Отдавна се носят слухове, че ръководството на компанията Land Rover обмисля "пенсионирането" на легендарния всъдеход Defender. Говореше се дори за нова генерация, но по всичко личи, че такава на този етап няма да има.
За създаването на нов Defender ще трябва да бъдат похарчени доста пари и предвид финансовата криза и значителния спад в търсенето на автомобили с висока проходимост, от компанията са взели решение да не избързват.
Предпочитанията на повечето клиенти вече са насочени към значително по-комфортните SUV-возила и в интернет пространството се засилиха слуховете, че в близките месеци Defender ще бъде свален от поточните линии на компанията.
Според нови данни на британското автомобилно издание AutoExpress обаче, хитовият всъдеход Defender ще се задържи на конвейерите поне до 2016 година. Британските специалисти казват още, че Defender ще претърпи сериозен рестайлинг.
Предполага се, че модернизацията ще стане факт още през следващата година, а в хода и Defender ще се сдобие и с нов, по-мощен и по-икономичен двигател. Ще припомним, че към момента всъдехода се предлага с един-единствен дизелов мотор с обем 2.4 литра и мощност 122 к.с.
1 Август, 2011 12:35 6 214 26
Спира ли производството на Defender?
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 6456
Коментиран от #2
16:04 08.09.2011
2 G777
До коментар #1 от "6456":
DA I DVATA SA LEGENDA,NO G-CLASS-ATA E PO-DOBRIA VARIANT16:04 08.09.2011
3 hgfjhfhf
Коментиран от #4
16:04 08.09.2011
4 G777
До коментар #3 от "hgfjhfhf":
KAKUV HUMMER E MOMCHE,KOI CHUK STAVA ZA OFF-ROAD?¿???GOLQMATA CHETVORKA E G-CLASS,DEFENDER UAZ I NIVA,VS DR E PARKET16:04 08.09.2011
5 аз
Коментиран от #7
16:04 08.09.2011
6 Оня с коня
Shame on you Land Rover!
16:04 08.09.2011
7 G777
До коментар #5 от "аз":
PROCHETI ZA IZTORIATA NA G4,OSHTE TOGAVA KOGATO DEFENDER NE E BIL ZAMISLEN,ZASHTO MI DAVASH ZA SRAVNENIE KOI KOGA E BIL ZAMISLEN I GTR-A E OT VCHERA SRAVNENIE S FERRARI NO NISSANA GO RAZCEPVA VUV VSQKO EDNO OTNOSHENIE VUPREKI CHE NQMA TAZI IZTORIA KATO NA FERRARI.TAKACHE MI KAJI V KAKVO E PO-DOBUR DEFENDERA,G-CLASS-ATA IZLIZA SERIINO S 3 BLOKAJA FULL-TIME,DA NE GOVORIM ZA EKSTRI,KACHESTVO I RUCHNATA IZRABOTKA NA G-CLASS,DA NE GOVORIM ZA OGRAMNATA BAZA OT DVIGATELI NA BENZ,AMG I BRABUS S KOITO RAZPOLOGA,NAI-SLABIA AGREGAT NA G-CLAS V MOMENTA E 184 KONQ DIESEL DA NE GOVORIM ZA NAI-MOSHTNIA,A DEFENDERA E PO-TEJUK I RAZPOLAGA S 122 KONQ KAKVO SRAVNENIE MOJE DA SE PRAVI...PAK PITAM V KAKVO E PO-DOBUR DEFENDERA?Коментиран от #18, #24
16:04 08.09.2011
8 4ipi
16:04 08.09.2011
9 Оня с коня
Коментиран от #10
16:04 08.09.2011
10 G777
До коментар #9 от "Оня с коня":
?... NA DEFENDRU KATO MU SLOJISH 22 COLA SIG SHE STANE LONOXOD A??16:04 08.09.2011
11 G777
16:04 08.09.2011
12 говедото - До коментар [#11]
Коментиран от #13
16:04 08.09.2011
13 G777
До коментар #12 от "говедото - До коментар [#11]":
NE SE IZLAGAI TAKA GRUBO.....I NE SI DAVAI SAM PLIUSOVE V 2 VECHERTA16:04 08.09.2011
14 ре
До коментиращите по-долу относно джантите и мощните по 500 коня Мерцедеси: един джип не е необходимо да има мотор от 500 коня и 30 цола алуминиеви джанти! Това не го прави добър джип! Това означава огромен разход, малка автономност, труден ремонт на джанти и гуми в тежки условия! Джип - означава цялостна концепция на сериозна машина! А в това отношение Дефендър на Роувър е най-добрата машина!
16:04 08.09.2011
15 ahaha
16:04 08.09.2011
16 nz
16:04 08.09.2011
17 6ti sko4a we
16:04 08.09.2011
18 xXx
До коментар #7 от "G777":
Гледай сега , приятелче , личи си , че за джиповете знаеш от блока пред махалата.... ВИСОКОПРОХОДИМОСТТА НА ЕДИН ДЖИП НЯМА АБСОЛЮТНО НИЩО ОБЩО С КОНЕТЕ - НАПРОТИВ , МНОГОТО КОНЕ ПРЕЧАТ , ПРАВЯТ ГО НЕСТАБИЛЕН!!! ПРИ ДЖИПОВЕТЕ ВСИЧКО Е ВЪПРОС НА ВЪРТЯЩ МОМЕНТ И ТЕГЛО (КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПО-ЛЕК)И ВЪЗМОЖНО НАЙ-ПРОСТА КОНСТРУКЦИЯ... И G-KLASSE МОЖЕ ДА Е ДОБЪР OFF ROAD НО DEFENDER E НАЙ-ДОБРИЯТ , НЯМА ПО-ДОКАЗАЛ СЕ ДЖИП ОТ НЕГО!!! НАВСЯКЪДЕ ПО СВЕТА!Коментиран от #19, #26
16:04 08.09.2011
19 G777
До коментар #18 от "xXx":
DA ZATOVA PO-OFF-ROAD SUSTEZANIQTA V BG I PO-SVETA DVUMESNATA KABINA TIP PIKAP NA NA G-CLASS E S NAI-MN TITLI DA TAM GOVORIM ZA MODIFICIRANI AVTOMOBILI,DA NE GOVORIM ZA TITLITE NA G-CLASS V DAKAR.NEKA GOVORIM ZA SERIINITE,PUR EDITION NA G-CLASS,KOQTO E SPECIALIZIRANA ZA TEJKI TERENI RAZPOLAGA S V6 3.0 DIESELOV AGREGAT S 184 KONQ I SHTE MI KAJESH CHE TUK VURTQSHTIAT MOMENT E MALUK TAKALI?ZA RAZLIKA OT DEFENDERA G-CLASS-ATA IMA MEJDINEN BLOKAJ,NO TUK QVNO STE SAMO NQKAKVI FANATICI NA TEMA DEFENDER,VQRVAITE SI V SEKTANTSKITE LEGENDI16:04 08.09.2011
20 пешо
16:04 08.09.2011
21 Петко
Била е непобенима,ама през 79-84година.
16:04 08.09.2011
22 kirouu
16:04 08.09.2011
23 Mercedes-Benz
16:04 08.09.2011
24 az
До коментар #7 от "G777":
Можеш ли само да ми обясниш кой Defender точно е по-тежък от G waggen? Не че нещо, но липсата на екстри и алуминиевата каросерия означава, че Land Rover-а е далеееч по-лек... ;) G-то е около 2 тона минимум.... да не говорим за Brabus версиите... Не го приемай лично, но понякога може да помислиш преди да напишеш нещо ;)А за статията: ако наистина прекратят производството на този култов модел света на автомобилите ще загуби много....
16:04 08.09.2011
25 viktor
16:04 08.09.2011
26 JP
До коментар #18 от "xXx":
До Дефендера бих добавил и Ланд Круизъра на тойота.за съжаление последните модели са твърде луксозни за истински офроудър, така че Дефендера остана май единствения истински тоя клас
16:04 08.09.2011