8 203 54

415 коня за BMW Alpina B3 Bi-Turbo

  • bmw-
  • alpina-
  • b3 bi-turbo

 

Тунинг специалистите от Alpina ще покажат в Женева своето виждане по темата за новата трета серия на BMW. Автомобилът е доста променен и носи моделното обозначение Alpina B3 Bi-Turbo. Под капака му инженерите са оставили редовия турбо шестак, но мощността, сравнена с предходното поколение е нараснала с 15 конски сили. Сега тя е 415 коня.
 
Освен, че новото поколение ще е по-мощно от предшественика си, то ще харчи и по-малко гориво. Предишната Alpina харчеше 9.6 литра бензин на 100 километра пробег, докато новата ще изразходва 7.9 литра на сто. От заводските данни впечатление прави и ускорението на тунингованата "тройка", която се прави на базата на BMW 335i.
 
От 0 до 100 км/ч. B3 Bi-Turbo ускорява за точно четири секунди - постижение, което отново е по-добро спрямо това на предшественика, този път с 0.7 секунди. Повече подробности за тунингована баварска "тройка" ще разберем след по-малко от месец, когато тя ще дебютира в Женева.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 колето

    1 0 Отговор
    e tova ve4e e ne6to,predi pokazaha edna jalta m3 prili4a6e na kenef ot nomera nadolu ama taq karti....
  • 2 330и

    1 1 Отговор
    да не си кривя душата - страшна е!

    Коментиран от #5

  • 3 BMW

    0 1 Отговор
    Ще харчи толкова ама извън скорост.
  • 4 comment

    2 1 Отговор
    Остана и емблемата на Рено да му лепнат и е готов "Алпин" тоя таралясник.

  • 5 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "330и":

    Чакам с нетърпение появата й в Женева.Търся по-подробни технически данни.Красива е разбира се.Алпина винаги са правили по-добрите и красиви беенвета.
  • 6 BRABUS

    0 1 Отговор
    Пълно дърво

    Коментиран от #8, #12

  • 7 истината

    0 0 Отговор
    Дали окачването му е ремъчно,като на ВАГените или не са закупили още лиценза за това иновативно решение?
    Колата,както повечето от тази марка са ни рак,ни риба.Нито е спортист,като спортист,нито предлага комфорт,нито лукс,нито нищо.Аха,да забравих за имиджа.Това е кола за имидж нали така беше.Ами то защо да си е купуваш тогава тази Алпина,като едно 320 без „М“ ще ти свърши същата работа и ще вози по-комфортно със сигурност.И за кво са тези една камара турбини?Сложете по-голям мотор най-добре!

    Коментиран от #9

  • 8 1212

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "BRABUS":

    Пълно дърво,като тебе..

    Коментиран от #23

  • 9 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "истината":

    ремъчно окачване ???

    Коментиран от #10

  • 10 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "330и":

    Не се изненадвай-бая тъпаци има...
  • 11 520 zender

    0 0 Отговор
    Само да информирам автора че Alpina В3 GT3 e 408кс от2979куб см.Можеби това го е пропуснал..........

    Коментиран от #14

  • 12 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "BRABUS":

    с пълно дърво по конкуренцията а? :)))
  • 13 520 zender

    0 0 Отговор
    А настоящата Alpina D5 biturbo от 2993 куб см вади 350кс.....Данни,недостижими за другите производители що се отнася до дизелови постижения......
  • 14 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "520 zender":

    зендер направи ми впечетление че и моят е точно 2979 кубика, а кажи ми съвпадение ли е? липсват ми само турбините :)))

    Коментиран от #15


  • 15 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "330и":

    Не съм се интересувал-можеби точно този мотор е послужил за основа на новите разработки.Какво да ти кажа-за бензиново БМВ по-добре без турбини инъче свят ще ти се завие от разход.При пълна газ ако колата ти е тунингована и вади примерно 400-500 кс не бих се изненадал от разход примерно около 45-50 литра на 100.Офффф забравих че си на газ.Да бива-само турбините липсват!!!!!!!!!

    Коментиран от #18

  • 16 W164

    0 0 Отговор
    МАНИЯТА Е 550Д ДВИГАТЕЛИТЕ КОИТО СА СЪС 3 ТУРБИНИ И ИМАТ 381 КОНЯ.А ПО КЪСНО ТАЗИ ГОДИНА ЩЕ ИЗЛЕЗЕ ФЕЙСЛИФТА НА 5-ЦА КОЯТО ЩЯЛА ДА БЪДЕ ОКОЛО 420 КОНЯ

    Коментиран от #17

  • 17 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "W164":

    Ей това вече не го знаех.Междо другото Мерцедес подготвя някакъв супер дизелов агрегат но май ще излезе на пазара към 2014-ста година.

    Коментиран от #20

  • 18 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "520 zender":

    че аз и сега мога да я докарам над 50 разход
    няма зна4ение да не спамим, но тя газта лесно се демонтира :))

    Коментиран от #19

  • 19 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "330и":

    Какво праиш бе човек.Ти ма плашиш направо.....Междо другото,не е по темата ма да кажа.Братовчед ми след едногодишна експлоатация на 320д е много доволен.Каза че подобен двулитров дизел не е срещал-бил най-добрия за времето си.

    Коментиран от #27

  • 20 W164

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "520 zender":

    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18206-bmw-razrabotva-dizel-s-moshtnost-420-k-s/ ЕТО ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ
  • 21 От AUDI

    0 0 Отговор
    Много е хубава колата - само дето не мога да ги различавам едно от друго тия БМВ-та.
  • 22 любопитен

    0 0 Отговор
    до 520 зендер.Каква алпина би взел ако имаше пари?

    Коментиран от #26, #30

  • 23 BRABUS

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "1212":

    Пише се "като теб" ,а не "тебе",но каквито колите-такива и феновете-неграмотна работа
  • 24 истината

    0 0 Отговор
    Въпросното ремъчно окачване патент на ВАГенщайн:
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/17756-volkswagen-golf-gti-remyci-za-po-nisko-okachvane/
    Това е иновативната немска инженерна мисъл.Без думи просто.

  • 25 330и

    0 0 Отговор
    големия взрив при дизела го създават от БМВ, 1998 год. 1951 кубика 136 коня, 9.9сек/100, със климатроник и стъпка навсякъде - разход под и около 7, извънграда със 100-120 км - 4.5-5 литра, няма да ми омръзне да го повтарям това, с "проблемни" ГНП-та след 300к км, след 2001 проблема е изчистен и мощността е 150 коня но от 199и нещо кубика, а тогава нафтата струваше около 30 стотинки, а бенца около лев ако не бъркам

    Коментиран от #31

  • 26 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "любопитен":

    която и да е :)))) предполагам
  • 27 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "520 зендер":

    и @25 беше за тебе
    мисълта ми беше, че докато хонда мисли за великите клапани, БМВ изкарват печката и трошат за 5 !!!! пъти по-малък разход в пари за времето си /при стъпка/, но жапан паур не го вижда това щот нали не им изнася или пък не го знаеха и само повтарят колко скъпа била подръжката и къв спорстист било бмв-то

    Коментиран от #32

  • 28 pfff

    1 0 Отговор
    " Предишната Alpina харчеше 9.6 литра бензин на 100 километра пробег, докато новата ще изразходва 7.9 литра на сто. " leleiiiii pfffffffffff golemi maistori bre, taia skapotia ako moje da padne pod 20 gradsko pa na! izvungradsko sus 100km/h moje da smukne do kam 10! minimalnia sreden razhod e 15! ama minimum! ako se nastupva po svetofari i na magistralata ako mine6 140 to srednia razhod e 25! gradski gonki - 45-50 litra ne murdat!
  • 29 М_Sux

    0 0 Отговор
    Интериора е добър, много по-добър от на Е92, но пък екстериора на Е92 е по-добър..... алпината ме затормозява с тези толкова много детайли, по приятно е за окото дори 320. Лично мнение, не ангажирам никого.

    Коментиран от #33

  • 30 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "любопитен":

    Амиии кво да ти кажа....Без много да се замислям любовта на живота ми- Е34 битурбо-360кс-по-добра е от тогавашното М5.
  • 31 520 zennder

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "330и":

    Много е доволен ти казвам.Аз на времето тебе питах ако се не лъжа.Казвам ти човека е очарован -скача ми на стартове даже....младо е момчето-простено му е......

    Коментиран от #35

  • 32 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "330и":

    ОТ ЛИЧЕН ОПИТ ТИ ГО КАЗВАМ-ПО-ДОБЪР-ДИНАМИЧЕН-ДИЗЕЛ ОТ НА БМВ -НЯМА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Какво да коментирам-още от 2010-та година каскадното на четирицилиндровия двигател на бмв е 213кс.Алпина го използва като тунинг но това си е разрабоатка без да се използва потенциала на този мотор.ЕЕЕЕЕЕЕдва сега Опел примерно направи 2.0д-195кс битурбо..........няма да коментирам............

    Коментиран от #34

  • 33 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "М_Sux":

    Като човек който уважава най-истинската марка на света-МЕРЦЕДЕС-не съм се интересувал какъв е аналога на тази Алпина но със сигурност Мечока НИКОГА няма да се изложи.
  • 34 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "520 зендер":

    всичко опира все пак как е подържана и карана колата,
    иначе за стартовете, ако е чипосано с махнати катализатори а твойто е сток, бая зор щи отпори, еле пък ако тръгне само 1 сек. по-рано отиде поне 2-3 км да го гониш ;))

    Коментиран от #36, #39

  • 35 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "520 zennder":

    двете коли съм ги пробвал 320д както ти казвам чипосано без катализори и моята сток 330и, за разтояние от около 400 м. влизам с двете на 2-ра (след завой) печката прави 160, а 330и - 170 !! то не е малко нали ама все пак, някъде около 170 коня става печока, тъй че не се отпускай много :))

    Коментиран от #37

  • 36 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "330и":

    Приятел,не искам да се правя на интересен и атрактивен,ноооо при 525 Нм незнам какво би могло да го спаси.Едно 320-136кс може да станееее... 170кс предполагам...-това няма да го спаси от шестака на 530д-знаеш че съм го доработил.......няма да му помогне и теглото..........

    Коментиран от #38

  • 37 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "330и":

    Имам толкова брутално доускорение че просто не е истина.Просто вече се ограничавам от такива изцепки макар че ме вълнуват-беемвист съм до мозъка на костите...От както съм го тунинговал мачкам на доускорение всяко аналогично А6 или Е-клас-Д...

    Коментиран от #40

  • 38 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "520 zender":

    добре де, хубаво, казвам ти само сравнение с мойто, как е, пък и то предполагам не е чипосвано
  • 39 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "330и":

    Абе човек,аз сега ти прочетох коментара след...да не казвам кое питие....-нямя сток- тунинг-227кс и 525Нм.Това е постижението на 530д-193кс-410Нм.
  • 40 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "520 зендер":

    добре бе зендер, не ти ле струва малко нечестно с това "доускорение",
    в смисъл скачаш ми на 4-та предавка с 60км/ч и викаш много върви, не си ли съгласен че би трябвало аз да съм на 3-та, все пак моята 4-та е с по-висока максимална скорост, демек ти на 4-та вдигаш примерно 180км/ч, за да бъде коректно трябва и моята максимална скорост на дадената предавка да бъде 180 км/ч, т.е. - 3-та, иначе то ако съм на 5-та с 40 и една лада на 2-ра с 40 - ладата ще ми дръпне

    Коментиран от #42, #45

  • 41 330и

    0 0 Отговор
    макар 4е на трета прави по спомен малко над 160, не съм сигурен, но ми схвана идеята

    Коментиран от #43

  • 42 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "330i":

    Ако говориш за твоята кола не виждам кое е нечестното при положение че имаш предимство в теглото-по-лек си.Ако си на трета ще дръпнеш но невярвам да е много.Мисълта ми е друга.Нека се уточним.За старт от място ли говорим или за доускорение...Не съм си засичал от 0-100 за колко ги правя макар че вече от половин година съм с новата мощност.Но си мисля че съм под 8 сек но не съм сигурен..
  • 43 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "330и":

    На трета би трябвало около 160 да правиш...Виж сега,ти търсиш подходящите обороти-не си на сметка да натискаш газта при малки обороти-трябват ти повече обороти.Това е разликата-при мен пиковата мощност идва още при 1500-1700 оборота,разбираш ли-някъде там вадя 525 Нм.
  • 44 520 zender

    0 0 Отговор
    То нали точно туй беше и спора за БМВ М6 и ГТ-Р .М6-цата има явно уникален бензинов двигател щом има на разположение цялата мощност при 1500 оборота.

    Коментиран от #47

  • 45 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "330i":

    Всъщност ти достигаш максималната мощност след 5500 оборота мисля...-предполагам де...
  • 46 520 зендер

    0 0 Отговор
    А по темата -поинтересувай се какво представлява Е34 Alpina bi turbo-360ph. За мен това е беемвето на всички беемвета.Представи си че с това тегло успява да вдигне 290 км в час.Уникална кола.Дори и сега в Европа под 40 000 лева трудно можеш да я намериш........................
  • 47 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "520 zender":

    не е така, първо М6-цата и ГТР-а са с бензинови двигатели, предавките им са много по-близки отколкото между моята и твоята :)
    даже в клипа който аз посочих с двата километража на М6 и ГТР ясно се вижда, 4е предавките на М6 са по-дълбоки, няма общо с нас,
    и ти нямаш цялата мощност на 1500 об., имаш я на 4000, нито М6, нито никой щото тя мощността не е само върт. момент, просто тогава турбината ве4е работи на пълна мощност и си вкарва дебита въздух, съответно компа отваря инжексията за макс. гориво, и така, затова атмосферките за да вкарат това количество въздух им трябва по-висок оборот и тогава компа отваря инжексията :), затова и макс ВМ е при по-високи обороти, например при мен е "чак" при 3500 об/м - 300 НМ, но ако сложа заводския компресор, автоматично ще стане на около 1500-1800 об. но пак ще е същия или почти същия

    Коментиран от #49

  • 48 330и

    0 0 Отговор
    та затова ми се вижда справедливо предавките на които ще се прави доускорение да са с приблизително еднакви макс. скорост
  • 49 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "330i":

    Виж ся,аз за старт не споря със сигурност ще ме биеш.Просто съм на мнение че при доускорението имам по-силни козове-така си мисля.Знаеш ли.На скоро гледах едни комшиичета.Единия с Голф 1.9тди а другия със 320и е36ца.Не можах да повярвам но голфа го би и на старт и на доускорение.Голфа обаче от стандартните 110кс е направен на 135-140 кс някъде там......

    Коментиран от #50

  • 50 330и

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "520 зендер":

    тез дръпки са много относителни, килограм към кон - голфа пе4ели, има друг много важен фактор знаеш - гумите, и не на последно последно място - кой ще тръгне пръв, щото е невъзможно да тръгнат едновременно, бмв-то е със задно - ТРЯБВА да бие, поне на мокро със сигурност, иначе скоро не съм си "сверявал часовника" но нали съм с ГИ, а той също тежи, по килограми не съм много дале4 от твоята, нещата са в лека полза за мен, но нищо не се знае :))

    Коментиран от #51

  • 51 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "330и":

    Утре имам едно пътуване до морето и обратно.Ще взема да засека времето от 0-100 щото не го знам наистина.Тука го пиша ама май лъготя.Единствено зная максималната си скорост-малко над 240 км в час.....Да ти кажа по принцип вече карам по-спокойно но ей сега както ми предстоят 1000 километра понискам малко повече на магистралата......
  • 52 330i

    0 0 Отговор
    между другото от 60 на 3-та не е нищо особено моята, или май вече съм толкова съм и свикнал че не ми прави впе4етление :)))
    ще засека и аз време и ще кажа, но определено си е за 2-ра, всъщност и на двете предавки ще засека от 60 до 120 нали така беше
  • 53 Mirqnina

    1 0 Отговор
    Alpina e nai nekadarnata dorabotka na i bezdrugo kalpavata 3-ka.Az li4no v moq garaj sum pravil mn po-dobra.Alpina nz kak o6te sushtestvuvat qvno perat na nqkoi mafiot pari,kato preboqdisvat koli i lujat sobsvenicite 4e sa napravili ne6to
  • 54 330i

    0 0 Отговор
    зендер заради тебе се занимавах с глупости :)) ето малко данни за моята:
    60-120 - 9.2 сек - на 3-та на газ
    60-120 - 7.2 сек 2-ра до 100 и 3-та до 120
    60-100 на 2-ра бензин - 3 сек
    на 4-та няма смисъл не съм засичал :))