Last news in Fakti

8 Ноември, 2021 11:25 3 248 42

Mercedes връща в сервиза електрическия EQC

  • mercedes-
  • eqc-
  • сервизна акция

Над 19 хиляди модела от целия свят са засегнати от един и същи проблем

Mercedes връща в сервиза електрическия EQC - 1

Mercedes обяви сервизна акция, която засяга над 19 хиляди автомобила от модела EQC от целия свят. Разследване на Федерална служба за автомобилен транспорт в Германия е открила проблем с навлизане на вода при модула отговарящ за усилвателя на волана.

Mercedes връща в сервиза електрическия EQC

Според данните на Федералната служба, засегнатите автомобили от целия свят са 19253, от които 3073 са в Германия. От Mercedes не споделят дали собственици на електромобила са се оплаквали от проблеми до момента, но това не е първи път в който кросоувъра се връща в сервиза поради заводски проблем. В края на 2020 година от Mercedes отново се погрижиха за проблем с усилвателя на волана, но този път свързан с неговото окабеляване.

Mercedes връща в сервиза електрическия EQC

Инженерите на марката все още не са открили каква точно е причината, която отвежда водата при конкретния модул, но всички засегнати автомобили могат да посетят сервиз за преглед и да се отстранят проблеми с модула, ако има такива.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Инфинити

    18 5 Отговор
    Мъртвороден продукт.Немците без двг нямат шанс краят им е близо
  • 2 Mercedes и всички останали

    14 3 Отговор
    Последния абзац казва абсолютно всичко за инженерната мисъл на марката :

    "Инженерите на марката все още НЕ СА ОТКРИЛИ каква точно е причината, която отвежда водата при конкретния модул, но всички засегнати автомобили могат да посетят сервиз за преглед и ДА СЕ ОТСТРАНЯТ ПРОБЛЕМИ с модула, ако има такива."


    Сега някой ако обясни как точно се отстранява проблем, който не знаеш откъде идва? Тоест ще сменят редовно вече повредените от водата модули и ако след години открият какъв е проблемът ще го отстранят, но дотогава ще си абонат на сервиза?

    И това въобще не е проблем с технологията на електромобилите, както първоначално си помислих като прочетох заглавието, понеже Mercedes все още няма опит с електромобилите. Оказва се съвсем тривиален автомобилен проблем, който въобще не би трябвало да допускат предвид 100 годишния си опит в производство на автомобили и имиджа на Mercedes като автомобили с най-високо качество.

    Коментиран от #3

  • 3 елементарно

    2 5 Отговор

    До коментар #2 от "Mercedes и всички останали":

    мИ просто е проблема мое дя е с вътрешен произход или външен произход ако е външен се дължи на теч ако е на вътрешен на образуване

    Коментиран от #5

  • 4 Бая продажби имат

    12 4 Отговор
    Скоро някой се обясняваше колко много продажби имал този модел. Като гледам от ноември месец 2019 година досега са продали 20000 броя по целия свят. За сравнение, 24 591 автомобила Model 3 са били продадени само през септември и само в Европа. А при представянето на този модел на Mercedes беше обявен като убиеца на Тесла модел 3.

    Коментиран от #8

  • 5 За тебе може да е елементарно

    9 3 Отговор

    До коментар #3 от "елементарно":

    Ама както виждаш за инженерите на Mercedes не е толкова елементарно и все още не са установили откъде идва проблема. Предлагам ти да се главиш за инженер при тях. Явно ги чаткаш нещата повече от тях и ще те приемат с отворени обятия и приказна заплата да им разрешаваш проблемите.
  • 6 Българина

    8 3 Отговор
    бъдещето на немскат автоиндутрия е като това на бившите им технологични концерни произвеждащи техника. НАМА ГИ ИЛИ СА ЧУЖДА СОБСТВЕНОСТ ОТ 20Г. внесоха си население, което подменя немците, неизбежно е всичко което произвеждат да стане бо клук, с времето.
  • 7 Turbo

    6 5 Отговор
    Всички подобни проблеми с Тесла,тесларите ги обявявате за "детски болести".При нов модел на Мерцедес не може ли да се появят проблеми? Важното е,че проблемите се отстраняват със сервизни акции.Докато при Тесла си правят оглушки.Прехвърлят вината на собственика.
  • 8 Plameni

    6 6 Отговор

    До коментар #4 от "Бая продажби имат":

    Недей забравя че Мерцедес произвежда 50 модела и последните години бележат рекордни продажби , докато при Тесла ако не беше модел 3 досега щяха да са история

    Коментиран от #9

  • 9 А ти не забравяй

    4 5 Отговор

    До коментар #8 от "Plameni":

    Че Тесла с два модела пише история и скоро само от тези два модела ще продава повече отколкото общите продажби на Mercedes с всичките им 50 модела, а не само електрическите. Много скоро! Само с четири работещи фабрики. Защо мислиш, че германците им въртят толкова номера и не им дават разрешително вече втора година? Завода в Берлин е построен и трябваше да заработи още през юли месец и с негова помощ Тесла да има повече от милион продажби тази година.

    Също така не забравяй, че само за последните две седмици пазарната капитализация на Тесла се вдигна с 400 милиарда долара. Тоест само добавеното през последните две седмици е повече отколкото цялата пазарна капитализация на Mercedes умножена по 5.

    Тоест Тесла може да строи по 10 завода на година без никакви проблеми, а Mercedes затварят заводи и уволняват работници, за да пестят разходи. Как ли ще им се отрази това в дългосрочен план, както на моделите така и на продажбите? Настоящата статия е поредното доказателство докъде са я докарали.

    Коментиран от #10

  • 10 Plameni

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "А ти не забравяй":

    Явно си забравил, че на Тесла и трябваха 12години да произведе 100 000 автомобила ,а новия Mercedes EQS в първата си година се очертава да достигне продажбите на S класата (60 000 бр. на год.)която от своя страна е лидер по продажби в нейния сегмент

    Коментиран от #11

  • 11 Изпуснал си едната нула

    2 5 Отговор

    До коментар #10 от "Plameni":

    За първите 12 години произведе един милион, а след това само за още година и няколко месеца произведе следващия милион и станаха два милиона. Следващият милион ще бъде произведен за по-малко от година, за да станат още три, след което ще започне да произвежда по повече бройки годишно отколкото произвежда Mercedes. Усещаш ли разликата?

    А тези планове за продажбите сме ги слушали слушали слушали слушали слушали, а после се смеем смеем смеем

    Да ти припомня ли кога последно се смяхме дружно:

    https://m.fakti.bg/avto/436846-nikoi-v-germania-ne-iska-elektricheskia-mercedes-

    "Към края на 2019-а само 57 533 от регистрираните в Германия 3,6 милиона превозни средства са били изцяло електрически. Това все пак не обяснява разликата в продажбите на e-tron и EQC, който до момента е реализирал само 55 регистрации в родината си(за два месеца -ноември и декември 2019), особено след като Mercedes твърдеше, че планира първоначално да произвежда по 100 бройки на ден."

    Коментиран от #12

  • 12 Plameni

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Изпуснал си едната нула":

    Няма грешка при нулите! При Тесла как е, каквото кажат е последно хахаха

    Коментиран от #13

  • 13 При Тесла бъркат разбира се

    0 3 Отговор

    До коментар #12 от "Plameni":

    През 2015 година бяха казали че през 2020-та година ще имат половин милион продажби. Ако не можеш да смяташ, Това беше 12-та година от началото на производството на автомобили. Е не успяха да познаят с няколко стотин автомобила. За тази година трябваше да продадат с 50% повече, но пак не познаха, защото това означаваше 750.000 броя, а те вече са ги произвели, а до края на годината остават още два месеца.

    Ще ми обясниш ли как първите 12 години Тесла са произвели само 100 хиляди броя след като само през 12-та година са произвели 500 хиляди? Тази вашата математика никога не съм могъл да я разбера?

    Коментиран от #15

  • 14 Plameni

    3 1 Отговор
    Как ще коментираш изказването на CNBC от 11.10.21г .че докато Tesla стигна до 100-хилядния си автомобил за 12г.китайската Xpeng и Nio го направиха за 6 г.

    Коментиран от #16

  • 15 MIB

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "При Тесла бъркат разбира се":

    Колко модела на Tesla не бяха пуснати според обявеното?
  • 16 Стъкмистика

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Plameni":

    Само това мога да кажа. Не сравняват ябълки с портокали, а ябълки с Крокодили.

    Първо Тесла не е автомобилна компания, за да приемат за начало на отброяването на годините създаването компанията. Първият автомобил на компанията е произведен 2008 година и оттогава трябва да се брои кога е произведен 100-хилядния.

    Освен това, се сравняват различни години. Няма как да сравняваш продажбите на електромобили на която и да е компания през 2008 година и такава през 2021. През 2022 година някоя компания може още през първата година на съществуването си да продаде 100 хиляди и дори 200 хиляди автомобила, защото вече има разработен пазар и много празна пазарна ниша. Почти цялото производство на Tesla за 2022 година вече е разпродадено и скоро ще започнат записванията за 2023 година. Тоест може да продаде абсолютно всичко, което може да произведе. Само преди 2 години, nissan leaf беше най-продавания електромобил с тираж половин милион за 10 години производство. Сещаш ли се каква е разликата само за две години?

    И сега пак се връщаме на въпроса, защо при тази празна пазарна ниша, Mercedes успяха да продадат само 20 хиляди електрически автомобила за две години?

    Коментиран от #17

  • 17 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Стъкмистика":

    Статистиката или стакмистиката ти пак куцат.Първо Mercedes не са продали само 20 хиляди електромобили за две години те не произвеждат само EQC ,както споменах Mercedes произвежда 50 модела .Като сравняваме продажбите на Mercedes иTesla би ли казал колко дизелови ,бензинови плъгин хибриди ,автомобили на газ ,на водород са произвели Tesla
    .

    Коментиран от #18

  • 18 Пффф...

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Plameni":

    Все по-отчайващи опити. Щом заговори за дизелови и бензинови тесли си ми ясен. Хайде да се върнем на електрическите мерцедеси? Защо само Mercedes не може да продава електромобили, при положение че има толкова огромен недостиг на електромобили на пазара? Защо клиентите предпочитат да си поръчат Тесла модел 3 и да чакат до октомври месец 2022 година за доставка, вместо да си купят EQC - убиецът на Тесла модел 3, както го нарекоха от Mercedes при представянето на модела?

    Коментиран от #19

  • 19 Plameni

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Пффф...":

    Знаеш ли кое е отчайващото при теб,че продължаваш да си мечтаеш за Тесла и си караш колело с десет скорости,както беше писал преди време, а аз си карам мерцедесите макар и десет годишни.Продължавай да си мечтаеш,,гост,,

    Коментиран от #20

  • 20 Пак ли си го мериш

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Plameni":

    Първо не съм гост, а след това карам по нов автомобил от тебе, но никога вече Mercedes. Очевидно стават все по-ненадеждни и няма тенденция това да се промени в бъдеще.

    Относно спора, както виждаш цифрите въобще не са на твоя страна и понеже нямаш аргументи започна да си го мериш, но няма да ти падна на нивото. Ще те призная и тебе за велик супер турбо бизнесмен мултимилиардер и ще се направя, че ти вярвам. Нека приемем и че караш чисто нова S класа, а аз нямам дори колело. Така да бъде!

    Кажи сега нещо за продажбите на електромобили на Mercedes? Защо никой освен абсолютно заблудени фенове на Mercedes, като тебе не си купува електрическите мерцедеси, а милиони хора си купуват Тесла? Защо само след две години Тесла ще продава повече автомобили от Mercedes въпреки, че средната цена на продаден автомобил ще е по-висока от тази на Mercedes? Защо хората са толкова заблудени, а не са умни като тебе, за да изберат по високото качество на Mercedes на по-ниска цена, а предпочитат да си купят по-скъпите некачествени Тесли? Имаш ли отговор на този въпрос или пак ще изместиш разговора към лични обиди и нападки?
  • 21 Plameni

    1 1 Отговор
    Разбира се че имам отговор на твоя въпрос Първо Мерцедес продава ПЕТ ПЪТИ ПОВЕЧЕ АВТОМОБИЛИ ОТ Тесла ,а относно по ниските продажби на електромобили се дължат на факта че Мерцедес за разлика от Тесла продава автомобили със всякакви горива паради факта че по-голамата част от клиентите живеят в настоящето и предпочитат примерно един плъгин хибрид или едно AMG с V8 . В бъдеще когато масово навлязат електромобили и Мерцедес за почнат да произвеждат само електромобили тогава можем да сравняваме кой колко електромобили е произвел.Относно качеството ,би ли казал кой автомобил се разпада в движение освен Тесла Относно продажбите за въпросните 12г кой е сбъркал нулите?

    Коментиран от #22, #23

  • 22 Хайде малко математика

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Plameni":

    Говориш за 12 години продажби. През коя година е първата продажба на Тесла? Според Уикипедия това е 2008 година. По моята математика 2008 + 12 прави 2020 точно годината през която Тесла продаде милион електромобила .

    Хайде малко по-сериозно с цифрите, а?

    https://m.fakti.bg/avto/453568-tesla-mina-granicata-ot-1-mln-elektromobila

    И пак математика за другия ти нелеп пример. Tesla продаде 241 300 автомобила за последното тримесечие. Ако от Mercedes продават пет пъти повече автомобили от Тесла както твърдиш, би трябвало да са продали 1,2 милиона автомобила за последното тримесечие, но на практика са продали 377 хиляди леки автомобила, което не е 500% повече, а само 50% повече от Тесла.

    Тоест и в двата ти примера си объркал с по една нула.

    Коментиран от #24

  • 23 Хайде и без математика

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Plameni":

    Че като гледам цифрите не ти се отдават. Кажи сега при осигурено производство за 100 автомобила на ден, защо дори в Германия успяха да продадат само 55 електромобила за два месеца? Въобще не е нужно да вадиш калкулатора за да сметнеш че са ги произвели за половин ден, а са ги продавали два месеца?

    Простичкият ми въпрос беше, защо дори германците за същото време са купили около 5500 броя Тесла и само 55 броя Mercedes? Защо предпочитат да чакат една година да им доставят Тесла, вместо да си купят на момента наличните в шоурума електрически Mercedes? Колкото и да го увърташ, причината е една единствена. Електрическите мерцедеси просто не стават! Не е нужна математика за да го разбереш.
  • 24 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Хайде малко математика":

    Хайде първо малко да те осведомява, че старта на Илон Мъск и Тесла е през 2003г ,и за 100 000 продажби за 12 г ти цитирам CNBC .Как смяташ дали те са със грешка, и дали Мъск не би се възползвал от тая тяхна ,,грешна" информация да ги осъди за някое милионче

    Коментиран от #25, #26

  • 25 Информацията не е грешна

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Plameni":

    Ти я интерпретираш грешно! Едно е 100 хиляди продажби от началото на създаването на фирмата и съвсем различно нещо е 100 000 броя след 12 години продажби. Само че ти не можеш да направиш разликата. 12-те години продажби започват да се броят след първата продажба. Поне като цитираш недей да си правиш свободни съчинения.

    Освен това ти обясних разликата. Едно е да продаваш електромобили през 2008 година, когато нямаше зарядни станции, друго е да ги продаваш през 2021, когато дори в България има повече зарядни станции, отколкото имаше в цяла Европа през 2008. Дори няма база за сравнение. Статията на CNBC ти казва точно това, но ти пак не си го разбрал.

    Ако все пак твърдиш че си прав, кога се очаква НИО да изпревари Тесла по продажби според CNBC, щом се развива по-бързо? Ако не беше Тесла, в момента никой нямаше да споменава думичката електромобил в този раздел и никой нямаше да е чувал за Нио.
  • 26 Кажи сега за Mercedes

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "Plameni":

    Защо продават по един електромобил на ден в Германия при 50 продажби на ден за Тесла? Цифрите нещо не са на твоя страна!

    Коментиран от #27

  • 27 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Кажи сега за Mercedes":

    Много е просто! През 2020 г продажбите на електромобили са едва 5% на фона общите продажби на автомобили .Мерцедес залагат именно на останалите 95% и не само на тях, защото произвеждат и електромобили. И какво се получава в крайна сметка че Мерцедес продава ПЕТ ПЪТИ повече от Тесла Мерцедес произвежда всичко, а Тесла само електромобили

    Коментиран от #28

  • 28 Я пак, я пак?

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Plameni":

    Tesla са продали 242 хиляди автомобила за последното тримесечие, а Mercedes са продали 377 хиляди. Да ми обясниш по коя математика 242 умножено по пет прави 377 или пък 377 делено на 5 прави 242, че ми стана интересно?

    Както виждаш въобще не говоря за електромобили! Абсолютно всички продажби на Mercedes са 377 хиляди за последното тримесечие. Бензинови,дизелови, хибриди и електрически. Срамна работа. За 2020-а Mercedes наистина продадоха пет пъти повече от Тесла, а само няколко месеца по-късно, вече продават само 0,5 пъти повече. Колко ли ще е разликата догодина? Пак не говоря за електромобили!

    Коментиран от #29

  • 29 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Я пак, я пак?":

    Защо ,пак да ти пиша че Мерцедес продава ПЕТ ПЪТИ като ти сам пишеш че е вярно Ами много ясно че става въпрос за миналата година или ти имаш ясновидски способности

    Коментиран от #30

  • 30 Ами БЕШЕ вярно!

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Plameni":

    Пак обърка времената. Ти да не си оня същият турбо пътешественика във времето, за да пишеш за 2020 година в сегашно време?

    Я си погледни коментарите нагоре, както и последния. Mercedes не продава пет пъти повече от Tesla а продаваШЕ. СЕГА ВЕЧЕ НЕ ПРОДАВА!

    В сегашно време, Mercedes продава 0,5 пъти повече бройки от Tesla. Като не говоря за прогнози, а за последното тримесечие, което свърши преди 40 дни.

    Коментиран от #31

  • 31 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "Ами БЕШЕ вярно!":

    Добре, я кажи какви са продажбите в днешно време на годишна база да видим 2020 или 2021 ще сравняваме

    Коментиран от #32

  • 32 Не ми се търси по тримесечия

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Plameni":

    По спомен, досега Тесла са продали около 680 хиляди от началото на годината, а от Mercedes имаха двуцифрени спадове в продажбите, като последното тримесечие ми се върти 30-40% спад спрямо 2020-та година.

    Смяташ ли, че с тези спадове Mercedes наистина ще продаде пет пъти повече от Тесла до края на годината, при положение, че през 2020 година са продали 2,4 милиона автомобила включително товарните?


    Дори Тесла да не продаде нито един автомобил за четвъртото тримесечие, от Mercedes трябва да продадат 3,5 милиона тази година, за да продадат повече от Tesla, а към момента се очаква Тесла да произведе 900 хиляди броя тази година. Хайде да се обзаложим дали Mercedes ще успеят да продадат 4 милиона автомобила тази година?

    Не знам наистина ли си толкова наивен, за да си помислиш, че някой ще ти повярва? В най-добрия случай от Mercedes ще продадат най-много два пъти повече леки коли от Tesla тази година и то при добър късмет през последното тримесечие.
  • 33 Марсианец

    0 0 Отговор
    Годишните продажби са от 01 .01 до 31.12 не по отделни месеци и да започнеш да ги смяташ от март примерно
  • 34 Кристална топка имаш ли?

    0 0 Отговор
    Човекът те пита за продажбите през 2021-ва година. Можеш ли да му ги дадеш от първи януари до 31 декември 2021?

    Освен годишни продажби, марките се отчитат и на тримесечие. Дал съм цифрите за последното тримесечие. Очевидно Mercedes не са продали дори два пъти повече от Тесла през последното тримесечие, да не говорим за пет пъти повече. Продажбите на Mercedes яко са се сринали тази година, а Тесла почти е удвоила продажбите си от миналата година. Това са трендовете, както и да го увъртате. Максимум до две години Tesla ще е задминала Mercedes по продажби и няма кой да промени тази тенденция. Каква мислиш че е причината германците да спъват производството на Тесла в Берлин с всички сили и средства?

    Коментиран от #35

  • 35 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Кристална топка имаш ли?":

    Тенденцията по промяна Мъск ще я направи. Само гледай какво става с акциите на Тесла тая седмица Може да очакваме и продажба на Тесла

    Коментиран от #36, #37, #38

  • 36 Не се измъквай

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Plameni":

    Ще продаде ли Mercedes 5 пъти повече автомобили от Тесла през 2021 година? Или ще си говорим за 2003 година? Не знам защо все се опитвате да видите бъдещето в огледалото за задно виждане.
  • 37 И ти ли извади кристалната топка?

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Plameni":

    Кога казваш, че щяла да фалира Тесла? До края на седмицата? Пламенке, Пламенке, влез в 21-ви век. Колкото и да падат акциите на Тесла, ще си остане поне четири пъти по-скъпа от Toyota и в края на седмицата.

    Коментиран от #39

  • 38 Забравих Mercedes

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Plameni":

    Също така в края на седмицата ще е поне 10 пъти по-скъпа от Mercedes. Сега акциите падат защото Илон Мъск разпродава акции за 25 милиарда. Тоест ще вземе в кеш четвърт от пазарната капитализация на целия daimler. С тези пари ще си купи още повече акции на Тесла, които му се полагат на цена от преди година и пазарната капитализация на Тесла отново ще се вдигне.
  • 39 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "И ти ли извади кристалната топка?":

    Да ти кажа и аз не виждам къде съм написал че тесла щели да фалират. Явно кристалната топка е в теб

    Коментиран от #40

  • 40 Ще разшифроваш ли това

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Plameni":

    "Само гледай какво става с акциите на Тесла тая седмица Може да очакваме и продажба на Тесла"

    Коментиран от #41

  • 41 Какво стана, Пламенче?

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Ще разшифроваш ли това":

    Май и ти не знаеш какво точно искаше да кажеш? Кой ще я продава кой ще я купува тази Тесла? Кой ще е този който ще извади един трилион за да я купи? Ако все още не знаеш, Илон Мъск е най-богатия човек на земята за всички времена, а притежава само 20% Тесла.

    Коментиран от #42

  • 42 Plameni

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Какво стана, Пламенче?":

    Мъск ще продаде 10%от акциите за да си плати данъците който дължи към края на годината. Брат му миналата седмица продаде акции .За два дни Мъск загуби 50 милиарда Също се очертава да се насочи към криптовалутата което ще доведе голям спад на акциите. Ще поживеем ще видим.