Ще бъде ли решена широко дискутираната напоследък в цяла Европа криза за професионални шофьори? Този въпрос си задават много от специалистите в бранша, а един български стартъп вече има решение за това.
Става дума за платформата Driver-job.eu, която е разработка на българската компания SHD и е първа по рода си в Европа. Съвсем отскоро платформата e онлайн и претендира, по коренно различен начин, да пребори голяма част от актуалните проблеми, с които се сблъскват професионалните шофьори и техните работодатели. Налично е и мобилно приложение.
Концепцията на дигиталния продукт поставя в центъра нуждите и желанията на всеки един отделен шофьор, защото, както е добре известно именно шофьорите са тези, които придават динамика на пазара. В новаторската платформа те ще имат възможност да поставят своите финансови параметри и условия за работа, като в крайна сметка решават дали да приемат конкретно предложение или не.
“Ние смятаме, че шофьорите и транспортните фирми са абсолютно ценен, но много подценяван от обществото ресурс за функционирането на цялата икономика и гарантиране на висок жизнен стандарт. Driver-Job.eu ще помогне на всеки професионален шофьор да получи възможно най-добрите предложения за работа, отговарящи на неговите конкретни представи, очаквания и квалификация като последната дума има самия той - разбира се, напълно безплатно за шофьорите.” - така създателите на Driver-Job.eu анонсират своя продукт.
Според нас идеята има потенциал за развитие, но за да се случи това първо тя трябва да бъде приета от потребителите. Ще продължим да следим развитието на новата платформа, защото определено смятаме, че е обещаваща. А ако сте професионален шофьор или ръководите транспортна фирма и идеята ви е заинтригувала, вижте как можете лесно и бързо да се регистрирате в платформата във видеото.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван
Коментиран от #2, #5, #6
09:10 18.11.2021
2 Този
До коментар #1 от "Иван":
Да не ти изгният доматито в склада, ей това. Аман от предприемачи батко. Всеки иска в неговия джоб да влиза сухото, ама ако може да не излиза нищо от там09:18 18.11.2021
3 Fitipaldi
по 12 часа работен ден и седмици без да си видим децата...като искаш скачай сам !
09:20 18.11.2021
4 Тъмен субект
Коментиран от #10
09:30 18.11.2021
5 Баш софиянец
До коментар #1 от "Иван":
Еми транспорт ще предложи. Нали е шофьор.09:30 18.11.2021
6 fon4o
До коментар #1 от "Иван":
Той ще ти предложи, ма ще вземе да ти хареса бай Иване09:38 18.11.2021
7 Еничерски стартъп!
Коментиран от #8
09:56 18.11.2021
8 едно птиче ми каза
До коментар #7 от "Еничерски стартъп!":
Hа чужди фирми им трябват само шофьори дето искат да работят вътрешно и да стоят с месеци . А ако в Eвропа българската фирма и чуждата плащат и осигуряват еднакво , защо ни е да ходим в чужди ...?Обаче когато Ганьо взема курс от Мюнхен за Лион (дето няма нищо общо с България), обаче му се иска да плати като от Мадан до Луковит на шофьора... е тогава сещай се къде ще са шофьорите !
Коментиран от #9
10:53 18.11.2021
9 Един самотник
До коментар #8 от "едно птиче ми каза":
Нека чорбаджията с най-добрите условия, получи най-добрите шофьори. Идеята ми допада ...11:04 18.11.2021
10 ПетровMr Петров
До коментар #4 от "Тъмен субект":
Надявам се , че и Борисов не ти е добрия пример ?11:19 18.11.2021
11 FerroIgnique
Коментиран от #12
12:06 18.11.2021
12 Driver Job
До коментар #11 от "FerroIgnique":
Уважаеми FerroIgnique, благодаря за направената забележка !Driver-Job е онлайн и респективно достъпна за потребители от 8 часа тази сутрин (18.11.21) и се намира в самото начало :) Естествено е докато се достигне смислен работим минимум на регистрирани потребители, голяма част от функциите да са ограничено използваеми.
Нашият замисъл не е да копираме някой бизнес каталог,жълти страници или пък форум за дискусии...тези контакти всеки сам може да си ги намери. Целта на Driver-Job е да предостави начин за директна комуникация и подбор по професионални критерии и принципи до достатъчно широка аудитория от истински заинтересувани потребители (както шофьори , така и транспортни фирми).
От написаното изхождам,че Вие сте шофьор и сте разочарован от липсата на достатъчно фирми.
Моля дайте още няколко дни шанс на Driver-Job :)
От интереса, който към момента беше заявен също от страна на доста транспортни фирми, смятам че няма да има нужда да търсите, а ще бъдете потърсен (стига заявените желания и професионални умения да са реалистични и интересни) !
от екипа на Driver-Job
Коментиран от #15
13:36 18.11.2021
13 Димитър
Коментиран от #14
14:32 18.11.2021
14 Blue Bird
До коментар #13 от "Димитър":
извинявай, ама ако на това търсене не си способен да си наложиш своите условия , проблема си е в теб ! Кой те кара да си роб ? Кой те кара да бачкаш на условия дето не те устройват ? Всеки търси шофьори в момента и тук и в чужбина....що все требва да мрънкаме и да се тръшкаме ?14:49 18.11.2021
15 Господа
До коментар #12 от "Driver Job":
Сложи те си в менюто за заплащане и опция на час.Нощно шофиране, заплащане за нощен труд. С две думи имате доста пропуски
16:41 18.11.2021
16 мислител
20:28 18.11.2021
17 Миналия холандец
1. Как осигурявате на минимална заплата а плащате по 2200евро или 2400евро?
2. Как трудовите договори са на 40ч работна седмица а се работи по 60ч и нагоре?
3. Къде са ДАИ Нали другите отговорни институции?
Коментиран от #22
21:32 18.11.2021
18 До 17
Коментиран от #19
22:19 18.11.2021
19 Малкия холандец
До коментар #18 от "До 17":
Въпроса не е до интелект на шофьорите, а къде са министрество на транспорта, министерство на финансите, ДАИ и НАП.Една бърза справка на банковата сметка на лицето Х, всеки месец получава 5000лв превод а по договор фирмата Х го осигурява на 600лв. :)))
Коментиран от #20
22:51 18.11.2021
20 До Холандеца
До коментар #19 от "Малкия холандец":
Някой беше написал, че се водят "командировъчни". Не знам те облагат ли се.И пак стигаме до там, че сам не си ли помогнеш, няма кой да ти помогне.
Коментиран от #21
23:30 18.11.2021
21 Малкия холандец
До коментар #20 от "До Холандеца":
Това не е сериозно, на всякъде има командировки, Германия,Белгия, Холандия, които не се облагат. Но хората са го измислили, минимална ставка 9,10 евро на час.Пример, 200 работни часа 2000евро,плюс 15 дни командировъчни 750евро. Заплата 2750евро но фирма ти внася осигуровки на база изработените часове.
10:59 19.11.2021
22 От селото
До коментар #17 от "Миналия холандец":
Проблема е че не се работи 40 или дори 60 часа седмично... Истината за хората които работят "вътрешно" е че те са на разположение 24/7, т. е 168 часа седмично. Осигуровки както ти каза, когато аз работех, бяха на 400 лв. Фирмите, които се биеха в гърдите че осигуряват добре своите шофьори, осигуряваха на 700 лв/месец. Аз лично съм получавал заплата м/у 2200€-2500€ на месец. От около 4 години се преместих в шведска фирма, и всичко си дойде на мястото... И надбавки за нощен труд, И ИСТИНСКА РАБОТНА СЕДМИЦА ОТ 40 ЧАСА. Ако прехвърля 40 часа на седмица или 160 часа на месец, всичко над тея часове ми се заплаща като овъртид, т. е. с 150% на час. Моята ставка е 160 крони на час, ако имам овъртид, ми се заплаща по 240крони/час.Здраве и успех на всички. 👍👍👍01:46 21.11.2021
23 Коко Н
Можете всякакъв дигитален продукт да измислите,но прилагането му в български условия и с българи шофьори е НЕВЪЗМОЖНО!
Откажете се и не си губете времето.Транспортът е вид особена дейност свързана с постоянен риск.
08:15 21.11.2021
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Ще опитвам
Защо
И какво
21:27 30.05.2022
27 ЗДРАВКО АХИЛЕСОВ
Коментиран от #28
14:35 08.05.2023
28 ПРОФ. КОСТА ТАЗОБЕДРЕВ
До коментар #27 от "ЗДРАВКО АХИЛЕСОВ":
Е ТО ТОВА ИМАЙ КЪСМЕТА ДА ОТИДЕШ ТАМ И ДА ИМ УБЪРКАШ СМЕТКИТЕ НА ХОРАТА , ПОСЛЕ ЕМАНУЕЛ МАКРОН ЩЕ ТЕ КАЧИ НА НАЙ ВИСОКАТА ТОЧКА НА АЙФЕЛОВАТА КУЛА ДА ВИСИШ НА ДОЛЕ С ГЛАВАТА ЗДРАВКО , ТА БЕЛКИМ ТИ ДОЙДЕ АКЪЛА В ГЛАВАТА !!!!😀😄😂😁😛😃😂😁😄😀😄😂😁.14:40 08.05.2023