Last news in Fakti

11 Март, 2013 11:59 9 509 20

BMW 3er GT е специална оферта за специални хора

  • bmw-
  • 3er-
  • gt-
  • женева 2013

Интервю на mobile.bg с Мартин Делиц, ръководител на проекта BMW серия 3 GT

Въпросите зададе Винсент Де Брабандере, специален пратеник на mobile.bg в Женева

 
- Г-н Делиц, тенденция през последните години е колите да се смаляват. Едно от предизвикателствата на автомобилните производители е да предложат комфорт, икономичност и динамика в компактен обем. С новата 3-серия GT BMW намеква ли "големите автомобили се завръщат"? Защо я направихте по-дълга и по-висока? Клиентите не се ли задоволяваха с предишната форма?
- Когато започнахме да разработваме модела, направихме сериозни проучвания сред различни групи от клиенти. Някои от тях искаха кола с по-големи размери и повече пространство. Поради тази причина Gran Turismo порасна. Изискванията на клиентите вече са различни. Длъжни сме да предложим специален автомобил според специалните желания на нашите клиенти.
 
 
- Предполагам, че стилът купе в дизайна на хечбек с пет врати цели да направи автомобила по-елегантен. Gran Turismo е образец за това дизайнерско решение. Бомбастичната задна част обаче не противоречи ли на тази дизайнерска стратегия?
- Формата на задницата има тясна връзка със задния спойлер. При високи скорости той увеличава притискането на колата към асфалта. Това обаче нямаше да стане при автомобил с много остър силует. Тук вече се налагат инженерните решения пред естетическите. Казвам това, без да смятам, че от това дизайнът губи.
 
- Зададох предишния въпрос на базата на доста дискусии по темата "задницата на Gran Turismo". Някои го сравняват с Pontiac Aztek, други Hyundai или Kia…
- Вие сте я видели. Аз съм наистина убеден, че това е най-доброто, което можехме да създадем и че резултатът е изключително позитивен. Действително, дизайнът е доста различен. Някои могат да кажат "аз пък харесвам повече Touring". Това е право на всеки. Има различни целеви групи клиенти за седан, Тouring и Gran Turismo. Мисля, че е специална оферта за специални хора.
- Какво 3GT предлага повече от стандартната 3-та серия?
- Мисля, че трябва да обърнем внимание на задния спойлер. Виждаме, че пропорциите са наистина уникални. Ако оставим обаче настрана забележителния дизайн и погледнем отвътре, ще останем очаровани. Голямата новина е в интериора. Пространството за краката е впечатляващо - почти колкото при 5-серия. Обем, комфорт, динамика и стил са отличителните черти на нашата нова кола.
 
- Преди време автомобилните производители предлагаха в портфолиото си три или четири модела. Сега всеки се старае да изкара на пазара оферта за всяка ниша. Не съществува ли опасност при вида на автомобил на BMW хората да разпознават марката, но да не могат да посочат модела?
- Струва ми се, че точно този модел не е заплашен от подобна угроза. Особено Gran Turismo. Лицето и силуетът са наистина много специфични. Сигурен съм, че веднъж видян автомобилът ще остане в паметта на хората.
 
- Лесно можем да разпознаем BMW 5-та серия GT в новата 3-серия Gran Turismo? В тази връзка целите ли да привлечете клиенти, които харесват 5-та серия, но нямат средствата да я притежават? Изобщо какви хора предполагате, че ще бъдат привлечени от BMW 3-та серия GT?
- Направихме широко допитване до наши клиенти и потенциални купувачи за техните изисквания и желания към нов концепт. Повечето от тях пожелаха различна возия. Това се превърна в една от главните цели, които постигнахме. Така че, ако имате шанса да покарате този автомобил, ще видите, че има тотално различна возия от 5-та серия. Това е едно от големите предимства на новата GT. Тук се крие и отговорът на въпроса.
 
- В каква ценова рамка позиционирате новата 3-серия GT на BMW? 
- Започваме от 36 000 евро. 
 
- Виждате ли съперник в лицето на Mercedes CLA?
- Не мисля, че двата автомобила се съревновават. Ние предлагаме много повече функционалност, повече пространство и се целим в тотално различна група клиенти. 

Винсент Де Брабандере (вляво) и Мартин Делиц, ръководител на проекта BMW 3er GT

 

www.vdbphotos.be
 

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мишо Станков

    1 2 Отговор
    Уникален автомобил е. БРАВО

    Коментиран от #12

  • 2 Uro

    0 1 Отговор
    Задната част нещо не ми допада, но както се разбра от интервюто е заради аеродинамиката
  • 3 ....

    3 1 Отговор
    грозна е колкото си иска..
  • 4 pfff

    0 1 Отговор
    ako mahnem emblemata i miga4ite - avsolutno audi a5 sportback
  • 5 Майстора

    1 1 Отговор
    Колата е отлична и според мен ще има доста повече продажби от по-голямото 5GT
  • 6 Kiro

    1 0 Отговор
    I Cenata za takav rasov avtomobil e dobra
  • 7 БМВ Кошник

    1 1 Отговор
    specialna kola za specialni selqni.Grozna e kato moskvi4
  • 8 BMW

    1 1 Отговор
    Фен съм на BMW, но това е специална грозотийка!

    Коментиран от #9

  • 9 аз

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "BMW":

    аз пък не съм фен, но тази кола определено радва.
  • 10 Фен

    1 0 Отговор
    Уважавам мнението на всички които я харесват,но подкрепям това на всички които я намират за грозновата.
  • 11 ККККО

    0 0 Отговор
    Отпред да.... но отзад...може и по-добре !
  • 12 алабала

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Мишо Станков":

    +1 дори и досегашното GT изневери на специфичния BMW стил.
  • 13 Георги Иванов

    1 0 Отговор
    Само една забележка имам, ауспусите отзад да са малко по големи подяволите, иначе колата е ок от всякаде!!!
  • 14 Анна Дънкан

    1 0 Отговор
    Посредствена, като хората за които е предназначена. Дизайнът е морално остарял, единствено фаровете и стоповете правят колата да изглежда условно актуална.
    Немците не се ли научат, да гледат дизайна на италианците и качеството на японците, няма да просъществуват.

    Коментиран от #15

  • 15 Solidstate

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Анна Дънкан ":

    Пълни глупости не следиш последните новини!!! БМВ засега се развива доста добре при тях не е имало криза няма и да има. Немците правят най добрите коли; БМВ.Ауди , Мерцедес, Порше, VW.
    Колкото до тази кола тя е по скоро семейна и според мен е страхотна.
  • 16 Димитър Стефанов

    0 1 Отговор
    Какви кризи, не видях някой да пише нещо за кризи? Дизайна на това бмв е подобен на москвич иж. Това, че хората харесват VW, bmw и опел, не означава, че те са големи разбирачи. Или смяташ, че всичките хора са инженери и дизайнери? Разбирачите казват, че японските коли са най- качествени, а италианските най- красиви.
    Аз съм склонен да да се съглася с тях. А и те с мен предполагам, все пак цял живот с автомобили се занимавам.

    Коментиран от #18

  • 17 BMW318

    0 0 Отговор
    до Димитър Стефанов: не знам колко се занимаваш с коли и колко не имаш ли кола нямаш ли но мисля че караш запорожец човек.!Всеки кара това което му харесва а тва за японките митове легенди продължават да вървят.Има и нещо друго освен БМВ,Ауди, мисля да вмъкна Форд нека японките да си ги карат недораслите рейсъри и комплексари хората разбиращи от коли карат тези марки
  • 18 Solidstate

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Димитър Стефанов":

    до Димитър Стефанов:под италианските коли с хубав дизайн аз разбирам Ферари и Ламборджини там говорим за доста скъпи коли ама ако имаш предвид Фиат, Алфа Ромео и тем подобни просто мисля , че не си прав. Да казваш ,че японските коли били най качествени пак е доста спорно.

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Гунчо Ганчев

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Solidstate":

    Не можеш да оспориш фактите, ако си вменяем и разумен човек. Японските марки сумарно, винаги са лидери по издръжливост. Когато някой друг вземе лидерството, той ще бъде обявен за производител на най- надеждни автомобили. Ясно и просто е. Приемето го, като факт, и престанете да твърдите абсурди от типа водата е суха и небето зелено.
  • 20 Даскал Фарина

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Solidstate":

    Това ретро автомобил ли трябва да е? Що за скучен човек трябва да си за да си купиш кола с дизайн от 80-те?