25 Януари, 2013 10:46 17 145 19

Четири турбокомпресора за суперкара на Porsche

  • porsche-
  • ferrari fighter-
  • 919-
  • 961

Новата разработка на Porsche, която ще представлява средномоторен суперкар, ще влезе в пряка конкуренция с автомобили като Ferrari 458 Italia и McLaren MP4-12C.Американското сп. Automobile Magazine изнесе интересни подробности, касаещи техническите характеристики на новото Porsche.

Двигателят на суперколата ще е с работен обем 3.9 литра. Той ще е осемцилиндров боксер, като към него ще са монтирани четири турбокомпресора с изменяема геометрия на лопатките. Агрегатът ще бъде снабден с два интеркулера и с двурежимна изпускателна система.

 Максималният въртящ момент на опозитния осмак ще се предава през седемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя и ще достига до четирите колела на автомобила. С други думи колата ще е с 4х4 предаване. Мощността на новото Porsche няма да е по-малка от 650 конски сили.

Благодарение на тези характеристики суперкарът ще може да изпълнява упражнението от 0 до 100 км/ч за умопомрачаващите 2.5 секунди. Porsche-то ще се прави на нова платформа, която впоследствие ще използват за новите поколения на Audi R8 и Lamborghini Gallardo .

Олекотените материали ще позволят на конструкторите да достигнат маса от 1 361 килограма, а т.нар. GT-версия ще е с още 100 килограма по-лека. Тя обаче ще бъде лишена от системата 4х4. Вътрешнозаводският индекс на Porche-то е FeFi (Ferrari Fighter). Говори се, че серийната версия ще е обозначена като 961 или 919.

Този нов модел ще заеме мястото между купето 911 GT2 RS и хибрида 918 Spyder. В серия FeFi се очаква през 2017 година, като от компанията планират годишно производство от 4 000 екземпляра. Предполагаемата цена е около $400 0000. Ако пък ви е скъпо или не ви се чака, вижте какви са цените на останалите модели на марката у нас ТУК.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име:

    1 1 Отговор
    Докато стане 2017та ще го изменят 100 пъти. Фен съм на Порше, но 911ката си ми харесва повече. На това трябва да направят дизайна малко по-Порше, защото ми прилича на McLaren.
  • 2 Alexander

    1 1 Отговор
    И на мен много ми прилича на McLaren MP4-12C. Дано да си оправят дизайна, докато стигне до производство колата.
  • 3 Пет

    4 1 Отговор
    VAG пак напомнят,че са недостижими

    Коментиран от #4, #6

  • 4 natürlich

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Пет":

    dislike!

    Коментиран от #7

  • 5 руснака

    1 1 Отговор
    верно че прилича доста на макларън и на ферари, но на мен ми харесва
  • 6 Дошо

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Пет":

    Недостижими са по престой в сервизите
  • 7 Georgi Simeonov

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "natürlich":

    4x4, GT versia, jalko za hubavata marka, provalyat ya
  • 8 Асд

    1 1 Отговор
    Не вярвам това да е финалния дизайн.
  • 9 натурален българин

    0 1 Отговор
    нещо не ме впечатлява този мотор при положение че правят руф 700 кончета и формата не е типична за порше
  • 10 Snake

    0 0 Отговор
    Не знам за друго ама името много ме радва (Ferarri Fighter) както и дизайна(най-после нещо по-така) :)
  • 11 Къде са тойотките

    0 1 Отговор
    в сервизите през седмица, нямат край тия СЕРВИЗНИ АКЦИИ
  • 12 Shmeker

    0 1 Отговор
    Доста глупав проект. Не може топ-модела на порше да се прави на една платформа с ауди и ламбо.
    Ама какво да се прави... VAG си показват простотията и политиката им с конфекционалния BADGE ENGINEERING дори и при порше.
  • 13 Пилотирам Багер

    0 0 Отговор
    Ще видим на какво прилича по-нататък.
    Нормално е, при положение че ще правят суперкар, колата да има близки форми с автомобили на Ферари, Макларън и Ламбо, а не на нещо друго. Най-вероятно на финала ще прилича повече на Карера ГТ и 918.
    До 2017 има доста време.
  • 14 FXX

    0 0 Отговор
    Да бе Ферари файтър.Тези немски каски нещо са се объркали.
    Това още не може да се сбори с FXX да не говорим че вече идва нов модел.
    Порше са след Ферари и винаги догонват.Но така е като собственик са ти голфаджии.
    По скоро да се борят с Нисан , че нещо много ги рита отзад напоследък годзилката.Ферари и Макларън не са лъжица за тяхната уста
  • 15 Пенчо

    0 0 Отговор
    Странно защо порше избягаха от тяхната аеродинамична концепция и започнаха да приличат на ферари, на старо ферари!???? Това на снимката, ако го бях видял преди 10- 20 години щях да кажа, че е нов модел на ферари.
  • 16 ева

    0 1 Отговор
    японските кошници нямат изобщо място между шампионите,те могат да се конкурират най много с дачия или лада.всичко друго е класи над нисан
  • 17 dedo pop

    0 0 Отговор
    tozi"exotic super sport car"sas ubiistven tamno4erven-metalic zvqt,6te si go sloja na stenata vav ramka vsqka ve4er i vsqka sutrin da si go gledkam po-vreme i sled stavane ot blajen san satvoren ot xora na angelite i xeruvimite i daje ferrari otkradnaxa emblemata na grad shtutgard sas kon4eto na neq,koqto si e originalnata na porsche.
  • 18 FerrariSuperFan

    0 0 Отговор
    OMG Ferrari Fighter тея супер много са со объркали. С 458 Italia i MP4-12C не могат да се сравняват, по добре първо да се справят с GT-R че вече ми харесва повече от тая 911 + че 911 си е една и съща почти. Ferrari си остава върха макар да има много по-бързи коли от тях( Koenigsegg, Bugatti и други), но няма никоя по-забавна за шофиране от Ferrari. Пак тея смешници нещо са са надъхали!

    Коментиран от #19

  • 19 Naka

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "FerrariSuperFan":

    Изгеждаш умно момче.Вземи се поинтересувай защо дизайнът на 911 при всяко поколение е почти един и същ,как клиентите не искат радикални промени и за тях този дизайн е канон.Самата марка как е издигната в култ там.Не храня Ферари,тях също ги уважавам,458 Italia е страхотен автомобил,но съм сигурен че и този ще покаже зъби.Заигравката с FeFi обозначението радва :) Любопитен съм да го видя отзад какво представлява...