxaxa ebati mizernika s kola kenef,maika kurva i bashta pedalКоментиран от #123, #126
16:03 08.09.2011
121 GSI
16:03 08.09.2011
122 taraleja
Коментиран от #124, #127
16:03 08.09.2011
123 anti vag
До коментар #120 от "anti vag":
prostak sum i za tva narejdam.maika e na rabota na okolovrustnoto a tatiu chuka ciganki.evala na taia16:03 08.09.2011
124 anti vag
До коментар #122 от "taraleja":
abe kaput zashto si tolkova mizeren s aldi 80 xaxaxa kompleksar16:03 08.09.2011
125 user
16:03 08.09.2011
126 bmx
До коментар #120 от "anti vag":
Ох пак ли ти бе таралеж. А бе на теб колко пъти трябва да ти се обяснява, че това не е пиянска сбирка на селската автогара. И с тази латиница тръгнал да обижда...Като гледам как обиждаш другите, че чак и кръвно............. Оле майко.Коментиран от #128, #129, #130, #135
16:03 08.09.2011
127 D4D
До коментар #122 от "taraleja":
abe dupe kakvo i men nameshvash vav vashte selianii.ako imash neshto da kazvash po temata kazvai ako ne si trai16:03 08.09.2011
128 anti vag
До коментар #126 от "bmx":
o tili si bil be maina a az te vzeh za drug lainar.pomiata s velosipeda16:03 08.09.2011
129 taraleja
До коментар #126 от "bmx":
garga pitich si edno kam edno16:03 08.09.2011
130 anti vag
До коментар #126 от "bmx":
are ebisi maikataКоментиран от #131
16:03 08.09.2011
131 bmx
До коментар #130 от "anti vag":
А бе боклук с боклук, акво намесваш майка ми бе боклук. Твоята по всяка вероятност е трагедия. Знам, че имаш много"приятели" и не знаеш кой от всичките е. Явно само на това те е научила, да псуваш и хулиш, защото за дуго не ставаш. Ама псувайу си, покажи какъв си нещатник, при това пълен. Тръгнал да обижда келеша...
16:03 08.09.2011
132 1
Коментиран от #133
16:03 08.09.2011
133 bmx
До коментар #132 от "1":
Не е за разправяне колега.16:03 08.09.2011
134 Stoyan
До коментар #90 от "TEXAS":
Всеки инжектор има и дюза.Дюза ще рече разпръсквач.
Не знам защо на български така се нарича и целият горивен дизелов инжектор...
Иначе темата е наводнена от некомпетентност.
Колко лошо било TDI ...
Немските дизели (май и не само те) се доминират най-вече от една фирма - Bosch.
Гледам и писания за надеждните BMW дизел мотори, а пеперудките на място ли са все още 8-))
Коментиран от #138
16:03 08.09.2011
135 anti vag
До коментар #126 от "bmx":
brato vijdam che si si spretnal kuponche bez moe prisastvie.samo nikat mi e bil tuk.nakefili se sam da si pishesh i otgovariash.shte ti kaja samo edno az ne obijdam a samo izkazvam mnenie za nai dolniat koncern VAG.a ti si karai koleloto do selskiat megdan i tiho tiho.16:03 08.09.2011
136 benzina
16:03 08.09.2011
137 MAZDA
До коментар #30 от "Brigo":
Fiat Croma е първата шосейна кола в света с дизелов двигател с инжекционно впръскване.The Fiat Croma was the first passenger car in the world to have a direct injection Diesel (Turbo D i.d.) engine in (1986)
16:03 08.09.2011
138 TEXAS
До коментар #134 от "Stoyan":
А пък в дюзата има разпръсквач.Но това не ги прави едно и същ нещо.Дюза, инжектор,разпръсквач - това са три розлични неща. И от там следва, че няма на как "дюза да рече разпръсквач".Те дори имат различни функций.
А на BMW не сомо моторите са страхотни, пожелвам на всеки да има възможност да си позволи поне едно наистина хубаво BMW без да му се налага да се съобразява с цената за да може да отцени КАКВА КОЛА Е BMW. Същото се отнася и за MERCEDES
16:03 08.09.2011
139 TEXAS
До коментар #98 от "520 zender":
Има едни такива неща като социален статус и ниво на интелигентност, но ти няма откъде да знаеш за тях.А зад TEXAS стоят неосъществените ти мечти и настоящите и бъдещите ти кошмари.
Коментар №94 е изтрит защотов него се казваше, че трябва да си седиш там долу в тинята и да не протягаш ръчички толкова на високо.
16:03 08.09.2011
140 Предложение към Модераторите
16:03 08.09.2011
141 the mask
До коментар #88 от "520 zender":
Ти остай кубиците, ами пробвай някоя по-нова от 93-та! Най-тъпото е да имаш 20 годишна кола, горяща 20/100 и да се хвалиш с това! Разбирам да е 12-так, как да е...16:03 08.09.2011
142 пепи
16:03 08.09.2011
143 520 zender
Коментиран от #151
16:03 08.09.2011
144 320d
16:03 08.09.2011
145 BMW 530xd
16:03 08.09.2011
146 wtf
16:03 08.09.2011
147 INTERCOOLER
16:03 08.09.2011
148 INTERCOOLER
16:03 08.09.2011
149 nikito
16:03 08.09.2011
150 Оня дето клати бъсмата
16:03 08.09.2011
151 Оня дето клати TDI
До коментар #143 от "520 zender":
То и ти харчиш повече от 3лева на ден!Коментиран от #152
16:03 08.09.2011
152 520 zender
До коментар #151 от "Оня дето клати TDI":
естествено че харча повече от 3 лева на ден-откри америка.когато почнеш да храниш семеиство тогава се обръщай към мен-за сега пиши на децата ..16:03 08.09.2011
153 Atanas
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharged_Direct_Injection
16:03 08.09.2011
154 audi
19:52 06.05.2013
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 Този коментар е премахнат от модератор.
158 Този коментар е премахнат от модератор.