3 42711

Най-наточеното Porsche Cayman правено някога

  • porsche-
  • cayman-
  • gt4rs-
  • 911

GT4 RS дебютира с 4.0-литров бензинов двигател от 911 GT3

Най-наточеното Porsche Cayman правено някога - 1

След представянето на GTS версията на Taycan за която ви разказахме по-рано днес, от Porsche разкриха и най-мощната серийна версия на Cayman правена някога. Тя получава означенията GT4 RS и заимства своя 4.0-литров бензинов двигател от върховото 911 GT3.

Най-наточеното Porsche Cayman правено някога

Благодарение на на него, Cayman GT4 RS може да се похвали с ускорение от 0 до 100км/ч за 3.2 секунди благодарение на „скромните“ според Porsche 493 конски сили. Атмосферният двигател осигуряващ 449 нютон метра е комбиниран със задно предаване и автоматична трансмисия.

Най-наточеното Porsche Cayman правено някога

Това е същото Porsche, което преди няколко седмици успя да премине през Нюрбургринг с време от 7:04.511. Времето е с 23 секунди по-добро от това на стандартния Cayman GT4, което се дължи и на подобрената аеродинамика и пониженото тегло.

Най-наточеното Porsche Cayman правено някога

Cayman GT4 RS е с 22 килограма по-лек от стандартния GT4 модел благодарение на карбонови части, по-леки калници и капак, по-леко стъкло в задната част и премахнати интериорни елементи. Аеродинамичните данни пък се подобряват от сплитери на предната броня, дифузьор в задната част и фиксиран спойлер, които добавят още по-голяма агресия към вида на колата.

Най-наточеното Porsche Cayman правено някога


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 14 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 OMEGA

    5 31 Отговор
    КАКВОТО И ДА ТОЧАТ НЕМЦИТЕ ИЗТЕКОХА В КАНАЛА НА ИСТОРИЯТА !

    Коментиран от #2, #9

  • 2 Потурко

    18 4 Отговор

    До коментар #1 от "OMEGA":

    Има да чакаш колкото си искаш това да стане!

    Коментиран от #7

  • 3 Коментар

    2 4 Отговор
    Винаги ми е било интересно как остаряват двг от към мощност? Смисъл, каква е остатъчната мощност при бензини, газаджиики и дизели, след 1,5,10 и нагоре години?!
    Направи ми много силно впечатление, че автомобили на бензин ускоряват колкото (а понякога и по-бавно) от автомобили на дизел, като мощността с около 20-50 к.с. отгоре е в полза на въпросните бензини?!
    В тази връзка мисля ТГ бяха показали спортни автомобили втора ръка, които тестваха на дино стенд и се оказа, че имат огромна загуба на мощност?!
    На какво ли се дължи това?!

    Коментиран от #4, #5, #6

  • 4 Е как на какво

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Коментар":

    Двигателите на спортните автомобили са изцедени докрай и имат много малък ресурс, защото се износват много по-бързо. Да не мислиш, че още производителите не могат да сложат един чип, който да вдигне още 100 коня? Само че така двигателя се скапва много по-бързо. Да не говорим че вече мощността не се вдига с повишаване на обема на двигателя а с добавяне на все повече турбокомпресори.
  • 5 Грешна технология

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "Коментар":

    Двигателите на Порше тайкан дори след половин милион километра няма да са мръднали. Но в интерес на истината, дори ДВГ двигателите на porsche се славят със своята издържливост дори при по агресивно шофиране, за разлика от други марки които наблягат само на лъскавата опаковка и на многото коне в каталога.

    Коментиран от #11

  • 6 БатП

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Коментар":

    Няма универсален отговор на въпроса ти, поради простата причина, че изключително зависи от това как е поддържан един автомобил. Ще се опитам да ти обобщя накратко основни фактори, които водят до понижаване на мощността, или по-скоро на мощността, която се отчита на задвижващите колела. Като за начало, износване на части като лагери и остаряване на маслото в скоростната кутия и, ако има, раздатката, водят до повече механични загуби. След това, по двигателя: о-пръстените с времето се износват, съответно намалява компресията. Свещите с времето омаляват, накрая изгарят. Един развален дебитомер ще доведе не само до увеличаване на разхода, но и осезаема загуба на чувствителност на десния педал. По клапите и/или дюзите се образува нагар. Ако не се обръща правилното внимание на филтрите с времето се затлачват. Изобщо, много неща по една кола могат да се затлачат, което, ако не се обърне внимание, с времето ще я спънат. Има такива части/проблеми, които могат да се поправят, има такива, които трябва да се сменят, за да се запази потентността на колата.
  • 7 Гама

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Потурко":

    То вече е станало
  • 8 голфдвойкаджия

    1 0 Отговор
    Народна кола, кола-бегачка, за бежанци. Нъл те ще ги купуват вече, те са точните Ора, те са бъдещето на баба си. Пък и зелена сделка имаме в ход-яки цени на всякакъв вид енергии. Иначе от другата страна стоят едни тъпи гъоръки китайци, седят и чакат Порше да им изяде хляба. Че го бъде Порше, ще, ще........
  • 9 Търпин

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "OMEGA":

    Много си заблуден и ще има да чакаш да стане ама няма да го доживееш да го видиш.
  • 10 незнайко

    2 0 Отговор
    КРАСОТА !!! Само формата и интериора са достатъчни за това !!! Това е най красивата форма зачената още от "Ситроен DS" .
  • 11 Гнида

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "Грешна технология":

    Порше Кайен 4,5 и 4,8 задиряне при прегряване ... А то е калпаво . Порше Панамера 4,8 и Кайен със същия мотор .... Калпаво газоразпределителен механизъм . Порше бокстер , задиряне на буталата в ризите , кайман същото . Проблемчета бол . Аз лично мисля , че не са толкова здрави както в статистиките .