5 67011

Най-продаваният кросоувър на Skoda получи фейслифт

  • skoda-
  • karoq-
  • kodiaq

Karoq следва тенденциите на останалите модели на чешката марка

Най-продаваният кросоувър на Skoda получи фейслифт - 1

Преди четири години от Skoda представиха компактния кросоувър Karoq, който бързо доби популярност в Европа и след над половин милиона продадени бройки се превърна в най-продавания кросоувър на марката и втория най-продаван модел на чехите през 2020 година. По-рано днес от Skoda представиха обновената версия на Karoq, която ще започне да се продава в Европа през следващата година и ще има тежката задача да продължи успехите на модела.

Най-продаваният кросоувър на Skoda получи фейслифт

Подобно на по-големия Kodiaq, кросоувърът се е сдобил с нови по-тънки фарове и по-тясна решетка, като запазва конфигурацията с разделени на две нива светлини. Бронята също е с нов дизайн и голям отвор с два въздуховода в двата ѝ края.

Най-продаваният кросоувър на Skoda получи фейслифт

Освен визуални, промените служат и за по-доброто въздушно съпротивление, като това се допълва още от джантите със специфичен дизайн и задната броня. Там откриваме и променени светлини с „бягащи“ мигачи.

Най-продаваният кросоувър на Skoda получи фейслифт

Промени в интериора почти няма, вече всички модели пристигат серийно с дигитален километраж пред водача, а в зависимост от оборудването се мени неговият диагонал, както и този на дисплея в средата на таблото.

Най-продаваният кросоувър на Skoda получи фейслифт

Под капака работят добре познати двигатели, стартиращи от 1.0-литров бензин със 110 конски сили и механична трансмисия и 1.5-литров със 150 конски сили и възможност за автоматична трансмисия със седем предавки. Най-големият бензинов мотор е 2000 кубика и генерира 190 конски сили със задвижване на четирите колела и автоматична трансмисия.

Най-продаваният кросоувър на Skoda получи фейслифт

За феновете на дизела остава избор между 150 и 116-коньова версия на 2.0 TDI, като при по-мощния мотор се предлага и задвижване на четирите колела.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 14 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бензин

    26 1 Отговор
    Да се спомним,
    Плевнелиев беше обещал завод на VW в България.
    Какво стана?

    Коментиран от #3

  • 2 Роки

    20 2 Отговор
    Много добра машинка. Не е голяма като карока, по-лесно се паркира.

    Коментиран от #6

  • 3 ВикиЛексъсВарна

    12 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бензин":

    Турция и заводите край Измир на Форд и Рено спечелиха края на 219 г. ппред смешното цехче до Ловеч - НО дойде пандемиията февруари 2020 г. в Европа и всичко се срина първо! После пък и Ердоган се озъби на Евро съюза и Германия реши да му покаже среден пръст и отхвърли решението на Фолксваген за завод за Супърб и Пасат в Измир. В крайна сметка Фолксваген решиха заводът да е в Словакия - но всичко е прекалено мътно докато не свърши ковид 19 - тоест 2023 година ще се разбере къде ще се строи новият голям завод на Фолксваген - при всички случаи ще е в Словакия - Словения или Хърватска.
  • 4 Грух Джуланов

    6 9 Отговор
    Всичко копирано от КИА! СРАМ!!

    Коментиран от #7

  • 5 Луд

    17 7 Отговор
    Шкода е най-правилния избор в момента
  • 6 123

    11 4 Отговор

    До коментар #2 от "Роки":

    Пич, това е .. Карок. Но феслифт. Вероятно си имал предвид Кодиак. Плюсовете ти показват, че повечето хора тук нямат идея за какво става дума и са виждали нова Шкода само на рекламите по ТВ.

    Коментиран от #10

  • 7 123

    9 3 Отговор

    До коментар #4 от "Грух Джуланов":

    Да кажеш от ФВ, разбирам, но Киа. Киа съвсем до скоро приличаше на стар модел Хюндай. Едва последните 1-2 години - актуалните модели заприличаха на нещо индивидуално. А дари изобщо не говоря за кокпита. Там пластмасовия дизайн е толкова характерен за корейците, че никой не може да ги копира.
  • 8 Тираджия

    1 3 Отговор
    Малии че си кухар галинче ! Абе ква е тая 116 - коньова версия ве?
  • 9 Жожо

    3 2 Отговор
    Красива колица,браво Шкода!
  • 10 Роки

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "123":

    грешка от бързо писане. Да, имах предвид кодиака, който също е много хубав, но е твърде голям за градско. Поне според мен. Шкода в момента е номер едно като съотношение цена/качество/поддръжка
  • 11 Васил

    2 0 Отговор
    Откога Шкода е Чешка като е собственост на VW само емблемата им е останала.