ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Хахаха ти пък колко компетентно се изказа : "добре, че е Тойота та БМВ да може да направи спортен автомобил " . Колко спортни Тойоти можеш да изброиш освен Супра ? Вярно супрата е страхотен автомобил, но отдавна слезе от производство. Попитай се защо не се прави наследник на супрата ? Нямам нищо против Тойота, напротив това партньорство много ми харесва, защото се обединяват най-силният премиум бранд и компанията с най-добри хибридни разработки. Няма как да не излезне нещо качествено, особено ми харесват насоките, към които са се насочили. Това е бъдещето на автомобилостроенето. БМВ имат опит с водороден двигател датиращ отпреди 7-8 години , съчетано с юпонското ноу-хау в хибридните двигатели ще изкарат нещо, което със сигурност ще е много добро.
Сделката изглежда добра - японците ще се отърват от това да разработват нафтови печки а немците ще получат най-добрата хибридна технолгия към момента.
Относно кой кви спортни автомобили бил разработвал ми е интересно да видя къде е аналога на Lexus LFA в гамата на БМВ?
А иначе тази кооперация е поредното доказателство че само със скъпи автомобили немаш шанс към днешна дата - очевидно в БМВ си дават добре сметка за това.
Почвам да ти изброявам: Celica - всички генерации 1ва, 2ра 3та 4та (4та вече ства световно известна GT4 и мачка в WRC, 5та генерация също мачка във WRC (oще преди субару и митсубиши) Да си чул за Carlos Sainz? 6та генерация е последната от участието на Тойота във WRC също много успешна. След това Toyota MR2 - 1ва, 2ра и 3та генерация спортни тойоти със средноразположен мотор. Тойота АЕ 86 - икона (няма какво да я коментираме). Starlet 1ва, 2ра генерация (Starlet Cup не си чувал сигурно). Последната добра е Starlet glanza turbo. Тойота супра мк1, мк2, мк3 (mk3 е тази която си представяте като чуете тойота супра). Toyota soarer спортно купе от произвеждано от 81 до 2000, след това моделът вече минава от по-спортен към по-луксозен. Тойота GT86, спортна кола за която се говореше 3 години преди пускането й. Абсолютен хит на Tokyo , Detroit автосалони и SEMA. Най-вероятно пропускам някой модел на спортна тойота. Извинявай ако те обиждам, но да кажеш че нямат спортни коли е смешно, а супрата далеч не е най-успешният им спортен модел през годините. А забравих легендата от 60те TOYOTA 2000GT.
Идеята за съвместен автомобил ми допада. 2015 не е много далече. Предполага се че ще са доста силни и целят много продажби...иначе не биха го правили...
абе стига се дрънкайте японци немци ми нали вси4ки ползват бутален двигател?и при едните и другите има същото което го има и при другия само 4е едните са го смятали по един на4ин другите по друг с оглед на заложените цели а тука се надпреварвате да плюете един друг.....кажете ми нещо в мотора което го има японеца а немеца го няма и това нещо е признак на напредни4авост?
Колега, както казах освен супрата другите са жалки подобия на спортни автомобили. Селиката много хваща окото, но последният модел си е живо Субаро, но ти трябва най-добре да го знаеш :).
Почти всички нови технологий в автомобилострението са измислени и внедрени от американците и немците. До като хората се трудят и мислят японците само чакат на готово. Така е било винаги и навсякаде. Автоматическата скорстна кутия е разработена в Америка. Турбината в Германия. Първата кола с аербеци е Мерцедес.Първата кола с ремъци за безопасност е американска. Съвременната пасивна безопасност с различните АБС,ЕСП и още много други опций е дошла от Германия. Мога и още да продължа но много букви станаха. Чакам списъка какво ново са измислили и внедрили японците. Що се отнася до хибридите тука все още има много неясности и въпроси. Ако се започне масовото им производство какво ще стане с огромното количество електроакумулатори когато ще излязат от строя.Тя нашата майка земя и така вече се задъхва от промишлени боклуци. Ще е нужно да се строят нови заводи които да преработват всички тези електрохимий. Но тези заводи не само ще отравят и без това мръсния въздух но и много пари се иска за тях,а те хибридите и без това са много скъпи..)
Жалки подобия? Ти луд ли си? Какво искаш от една спортна кола? Това са все достъпни спортни коли които човек може да притежава. Какви спортни коли има БМВ тогава? Освен супер скъпата М серия, която не всеки може да си купи?
Ами жалки са погледнати през призмата на 21-ви век. Даваш сравнения за модели, които нямат аналог при БМВ. БМВ имат само М серията и тя няма нищо общо с изброените. Въобще не мога да разбера защо почитателите на японските марки се опитват да се сравняват с БМВ и Мерцедес. Концепцията е различна. едните правят достъпни и непретенциозни коли , а другите са в друг сегмент.
НЕ СЕ СРАВНЯВАМ БЕ ЧОВЕК. Ти говориш глупости за Тойота, че нямали спортни коли, е да ама се оказа че имат и то една камара. Че не са от ранга на М3 не са, освен Супрата, която е сравнена със тогавашното М3 е по-добра... И затова те питах тебе, като за тебе Тойота нямат спортни коли да ми изброиш спортните коли на БМВ освен М серията. Не съм казал нищо лошо против БМВ, а против твойто невярно изказване!
Относно статията, разработката е съвместна и двете марки имат какво да си кажат що се отнася до спортни коли. Така че отхвърлянето ти на Тойота е смешно.
Не си ме разбрал. Визирах наследника на това бижу на снимката - GT 86. Бях горд собственик на селика 1.8 VVT-i. Прекрасна кола, много трудно се разделих с нея. Нямам нито една забележка за тази селика, но е далеч от спортист. Има добра динамика за 143-те си коня и кварталните рейсъри с гоуфовета и Е36-ците дишаха прах, но все пак е 143 кончета :). Карах и VVT-L модификацията, но и тя е далече от истински спортист.
Разлика между McLaren и БМВ правиш ли? Това че двигателят е от БМВ, не означава че БМВ са произвеждали този автоможил. Знаеш ли кой доста популярен спортен автомобил е със двигател тойота? Лотус. Просто изброй спортните коли на тойота щото един всезнайко по-долу каза че са жалки затова намесих БМВ, исках да видя какво има предвид под спортна кола..... (нищо против БМВ нямам!)
По никакъв начин не отхвърлям Тойота. Споделих, че с БМВ са в различен сегмент, което е факт неоспорим.
Знам , че супрата тогава прави за смях актуалната М3-ка (не съм фен на БМВ), затова писах специално за нея, защото има еквивалент при БМВ.
Е най-бързата версия е 1.8 194к.с и тя ли не е спортист? Твойта е вървяла добре за 143 ами за 194 дали не е спортна кола. Защото аз си мисля че една кола за да е спортна може да бъде и със 120к.с и въпреки това да е доста бърза и да придава достатъчно спортно осещане...
Аз ти направих забележка, че намесваш кола като БМВ при тойота. Тойота се сравнява с хонда, субару, мутсубиши ... това исках да ти кажа, а не с БМВ и Мерцедес. Тук можеш да намесиш Лексус, защото това вече е от калибъра на споменатите немски автомобили :)
Това ли си искал да ми кажеш. Защото от цитирам: "Колега, както казах освен супрата другите са жалки подобия на спортни автомобили." - не го разбрах точно по този начин.
Извинявай тогава...
Имах предвид , че са далеч от възможностите и данните на Супрата, защото нея бях дал за пример. Иначе за селика може много да си говорим :). Все още имам една Тойота в гаража, но е за рибарски цели :)
@27 Ооо, пич? Кво стаа? То като иде реч 1,8 192кс се слага и на хечбек корола - супер спорт ;) Както и БМВ има 325и компакт...
Хората просто като кажеш спортен мислят суперкар или близко. То иначе и голф1 GTI си е мега спортен с 0-100 под 8сек ;)
Та те така...
ПП Специално тази тойота с 143 коня я бия на драг с дизел и то 200 кила по тежък и само 150коня...хаха...спортен ;)
Golf GTI не е ли спортен автомобил? Защото според мен си е спортен. Ти ако си на друго мнение значи си големия шофьоьр и 200к.с са ти малко? Евала ако е така.
Кои са тия дето я бият? Много странно изказване. И нали знаеш каква е разликате между бензинови 150к.с и 150к.с дизел? Ами въртящия момент е разликата. В чия полза си отговори сам.
Много ми е чудно как на старта го бие щом мощностите са идентични и е по-тежък с 200 кила.На междинно ускорение всичко е ясно-там съм съгласен.Казвам го от опит......
Шъ взема да си запра компа, че като чета и падам... Не съм казал, че голфа не е спортен, поясних, че тогава всяка кола с прилична динамика ще минава за спортна пък била и с дизел и с 4 врати и т.н. Да се уточни "спортен". @37 Значи викаш няма как... Аз викам тогава вместо да търкат гуми и хабят гориво - на дино и на кантар и да вдигат ръка на победителя ;)
ПП ще вметна, че заводски на тойотата и дават 8,6 до 100, на въпросният дизел 8,7...няма начин викаш...?!
@34 Честно са си малко...Ако всеки ден караш над 150кс...
Друг е въпроса дали става за всекиднена...спортна японска бръмчалка с 200кс. Я да излезем на магистралата и да забия 6-та пък ти слагай шлемофони и да не вземат да ти изпадат бъбреците...
Сега кфи са тия измислени спорове дето ги започваш. Ако имаш да кажеш нещо за тойота или бмв и с какво ще допринесе всеки от тях при създаването на съвместен автомобил - добре. Вече видях, че не знаеш, че дизела има по-голям въртящ момент от бензина и когато са с еднакви коне ще е по-бърз. Още повече че този "150к.с таен дизел" предполагам че е турбо дизел, откъдето и разликата при драг между атмосферен и турбо мотор също е значима, най-малкото атмосферното налягане ще окаже ефект... И какво значение имаше да споменеш че тази тойота 143к.с пада от 150к.с дизел и? Какво душевен оргазъм ли получи? Още повече какво общо има това със статията, човека по-долу просто спомена че е имал такава тойота..... Чудя ви се на ината е така да си създавате спорове тип (мерене на п*шк*).
@39 Не се заяждам, ама просто да уточним: Казваш тойота имала еди колко си спортни ,а бмв само м3, е хубаво де...8**i, Z1, Z3, Z4, Z8...пък и ако GT на тойота е спортна то и 323 купе от 79 на бмв е спортна... Как ги определяш? Ако е до динамика - 2/3 от производствената листа на бмв е спортна, ако е до форма или че е с 2 врати то тогава и 318ис купе - 1,8 143 е спортна... Сериозно мислиш ли като пишеш? После не съм те разбрал? Кое не е така?
Значи всеки модел си има върхов вариант, които е или най-мощен или просто е с по-добро поведение. Изредих всички генераци, а не всички разновидности на моделите. Както ти стигаш до 318. Не съм казал нищо против БМВ и спортните и модели. Но като кажа че имат само М серията ти е обидно нали? Е същото е като някой ти каже че тойота имат само Супра. Спортна кола за мен е такава която е създадена да бъде такава. А не такава, чиято разлика с аналогичната и масовка от моделната гама, но със по-голям двигател. Нали знаеш че разликата между 318 или 320 купе и М3 е не само двигателя.
То точно това е лошото на БМВ.Много пъти съм го мислил но пък си имат Z1 Z3 Z4 Z8 примерно.За мен лично всеки автомобил със над 200кс е спортен,независимо каква е марката...по-важно е теглото можеби.Ноооооо спор няма-Тойота има много спортни и леки купета..
Не спорете за глупости ей..!! Тесла Модел Ес е автомобилът... За някой е странно, че не идва от Япония, просто, защото япончугите не са успели да откраднат технологията навреме... Абсолютен хит в момента и набира страшна скорост...тотален бич за всички измислени хибриди с разход 8-9 на 100... Пак ви изпревариха американците, от които винаги сте крали като замаяни...
Тей кат гледам германците от бмв таман с една глава по-дълги, нищо това бърже може да се корегира със самурайския меч и без туй в бмв (кат гледам колите) глави не ползват, ма защо се тикат да орезилят ТОЙОТА. Добре, че мойта Тойотка е правена преди хансчетата да дават акъл.
В кръга на шегата, според мен ще се заюзят и със Фиат и ще обявят 3та световна война срещу антантата, обаче руснаците ще ги спрат със руската панамера :D
@45 Въобще не ми е обидно, аз БМВ нямам. Както и в другата тема ти писах си личи пристрастието ти към японското от 100 км и това въобще не ти помага да си обективен, а претендираш за такъв и искаш спорове по същество. Да обобщя: Тойота има супра, селика и мр2 популярни в европа! (старлета с ляв волан на върба в петък) и толкова. Аз да не би да казах м3 1987, м3 1990, м3 1994 и т.н. да не им пиша модела Е30 и т.н... После мога да кажа и М1 и м635и и още и още... Глупаво е първо да казваш, че имат БМВ само М, а после за да изброиш много вместо модели пишеш една и съща по 5 пъти (генерацията). И по същество щото искаш да говорим сериозно - дай отговор на простият ми въппрос кое е спортно? Ако е нещо вдигащо 100 за 8.6 - всяко 2-ро бмв е...ако щото е двуврато - двуврати бмв бол, ако е щото е върхов модел, то върхови има 1-ва серия, 3-та, 5-та, 6-та, 7-ма, 8-ма, Z, X...кое?! Пристрастен си та дрънка...а и види се не ти стигат знанията. Байно спести си смешките за що е то nm и турбо щото когато съм научил от кое колко и как зависи си бил проект в на баща ъи гащите. Да се снимам ли със вестник беда, списание за рульом и впоследствие ауто билд (на немски), авто мотор спорт (на немски), тунинг и др. с дата от 1990г?! и като съм ги чел не съм бил в основно училище... Що ли се хабя с пубертети с на тате талигата...
@45 Нали знаеш че разликата между 318 или 320 купе и М3 е не само двигателя. - шъ падна уе пич... нали знаеш, че дори между 116и и 135и разликата далеч не е само двигателя!? Окачване, скоростна кутия, блокажи на дифа, боди китове (престилки, брони, липове и т.н.) Мноо си зле... Разликата била само по големият мотор...хаха...
Обясних ти. За мен спортна кола е тази която е правена да бъде такава. Обикновенно двуместна или ако не, то да е с 2 врати, пъргав мотор, отлично пътно поведение, ниско тегло, звук, ускорение, спиране.... компонентите са много и смятам че всичките модели които избройх от тойота ги покриват. Това важи и за БМВ, огромна част от производството са им купета, които имат спортен характер (изключение прави М5)...
И да пристрастен съм към японското и какво от това? Никога не съм говорил глупости по адрес на немските коли. Казах че БМВ имат само М серията за да го провокирам и да му го върна.
ТИ МАЙ НЕ МОЖЕШ ДА ЧЕТЕШ С РАЗБИРАНЕ. ТОЧНО ТОВА ИСКАХ ДА КАЖА. ЧЕ ОСВЕН МОТОРА, РАЗЛИКИ ИМА МНОГО: като почнеш спирачки, окачване, кормилна уредба, предавателните числа на скоростната кутия и на диф-а, самото устройство на дифа (тоест отворен, затворен, LSD) шасито е подсилено (също огромна разлика), олекотяване, и още куп разлики. Върни се прочети го няколко пъти и ще ти стане ясно какво съм искал да кажа. Написах го като за идиоти и пак......
@60 Ами виж кво си писал: " А не такава, чиято разлика с аналогичната и масовка от моделната гама, но със по-голям двигател." - Хем знаеш, пък твърдиш, че е разликата от масовката било само двигателя... Сам си противоречиш после аз не чета с разбиране. И да..бях грубичък, но що и аз да не провокирам?
Виждам става! ;-р)
"Спортна кола за мен е такава която е създадена да бъде такава. А не такава, чиято разлика с аналогичната и масовка от моделната гама, но със по-голям двигател."
Добре ето ти пример. Сивик 5та генерация 1.3 - 75 к.с - (не е спортна кола) сивик 1.5 90к.с. (не е спортна кола), обаче vti 1.6 160к.с. (по-твърдо окачване, подсилено шаси, по-големи спирачки, джанти и гуми, по-близки скорости, по-ниско тегло - ами това за мен е спортна кола)
Ами що ти е тойота - вземи си картинг - тамън се вписва в повечето твои определения за спортна...и ГТР на нисан отпада...все пак е 1700кг :))
Да обобщим - към днешна дата спортните БМВ-та са в пъти повече от спортните Тойоти... ;)
Дори така да е, няма лошо нека са цял ферман. Но ако се върнем на началото на спора, това означава ли че Тойота има само Супра и няма други спортни автомобили. GTR не отпада защото покрива всички критерий без този за теглото, въпреки това обаче се справя доста добре. След това картинг нямам, но често имам достъп до 125 кубиков 40к.с. със 6 скорости, и е доста добро осещане за много малко пари.
Да двигателя е по-тежък, по-големите спирачки и разпънките по купето също, но са заменени други компоненти, като алуминиев капак (не съм сигурен за капака), по-леки седалки, по-тънък е мукета и т.н. По-правилно е сравнението със 1.5 версията.
За мен лично проблема е, че Тойота към момента имат брилянтни джипове (винаги са имали), 1-2 интересни лексуса (онази изгъзица LFA не я броя) към днешна дата нямат нищо. Къде е Селиката, къде е Супрата? Поне тях бяха длъжни да продължават да правят - все пак са N1 по брой продадени автомобили в света и не е до пари, поне аз така мисля...
Направиха GT86, което е спорно, защото по-голямата част от инженерната част от колата е дело на субару. А това е един прекрасен спортен автомобил който някой ден ще притежавам. LFA, далеч не е изгъзица а един инженерен шедьовър, който няма за цел да бъде най-добрия performance car. Изпипан е много добре, дори критик като Джеръми Кларксън е одивен от LFA.
Ами виждаш ли тука с тебе се разминаваме, аз автомобили които са "мисия невъзможна" за масата българи, че и за богатата част не ми представляват интерес. Казваш ГТ86, четох, ама нито съм го виждал на живо, нито някъв отзвук на тукашен потребител и така...за сега ще чакаме. Докато БМВ (давам го само за пример, а важи за масата немски) са по достъпни и ги има масово... Утре д ида ще си взема 330и купе, пък било и 10годишно, а коя тойота аналогична препоръчваш?
Soarer, :D но не живееш в щатите иначе тя е с 1jz или 2jz все мотори дето издържат на зверски тунинг. Иначе можеш да се разходиш до дилъра на Тойота на цариградско шосе, малко след Експо центъра в посока Пловдив, там има GT86.
Взехме да спамим и приключвам - Soarer, ама с транспорт, мито, акциз, може би и технотест, после части по ебай и камила с роги, таралеж в гащи и т.н. Много хубаво, ама на картинка...
вси4ките японски кошници ги зака4акам с въжето и към отпадъци, тойота, хонда и другите,
когато влеза в японски кош евтинийката лъха отвсякъде, за фаца изобщо не ми се говори, лагерни колички еднодневки, ми вземете огледайте под лупа ВСЯКА ЧАСТ, БМВ-то си е БМВ, лаф от време оно, единствената марка при която масата при новите се запазва или увеличава, извадете една полуоска от 3-та, 5-та серия и я сравнете с акорд например или субаро, или пък коляновия вал, кой е с по-голям, или пък спирачните дискове или каквото си поискате, при БМВ е по-голямо и по-здраво в пъти
Защото му е дебел вала на БМВ то за това мотора на хондата издържа повече. Поредната статистика излезе преди няколко дни.БМВ начело по дефекти на двигатели , не само на собствените си коли но и на Ровър и Мини.А и да ти кажа като се кача в някой Лекс направо усещам как БМВ с евтините си пластмасории се опитва с една емблемка да ти продава ширпотреба на цени за лукс.
А и БМВ е най бързо обезценяващия се боклук. За 2 години му губиш половината цена.Това показва колко са надути цените на баварските боклуци.
Ха ха ха баварските смешници може скоро да бъдат купени от Тойота.Нещата така започват , първо съвместни разработки после акции и накрая .....
Како и да е , поне японците ще ги научат да правят спортни коли и електрически задвижвания.
Дано им оправят и качеството на тия вурстове.
Хахах май смешника тук си ти. Не знам дали си гледал класацията за най-скъпите брандове. Тойота има доста хляб да изядат докато купят БМВ. Айде със здраве на всички разбирачи. Всеки е с очилата на любимата марка, или тази която кара и само нея хвали
Гледал съм класацията и дори след големите земетресения в Япония Тойота е по скъпа марка от БМВ. А и БМВ сега му е времето д го продават докато все още държи някаква цена.При новите електрически технологии баварците хич ги няма и ще се учат от японците ,които имат поне 20 години преднина там.
Така , че се сети сам кой е смешника.
хахаха стара ти е информацията . Точно след земетресението тойота се премести от 10-та позиция на 17-та. Може би временно, но е факт. Така, че прочети и тогава се изказвай неадекватно.
преди да пишеш глупости си свери часовника, земетресението беше преди повече от година.
Последната класация за 2012 та поставя БМВ след Тойота и Мерцедес.Това е Тойота даже след такова бедствие пак е пред баварските палячовци.
Така , че можеш да си седнеш на столчето защото пак не си си чел урока и да си ядеш вурста.
Тойота прави предимно евтини, скучни, безинтересни, с посредствена динамика коли предназначени за масовото население, което няма претенции, чичковци. За мен е най-сдуханата японска марка, наред със Сузуки. Колите им започват от 15к, нормално е да имат повече продажби. Особено старите им модели са пълни пръчки. В едно БМВ винаги има едно много специфично приятно усещане, особено отпред, отляво. Казвам го от личен опит и с двете марки.
Пък вие тука японските самураи си внушавайте, че е много готино да караш королата и си пишете плюсчета по коментарите.
Като не си карал кола на Тойота от висок клас не е уместно да се изказваш.
Един стар модела като "Супра" например дава такова усещане за което бавареца може само да си мечтае.
Ако говорим пък за съвременни модели Лексус има такива произведения , които засрамват с качеството си на изработка и прецизност не само мюнхенските фукльовци.
Да не говорим че БМВ въобще нямат кола като LFa .
Не напразно Лексус е най продавания луксозен бранд в Америка.
Там хората не робуват като в България на спомени от преди 30 години когато немското било добро и следователно и сега е най добро.
Пък бай Ганю нека си внушава ,че като кара таралясник E36 е много напред с материала.
Карал съм и все още карам една тойота и съм на почти същото мнение като колегата Dr. Dick - непретенциозна масова кола, която просто няма с какво да те грабне, с изключение на Селика от актуалните модели.
Супрата е безспорно много добра спортна кола, но ......... я да те попитам защо този прекрасен автомобил няма наследник толкова години вече. Колкото до лексус ЛФА - хубав автомобил, определено не може да стъпи по продажби на нито един автомобил от М серията на БМВ.
И не говори за САЩ на изуст, лексуси се карат, но в никакъв случай повече от БМВ и Мерцедес. Ако си толкова сигурен в твърденията си покажи линк със сравнения на продажбите на БМВ и Лексус :)
Прав си, всеки би избрал бмв пред тойота, ако имаше възможност да избира. Ако трябва да бъдем честни, бмв трябва да се сравнява с лексус и тогава вече везните за мен се наклоняват в полза на японеца. Той предлага надеждността на тойота с лукса и динамиката на бмв.
Прави си колега Лексус предлага надеждност с поне същия лукс като БМВ.Тази марка само за 20 години има страхотен прогрес.
Тойота раздели производството си и чрез Лексус конкурира БМВ и Мерцедес доста успешно.
Спортните модели ги ограничиха и сега реално има GT86 един доста добър автомобил.Лексус предлага ISf с 8 цилиндров 416 коня мотор който ако кажете че не е вълнуваща за управление кола ще излъжете.
За LF А няма смисъл да говорим това е много висока летва , БМВ нямат такава кола.
Така че всяка фирма има своя подход и щом Тойота е най продаваната марка в света явно добре са се ориентирали.
Когато се говори за прецизност, особено на управлението, всички знаят, че синоним е БМВ. Дори в Top Gear бяха сравнявали 5 литровия IS-F с М3 и пак не можеше никъде да го пипне.
А ето това са линкове към две обяви за коли от един и същи клас:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11356592674350764&f1=details&slink=1wl4qz
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11359015919801208&f1=details&slink=1wl30e
Ами нищо вълнуващо няма в тоя Лексъс, особено вътре е пълна скръб, да не говорим за сравнение във външния вид. А за сравнение на разходите за поддръжка е абсурд.
те в Топ Гиър точно Х3 бяха направили смешно с грозните му рециклирани пластмаси така че не ми говори за скръб.
И какво вълнуващо видя вътре в БМВ то? И какъв външен вид има с тия бъбреци на решетката?
И за поддръжка не ми говори защото Лексус е доста по здрава кола от БМВ.
В сравнението на Топ Гиър сравняваха първия Лексус IS-F, тоес първия им опит да направят нещо като М3 (модел с над 20години история). И какво постигнаха? Ами 1 секунда лексуса е по-бавен на пистата им, защото е по-тежък, като мощности са еднакви. Лексуса развива 275км/ч М3 - 250км/ч. При премахването на ограничението им. Лексуса има 300км/ч максимална скорост, а М3 - 275. Да управлението на М3 е по-добро, и малко по-прецизно, но това че със първия си опит се доближиха толкова близо до иконата на БМВ М3 говори само за себе си.
Изчетох коментарите много внимателно.Но има хора които не само не знаят нищо за БМВ но и не искат да знаят-те просто плюят против баварския колос.Споко-изобщо нямам теб в предвид защото като човек от японската сила знаеш твърде много за БМВ.Лично аз трябва да се засрамя или най-малко да си взема бележка защото като беемвист не знам много за японските модели зада мога да споря.Старая се да бъда коректен спрямо джапанезе пауър зада съм обективен но определено като истински беемвист не знам много за японските коли.Или зная дотолкова че да са ми удобни за сравнение със БМВ.Виж кво ве пич-Обичам БМВ можеби колкото и семейството си така да се каже.Трудно се абстрахирам от тая марка.По темата.Имам чувството че БМВ ще спечели повече от колкото Тойота.
Зендер тези хора не плюят точно срещу БМВ а срещу издигането му в култ.Както видя от коментарите има и други фирми които предлагат ако не по добри то поне близки по възможности коли.
Така наречентие "бимъри" дразнят със своето поведение и агресия по пътищата.Това не се наблюдава само в България.И в общи линнии подвиват опашки само когато видят истински спортисти като например GTR или Порше.GTR колкото и да не си признават "бимърите" ги респектира много.Самото му присъствие отказва редовия "бимър" от обичайните му номера с въртене на гуми и други такива простотии.
За щастие на "бимърите" повечето коли са с нормални двигатели и там могат да се правят на интересни и да изпълняват целия си репертоар.Това е психология да се правиш на велик пред по слабите и да подвиваш опашка пред силните.
А по темата и аз мисля че БМв ще спечели много повече отколкото Тойота.Но притакива съвместни проекти винаги имам едно наум дали не се цели нещо друго след време.Така започнаха нещата и между Рено и Нисан.
Не знам кой ще има по-вече полза от този алианс но така като гледам горната снимка японците доста още оризец ще трябва да си хапнат за да настигнат немците. Става въпрос за ръста де..
Като толкова много обичаш БМВ ето ти едно клипче
http://vimeo.com/57421694
Не е важно, кой колко знае, важното е да си фен, останалото е бла бла...
Поздрави!
Хахаха ама ти продължаваш да сипеш глупости. В момента Тойота имат само един спортен модел при това не е с техен двигател ... иначе продължавай да говориш кой за кого ще направи спортен автомобил .
Колкото да алианца между двете компании, хората са си направили сметката , че ще им е изгодно, така че не си мъчете акълите кой ще намаже повече - и двете компании ще намажат достатъчно. Добре е за нас феновете, така че се радвайте , а не плюйте.
Не грешиш ! Абсолютен шампион по тъпи коментари си именно ти Дошо.Случайно цъкнах да прочета за руската лимузина и там ти прочетох супер-тъпия коментар за банановата република,е те това доказва моите по горни думи. Между другото там за теб има и отговори.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Рео
Коментиран от #3, #4
11:41 25.01.2013
2 gost
11:42 25.01.2013
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Дошо
До коментар #1 от "Рео":
Технологичното джудже ВАГ и ТАТА не може да достигне.Иначе по статията - добре, че е Тойота та БМВ да може да направи спортен автомобил
Коментиран от #6
11:54 25.01.2013
5 Специалиста
12:05 25.01.2013
6 мм
До коментар #4 от "Дошо":
Хахаха ти пък колко компетентно се изказа : "добре, че е Тойота та БМВ да може да направи спортен автомобил " . Колко спортни Тойоти можеш да изброиш освен Супра ? Вярно супрата е страхотен автомобил, но отдавна слезе от производство. Попитай се защо не се прави наследник на супрата ? Нямам нищо против Тойота, напротив това партньорство много ми харесва, защото се обединяват най-силният премиум бранд и компанията с най-добри хибридни разработки. Няма как да не излезне нещо качествено, особено ми харесват насоките, към които са се насочили. Това е бъдещето на автомобилостроенето. БМВ имат опит с водороден двигател датиращ отпреди 7-8 години , съчетано с юпонското ноу-хау в хибридните двигатели ще изкарат нещо, което със сигурност ще е много добро.Коментиран от #10, #11
12:06 25.01.2013
7 Инголщад
12:11 25.01.2013
8 330и
Коментиран от #13
12:30 25.01.2013
9 Julio
Относно кой кви спортни автомобили бил разработвал ми е интересно да видя къде е аналога на Lexus LFA в гамата на БМВ?
А иначе тази кооперация е поредното доказателство че само със скъпи автомобили немаш шанс към днешна дата - очевидно в БМВ си дават добре сметка за това.
12:36 25.01.2013
10 Име:
До коментар #6 от "мм":
Почвам да ти изброявам: Celica - всички генерации 1ва, 2ра 3та 4та (4та вече ства световно известна GT4 и мачка в WRC, 5та генерация също мачка във WRC (oще преди субару и митсубиши) Да си чул за Carlos Sainz? 6та генерация е последната от участието на Тойота във WRC също много успешна. След това Toyota MR2 - 1ва, 2ра и 3та генерация спортни тойоти със средноразположен мотор. Тойота АЕ 86 - икона (няма какво да я коментираме). Starlet 1ва, 2ра генерация (Starlet Cup не си чувал сигурно). Последната добра е Starlet glanza turbo. Тойота супра мк1, мк2, мк3 (mk3 е тази която си представяте като чуете тойота супра). Toyota soarer спортно купе от произвеждано от 81 до 2000, след това моделът вече минава от по-спортен към по-луксозен. Тойота GT86, спортна кола за която се говореше 3 години преди пускането й. Абсолютен хит на Tokyo , Detroit автосалони и SEMA. Най-вероятно пропускам някой модел на спортна тойота. Извинявай ако те обиждам, но да кажеш че нямат спортни коли е смешно, а супрата далеч не е най-успешният им спортен модел през годините. А забравих легендата от 60те TOYOTA 2000GT.Коментиран от #15, #22
12:56 25.01.2013
11 Име:
До коментар #6 от "мм":
Идеята за съвместен автомобил ми допада. 2015 не е много далече. Предполага се че ще са доста силни и целят много продажби...иначе не биха го правили...Коментиран от #36
12:59 25.01.2013
12 кик
13:16 25.01.2013
13 Дошо
До коментар #8 от "330и":
Абе газаджийче германеца може само да гледа японските технологии и да цъка с езикКоментиран от #16
13:38 25.01.2013
14 кик
14:24 25.01.2013
15 мм
До коментар #10 от "Име:":
Колега, както казах освен супрата другите са жалки подобия на спортни автомобили. Селиката много хваща окото, но последният модел си е живо Субаро, но ти трябва най-добре да го знаеш :).Коментиран от #18, #21
15:00 25.01.2013
16 330и
До коментар #13 от "Дошо":
дошо напоследък гладничък ми се виждаш15:55 25.01.2013
17 Още един специалист
16:39 25.01.2013
18 Име:
До коментар #15 от "мм":
Жалки подобия? Ти луд ли си? Какво искаш от една спортна кола? Това са все достъпни спортни коли които човек може да притежава. Какви спортни коли има БМВ тогава? Освен супер скъпата М серия, която не всеки може да си купи?Коментиран от #19, #20
16:40 25.01.2013
19 мм
До коментар #18 от "Име:":
Ами жалки са погледнати през призмата на 21-ви век. Даваш сравнения за модели, които нямат аналог при БМВ. БМВ имат само М серията и тя няма нищо общо с изброените. Въобще не мога да разбера защо почитателите на японските марки се опитват да се сравняват с БМВ и Мерцедес. Концепцията е различна. едните правят достъпни и непретенциозни коли , а другите са в друг сегмент.Коментиран от #23
17:01 25.01.2013
20 Dr. Dick
До коментар #18 от "Име:":
http://en.wikipedia.org/wiki/McLaren_F1#EngineКоментиран от #25
17:02 25.01.2013
21 Име:
До коментар #15 от "мм":
Хаха ето я. Да прав си живо субару си е... Нямам думи какви хора има...Коментиран от #24
17:09 25.01.2013
22 фиу
До коментар #10 от "Име:":
То и Камаза на Париж-Дакар мачкаше години на ред,па кво?17:09 25.01.2013
23 Име:
До коментар #19 от "мм":
НЕ СЕ СРАВНЯВАМ БЕ ЧОВЕК. Ти говориш глупости за Тойота, че нямали спортни коли, е да ама се оказа че имат и то една камара. Че не са от ранга на М3 не са, освен Супрата, която е сравнена със тогавашното М3 е по-добра... И затова те питах тебе, като за тебе Тойота нямат спортни коли да ми изброиш спортните коли на БМВ освен М серията. Не съм казал нищо лошо против БМВ, а против твойто невярно изказване!Относно статията, разработката е съвместна и двете марки имат какво да си кажат що се отнася до спортни коли. Така че отхвърлянето ти на Тойота е смешно.
Коментиран от #26
17:12 25.01.2013
24 мм
До коментар #21 от "Име:":
Не си ме разбрал. Визирах наследника на това бижу на снимката - GT 86. Бях горд собственик на селика 1.8 VVT-i. Прекрасна кола, много трудно се разделих с нея. Нямам нито една забележка за тази селика, но е далеч от спортист. Има добра динамика за 143-те си коня и кварталните рейсъри с гоуфовета и Е36-ците дишаха прах, но все пак е 143 кончета :). Карах и VVT-L модификацията, но и тя е далече от истински спортист.Коментиран от #27
17:14 25.01.2013
25 Име:
До коментар #20 от "Dr. Dick":
Разлика между McLaren и БМВ правиш ли? Това че двигателят е от БМВ, не означава че БМВ са произвеждали този автоможил. Знаеш ли кой доста популярен спортен автомобил е със двигател тойота? Лотус. Просто изброй спортните коли на тойота щото един всезнайко по-долу каза че са жалки затова намесих БМВ, исках да видя какво има предвид под спортна кола..... (нищо против БМВ нямам!)Коментиран от #28
17:16 25.01.2013
26 мм
До коментар #23 от "Име:":
По никакъв начин не отхвърлям Тойота. Споделих, че с БМВ са в различен сегмент, което е факт неоспорим.Знам , че супрата тогава прави за смях актуалната М3-ка (не съм фен на БМВ), затова писах специално за нея, защото има еквивалент при БМВ.
17:17 25.01.2013
27 Име:
До коментар #24 от "мм":
Е най-бързата версия е 1.8 194к.с и тя ли не е спортист? Твойта е вървяла добре за 143 ами за 194 дали не е спортна кола. Защото аз си мисля че една кола за да е спортна може да бъде и със 120к.с и въпреки това да е доста бърза и да придава достатъчно спортно осещане...Коментиран от #33
17:21 25.01.2013
28 мм
До коментар #25 от "Име:":
Аз ти направих забележка, че намесваш кола като БМВ при тойота. Тойота се сравнява с хонда, субару, мутсубиши ... това исках да ти кажа, а не с БМВ и Мерцедес. Тук можеш да намесиш Лексус, защото това вече е от калибъра на споменатите немски автомобили :)Коментиран от #29
17:21 25.01.2013
29 Име:
До коментар #28 от "мм":
Това ли си искал да ми кажеш. Защото от цитирам: "Колега, както казах освен супрата другите са жалки подобия на спортни автомобили." - не го разбрах точно по този начин.Извинявай тогава...
Коментиран от #30
17:25 25.01.2013
30 мм
До коментар #29 от "Име:":
Имах предвид , че са далеч от възможностите и данните на Супрата, защото нея бях дал за пример. Иначе за селика може много да си говорим :). Все още имам една Тойота в гаража, но е за рибарски цели :)Коментиран от #31
17:28 25.01.2013
31 Име:
До коментар #30 от "мм":
А колега рибар. Ако ми кажеш че е комби и е 4х4.... :) :) :):) :)
Поздрави.
Коментиран от #32
17:29 25.01.2013
32 мм
До коментар #31 от "Име:":
4х4, но не е комби а паркетник - РАВ 4 :) и ми е на голям кадем :)Поздрави !
17:34 25.01.2013
33 Бръм
До коментар #27 от "Име:":
@27 Ооо, пич? Кво стаа? То като иде реч 1,8 192кс се слага и на хечбек корола - супер спорт ;) Както и БМВ има 325и компакт...Хората просто като кажеш спортен мислят суперкар или близко. То иначе и голф1 GTI си е мега спортен с 0-100 под 8сек ;)
Та те така...
ПП Специално тази тойота с 143 коня я бия на драг с дизел и то 200 кила по тежък и само 150коня...хаха...спортен ;)
Коментиран от #34, #35
18:30 25.01.2013
34 Име:
До коментар #33 от "Бръм ":
Golf GTI не е ли спортен автомобил? Защото според мен си е спортен. Ти ако си на друго мнение значи си големия шофьоьр и 200к.с са ти малко? Евала ако е така.Коментиран от #40
18:42 25.01.2013
35 Име:
До коментар #33 от "Бръм ":
Кои са тия дето я бият? Много странно изказване. И нали знаеш каква е разликате между бензинови 150к.с и 150к.с дизел? Ами въртящия момент е разликата. В чия полза си отговори сам.Коментиран от #37
18:46 25.01.2013
36 520 зендер
До коментар #11 от "Име:":
Е то ако няма изгода и за двете компании тогава няма да има смисъл да го правят.18:48 25.01.2013
37 520 зендер
До коментар #35 от "Име:":
Много ми е чудно как на старта го бие щом мощностите са идентични и е по-тежък с 200 кила.На междинно ускорение всичко е ясно-там съм съгласен.Казвам го от опит......18:52 25.01.2013
38 Бръм
ПП ще вметна, че заводски на тойотата и дават 8,6 до 100, на въпросният дизел 8,7...няма начин викаш...?!
Коментиран от #39
19:03 25.01.2013
39 Име:
До коментар #38 от "Бръм":
Не казвам че няма начин даже напротив. А с тебе изобщо не искам да споря щото даже не разбираш това дето четеш....Коментиран от #41, #44
19:05 25.01.2013
40 Бръм
До коментар #34 от "Име:":
@34 Честно са си малко...Ако всеки ден караш над 150кс...Друг е въпроса дали става за всекиднена...спортна японска бръмчалка с 200кс. Я да излезем на магистралата и да забия 6-та пък ти слагай шлемофони и да не вземат да ти изпадат бъбреците...
Коментиран от #42, #43
19:08 25.01.2013
41 Бръм
До коментар #39 от "Име:":
@39 Или ти не го пишеш както го мислиш?19:08 25.01.2013
42 520 zender
До коментар #40 от "Бръм":
Офффф любимата ми дисциплина-на магистралата на доускоряване...19:10 25.01.2013
43 Име:
До коментар #40 от "Бръм":
Сега кфи са тия измислени спорове дето ги започваш. Ако имаш да кажеш нещо за тойота или бмв и с какво ще допринесе всеки от тях при създаването на съвместен автомобил - добре. Вече видях, че не знаеш, че дизела има по-голям въртящ момент от бензина и когато са с еднакви коне ще е по-бърз. Още повече че този "150к.с таен дизел" предполагам че е турбо дизел, откъдето и разликата при драг между атмосферен и турбо мотор също е значима, най-малкото атмосферното налягане ще окаже ефект... И какво значение имаше да споменеш че тази тойота 143к.с пада от 150к.с дизел и? Какво душевен оргазъм ли получи? Още повече какво общо има това със статията, човека по-долу просто спомена че е имал такава тойота..... Чудя ви се на ината е така да си създавате спорове тип (мерене на п*шк*).19:25 25.01.2013
44 Бръм
До коментар #39 от "Име:":
@39 Не се заяждам, ама просто да уточним: Казваш тойота имала еди колко си спортни ,а бмв само м3, е хубаво де...8**i, Z1, Z3, Z4, Z8...пък и ако GT на тойота е спортна то и 323 купе от 79 на бмв е спортна... Как ги определяш? Ако е до динамика - 2/3 от производствената листа на бмв е спортна, ако е до форма или че е с 2 врати то тогава и 318ис купе - 1,8 143 е спортна... Сериозно мислиш ли като пишеш? После не съм те разбрал? Кое не е така?Коментиран от #45
19:27 25.01.2013
45 Име:
До коментар #44 от "Бръм":
Значи всеки модел си има върхов вариант, които е или най-мощен или просто е с по-добро поведение. Изредих всички генераци, а не всички разновидности на моделите. Както ти стигаш до 318. Не съм казал нищо против БМВ и спортните и модели. Но като кажа че имат само М серията ти е обидно нали? Е същото е като някой ти каже че тойота имат само Супра. Спортна кола за мен е такава която е създадена да бъде такава. А не такава, чиято разлика с аналогичната и масовка от моделната гама, но със по-голям двигател. Нали знаеш че разликата между 318 или 320 купе и М3 е не само двигателя.Коментиран от #46, #55, #56
19:34 25.01.2013
46 520 zender
До коментар #45 от "Име:":
То точно това е лошото на БМВ.Много пъти съм го мислил но пък си имат Z1 Z3 Z4 Z8 примерно.За мен лично всеки автомобил със над 200кс е спортен,независимо каква е марката...по-важно е теглото можеби.Ноооооо спор няма-Тойота има много спортни и леки купета..19:42 25.01.2013
47 Инголщад
20:10 25.01.2013
48 hienata
До коментар #27 от "Име:":
Интересно защо моторите поставяни в Лотос не се монтират в Тоиоти (поне в този им вид). Най-вече 1,8 192к.с. и 220к.с.
Коментиран от #49
20:38 25.01.2013
49 Име:
До коментар #48 от "hienata":
1.8 194к.с се монтира на 6та генерация тойота селика. 220к.с има тойота MR2 втора генерация.20:40 25.01.2013
50 hienata
М-м да това съм го проспал ,за 192 к.с. Селика, а аз си мислех,че има само 182к.с., но MR2 знам да има 245к.с. , за 220 к.с за пръв път чувам.
Коментиран от #52
21:08 25.01.2013
51 hienata
21:10 25.01.2013
52 Име:
До коментар #50 от "hienata":
Има 240 е R версията на Lotus elise и е с компресор.21:16 25.01.2013
53 Хи Хи
21:28 25.01.2013
54 Име:
22:35 25.01.2013
55 Бръм
До коментар #45 от "Име:":
@45 Въобще не ми е обидно, аз БМВ нямам. Както и в другата тема ти писах си личи пристрастието ти към японското от 100 км и това въобще не ти помага да си обективен, а претендираш за такъв и искаш спорове по същество. Да обобщя: Тойота има супра, селика и мр2 популярни в европа! (старлета с ляв волан на върба в петък) и толкова. Аз да не би да казах м3 1987, м3 1990, м3 1994 и т.н. да не им пиша модела Е30 и т.н... После мога да кажа и М1 и м635и и още и още... Глупаво е първо да казваш, че имат БМВ само М, а после за да изброиш много вместо модели пишеш една и съща по 5 пъти (генерацията). И по същество щото искаш да говорим сериозно - дай отговор на простият ми въппрос кое е спортно? Ако е нещо вдигащо 100 за 8.6 - всяко 2-ро бмв е...ако щото е двуврато - двуврати бмв бол, ако е щото е върхов модел, то върхови има 1-ва серия, 3-та, 5-та, 6-та, 7-ма, 8-ма, Z, X...кое?! Пристрастен си та дрънка...а и види се не ти стигат знанията. Байно спести си смешките за що е то nm и турбо щото когато съм научил от кое колко и как зависи си бил проект в на баща ъи гащите. Да се снимам ли със вестник беда, списание за рульом и впоследствие ауто билд (на немски), авто мотор спорт (на немски), тунинг и др. с дата от 1990г?! и като съм ги чел не съм бил в основно училище... Що ли се хабя с пубертети с на тате талигата...Коментиран от #58
22:39 25.01.2013
56 Бръм
До коментар #45 от "Име:":
@45 Нали знаеш че разликата между 318 или 320 купе и М3 е не само двигателя. - шъ падна уе пич... нали знаеш, че дори между 116и и 135и разликата далеч не е само двигателя!? Окачване, скоростна кутия, блокажи на дифа, боди китове (престилки, брони, липове и т.н.) Мноо си зле... Разликата била само по големият мотор...хаха...Коментиран от #59
23:19 25.01.2013
57 Бръм
Коментиран от #60
23:22 25.01.2013
58 Име:
До коментар #55 от "Бръм":
Обясних ти. За мен спортна кола е тази която е правена да бъде такава. Обикновенно двуместна или ако не, то да е с 2 врати, пъргав мотор, отлично пътно поведение, ниско тегло, звук, ускорение, спиране.... компонентите са много и смятам че всичките модели които избройх от тойота ги покриват. Това важи и за БМВ, огромна част от производството са им купета, които имат спортен характер (изключение прави М5)...И да пристрастен съм към японското и какво от това? Никога не съм говорил глупости по адрес на немските коли. Казах че БМВ имат само М серията за да го провокирам и да му го върна.
23:29 25.01.2013
59 Име:
До коментар #56 от "Бръм":
ТИ МАЙ НЕ МОЖЕШ ДА ЧЕТЕШ С РАЗБИРАНЕ. ТОЧНО ТОВА ИСКАХ ДА КАЖА. ЧЕ ОСВЕН МОТОРА, РАЗЛИКИ ИМА МНОГО: като почнеш спирачки, окачване, кормилна уредба, предавателните числа на скоростната кутия и на диф-а, самото устройство на дифа (тоест отворен, затворен, LSD) шасито е подсилено (също огромна разлика), олекотяване, и още куп разлики. Върни се прочети го няколко пъти и ще ти стане ясно какво съм искал да кажа. Написах го като за идиоти и пак......23:39 25.01.2013
60 Име:
До коментар #57 от "Бръм":
Никога не съм го твърдял това. Леле ахаха хохохо разбирач. (мога да пиша по същия начин като тебе искаш ли?)Коментиран от #61
23:42 25.01.2013
61 Бръм
До коментар #60 от "Име:":
@60 Ами виж кво си писал: " А не такава, чиято разлика с аналогичната и масовка от моделната гама, но със по-голям двигател." - Хем знаеш, пък твърдиш, че е разликата от масовката било само двигателя... Сам си противоречиш после аз не чета с разбиране. И да..бях грубичък, но що и аз да не провокирам?Виждам става! ;-р)
23:50 25.01.2013
62 Име:
Добре ето ти пример. Сивик 5та генерация 1.3 - 75 к.с - (не е спортна кола) сивик 1.5 90к.с. (не е спортна кола), обаче vti 1.6 160к.с. (по-твърдо окачване, подсилено шаси, по-големи спирачки, джанти и гуми, по-близки скорости, по-ниско тегло - ами това за мен е спортна кола)
23:53 25.01.2013
63 Бръм
Да обобщим - към днешна дата спортните БМВ-та са в пъти повече от спортните Тойоти... ;)
Коментиран от #67
23:55 25.01.2013
64 Бръм
23:57 25.01.2013
65 VTEC
23:57 25.01.2013
66 Бръм
23:59 25.01.2013
67 Име:
До коментар #63 от "Бръм":
Дори така да е, няма лошо нека са цял ферман. Но ако се върнем на началото на спора, това означава ли че Тойота има само Супра и няма други спортни автомобили. GTR не отпада защото покрива всички критерий без този за теглото, въпреки това обаче се справя доста добре. След това картинг нямам, но често имам достъп до 125 кубиков 40к.с. със 6 скорости, и е доста добро осещане за много малко пари.00:01 26.01.2013
68 Бръм
Коментиран от #69
00:05 26.01.2013
69 Име:
До коментар #68 от "Бръм ":
Да двигателя е по-тежък, по-големите спирачки и разпънките по купето също, но са заменени други компоненти, като алуминиев капак (не съм сигурен за капака), по-леки седалки, по-тънък е мукета и т.н. По-правилно е сравнението със 1.5 версията.00:09 26.01.2013
70 Бръм
Коментиран от #72
00:09 26.01.2013
71 Бръм
00:13 26.01.2013
72 Име:
До коментар #70 от "Бръм":
Направиха GT86, което е спорно, защото по-голямата част от инженерната част от колата е дело на субару. А това е един прекрасен спортен автомобил който някой ден ще притежавам. LFA, далеч не е изгъзица а един инженерен шедьовър, който няма за цел да бъде най-добрия performance car. Изпипан е много добре, дори критик като Джеръми Кларксън е одивен от LFA.00:13 26.01.2013
73 Бръм
Коментиран от #74
00:20 26.01.2013
74 Име:
До коментар #73 от "Бръм":
Soarer, :D но не живееш в щатите иначе тя е с 1jz или 2jz все мотори дето издържат на зверски тунинг. Иначе можеш да се разходиш до дилъра на Тойота на цариградско шосе, малко след Експо центъра в посока Пловдив, там има GT86.00:30 26.01.2013
75 Бръм
00:50 26.01.2013
76 330i
когато влеза в японски кош евтинийката лъха отвсякъде, за фаца изобщо не ми се говори, лагерни колички еднодневки, ми вземете огледайте под лупа ВСЯКА ЧАСТ, БМВ-то си е БМВ, лаф от време оно, единствената марка при която масата при новите се запазва или увеличава, извадете една полуоска от 3-та, 5-та серия и я сравнете с акорд например или субаро, или пък коляновия вал, кой е с по-голям, или пък спирачните дискове или каквото си поискате, при БМВ е по-голямо и по-здраво в пъти
Коментиран от #77, #78, #79
01:48 26.01.2013
77 Име:
До коментар #76 от "330i":
Много си компетентен. Явно много ги разбираш и трябва само тебе да слушаме.09:21 26.01.2013
78 стооопе
До коментар #76 от "330i":
Статистиката показва друго според мен, но ти май си голям "капацитет"09:26 26.01.2013
79 Баварски боклуци
До коментар #76 от "330i":
Защото му е дебел вала на БМВ то за това мотора на хондата издържа повече. Поредната статистика излезе преди няколко дни.БМВ начело по дефекти на двигатели , не само на собствените си коли но и на Ровър и Мини.А и да ти кажа като се кача в някой Лекс направо усещам как БМВ с евтините си пластмасории се опитва с една емблемка да ти продава ширпотреба на цени за лукс.А и БМВ е най бързо обезценяващия се боклук. За 2 години му губиш половината цена.Това показва колко са надути цените на баварските боклуци.
09:57 26.01.2013
80 samurai Jack
Како и да е , поне японците ще ги научат да правят спортни коли и електрически задвижвания.
Дано им оправят и качеството на тия вурстове.
Коментиран от #81
10:01 26.01.2013
81 мм
До коментар #80 от "samurai Jack":
Хахах май смешника тук си ти. Не знам дали си гледал класацията за най-скъпите брандове. Тойота има доста хляб да изядат докато купят БМВ. Айде със здраве на всички разбирачи. Всеки е с очилата на любимата марка, или тази която кара и само нея хвалиКоментиран от #82
12:46 26.01.2013
82 samurai Jack
До коментар #81 от "мм":
Гледал съм класацията и дори след големите земетресения в Япония Тойота е по скъпа марка от БМВ. А и БМВ сега му е времето д го продават докато все още държи някаква цена.При новите електрически технологии баварците хич ги няма и ще се учат от японците ,които имат поне 20 години преднина там.Така , че се сети сам кой е смешника.
Коментиран от #83
15:44 26.01.2013
83 мм
До коментар #82 от "samurai Jack":
хахаха стара ти е информацията . Точно след земетресението тойота се премести от 10-та позиция на 17-та. Може би временно, но е факт. Така, че прочети и тогава се изказвай неадекватно.18:03 26.01.2013
84 samurai Jack
Последната класация за 2012 та поставя БМВ след Тойота и Мерцедес.Това е Тойота даже след такова бедствие пак е пред баварските палячовци.
Така , че можеш да си седнеш на столчето защото пак не си си чел урока и да си ядеш вурста.
18:16 26.01.2013
85 Dr. Dick
Пък вие тука японските самураи си внушавайте, че е много готино да караш королата и си пишете плюсчета по коментарите.
Коментиран от #86, #88
01:45 27.01.2013
86 пробвал
До коментар #85 от "Dr. Dick":
Като не си карал кола на Тойота от висок клас не е уместно да се изказваш.Един стар модела като "Супра" например дава такова усещане за което бавареца може само да си мечтае.
Ако говорим пък за съвременни модели Лексус има такива произведения , които засрамват с качеството си на изработка и прецизност не само мюнхенските фукльовци.
Да не говорим че БМВ въобще нямат кола като LFa .
Не напразно Лексус е най продавания луксозен бранд в Америка.
Там хората не робуват като в България на спомени от преди 30 години когато немското било добро и следователно и сега е най добро.
Пък бай Ганю нека си внушава ,че като кара таралясник E36 е много напред с материала.
Коментиран от #87, #90
12:05 27.01.2013
87 мм
До коментар #86 от "пробвал":
Карал съм и все още карам една тойота и съм на почти същото мнение като колегата Dr. Dick - непретенциозна масова кола, която просто няма с какво да те грабне, с изключение на Селика от актуалните модели.Супрата е безспорно много добра спортна кола, но ......... я да те попитам защо този прекрасен автомобил няма наследник толкова години вече. Колкото до лексус ЛФА - хубав автомобил, определено не може да стъпи по продажби на нито един автомобил от М серията на БМВ.
И не говори за САЩ на изуст, лексуси се карат, но в никакъв случай повече от БМВ и Мерцедес. Ако си толкова сигурен в твърденията си покажи линк със сравнения на продажбите на БМВ и Лексус :)
12:40 27.01.2013
88 Пенчо
До коментар #85 от "Dr. Dick":
Прав си, всеки би избрал бмв пред тойота, ако имаше възможност да избира. Ако трябва да бъдем честни, бмв трябва да се сравнява с лексус и тогава вече везните за мен се наклоняват в полза на японеца. Той предлага надеждността на тойота с лукса и динамиката на бмв.17:14 27.01.2013
89 мнение
Тойота раздели производството си и чрез Лексус конкурира БМВ и Мерцедес доста успешно.
Спортните модели ги ограничиха и сега реално има GT86 един доста добър автомобил.Лексус предлага ISf с 8 цилиндров 416 коня мотор който ако кажете че не е вълнуваща за управление кола ще излъжете.
За LF А няма смисъл да говорим това е много висока летва , БМВ нямат такава кола.
Така че всяка фирма има своя подход и щом Тойота е най продаваната марка в света явно добре са се ориентирали.
18:34 27.01.2013
90 Dr. Dick
До коментар #86 от "пробвал":
Когато се говори за прецизност, особено на управлението, всички знаят, че синоним е БМВ. Дори в Top Gear бяха сравнявали 5 литровия IS-F с М3 и пак не можеше никъде да го пипне.А ето това са линкове към две обяви за коли от един и същи клас:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11356592674350764&f1=details&slink=1wl4qz
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11359015919801208&f1=details&slink=1wl30e
Ами нищо вълнуващо няма в тоя Лексъс, особено вътре е пълна скръб, да не говорим за сравнение във външния вид. А за сравнение на разходите за поддръжка е абсурд.
Коментиран от #91, #92
18:50 27.01.2013
91 пробвал
До коментар #90 от "Dr. Dick":
те в Топ Гиър точно Х3 бяха направили смешно с грозните му рециклирани пластмаси така че не ми говори за скръб.И какво вълнуващо видя вътре в БМВ то? И какъв външен вид има с тия бъбреци на решетката?
И за поддръжка не ми говори защото Лексус е доста по здрава кола от БМВ.
http://vbox7.com/play:c0ed5c1a
19:47 27.01.2013
92 Име:
До коментар #90 от "Dr. Dick":
В сравнението на Топ Гиър сравняваха първия Лексус IS-F, тоес първия им опит да направят нещо като М3 (модел с над 20години история). И какво постигнаха? Ами 1 секунда лексуса е по-бавен на пистата им, защото е по-тежък, като мощности са еднакви. Лексуса развива 275км/ч М3 - 250км/ч. При премахването на ограничението им. Лексуса има 300км/ч максимална скорост, а М3 - 275. Да управлението на М3 е по-добро, и малко по-прецизно, но това че със първия си опит се доближиха толкова близо до иконата на БМВ М3 говори само за себе си.Коментиран от #94
20:12 27.01.2013
93 Dr. Dick
20:38 27.01.2013
94 520 zender
До коментар #92 от "Име:":
Изчетох коментарите много внимателно.Но има хора които не само не знаят нищо за БМВ но и не искат да знаят-те просто плюят против баварския колос.Споко-изобщо нямам теб в предвид защото като човек от японската сила знаеш твърде много за БМВ.Лично аз трябва да се засрамя или най-малко да си взема бележка защото като беемвист не знам много за японските модели зада мога да споря.Старая се да бъда коректен спрямо джапанезе пауър зада съм обективен но определено като истински беемвист не знам много за японските коли.Или зная дотолкова че да са ми удобни за сравнение със БМВ.Виж кво ве пич-Обичам БМВ можеби колкото и семейството си така да се каже.Трудно се абстрахирам от тая марка.По темата.Имам чувството че БМВ ще спечели повече от колкото Тойота.Коментиран от #95, #97
23:09 27.01.2013
95 one
До коментар #94 от "520 zender":
Зендер тези хора не плюят точно срещу БМВ а срещу издигането му в култ.Както видя от коментарите има и други фирми които предлагат ако не по добри то поне близки по възможности коли.Така наречентие "бимъри" дразнят със своето поведение и агресия по пътищата.Това не се наблюдава само в България.И в общи линнии подвиват опашки само когато видят истински спортисти като например GTR или Порше.GTR колкото и да не си признават "бимърите" ги респектира много.Самото му присъствие отказва редовия "бимър" от обичайните му номера с въртене на гуми и други такива простотии.
За щастие на "бимърите" повечето коли са с нормални двигатели и там могат да се правят на интересни и да изпълняват целия си репертоар.Това е психология да се правиш на велик пред по слабите и да подвиваш опашка пред силните.
А по темата и аз мисля че БМв ще спечели много повече отколкото Тойота.Но притакива съвместни проекти винаги имам едно наум дали не се цели нещо друго след време.Така започнаха нещата и между Рено и Нисан.
09:37 28.01.2013
96 Гаро
10:11 28.01.2013
97 Име:
До коментар #94 от "520 zender":
Като толкова много обичаш БМВ ето ти едно клипчеhttp://vimeo.com/57421694
Не е важно, кой колко знае, важното е да си фен, останалото е бла бла...
Поздрави!
10:58 28.01.2013
98 Дошо
Тойота прави спорт кар на БМВ
Газаджията когато имаше статия за най-надеждните двигатели никакъв те нямаше, пък сега ръсиш компетентно мнение !?
Я се успокой малко!
Коментиран от #99
11:56 28.01.2013
99 мм
До коментар #98 от "Дошо":
Хахаха ама ти продължаваш да сипеш глупости. В момента Тойота имат само един спортен модел при това не е с техен двигател ... иначе продължавай да говориш кой за кого ще направи спортен автомобил .Колкото да алианца между двете компании, хората са си направили сметката , че ще им е изгодно, така че не си мъчете акълите кой ще намаже повече - и двете компании ще намажат достатъчно. Добре е за нас феновете, така че се радвайте , а не плюйте.
Коментиран от #100
12:11 28.01.2013
100 Дошо
До коментар #99 от "мм":
Е хубуу де ама БМВ нямат нито един :-) и никога не са имали12:24 28.01.2013
101 Дошо
Коментиран от #102
12:25 28.01.2013
102 Японска простотия
До коментар #101 от "Дошо":
А хондите са ръждясали легениКоментиран от #103
14:19 28.01.2013
103 баварски простотии
До коментар #102 от "Японска простотия":
Като няма какво да кажеш говориш простотии.Легени ръжди и накрая БМВ с най дефектни двигатели.Това са фактите.Коментиран от #104
15:15 28.01.2013
104 Японска простотия
До коментар #103 от "баварски простотии":
Дефектния двмгател се оправя но ръждясал и дрънчащ леген оправия няма само за моргата ставаКоментиран от #105
15:50 28.01.2013
105 Дошо
До коментар #104 от "Японска простотия":
Говориш тъпотии при все това, че най-големите гнилочи са именно немски марки.Коментиран от #106
16:19 28.01.2013
106 Японска простотия
До коментар #105 от "Дошо":
Не грешиш ! Абсолютен шампион по тъпи коментари си именно ти Дошо.Случайно цъкнах да прочета за руската лимузина и там ти прочетох супер-тъпия коментар за банановата република,е те това доказва моите по горни думи. Между другото там за теб има и отговори.17:08 28.01.2013
107 Този коментар е премахнат от модератор.