Легендарната марка Bugatti е собственост на Volkswagen Group вече 15 години. Допреди 1998-а обаче на никого не би му хрумнало да употреби името й в едно изречение с VW, макар мнозина да подозираха за маниакалните амбиции на Фердинанд Пиех да завладее автомобилния свят.
Как все пак би изглеждал най-бързият автомобил на планетата, ако историята бе взела друг обрат и Bugatti бе станала собственост на Volkswagen още след Втората световна война? На този въпрос се опитват да отговорят независимите дизайнери от групата RC86 Workchop.
В техните представи Veyron неминуемо щеше да прилича на Kaefer поне по някои детайли. Следвоенният хиперавтомобил най-вероятно щеше да има кръгли фарове, тънки хромирани брони, плоско предно стъкло, заоблени калници и характерните тасове на Костенурката.
Проектът носи името Bugatti Veyron 1945 и няма никакви амбиции да напуска твърдите дискове на създателите си. Идеята обаче е оригинална, а и колата изглежда симпатично.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 686
11:27 07.02.2013
2 подас
11:51 07.02.2013
3 мнение
Бугати и Ламборгини вече са жалки подобия на някогашното величие.Когато премине през ширпотребата на Фолксваген нищо вече не е същото.
Феруджо Ламборгини и Еторе Бугати са създали имена легенди в автомобилостроенето.Днес смотаняците от голфсбург ползват имента им за да извличат дивиденти.
Все едно някой да вземе името на Леонардо и да твърди че прави същите шедьоври като него.
Жалка работа.
12:05 07.02.2013
4 Дошо
(въпреки, че колата на оня от Хидра беше много луда)
12:19 07.02.2013
5 бляк
12:21 07.02.2013
6 Ingolstatdier
Коментиран от #7, #11, #14
14:46 07.02.2013
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Ingolstatdier
I molq te pishi si celiqt nick - poreden zabluden zad volana na qponski dryngolnik...
Коментиран от #9, #10
15:18 07.02.2013
9 смешко
До коментар #8 от "Ingolstatdier":
Пич, аз каква кола карам - няма значение, по-важното е, че ти не караш никаква, щото едва ли имаш и книжка, пубер...15:36 07.02.2013
10 смешко
До коментар #8 от "Ingolstatdier":
по-голям смешник от тебе не бях виждал, япония толкова стихии, атомни бомби и какво ли не са преживели и пак са на върха, колкото и да ги мразиш азиатците. Дори в Джеймс Бонд един от първите автомобили е тойота и продуцентите са се молили да им дадат автомобил за снимките. Като чели в този сайт са се събрали от всички хейтъри по един. Един мрази тойота, др нисан, др бмв, трети сичко немско, др сичко японско, др сичко азиатско, а някои мразят всичко.16:12 07.02.2013
11 Бързия
До коментар #6 от "Ingolstatdier":
Ти това ли чудо имаше на предвид ? http://news.drom.ru/Subaru-Viziv-22566.html16:42 07.02.2013
12 Дедо Поп
21:42 07.02.2013
13 ддд
09:10 08.02.2013
14 Голфсбург
До коментар #6 от "Ingolstatdier":
Повече боли това че от рикши за някакви си 20-30 години взеха да правят по добри коли от фалиралия трошляк Ауди.А германците ще си показват колите само в музея за спомен от времената когато китайците не им доставяха части и турски и всякакви други "арбайтъри" не се упражняваха в сглобяване на "народни" талиги.
И понеже не им достига история и най вече стил се налага да купуват имена , известни в миналото на които да присаждат шасита от жалкия боклук Ауди за по евтино.А двигателя на Бугати за по лесно го сглобяват от два блока на Ауди.
Ей това е голфаджийска работа ще правим уж уникати но сглобени от конфекция.
09:51 08.02.2013
15 Инголщад
Коментиран от #16
16:45 08.02.2013
16 0000
До коментар #15 от "Инголщад":
Инголщадските боклуци са далеч назад от Лексус.И освен това са в челните редици по трошливост.И това японците го направиха само за някакви си 20 години.
А що се отнася до сглобяването колите произвеждани в Япония ги сглобяват японци .Докато тези произведени в Германия ги сглобяват фесунгери и всякаква паплач.Но накрая ти искат пари все едно че ги е сглобявал лично Фердинанд Порше.
Класациите за качество добре показват какво се случва с инголщадските боклуци дето уж ги правели цивилизовани фесове.
Но ти остави японците по добре кажи защо ВАГ не си направиха сами спортна марка а купуват чужди имена?
Ще има много хляб да ядат докато стигнат Ферари.
Не става само като сложиш на един грозен кош два двигателя от Ауди . А накрая въпреки 1000 та коня на писта го правят смешен коли с два пъти по малко коне.
И боклука R8 япончетата дето толкова ги мразиш го правят крив.ingolstädter Scheiße.
22:46 08.02.2013
17 Инголщад
Немските автомобили ДОКАЗАНО се сглобяват само и единствено в Германия, докато японските ВСИЧКИТЕ им ЕУ модели са в Турция, Унгария, Полша, Англия...само в БГ още не ги правят, ама и това моце да стане скоро... Казах ти по-добре от поевропейчен гастарбайтер, отколкото оригинален анадолски такъв...това най-много ви боли знам хаха...
И като заговори за спортни марки, НАЗОВИ ми ти обльо, една ЯПОНСКА СПОРТНА марка, ама само една... Немските няма да ти изброявам, ти сам спомена името Фердинанд...
А за ВАГ, защо да си създават спортен бранд ?!?!, като са решили да си купят (и да спасят марката Бугати от фалит), и по твойта гоУфърска (детска) логика задължително ли е да ИМАТ създаден спортен бранд? Това ги прави по-велики ли ? Прави автомобилите по-здрави ли ?
И пак по твойта логика пухльо, назови ми ти САМО една японска спортна марка от ранга на Порше, Ферари, Бугати, Ламборджини (и него ли го късат като Бугатито?) ?!?!
Повтарям ти, японците от началният луксозен сегмент и нагоре до супер карс, коли НЕ ПРАВЯТ... споно е и в средния и долния клас какво правят, ама айде ... имат по някоя и друга сполучлива тойота ...
А "ш..зе" май са викали на теб работодателите на арбайтен като са те рабрали, че си поредния мързелив българин, недоволен от работата и заплатата си...
Коментиран от #20
01:06 09.02.2013
18 Инголщад
01:12 09.02.2013
19 Ради
08:35 09.02.2013
20 мнение
До коментар #17 от "Инголщад":
За поредн път виждам колко малко знаят инголщадските фенове за колите.Немските автомобили не се сглобяват само в Германия но това не е важно.Важен е резултатът, японците винаги са с по добро качество.Освен това ако искаш може да си купиш кола правена в Япония,там турци няма.Такава например е Хонда Акорд има и много други примери.
Явно не е по добре турски гастърбайтър да сглобява щом накрая се получава боклук или като го наричаш "ш..се''.
А ВАГ никого не са спасили от фалит,това е поредната реклама.Тези марки отдавна са прекратили истинското си съществуване след като техните създатели или са се отказали да ги развиват или просто са умрели.
Японците за разлика от швабите си развиват собствените марки а не купуват чужди имена.И когато правят спортни коли ги правят така че никое Ауди не може да им се опре.
Ако искаш да видиш кого късат погледни си времента на Нюрбургринг-немска писта.
А що се отнася до високия клас може да се помолиш на някой да те повози в Лексус LS да видиш колко е различно от твоята B4 и тогава ела да кажеш какво няма тази кола което Ауди имат.
Преди да пишеш глупости се образовай.
09:21 09.02.2013
21 Инголщад
А тоя измислен LS не мое се опре и на малкия пръст на 7-ма серия, А8, а да не говорим за S-klasse... Няма начин ... Виждал си го въобще КОЛКО ама КОЛКО много е грозен отвътре и отвън...
Сравнявай с еквивалетните модели...изброих ти ги по-горе кои са...
17:42 09.02.2013
22 Night Rider
Общо взето нищо не каза, Лексус LS е мноооого по-напред от която и да е 7ца, А8ца или S-class, това ти го казвам като фен на Мерцедес ! Сам си направи сметка дали не предпочитам LS600h L вместо S600L или 760Li, наблъскани с екстри Лексуса е светлинни години по-луксозен от които и да е от трите немски най-големи бранда, немския лукс е като немското качество - има го вече само на теория, но не и на практика, гледаш уж аудита, уж мерцедеси, бмв-та, голямо чудо, с екстрите стават двойно по-скъпи, пък вътре гледаш едно постно постно и вече с тия "еко" кожи дето ги правят... Качвам се в Инфинити G37, вътре се усеща миризмата на салона от естествена кожа, отивам в Мерцедес, вътре не се трае на миризма като на евтин холов диван от изкуствена кожа от икеа на промоция, пък и да не говорим за "здравината" на немците... ;) АУДИ какво е ? Фолксваген с малко повече екстри, шкода какво е ? Фолксваген без екстри, СЕАТ какво е ? Опит на фолксваген да създадът луксозна линия като Тойота или Нисан, не се получава обаче !
Питаш за спортни коли ? Може и да нямат, но това не им пречи да сцепват шушоните на доказаните немски спортисти ;) Само разгледай в ютуб, колко много клипове има, как леко напомпени STi-ки правят за смях немскитe спортяги с италиански имена като Гаярдо примерно ;) За R8 да не говорим, пример за истинско немско качество, ако ти издържат нервите в мислене кога ще изгори от самосебе си като факла ще му се порадваш известно време преди наистина да изгори ;) Немско качество, гори продължително ;) И като фен на Порше ще кажа, че GT-R го разцаква от всякъде, поршето дето е само по-луксозно, за жалост от VW им е..ха м...та и на тях ;)
Радвай се на немските трошляци, аз ще си чипосам една STi-ka за да се е.авам с R8-ците, пък ако някои с Ламборджини ме изпревари просто ще му сложа по-голямо турбо и кулер и пак ще съм отпред... ; )
18:38 09.02.2013
23 Инголщад
Само думата ПРЕСТИЖ слага всички дребни и зловредни япончуги в задния джоб... Да не говорим за здравината, лукса, возията...и ИКОНОМИЯТА и поддръжката... там най-вече се пропуквате драги жълтури... от цялата работа само за тъпите еко кожи си прав и то на БМВ само.... за друго НИЩО, ама НИЩО...
Тегли се с когото си иксаш, ама САМО на пистите и разумно!! Гоуфаджия такъв...непоправим ;-)
Коментиран от #26
19:23 09.02.2013
24 Night Rider
Какво за състезанията, че били драг или на писта, то пак си е състезание, ти ако си измислил нов вид надбягване в което немците са по-добри го покажи кое е то, единствените по-бързи от японските коли са тези на американците ! Не само БМВ, ами всичките от "големите" брандове слагат изкуствени кожи вече, само в "гадните" японци слагат естествена кожа...
23:23 09.02.2013
25 uno
04:41 10.02.2013
26 ха ха ха
До коментар #23 от "Инголщад":
Ти си крива кратуна.Думата ПРЕСТИЖ е единственото което можа да кажеш защото си неграмотен и не познаваш автомобилите.Някой друг аргумент имаш ли?
Ауди от дълги години е известно като напудрен Фолксваген.Това ли ти е престижа?Айде Мерцедес има традиции в лукса а инголщадските смотяняци какви традиции имат?
Имат традиции в кашкавалени окачвания които всяка година трябва да ремонтираш.Имат и традиции в проблеми с двигателите.
Я поразпитай малко за прочутия 2,5TDI да видиш какво ще ти кажат.
И за какви чипове говориш?Заводски GTR прави на пух и прах всичко що се прави от AUDI.За Lexus LFA чувал ли си?Кажи коя кола на AUDI има такива технологии и възможности.
Знаеш ли кой първи използва в серийна кола титанови мотовилки,електронно управление на фази за газоразпределение,алуминиево шаси?
НЕ Е АУДИ.
А са както ти ги наричаш "зловредни япончуги".
И тези япончуги точно в икономия и ниски разходи за поддръжка бият инголщадските трошляци които ден през ден са в сервиза.
Просто си смешен с глупавите си неверни твърдения породени от незнанието ти.
11:57 10.02.2013
27 Teo75
23:48 10.02.2013