След редица видеа и снимки на новия Ranger, от Ford най-после представиха обновения пикап с промени във визията, задвижването и размерите. Като за начало междуосието вече е с 50мм по-дълго за повече място на пътниците в задната част. Предните гуми също са преместени максимално напред за по-добри офроуд възможности.
Освен по-дълъг, Ranger е и с 50мм по-широк, което се отразява на товарното пространство, което вече побира пълно размерен палет. В задната част са добавени и „стълбички“, които да помогнат за по-лесно качване в товарния отсек.
Новият модел е наследил визията на американските си събратя с нови светлини и голяма решетка с логото на Ford. В задната част също откриваме голяма емблема Ford, както и нови светлини с дизайн подобен на този на предните.
В зависимост от версията, Ranger може да бъде по-„лъскав“ с допълнителни пластмасови елементи, рейки на покрива и други подобни. Базовата версия си остава в кабина с две врати и железни джанти.
Модернизацията продължава и в интериора, където вниманието приковава вертикален дисплей с размер до 12 инча, както и дигитален километраж пред водача. Лостът за скоростите при автоматичната трансмисия е заменен от много по-прибран селектор, а смяната на типа задвижване се променя от кръгло копче с няколко бутона. Част от екстрите включват матрични LED светлини, 360-градусови камери, адаптивен круиз контрол и други.
По отношение на двигателите, новият Ranger ще се предлага с 2.0-литров дизел с една или две турбини с неясна за момента мощност, както и нов 3.0-литров V6, отново с неясни характеристики.
Бензиновата версия ще разчита на 2.3-литров бензинов EcoBoost, подобен на този който се вгражда в Mustang. В зависимост от пазара и двигателя, изборът на трансмисия ще бъде между механична и автоматична с шест предавки или автоматична с десет предавки. Пикапът ще влезе в производство през следващата година, но в Европа той ще бъде достъпен едва в края на 2022 година с първи доставки през 2023 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
Коментиран от #2
10:19 24.11.2021
2 Komapak
До коментар #1 от "сектант":
Объркали са волана, но като цяло съм съгласен с теб. 😊10:21 24.11.2021
3 гост
Коментиран от #4
10:33 24.11.2021
4 ВикиЛексъсВарна
До коментар #3 от "гост":
Доста силно си объркал цените! Форд Рейнджър/Европейският за ЕС/ стартира от 100 000 лева с ддс и винаги е 4х4....за 64 000 лв. 4х4 чисто нов Форд - не може да се купи дори завърналият се като мини Кросоувър Пума 2021 година! 4х4 Форд Европа са станали много скъпи! Дори Мондео 4х4 Комби 1.5 Еко бууст 163 коня е 77 000 лева. - Рейнджър Раптор Европа/ повдигнат е с 5 см. над стандартния Рейнджър - е 123 000 леваКоментиран от #14
10:50 24.11.2021
5 Driver
Коментиран от #6
12:18 24.11.2021
6 сектант
До коментар #5 от "Driver":
да бе батко ама това е някакси по-готино от хилукса12:34 24.11.2021
7 Benzin
Коментиран от #8, #9
13:52 24.11.2021
8 ВикиЛексъсВарна
До коментар #7 от "Benzin":
НЯМА КАКВО ДА ОТВАРЯМ! Уайлдтрак е заменен с европейския Раптор от мин.година и вместо Уайлдтрак мотора вече е и на двата Рейнджъра за ЕС е 2 250 сс БИ Турбо дизел с 210 коня и 9 ст. автоматик само всички Рейнджъри 2021-2022 г. и цените стартират от 94 000 лв. с ддс. - от 2021 г. няма 3.2 литров дизел и няма ръчка за Рейнджър Европа! Респективно и цената е мощно нагоре заради задължителния автоматик 9 ст. в моделна гама 2021-2022 г. и за Европа. - от 2022 г. в Европа само Фиеста и Фокус ще са с ръчки. Тъй като стават задължителни екстрите като автоматично активиране от компютъра на спирачките при внезапно изскочил пешеходец от 2022г. - а такава екстра работи само с автоматична ск. кутия.15:53 24.11.2021
9 Оня
До коментар #7 от "Benzin":
Този Форд е заедно с VW Амарок и ще ползват едни същи двигатели и купе! За Европа едва ли ще е достъпен преди средата на 23-та ( въпреки твърдението в статията ) . Та откъде видя колко ще струва след като е далеч от всички дилърски листи ? И кой Рейнджър има V6 мотор в момента ?17:55 24.11.2021
10 Benzin
19:33 24.11.2021
11 Benzin
22:54 24.11.2021
12 САТЪРА НА ХАНА
..... ПЪРВО ВЪВ 5 ФУТА - НА 150 СМ БАГАЖНИК НЕ МОЖЕШ ДА КАЧИШ НИЩО ..... ЗА ДА СЛОЖИШ НЕЩО ТРЯБВА Т ПОНЕ 180 СМ 6 ФУТА....
.....
ВТОРО, ПРИ НАС В АМЕРИКА НА СЪЩИТЕ ЦЕНИ МОЖЕШ ДА СИ ВЗЕМЕШ БАТКОТО F150 ....... ТРЕТО ПAKETA FX4 OFF ROAD ИЛИ TREMOR НЕ СЕ ПРЕДЛАГА ЗА ВСИЧКИ МОДЕЛИ В ЕВРОПА , АЗИЯ , АФРИКА И АВСТРАЛИЯ , АМИ ВИ ДАВАТ РАЗНИ СКОПЕНИ ГУЗАРСКИ ВЕРСИИ ..... В САЩ СЕ ПРЕДЛАГА ХЕМ 4 ВРАТИ ГОЛЯМА КАБИНА , ХЕМ 180 СМ ЛЕГЛО ...... ПЛЮС ИМА КИТ АМОРТИСЬОРИ ДА ГО ПОВДИГНЕШ , БЕЗ ДА СИ КУПУВАШ "РАПТОР"
23:59 24.11.2021
13 САТЪРА НА ХАНА
.......... И СИ ПЛАТЯ И МИТАТА , ЩЕ МИ ОСТАНАТ И ЗА ЕДНА КОШНИЦА КАТО ДАЧИЯ ...
00:02 25.11.2021
14 ХАХА
До коментар #4 от "ВикиЛексъсВарна":
Говориш глупости колега! Ренджърите започват от 55хил лв. с ДДС, Мондеото също, но за тази цена не 4х4.. А раптора има защо да държи тази цена и определено ключовата разлика не е в тези 5см.. Не си запознат с материала и не знам въобще за кво се изкаваш… Ходи се скрий!11:16 01.12.2021