Тунинг студиото Irmscher е добре познато за феновете на Opel още от края на миналия век. Фирмата доработва голяма част от моделите на германската марка, а новата Insignia също не прави изключение от това число.
Тунинг пакетът за нея е във финалните етапи на разработка и от Irmscher решиха да покажат какви промени да очакваме във визията на популярната лимузина. В предната част е заложено на решетка без емблема, както и карбонов сплитер в долната част на бронята. Праговете също са се сдобили с карбонови добавки, а със същия акцент са и капаците на огледалата.
Задницата е придобила агресивна визия благодарение на два спойлера върху стъклото и багажника, както и дифузьор в долната част на бронята. Стилен завършек са и двуцветните джанти в неясен за момента размер.
Под капака също ще има промени, като според запознати мощността на Insignia ще достига до около 300 конски сили, а за това ще бъде използван 2.0-литровият бенизинов двигател.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Jokera
Хубав е!
11:01 25.11.2021
2 123
11:04 25.11.2021
3 Пилот на Ферари
А иначе дизайна на Инсигния си е много добър. Много по добър от тоя на Пасат.
А мисля че и като техника е по добра от Пасат .
Коментиран от #4, #5
11:05 25.11.2021
4 Komapak
До коментар #3 от "Пилот на Ферари":
Явно не си сядал на задната седалка на ддната и другата. В инсинкята главата ти директно подпира тавамна в пасата е доста по широко и високо.11:31 25.11.2021
5 Пилот на Ферари
До коментар #3 от "Пилот на Ферари":
Инсигния се по спортно направена - за това така се получава. Но вози по комфортно и не хвърля скоростна кутия на 50 хил километра.Бих предпочел Инсигния пред Пасат.
Алфа 159 sportwagon също е така , но също бих предпочел нея пред Пасата.
Коментиран от #6
12:21 25.11.2021
6 ХХМ
До коментар #5 от "Пилот на Ферари":
Опела е велика марка17:37 25.11.2021