По-рано тази година от Renault представиха новото Renault Kangoo в няколко версии, сред които пътническа и товарна, задвижвани от бензинов и дизелов двигател, а сега от френската марка представиха и електрическата версия на един от най-продаваните лекотоварни модели в Европа.
Новото Kangoo E-Tech се различава от конвенционалните модели с двигател с вътрешно горене единствено по предната решетка, под емблемата на която е интегриран и порта за зареждане.
От гледна точка на задвижването, електрическата „баничарка“ разчита на електромотор с мощност от 121 конски сили и максимален въртящ момент от 245 нютон метра. Батерията е с капацитет от 45кВч и позволява изминаването на 300 километра с едно зареждане.
При стандартното 11кВ зарядно, което от Renault предлагат, зареждането отнема близо 4 часа за заряд от 15 до 100 процента, а при най-мощното 80кВ, включването на колата в контакта за 30 минути ще добави 170 километра пробег.
Батериите са монтирани по продължението на пода, но това не оказва влияние върху товарното пространство, което е идентично с това при моделите с конвенционални двигатели. В близко бъдеще от Renault ще представят и дълга база с увеличено пространство за товарене.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 У трета дивизия
Коментиран от #6, #7, #11
14:48 03.11.2021
2 сигурно
14:48 03.11.2021
3 Механик
Честито!
Коментиран от #5
14:50 03.11.2021
4 БАЙ Х@Й‼
14:53 03.11.2021
5 нъл тъй
До коментар #3 от "Механик":
друго си е пирожка пекана в Москвич14:53 03.11.2021
6 гост
До коментар #1 от "У трета дивизия":
Ти виж елементарно нещо !! Една колонка махната между двете врати отдясно и отвора става по-голям от задната врата ! Като просто са усилени двата края на вратите ! Що Рено и Нисан го могат , а великия Фолксваген не ?? При близо 30% по-висока цена на Кади !!15:03 03.11.2021
7 гост
До коментар #1 от "У трета дивизия":
И после "немските" фенове като го видят в баничарката на Мерцедес , дето само емблемата и е друга и даже се прави в завода на Рено , пак ще ревнат "ей измислил го немеца" , хахахахха !!!15:06 03.11.2021
8 Не благодаря
15:32 03.11.2021
9 бензииииин
16:24 03.11.2021
10 Петко
Коментиран от #12
17:05 03.11.2021
11 Селския
До коментар #1 от "У трета дивизия":
Заети са с копирането на модела.18:38 03.11.2021
12 гост
До коментар #10 от "Петко":
Верно ли , хах !! Ами като го видиш и в във версията с двг какво ще измислиш тогава ?? Че такива врати има още във Мазда МХ8 от преди 15 години !! Да не говорим , че американските пикапи почти всички са с такива и то от двете страни , не от едната !! Ти да си чувал , че тоя под има греди , особено при праговете , какви батерии , какви кривини , не се излагай !!Коментиран от #13, #16
19:15 03.11.2021
13 Грета Тунберг
До коментар #12 от "гост":
Скъпи,в баничарка ли ще се возим?19:24 03.11.2021
14 Komapak
22:26 03.11.2021
15 i-рян
23:22 03.11.2021
16 Петко
До коментар #12 от "гост":
Ще видим и не електрическата какво ще представлява, да си спомниш пак за темата.11:58 04.11.2021
17 ТRIF
Зареждане на литиево - йон батерия над 80% съсипва батерията. Това се отнася и за телефонните батерии и всичко що е литий - йон. Най - рационално е такава батерия да се ползва в цикъл 40 - 80. Разреди ли се батерията до 40% да се зарежда до максимум 80%. Така "живота" на батерията се увеличава в пъти. Разбира се такъв режим на използване не винаги е възможен при автомобила. TESLA и Apple препоръчват и изполват зареждане до 80% от години.
При режим на ползване 20 - 80 на батерията се намалява пробега в случея грубо с 40% до 180км. Това е за всички ел. автомобили с такъв тип батерии. Да се има предвид при взимане на решения.
20:05 05.11.2021