Тунинг специалистите от Alpina ще покажат в Женева своето виждане по темата за новата трета серия на BMW. Автомобилът е доста променен и носи моделното обозначение Alpina B3 Bi-Turbo. Под капака му инженерите са оставили редовия турбо шестак, но мощността, сравнена с предходното поколение е нараснала с 15 конски сили. Сега тя е 415 коня.
Освен, че новото поколение ще е по-мощно от предшественика си, то ще харчи и по-малко гориво. Предишната Alpina харчеше 9.6 литра бензин на 100 километра пробег, докато новата ще изразходва 7.9 литра на сто. От заводските данни впечатление прави и ускорението на тунингованата "тройка", която се прави на базата на BMW 335i.
От 0 до 100 км/ч. B3 Bi-Turbo ускорява за точно четири секунди - постижение, което отново е по-добро спрямо това на предшественика, този път с 0.7 секунди. Повече подробности за тунингована баварска "тройка" ще разберем след по-малко от месец, когато тя ще дебютира в Женева.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 колето
09:41 16.02.2013
2 330и
Коментиран от #5
10:09 16.02.2013
3 BMW
11:25 16.02.2013
4 comment
11:27 16.02.2013
5 520 зендер
До коментар #2 от "330и":
Чакам с нетърпение появата й в Женева.Търся по-подробни технически данни.Красива е разбира се.Алпина винаги са правили по-добрите и красиви беенвета.12:07 16.02.2013
6 BRABUS
Коментиран от #8, #12
12:11 16.02.2013
7 истината
Колата,както повечето от тази марка са ни рак,ни риба.Нито е спортист,като спортист,нито предлага комфорт,нито лукс,нито нищо.Аха,да забравих за имиджа.Това е кола за имидж нали така беше.Ами то защо да си е купуваш тогава тази Алпина,като едно 320 без „М“ ще ти свърши същата работа и ще вози по-комфортно със сигурност.И за кво са тези една камара турбини?Сложете по-голям мотор най-добре!
Коментиран от #9
12:14 16.02.2013
8 1212
До коментар #6 от "BRABUS":
Пълно дърво,като тебе..Коментиран от #23
12:45 16.02.2013
9 330и
До коментар #7 от "истината":
ремъчно окачване ???Коментиран от #10
12:49 16.02.2013
10 520 зендер
До коментар #9 от "330и":
Не се изненадвай-бая тъпаци има...12:51 16.02.2013
11 520 zender
Коментиран от #14
16:02 16.02.2013
12 330и
До коментар #6 от "BRABUS":
с пълно дърво по конкуренцията а? :)))16:05 16.02.2013
13 520 zender
16:07 16.02.2013
14 330и
До коментар #11 от "520 zender":
зендер направи ми впечетление че и моят е точно 2979 кубика, а кажи ми съвпадение ли е? липсват ми само турбините :)))Коментиран от #15
16:08 16.02.2013
15 520 zender
До коментар #14 от "330и":
Не съм се интересувал-можеби точно този мотор е послужил за основа на новите разработки.Какво да ти кажа-за бензиново БМВ по-добре без турбини инъче свят ще ти се завие от разход.При пълна газ ако колата ти е тунингована и вади примерно 400-500 кс не бих се изненадал от разход примерно около 45-50 литра на 100.Офффф забравих че си на газ.Да бива-само турбините липсват!!!!!!!!!Коментиран от #18
16:23 16.02.2013
16 W164
Коментиран от #17
16:23 16.02.2013
17 520 zender
До коментар #16 от "W164":
Ей това вече не го знаех.Междо другото Мерцедес подготвя някакъв супер дизелов агрегат но май ще излезе на пазара към 2014-ста година.Коментиран от #20
16:26 16.02.2013
18 330и
До коментар #15 от "520 zender":
че аз и сега мога да я докарам над 50 разходняма зна4ение да не спамим, но тя газта лесно се демонтира :))
Коментиран от #19
16:30 16.02.2013
19 520 зендер
До коментар #18 от "330и":
Какво праиш бе човек.Ти ма плашиш направо.....Междо другото,не е по темата ма да кажа.Братовчед ми след едногодишна експлоатация на 320д е много доволен.Каза че подобен двулитров дизел не е срещал-бил най-добрия за времето си.Коментиран от #27
16:37 16.02.2013
20 W164
До коментар #17 от "520 zender":
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18206-bmw-razrabotva-dizel-s-moshtnost-420-k-s/ ЕТО ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ16:42 16.02.2013
21 От AUDI
16:43 16.02.2013
22 любопитен
Коментиран от #26, #30
17:25 16.02.2013
23 BRABUS
До коментар #8 от "1212":
Пише се "като теб" ,а не "тебе",но каквито колите-такива и феновете-неграмотна работа17:45 16.02.2013
24 истината
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/17756-volkswagen-golf-gti-remyci-za-po-nisko-okachvane/
Това е иновативната немска инженерна мисъл.Без думи просто.
18:14 16.02.2013
25 330и
Коментиран от #31
18:26 16.02.2013
26 330и
До коментар #22 от "любопитен":
която и да е :)))) предполагам18:35 16.02.2013
27 330и
До коментар #19 от "520 зендер":
и @25 беше за тебемисълта ми беше, че докато хонда мисли за великите клапани, БМВ изкарват печката и трошат за 5 !!!! пъти по-малък разход в пари за времето си /при стъпка/, но жапан паур не го вижда това щот нали не им изнася или пък не го знаеха и само повтарят колко скъпа била подръжката и къв спорстист било бмв-то
Коментиран от #32
18:44 16.02.2013
28 pfff
19:19 16.02.2013
29 М_Sux
Коментиран от #33
19:30 16.02.2013
30 520 zender
До коментар #22 от "любопитен":
Амиии кво да ти кажа....Без много да се замислям любовта на живота ми- Е34 битурбо-360кс-по-добра е от тогавашното М5.21:24 16.02.2013
31 520 zennder
До коментар #25 от "330и":
Много е доволен ти казвам.Аз на времето тебе питах ако се не лъжа.Казвам ти човека е очарован -скача ми на стартове даже....младо е момчето-простено му е......Коментиран от #35
21:27 16.02.2013
32 520 зендер
До коментар #27 от "330и":
ОТ ЛИЧЕН ОПИТ ТИ ГО КАЗВАМ-ПО-ДОБЪР-ДИНАМИЧЕН-ДИЗЕЛ ОТ НА БМВ -НЯМА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Какво да коментирам-още от 2010-та година каскадното на четирицилиндровия двигател на бмв е 213кс.Алпина го използва като тунинг но това си е разрабоатка без да се използва потенциала на този мотор.ЕЕЕЕЕЕЕдва сега Опел примерно направи 2.0д-195кс битурбо..........няма да коментирам............Коментиран от #34
21:32 16.02.2013
33 520 zender
До коментар #29 от "М_Sux":
Като човек който уважава най-истинската марка на света-МЕРЦЕДЕС-не съм се интересувал какъв е аналога на тази Алпина но със сигурност Мечока НИКОГА няма да се изложи.21:35 16.02.2013
34 330и
До коментар #32 от "520 зендер":
всичко опира все пак как е подържана и карана колата,иначе за стартовете, ако е чипосано с махнати катализатори а твойто е сток, бая зор щи отпори, еле пък ако тръгне само 1 сек. по-рано отиде поне 2-3 км да го гониш ;))
Коментиран от #36, #39
22:07 16.02.2013
35 330и
До коментар #31 от "520 zennder":
двете коли съм ги пробвал 320д както ти казвам чипосано без катализори и моята сток 330и, за разтояние от около 400 м. влизам с двете на 2-ра (след завой) печката прави 160, а 330и - 170 !! то не е малко нали ама все пак, някъде около 170 коня става печока, тъй че не се отпускай много :))Коментиран от #37
22:21 16.02.2013
36 520 zender
До коментар #34 от "330и":
Приятел,не искам да се правя на интересен и атрактивен,ноооо при 525 Нм незнам какво би могло да го спаси.Едно 320-136кс може да станееее... 170кс предполагам...-това няма да го спаси от шестака на 530д-знаеш че съм го доработил.......няма да му помогне и теглото..........Коментиран от #38
22:23 16.02.2013
37 520 зендер
До коментар #35 от "330и":
Имам толкова брутално доускорение че просто не е истина.Просто вече се ограничавам от такива изцепки макар че ме вълнуват-беемвист съм до мозъка на костите...От както съм го тунинговал мачкам на доускорение всяко аналогично А6 или Е-клас-Д...Коментиран от #40
22:27 16.02.2013
38 330и
До коментар #36 от "520 zender":
добре де, хубаво, казвам ти само сравнение с мойто, как е, пък и то предполагам не е чипосвано22:35 16.02.2013
39 520 зендер
До коментар #34 от "330и":
Абе човек,аз сега ти прочетох коментара след...да не казвам кое питие....-нямя сток- тунинг-227кс и 525Нм.Това е постижението на 530д-193кс-410Нм.00:03 17.02.2013
40 330i
До коментар #37 от "520 зендер":
добре бе зендер, не ти ле струва малко нечестно с това "доускорение",в смисъл скачаш ми на 4-та предавка с 60км/ч и викаш много върви, не си ли съгласен че би трябвало аз да съм на 3-та, все пак моята 4-та е с по-висока максимална скорост, демек ти на 4-та вдигаш примерно 180км/ч, за да бъде коректно трябва и моята максимална скорост на дадената предавка да бъде 180 км/ч, т.е. - 3-та, иначе то ако съм на 5-та с 40 и една лада на 2-ра с 40 - ладата ще ми дръпне
Коментиран от #42, #45
20:39 17.02.2013
41 330и
Коментиран от #43
20:42 17.02.2013
42 520 зендер
До коментар #40 от "330i":
Ако говориш за твоята кола не виждам кое е нечестното при положение че имаш предимство в теглото-по-лек си.Ако си на трета ще дръпнеш но невярвам да е много.Мисълта ми е друга.Нека се уточним.За старт от място ли говорим или за доускорение...Не съм си засичал от 0-100 за колко ги правя макар че вече от половин година съм с новата мощност.Но си мисля че съм под 8 сек но не съм сигурен..22:01 17.02.2013
43 520 zender
До коментар #41 от "330и":
На трета би трябвало около 160 да правиш...Виж сега,ти търсиш подходящите обороти-не си на сметка да натискаш газта при малки обороти-трябват ти повече обороти.Това е разликата-при мен пиковата мощност идва още при 1500-1700 оборота,разбираш ли-някъде там вадя 525 Нм.22:10 17.02.2013
44 520 zender
Коментиран от #47
22:13 17.02.2013
45 520 zender
До коментар #40 от "330i":
Всъщност ти достигаш максималната мощност след 5500 оборота мисля...-предполагам де...22:19 17.02.2013
46 520 зендер
22:25 17.02.2013
47 330i
До коментар #44 от "520 zender":
не е така, първо М6-цата и ГТР-а са с бензинови двигатели, предавките им са много по-близки отколкото между моята и твоята :)даже в клипа който аз посочих с двата километража на М6 и ГТР ясно се вижда, 4е предавките на М6 са по-дълбоки, няма общо с нас,
и ти нямаш цялата мощност на 1500 об., имаш я на 4000, нито М6, нито никой щото тя мощността не е само върт. момент, просто тогава турбината ве4е работи на пълна мощност и си вкарва дебита въздух, съответно компа отваря инжексията за макс. гориво, и така, затова атмосферките за да вкарат това количество въздух им трябва по-висок оборот и тогава компа отваря инжексията :), затова и макс ВМ е при по-високи обороти, например при мен е "чак" при 3500 об/м - 300 НМ, но ако сложа заводския компресор, автоматично ще стане на около 1500-1800 об. но пак ще е същия или почти същия
Коментиран от #49
22:26 17.02.2013
48 330и
22:34 17.02.2013
49 520 зендер
До коментар #47 от "330i":
Виж ся,аз за старт не споря със сигурност ще ме биеш.Просто съм на мнение че при доускорението имам по-силни козове-така си мисля.Знаеш ли.На скоро гледах едни комшиичета.Единия с Голф 1.9тди а другия със 320и е36ца.Не можах да повярвам но голфа го би и на старт и на доускорение.Голфа обаче от стандартните 110кс е направен на 135-140 кс някъде там......Коментиран от #50
22:37 17.02.2013
50 330и
До коментар #49 от "520 зендер":
тез дръпки са много относителни, килограм към кон - голфа пе4ели, има друг много важен фактор знаеш - гумите, и не на последно последно място - кой ще тръгне пръв, щото е невъзможно да тръгнат едновременно, бмв-то е със задно - ТРЯБВА да бие, поне на мокро със сигурност, иначе скоро не съм си "сверявал часовника" но нали съм с ГИ, а той също тежи, по килограми не съм много дале4 от твоята, нещата са в лека полза за мен, но нищо не се знае :))Коментиран от #51
22:45 17.02.2013
51 520 zender
До коментар #50 от "330и":
Утре имам едно пътуване до морето и обратно.Ще взема да засека времето от 0-100 щото не го знам наистина.Тука го пиша ама май лъготя.Единствено зная максималната си скорост-малко над 240 км в час.....Да ти кажа по принцип вече карам по-спокойно но ей сега както ми предстоят 1000 километра понискам малко повече на магистралата......22:51 17.02.2013
52 330i
ще засека и аз време и ще кажа, но определено си е за 2-ра, всъщност и на двете предавки ще засека от 60 до 120 нали така беше
17:40 18.02.2013
53 Mirqnina
18:31 18.02.2013
54 330i
60-120 - 9.2 сек - на 3-та на газ
60-120 - 7.2 сек 2-ра до 100 и 3-та до 120
60-100 на 2-ра бензин - 3 сек
на 4-та няма смисъл не съм засичал :))
09:25 19.02.2013