Last news in Fakti

3 Ноември, 2021 14:44 4 564 17

Renault представи електрическа "баничарка"

  • renault-
  • kangoo-
  • express-
  • e-tech

Новото Kangoo E-Tech дебютира с пробег от 300 километра

Renault представи електрическа "баничарка" - 1

По-рано тази година от Renault представиха новото Renault Kangoo в няколко версии, сред които пътническа и товарна, задвижвани от бензинов и дизелов двигател, а сега от френската марка представиха и електрическата версия на един от най-продаваните лекотоварни модели в Европа.

Renault представи електрическа "баничарка"

Новото Kangoo E-Tech се различава от конвенционалните модели с двигател с вътрешно горене единствено по предната решетка, под емблемата на която е интегриран и порта за зареждане.

Renault представи електрическа "баничарка"

От гледна точка на задвижването, електрическата „баничарка“ разчита на електромотор с мощност от 121 конски сили и максимален въртящ момент от 245 нютон метра. Батерията е с капацитет от 45кВч и позволява изминаването на 300 километра с едно зареждане.

Renault представи електрическа "баничарка"

При стандартното 11кВ зарядно, което от Renault предлагат, зареждането отнема близо 4 часа за заряд от 15 до 100 процента, а при най-мощното 80кВ, включването на колата в контакта за 30 минути ще добави 170 километра пробег.

Renault представи електрическа "баничарка"

Батериите са монтирани по продължението на пода, но това не оказва влияние върху товарното пространство, което е идентично с това при моделите с конвенционални двигатели. В близко бъдеще от Renault ще представят и дълга база с увеличено пространство за товарене.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 У трета дивизия

    17 2 Отговор
    ФВ пак фи нема никъде

    Коментиран от #6, #7, #11

  • 2 сигурно

    5 12 Отговор
    Вътре и фурна ще има ,и докато стигне и са опе4ени !
  • 3 Механик

    7 11 Отговор
    Вътре е монтирана линия за производство на банички нафирмата "Екмасан"- Турция. Баничките се пекат на ток и намясто.
    Честито!

    Коментиран от #5

  • 4 БАЙ Х@Й‼

    12 2 Отговор
    Това, да ! Разказва стока из града, нормално е да навърти около 250км, след което -в гаража и жартиера!
  • 5 нъл тъй

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "Механик":

    друго си е пирожка пекана в Москвич
  • 6 гост

    19 3 Отговор

    До коментар #1 от "У трета дивизия":

    Ти виж елементарно нещо !! Една колонка махната между двете врати отдясно и отвора става по-голям от задната врата ! Като просто са усилени двата края на вратите ! Що Рено и Нисан го могат , а великия Фолксваген не ?? При близо 30% по-висока цена на Кади !!
  • 7 гост

    16 4 Отговор

    До коментар #1 от "У трета дивизия":

    И после "немските" фенове като го видят в баничарката на Мерцедес , дето само емблемата и е друга и даже се прави в завода на Рено , пак ще ревнат "ей измислил го немеца" , хахахахха !!!
  • 8 Не благодаря

    4 12 Отговор
    Това харчи 4 лв на 100 км, ненадеждно и много скъпа поддръжка. Не благодаря
  • 9 бензииииин

    4 6 Отговор
    Умре баце тая работа вече. Токът скъп, електромерът върти....
  • 10 Петко

    6 4 Отговор
    Колонката може да се премахне само при много здрав под, което гарантират батериите, иначе ако се махне колата ще се изкриви веднага. Не случайно кабриолетите отдолу са пълни с железа, не са като не кабрио версията, в пода говоря. Иначе купето няма издръжливост. Като ползващ баничарка, мисля, че 300км ще стигат за 90% от случаите.

    Коментиран от #12

  • 11 Селския

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "У трета дивизия":

    Заети са с копирането на модела.
  • 12 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #10 от "Петко":

    Верно ли , хах !! Ами като го видиш и в във версията с двг какво ще измислиш тогава ?? Че такива врати има още във Мазда МХ8 от преди 15 години !! Да не говорим , че американските пикапи почти всички са с такива и то от двете страни , не от едната !! Ти да си чувал , че тоя под има греди , особено при праговете , какви батерии , какви кривини , не се излагай !!

    Коментиран от #13, #16

  • 13 Грета Тунберг

    3 3 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Скъпи,в баничарка ли ще се возим?
  • 14 Komapak

    1 8 Отговор
    Баничарката по принцип никаква работа не върши. Сам човек сервиз, може би. За двама малее. И най-малкия бус е по-удобен от това недоразимение. Независимо коя.
  • 15 i-рян

    2 2 Отговор
    за цената мЪлчим да не плашим баничарите с баничките, че да не поскъпнат и те
  • 16 Петко

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Ще видим и не електрическата какво ще представлява, да си спомниш пак за темата.
  • 17 ТRIF

    0 1 Отговор
    Така погледнато 300км звучи добре но според мен не съвсем.
    Зареждане на литиево - йон батерия над 80% съсипва батерията. Това се отнася и за телефонните батерии и всичко що е литий - йон. Най - рационално е такава батерия да се ползва в цикъл 40 - 80. Разреди ли се батерията до 40% да се зарежда до максимум 80%. Така "живота" на батерията се увеличава в пъти. Разбира се такъв режим на използване не винаги е възможен при автомобила. TESLA и Apple препоръчват и изполват зареждане до 80% от години.
    При режим на ползване 20 - 80 на батерията се намалява пробега в случея грубо с 40% до 180км. Това е за всички ел. автомобили с такъв тип батерии. Да се има предвид при взимане на решения.