18 Ноември, 2021 09:00 18 012 28

Български стартъп ще разреши шофьорската криза в Европа

  • tir-
  • камиони-
  • професионални шофьори-
  • работа

Концепцията на дигиталния продукт поставя в центъра нуждите и желанията на всеки един отделен шофьор

Български стартъп ще разреши шофьорската криза в Европа - 1

Ще бъде ли решена широко дискутираната напоследък в цяла Европа криза за професионални шофьори? Този въпрос си задават много от специалистите в бранша, а един български стартъп вече има решение за това.

Става дума за платформата Driver-job.eu, която е разработка на българската компания SHD и е първа по рода си в Европа. Съвсем отскоро платформата e онлайн и претендира, по коренно различен начин, да пребори голяма част от актуалните проблеми, с които се сблъскват професионалните шофьори и техните работодатели. Налично е и мобилно приложение.

Концепцията на дигиталния продукт поставя в центъра нуждите и желанията на всеки един отделен шофьор, защото, както е добре известно именно шофьорите са тези, които придават динамика на пазара. В новаторската платформа те ще имат възможност да поставят своите финансови параметри и условия за работа, като в крайна сметка решават дали да приемат конкретно предложение или не.

“Ние смятаме, че шофьорите и транспортните фирми са абсолютно ценен, но много подценяван от обществото ресурс за функционирането на цялата икономика и гарантиране на висок жизнен стандарт. Driver-Job.eu ще помогне на всеки професионален шофьор да получи възможно най-добрите предложения за работа, отговарящи на неговите конкретни представи, очаквания и квалификация като последната дума има самия той - разбира се, напълно безплатно за шофьорите.” - така създателите на Driver-Job.eu анонсират своя продукт.

Според нас идеята има потенциал за развитие, но за да се случи това първо тя трябва да бъде приета от потребителите. Ще продължим да следим развитието на новата платформа, защото определено смятаме, че е обещаваща. А ако сте професионален шофьор или ръководите транспортна фирма и идеята ви е заинтригувала, вижте как можете лесно и бързо да се регистрирате в платформата във видеото.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 32 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван

    21 54 Отговор
    Хубаво е шофьора да иска, ама какво ще предложи той.

    Коментиран от #2, #5, #6

  • 2 Този

    71 9 Отговор

    До коментар #1 от "Иван":

    Да не ти изгният доматито в склада, ей това. Аман от предприемачи батко. Всеки иска в неговия джоб да влиза сухото, ама ако може да не излиза нищо от там
  • 3 Fitipaldi

    72 7 Отговор
    До коментар 1 от "Иван":

    по 12 часа работен ден и седмици без да си видим децата...като искаш скачай сам !
  • 4 Тъмен субект

    74 7 Отговор
    Ако помните преди няколко години Макрон насотя и успя да въведе един закон за тировете, за който нашите шофьори протестираха сериозно. Той беше насочен тенденциозно срещу шофьорите от Източна Европа. Е, сега били закъсали! Май западноевропейците не са толкова умни и добри политици, колкото изглеждат на пръв поглед! Ако преди сме ги имали за пример, май вече стават само за лош пример.

    Коментиран от #10

  • 5 Баш софиянец

    42 3 Отговор

    До коментар #1 от "Иван":

    Еми транспорт ще предложи. Нали е шофьор.
  • 6 fon4o

    23 3 Отговор

    До коментар #1 от "Иван":

    Той ще ти предложи, ма ще вземе да ти хареса бай Иване
  • 7 Еничерски стартъп!

    16 14 Отговор
    Помагащ на западните транспортни фирми да издмучат и малкото останали в Нългария шофьори!

    Коментиран от #8

  • 8 едно птиче ми каза

    40 0 Отговор

    До коментар #7 от "Еничерски стартъп!":

    Hа чужди фирми им трябват само шофьори дето искат да работят вътрешно и да стоят с месеци . А ако в Eвропа българската фирма и чуждата плащат и осигуряват еднакво , защо ни е да ходим в чужди ...?
    Обаче когато Ганьо взема курс от Мюнхен за Лион (дето няма нищо общо с България), обаче му се иска да плати като от Мадан до Луковит на шофьора... е тогава сещай се къде ще са шофьорите !

    Коментиран от #9

  • 9 Един самотник

    39 1 Отговор

    До коментар #8 от "едно птиче ми каза":

    Нека чорбаджията с най-добрите условия, получи най-добрите шофьори. Идеята ми допада ...
  • 10 ПетровMr Петров

    3 7 Отговор

    До коментар #4 от "Тъмен субект":

    Надявам се , че и Борисов не ти е добрия пример ?
  • 11 FerroIgnique

    19 6 Отговор
    Голяма платформа, има регистрирани 2 фирми.

    Коментиран от #12

  • 12 Driver Job

    18 3 Отговор

    До коментар #11 от "FerroIgnique":

    Уважаеми FerroIgnique, благодаря за направената забележка !

    Driver-Job е онлайн и респективно достъпна за потребители от 8 часа тази сутрин (18.11.21) и се намира в самото начало :) Естествено е докато се достигне смислен работим минимум на регистрирани потребители, голяма част от функциите да са ограничено използваеми.
    Нашият замисъл не е да копираме някой бизнес каталог,жълти страници или пък форум за дискусии...тези контакти всеки сам може да си ги намери. Целта на Driver-Job е да предостави начин за директна комуникация и подбор по професионални критерии и принципи до достатъчно широка аудитория от истински заинтересувани потребители (както шофьори , така и транспортни фирми).

    От написаното изхождам,че Вие сте шофьор и сте разочарован от липсата на достатъчно фирми.
    Моля дайте още няколко дни шанс на Driver-Job :)
    От интереса, който към момента беше заявен също от страна на доста транспортни фирми, смятам че няма да има нужда да търсите, а ще бъдете потърсен (стига заявените желания и професионални умения да са реалистични и интересни) !

    от екипа на Driver-Job

    Коментиран от #15

  • 13 Димитър

    37 2 Отговор
    За да правиш платформа за нещо, трябва да знаеш къде са причините за проблема. Основната причина е , че системата в момента работи ако по голямата част от шофьорите са съвременни роби. Работят по 3 месеца в Европа и почиват месец в България. Къпят се където сварят, живеят в една кабина и за капак ги осигуряват на минималната за професията, а останалото са командировъчни. Децата не познават бащите си, губи се физическата връзка със съпругите и в един момент човек си задава въпроса струват ли си повечето пари, когато губиш живота си в една кабина и пенсията ти накрая е като на чистачка.

    Коментиран от #14

  • 14 Blue Bird

    11 8 Отговор

    До коментар #13 от "Димитър":

    извинявай, ама ако на това търсене не си способен да си наложиш своите условия , проблема си е в теб ! Кой те кара да си роб ? Кой те кара да бачкаш на условия дето не те устройват ? Всеки търси шофьори в момента и тук и в чужбина....що все требва да мрънкаме и да се тръшкаме ?
  • 15 Господа

    18 0 Отговор

    До коментар #12 от "Driver Job":

    Сложи те си в менюто за заплащане и опция на час.
    Нощно шофиране, заплащане за нощен труд. С две думи имате доста пропуски
  • 16 мислител

    11 0 Отговор
    Нали имаше голям вой за шофьори за Англия,.. е, сега да сте чули нещо подобно. Просто трик за увеличаване цените на дребно на горива и някои продукти,.. и животът си тече, а величивто й идва от мъдростта да се живее
  • 17 Миналия холандец

    15 2 Отговор
    Имам няколко въпроса към Българските превозвачи и отговорните институции следящи дейността им.
    1. Как осигурявате на минимална заплата а плащате по 2200евро или 2400евро?
    2. Как трудовите договори са на 40ч работна седмица а се работи по 60ч и нагоре?
    3. Къде са ДАИ Нали другите отговорни институции?

    Коментиран от #22

  • 18 До 17

    9 1 Отговор
    Логични въпроси. Ама все пак шАфьорчетата що се съгласяват на това? Сега, шофьорите не блестят с интелект. Това е факт, дори и да се засягат, но да си искат осигуровките, не само да лаят докато пият ракия пред камиона и готвят на газовото котлонче.

    Коментиран от #19

  • 19 Малкия холандец

    12 0 Отговор

    До коментар #18 от "До 17":

    Въпроса не е до интелект на шофьорите, а къде са министрество на транспорта, министерство на финансите, ДАИ и НАП.
    Една бърза справка на банковата сметка на лицето Х, всеки месец получава 5000лв превод а по договор фирмата Х го осигурява на 600лв. :)))

    Коментиран от #20

  • 20 До Холандеца

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "Малкия холандец":

    Някой беше написал, че се водят "командировъчни". Не знам те облагат ли се.
    И пак стигаме до там, че сам не си ли помогнеш, няма кой да ти помогне.

    Коментиран от #21

  • 21 Малкия холандец

    5 0 Отговор

    До коментар #20 от "До Холандеца":

    Това не е сериозно, на всякъде има командировки, Германия,Белгия, Холандия, които не се облагат. Но хората са го измислили, минимална ставка 9,10 евро на час.
    Пример, 200 работни часа 2000евро,плюс 15 дни командировъчни 750евро. Заплата 2750евро но фирма ти внася осигуровки на база изработените часове.
  • 22 От селото

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "Миналия холандец":

    Проблема е че не се работи 40 или дори 60 часа седмично... Истината за хората които работят "вътрешно" е че те са на разположение 24/7, т. е 168 часа седмично. Осигуровки както ти каза, когато аз работех, бяха на 400 лв. Фирмите, които се биеха в гърдите че осигуряват добре своите шофьори, осигуряваха на 700 лв/месец. Аз лично съм получавал заплата м/у 2200€-2500€ на месец. От около 4 години се преместих в шведска фирма, и всичко си дойде на мястото... И надбавки за нощен труд, И ИСТИНСКА РАБОТНА СЕДМИЦА ОТ 40 ЧАСА. Ако прехвърля 40 часа на седмица или 160 часа на месец, всичко над тея часове ми се заплаща като овъртид, т. е. с 150% на час. Моята ставка е 160 крони на час, ако имам овъртид, ми се заплаща по 240крони/час.Здраве и успех на всички. 👍👍👍
  • 23 Коко Н

    2 1 Отговор
    Driver-Job ,
    Можете всякакъв дигитален продукт да измислите,но прилагането му в български условия и с българи шофьори е НЕВЪЗМОЖНО!
    Откажете се и не си губете времето.Транспортът е вид особена дейност свързана с постоянен риск.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Ще опитвам

    1 0 Отговор
    Да разбера
    Защо
    И какво
  • 27 ЗДРАВКО АХИЛЕСОВ

    1 0 Отговор
    КАК ТАКА ХЕМ СТАР ПА И ТЪП НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ ЩЕ РАЗРЕШИ КРИЗАТА В ЕВРОПА , НЕ МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ МЛАД И УМЕН , ТА ТОЧНО ТОЯ ЛИ НАМЕРИХТЕ , ТО ПО ДОБРЕ АЗ ДА БЯХ ХОДИЛ , ВСЕ ПАК ЩЕ КАЖА ТУЙ ОНУЙ ДА!!!!😄😁😛😛😃😀😛😄😂😁😛😃.

    Коментиран от #28

  • 28 ПРОФ. КОСТА ТАЗОБЕДРЕВ

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "ЗДРАВКО АХИЛЕСОВ":

    Е ТО ТОВА ИМАЙ КЪСМЕТА ДА ОТИДЕШ ТАМ И ДА ИМ УБЪРКАШ СМЕТКИТЕ НА ХОРАТА , ПОСЛЕ ЕМАНУЕЛ МАКРОН ЩЕ ТЕ КАЧИ НА НАЙ ВИСОКАТА ТОЧКА НА АЙФЕЛОВАТА КУЛА ДА ВИСИШ НА ДОЛЕ С ГЛАВАТА ЗДРАВКО , ТА БЕЛКИМ ТИ ДОЙДЕ АКЪЛА В ГЛАВАТА !!!!😀😄😂😁😛😃😂😁😄😀😄😂😁.