Калифорнийското тунинг ателие R's Tuning представи доработен Nissan GT-R, който участва в шестата серия от поредицата "Бързи и яростни". Филмовата Годзила е снабдена с аеродинамичен пакет от BenSopra, а капакът на багажника, покривът, праговете и вратите са от въглеродни нишки.
Модернизирано е окачването и са монтирани по-мощни спирачни механизми с карбон-керамични дискове. 19-цоловите джанти Volks са обути с гуми Michelin Pilot Sport Cup с размер 345/30.
Шестцилиндровият 3.8-литров двигател на GT-R с два турбокомпресора, който развива 550 к.с. в стандартното си изпълнение, получава доработена охладителна система, нагнетатели Switzer, препрограмиран управляващ блок и нова изпускателна система. Така мощността на пригодения за работа със 100-октанов бензин мотор нараства на 685 к.с.
Наскоро стана ясно, че друг главен герой в "Бързи и яростни 6" ще бъде тунинговано Subaru BRZ. Предполага се, че зад волана му ще седне или героят на Вин Дизъл, или на Пол Уокър. Филмът тръгва по екраните на 24 май.
Вижте цените на трите най-наточени GT-R-а в mobile.bg
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Антонио Стойков
09:59 22.01.2013
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Shmeker
Сигурно тоя мотор след снимките ще е за скраП..
Коментиран от #4, #5
10:25 22.01.2013
4 Име:
До коментар #3 от "Shmeker":
Хахахахах ти май не си много запознат. В япония тоя мотор си го помпат до 1000к.с и няма никакви проблеми да се кара на макс по пистите. Даже си имат и срещи на които са само 1000+ конски сили GTR-и..10:28 22.01.2013
5 Дошо
До коментар #3 от "Shmeker":
Mай не знаеш нищо за NISSAN GTR хахахаха смешния тук си ти.А щом това ти е смешно какво ще кажеш за 4 цилиндров 3.0 с 1000к.с на Супра.За нея това е стандартен минимум.
Коментиран от #7
10:47 22.01.2013
6 gost
Коментиран от #8
11:01 22.01.2013
7 Aha
До коментар #5 от "Дошо":
Кога е произведена Супра 3,0 с 4 цилиндъра? Ако може прати някой линк да му метна едно око.Коментиран от #9
11:09 22.01.2013
8 Дошо
До коментар #6 от "gost":
Ама кой бе ?ня мени да ми говат тоя ГТР да го настъпам ще му вдигам 300 за 7секунди а до 100 няма да ги дигам ами направо с толкова ще тръгвам11:19 22.01.2013
9 Дошо
До коментар #7 от "Aha":
6 де 6 за 6 цилиндъра ставаше въпрос нещо не съм нацелил бутона.Колегата нали му беше смешно за мотора на ГТР и той е с 6 цилиндъра и исках да му кажа, че и Супрата е с толкова ама стнала ,,техническа" грешка11:26 22.01.2013
10 Naka
11:30 22.01.2013
11 Дошо
Коментиран от #12
11:41 22.01.2013
12 Aha
До коментар #11 от "Дошо":
Наистина на вид не са го докарали. Но и не мисла, че така ще изглежда за филма. До тогава има много време. В статията пише, че гумите са 345/30. Според мен и това не е така. На моята кола са на 40 и са на половина по-ниски от тези на снимката. Но както и да е.11:44 22.01.2013
13 про
13:09 22.01.2013
14 миро
14:02 22.01.2013
15 123.300 д
14:09 22.01.2013
16 B.M.W
Коментиран от #17
16:13 22.01.2013
17 muhaha
До коментар #16 от "B.M.W":
@16 Затова и прави смешни твоите бмв-нца.Коментиран от #19
16:37 22.01.2013
18 aaa
18:40 22.01.2013
19 Симеон Тасев
До коментар #17 от "muhaha":
АБЕ МАЙ ТИ СИ СМЕШЕН САМО ДЕТО М5 POWER С 820 Е МНОГО СМЕШНО НАЛИ НЕСЕ ОБАЖДАЙ НЕПОДГОТВЕН ЧЕ ТЕЯ БМВ ЦА ЩЕТЕ ИЗДУХАТ
Коментиран от #20
18:47 22.01.2013
20 Име:
До коментар #19 от "Симеон Тасев":
Само дето ще се утрепеш на първия завой с БМВ с 820к.с. А 1000к.с GTR-и си ги карат на тайм атака на Цукуба и им пука на шапката за M-Power-и разни дето стокови не могат да слезнат под 1.05:00. А да не говориме че 135i дава времена над 1:07:00....21:04 22.01.2013
21 onq
03:34 23.01.2013
22 bayerische money waster
09:40 23.01.2013
23 Специалиста
10:12 23.01.2013
24 free
Коментиран от #25, #33
10:27 23.01.2013
25 Име:
До коментар #24 от "free":
Прехвалено е нещо което не се е доказало. А GT-R R35 се доказа за много малко време... А1 то е пародия...Коментиран от #27, #28
11:39 23.01.2013
26 отвори да има
и пред задната гума това ветрило какво прави, освен да завихря повече. ДИЗАЙНЪТ НА ТОВА НЕЩО МОЖЕ, ДА ЗАРАДВА САМО ТИЙНЕЙДЖЪРИ. смешници!
12:27 23.01.2013
27 free
До коментар #25 от "Име:":
пародия ,която го мачка документирано и ставаш за смях със годзилката,която се оказва тревопасно ...Коментиран от #35
13:39 23.01.2013
28 Бръм
До коментар #25 от "Име:":
@25 Приятел много се палиш, май прекаляваш с гледането на японски ютюб клипчета. Какво очакваш? Да кажат как европейското или американското е по добро ли? Е няма как! Че има много добри японки - ОК, ама от как гледах (преди доста години), че някаква смотана интегра с 1,8 я изкараха по добра от ферари и тотално ги отписах...13:48 23.01.2013
29 Norad_guest
13:58 23.01.2013
30 Бръм
Междо другото R8 GT върви с GT-R (сток) до 300км/ч рамо до рамо...
Сега ще режнете, ама на завои и ала бала...ами вибж изречение 1. То така винагя някой с нещо е по! Като цяло Ауди е много над нисан! Точка.
Коментиран от #34
13:58 23.01.2013
31 Бръм
14:04 23.01.2013
32 Бръм-Бръм
21:23 23.01.2013
33 Коцомир
До коментар #24 от "free":
Ама ти вярваш ли на това бе ?ДА не караш някой ВАГ.нален кенеф?Коментиран от #36
21:30 23.01.2013
34 Име:
До коментар #30 от "Бръм":
Първо не си запознат с премиум автомобилите на Нисан. Които са за вътрешния пазар и Америка. Второ Ur-quattro-то е единственото свестно куатро от ауди и отговорора е е skyline GTR R31 (провери сигурно и тоя модел не го знаеш). Трето ДА GTR силата му не е да върви направо, а силата му е в завоите и е по-бърз от доста по-леки от него коли. Коли по-леки с не 100- 200 кг , което е ОГРОМНА разлика в завоите, а от коли по-леки с 300-400кг. Пето за никой не е тайна как вайпър постигат времената си на ринга. Факт е че нисан с 480кс на над 1700кг постигнаха време по-добро от почти всички поршета на Нюрбургринг. (не се заблуждавай Порше ми е една от най-любимите марки, но не мога да си закривам очите и да плюя по една доказала се технология)Коментиран от #39
23:23 23.01.2013
35 Име:
До коментар #27 от "free":
Покажи моля те. Искам да го видя това как става.Коментиран от #37
23:23 23.01.2013
36 free
До коментар #33 от "Коцомир":
Коцомирчо,с това което карам мога да те пробвам на челен удар където и когато кажеш,че нещо много предубедено и надъхано говориш и бих казал доста грубо!10:31 24.01.2013
37 free
До коментар #35 от "Име:":
http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8%20%D0%B01%20%D0%B6%D1%81%20%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%81%D0%B0%D0%BD%20%D0%B3%D1%82-%D1%80&source=web&cd=3&cad=rja&ved=0CDgQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fusers%2Fpeskarik%2Fblog%2F156443%2F&ei=ivEAUbnEE-So4gSkvoCADQ&usg=AFQjCNEXJFX4YoJ85SjTSkVWn5kFhjxF9wКоментиран от #38
10:34 24.01.2013
38 Име:
До коментар #37 от "free":
Нали се сещаш колко много зависи от гумите и килограмите. Като добавим и тясна пистичка. Мога да ти покажа примерно как 160к.с тойтоа АЕ86 бие 300к.с GTR R34. Това не означава че е по-добра или по-бърза кола. Всичко зависи от условията в които се намираш.... На тесен планински път на спускане една по-лека кола със задно предаване ще бие GTR, дори и да е с по-слаб мотор примерно. Защото килограмите са от огромно значение както при спиране така и при завиване, а тоя клип дето си го пуснал, никой от водачите не кара на максималните възможностти на колите... В ръцете на професионалист една на пръв поглед трудна за управление кола може да се окаже доста бърза, а ако иска може да я кара така че да изглежда и доста бавна. Не се заблуждавай така лесно. Телевизията всичко може да ти покаже... Лексус LFA, че е със задно, даде най-бързото време на мокро на пистата на Топ Гиър..... Гуми-различни, писти-различни, шофьори-различни, условия-различни. Всичко може да се случи....11:59 24.01.2013
39 Бръм
До коментар #34 от "Име:":
@34 Абе ти мани гадай аз кво знам! Идеята беше, че самоцелно винаги по определен начин и в определени условия дадена марка е "по" от друга. Гледай цялата картинка: Нисан vs VAG - като се имаш за компетентен да ти да вам ли отговора?! Писна ми заради този "вездесъщ" ГТР, който е с ограничен брой потенциални клиенти и понеже навървява (не без помоща на един камион електроника) автоматично да казвате Нисан или еди коя си японска марка е върха на сладоледа... Модел - ок, ама като цяло, особенно пък съотнесено и с конкретен пазар (тук)...За това се въздържах да пиша и в темата за най-надежният двг.
Пичове да питам ако моята се разваля 2 пъти по често, но ремонта е 200-300лв и части има в 8/10 магазина и в 3/4 морги, а вашата се разваля 2 пъти по рядко, но с ремонт 1200 и търсиш части под дърво и камък или идват с поръчка след 2 седмици на космически цени?!?! Коя да си купиш?! Слезте на земята...
Да не говорим, че "японското" е често не дотам японско и произведено в Турция например. Хонда-Ровър (фалирала марка), Мазда-Форд, Нисан-Рено-Волво и т.н. ит.н. и после японско?! Я пак? Говорете за конкретен модел с/у конкретен - толкос, иначе сте смешни.
Конкретно -ГТР-а бил тежък - ми нали са големи инДЖИнери уе? Да го олекотят? За гумите- ми нали не мислиш, че нисана на ринга е бил с от на бат Пешо гаража?! Пък да си сложат и те бе - то иначе крив водолаз... На тия гумите, на ония килограните, на ГТР-а електрониката?! Що не я изключат пък да видим кво ще даде, а?!?! И да...порше е НАД ГТР, 2-броя в класацията...
Евтин бил за суперкар, а корвета да не е по скъп бе?!?! Хаха...
Сериозно ГТР е и ще остане знаков автомобил, ама другите не си изкарват парите с продаване на семки или?
Коментиран от #40
13:12 24.01.2013
40 Име:
До коментар #39 от "Бръм":
Нали се сещаш че като си със сликове вече отиваш в друга категория. Относно "ринга" не говорим за по-добри и по-лоши гуми, а говорим за това, че вайпъра беше със сликове и олекотен и със моднато окачване. Разликата знаеш ли каква е? Еми сега ще ти кажа toyota gt86 напълно сток със гумите от завода дава време 1.08 - 1:09 - 1:10 на Цукуба, със сликове олекотена на 1045кг и окачване дава вече време 1.01.72... което е 4 секунди по-добро от стокова М3-ка. Това значи че gt86 е по-добро от M3 ли?? Ами не много ясно, защото и не цели това, целта и е съвсем друга.... А относно коя марка е по-голяма от коя, е спор който се започва от знаеш кой в тия статитий... Относно частите не мога да коментирам, по колата ми освен консумативи няма една сменена част! И това за скъпите японски части е мит от 90те години. Да някой компоненти са доста скъпи, но защото не се купуват, понеже са направени качествено... Като ми сравняваш конкретен модел и ми изтъкваш някфо ауди А1. Е извинявай ама няма как да приема че най-наточената версия на А1 е 2.0 турбо 250к.с. Щото това са смешни цифри постигнати от японците още началото на 90те и то не на най-наточените версий. Там знаеш че още оддавна се вадят по 280к.с (ограничени) от 2 литра турбо. Та това наточено ауди трябваше да бъде поне 300к.с - Да ама така става по-бързо от голф GTI, което май не е позволено в VAG....Коментиран от #41
13:49 24.01.2013
41 Бръм
До коментар #40 от "Име:":
@40 Много се газираш бе пич - я виж тука: http://fakti.bg/avto/57719-nissan-obmisla-zakrivaneto-na-infiniti - Голям премиум голямо нещо. Вярно е, че проблема с частите съществуваше предимно 90-те, но сега го няма щото и японското не е от япония! ;)А дали се чупи? Виж колко "немски" возила по над 20 години се лангъркат по нашите пътища и виж колко японски. Сега ще ревнеш - ма то щото 90-те малко се купували, е да де, щото са много "евтини и хубави" затова. ;) Пресен пример Нисан алмера 2,2 дти със същата смотана помпа Бош с горящи резистори и не само като на 1.8 тдди форд фокус и още на куп други коли. Хаха.
Не се развалят - ама никога! Я да питам що на японките им слагат омслители на клапаните като е с газова? Щото горят като солети. Да не карам наред, че и до утре няма да спра. Карай квото си си избрал и стига подскачай. Пак некви глупости кой колко от какво вади. Ми я си виж японските дизели от колко и немските и ще ти се пресере. А ако видиш и динамиката и съвсем ще я овапсаш. А пък и за какво ми е 200 коня от 1.6 като за да ги усетя трябва колата непрекъснато да ми работи в режим "изнасилена оса"!? Дай на 5-та на 2500 оборота газ на хондичката и ще изпушиш кутия цигари докато усетиш нещо! Хаха... Моята "рипа" още на 1800 та до 4500. Айде ходи спинкай!
Коментиран от #42
15:39 24.01.2013
42 Име:
До коментар #41 от "Бръм":
Ходи спинкай ми вика. Ако на теб познанието ти относно премиум японски коли опира до Лексус и Инфинити, значи толкова и ги знаеш. Колко немски премиум се били търкаляли. Нали ти обясних вече че и японските се търкалят все още но, не и в България, поради простата причина, че никога не са внасяни в България. Въпреки това обаче се движат японски коли от 80те тука, а за тях никога не са се продавали части тук.- Как става тоя номер? И отново като всички тука почвате веднага да обръщате спора на дизели, защото японците просто почти не произвеждат такива, защото там са забранени, а в Америка и Австралия където са им главните пазари, са много малко хората каращи дизел. И въпреки това имат страхотни дизелови двигатели на джиповете си. Защо са ти били 200к.с от 1.6 ами не ти трябват, но прави разлика между истински спортни коли и коли за всеки, предназначени за спокойно каране. Мойта кола пък си е японска и си е бензинова и си я карам до 2500 оборота и върви страхотно, дърпа като дизел..... Продължавам да не те разбирам защо скачаш такъв и си толкова изнервен. Като ти чета коментара и имам чувството че викаш даже, ама аз съм се газирал.... Не те карам да си купуваш японска кола, карай си там кфото си имаш....дреме ми на ....Коментиран от #44
16:36 24.01.2013
43 free
17:53 24.01.2013
44 Бръм
До коментар #42 от "Име:":
@42 Ами пич във всяка тема тука стане ли въпрос за японско и си веднага с поне 5 "компетентни" мнения. Вземи и да четеш вместо само да налагаш? Дано схващаш. Нали не мислиш, че си по-по-най-по-по от всички или? Моето познание за колите гаранция е по голямо от твоето и не е теоретично!Коментиран от #45
18:30 24.01.2013
45 Име:
До коментар #44 от "Бръм":
Ти си тоя дето трърдиш че познанията ти по колите са повече от мойте, пък аз съм се мислел за по-по-най.... Аз съм привърженик спора да се води както трябва, а не да си пишеш някфи неща с факти и да се отговаря на въпростите. Поне аз гледам да отговарям, а не като някои дето избиват в друга посока (знак за това че са загубили част от спора) или почват да плюят.Освен това не харесвам единствено японски автомобили, а всякакви, не съм настроен против немските, но не ги харесвам особено, и не смятам че са по-добри от японските....
Коментиран от #46
21:29 24.01.2013
46 Бръм
До коментар #45 от "Име:":
@45 Спор може да има при нещо което е спорно, тук единственното спорно е обективната ти преценка.13:22 25.01.2013
47 Бръм
Та за какво да спорим?!?!?!?!?! И на ринга имаш 2 поршета преди нисана... Бугати и Порше са VAG ако незнаеш... Къде е спора? Че нисан е по от ваг?! Мухаха... Както казах - лека нощ! Като цифрите говорят и многознайковците мълчат! Дори корвета е по, той с немското автомобилостроене тръгал да сравнява.... Мъка.
Коментиран от #49
13:36 25.01.2013
48 Dr. Dick
И готвят Дошо за пилот :D :D :D
http://www.facebook.com/pages/%D0%94%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D0%BC-%D0%BD%D0%B0-%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BE-%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%B8-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B8-NISSAN-GT-R/190406097675126
17:10 25.01.2013
49 Име:
До коментар #47 от "Бръм":
Ти не си сериозен.Коментиран от #50
17:49 25.01.2013
50 Бръм
До коментар #49 от "Име:":
@49 Прав си, то пък и що да съм? Когато бях какво постигнах? Поне да се позабавлявам! ;)Коментиран от #51
18:22 25.01.2013
51 Име:
До коментар #50 от "Бръм":
Не си ми интересен и няма да ти казвам къде грешиш специално за по-долния коментар, защото не ми се занимава с тебе. Ще дойде време ще разбереш как стоят нещата.Коментиран от #52
18:49 25.01.2013
52 Бръм
До коментар #51 от "Име:":
@51 Е да не мислиш, че пиша за да съм ти интересен? Ти си безинтересен с тезата японско => най-великите...аре леко...да не би щото ти караш или щото си имал всички и говориш от опит?!Коментиран от #53, #54
18:55 25.01.2013
53 Име:
До коментар #52 от "Бръм":
Никога не съм намесвал немските автомобили. Ако се върнеш по-надолу в тази статия ще видиш, че единственото което правя е да си защитавам японските марки от някфи малоумници които дрънкат глупости. Никога не съм плюл по немските марки, по начина по-които се плюе по японското в този сайт. Единственото за което пиша е за да им втълпя в главите че немското не е единственото на света и трябва да имат респект към останалите производители, но уви простотията надделява и се започва плюене и мазане с ла*н*.19:42 25.01.2013
54 onq
До коментар #52 от "Бръм":
Pi4 samo se izlaga6.6tom tv1rdi6 4e nemskite ko6nici sa po po Nai nad qponskite ne trqbva i da si pomislq6 da pravi6 sravneniq s "mijavite ma6ini na qponcite" Posche nqma mqrka za sravnenie to e Qsno Ot krai vreme si e klasika i marka za primer ,a tova 4e gtr-a se doblijava do tazi ikona trqbva da zna4i ne6to nali? da ne goovorq kak Evo X s gadniq si 2.0 turbo dvigatel unijava M3 i na pista lamborghini murcielago nemoje da mu izbqga...Ama te qponcite praqt bokluci nqma kak...14:57 27.01.2013
55 CABC
10:21 28.01.2013
56 Manqka
23:18 31.01.2013