6 93217

Новата Astra вече е комби

  • opel-
  • astra-
  • комби-
  • peugeot-
  • 308

Sports Tourer дебютира с познат дизайн

Новата Astra вече е комби - 1

През това лято от Opel представиха новото поколение Astra, която споделя голяма част от възлите и агрегатите си с последната версия на Peugeot 308. Сега от Opel представиха и комби версията на модела, която очаквано споделя технологиите си с Peugeot 308 SW.

Новата Astra вече е комби

Практичната версия на Astra не се отличава от класическия хечбек по своя дизайн, но пък предлага до 608 литра обем на багажника с вдигнати седалки и до 1634 литра, ако решите да използвате цялото място до предните седалки. При plug-in хибридната версия това място намалено с 60 литра поради наличието на батерии.

Новата Astra вече е комби

Подобно на хечбека, тук е заложено на матрични LED светлини, head-up дисплей, дигитален километраж, различни системи за безопасност и други. Под капака също работят идентични двигатели, стартиращи от 1.2-литров бензин със 110 конски сили или 130 конски сили, както и 1.5-литров дизел със 130 конски сили.

Новата Astra вече е комби

Plug-In хибридната версия залага на 1.6-литров двигател и електромотор със 180 конски сили или 225 конски сили. Трансмисията тук е единствено автоматична с осем предавки, докато някои от вариантите се предлагат с механична трансмисия.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 15 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    25 2 Отговор
    Каква е идеята мястото в краката на шофьора да е толкова стеснено от накриво изнесената конзола!? Това човек с ръст над 180, ще може ли да го кара или, ще се пристисква, като девойка по нужда на централна гара ?

    Коментиран от #3

  • 2 шофер

    11 35 Отговор
    Поредната яка германска кола. Нищо общо с източните лагерници направени от станиол и кенчета кока-кола и със шаси крепящо се само и единствено на боята Мейд ин Джърмани. Кеф ти Астра, ЕсТе, ГеТеИ, ГеТе, ЕрЕс куаттро, Мпакет и АМГ.... Яки германски технологии с кеф да караш и да се возиш!

    Коментиран от #9, #13, #15

  • 3 Кол Ю

    7 8 Отговор

    До коментар #1 от "карчи":

    Ами повечето автоматици ги карат на един крак, а другия го завират под седалаката, при механиката е повече мястото.
  • 4 japan

    25 1 Отговор
    Нищо немско няма в таз кола бре,всички технологии идват от Франция,това си е Пежо

    Коментиран от #16

  • 5 Пешо

    3 8 Отговор
    Чакай сега, тия кошници не ги ли спряха от производство преди година или пак някой ентусиаст е вземал акциите да се пробва? Разбира се печалбата отново ще гледа да я прави от тънки ламарини, спестени болтове и рециклати в купето.
  • 6 Мечо

    9 1 Отговор
    Ас сашто сам сас опел имам опел кадет и сам много доволен

    Коментиран от #8


  • 7 бай Кольо

    5 10 Отговор
    Дано френците са им показали магията против ръжда,че иначе орлите са жив зян.

    Коментиран от #17

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Ръухгг

    10 3 Отговор

    До коментар #2 от "шофер":

    Това е пежо 308, в друго купе, чисто френска кола. Какви немски каруци бълнуваш, назад във времето живееш
  • 10 ей там

    8 8 Отговор
    Това си е висш пилотаж да създадеш толкова грозно и по никакъв начин свързано с марката подобие на втомобил. Грозно от всеки ъгъл а от вътре да не коментираме... прилича на 3д визуализация от преди 20 години
  • 11 Боб

    4 2 Отговор
    Беше красива J и К ,сег ае грозен леген.Прилича на дървените Вагове с тази еднообразн аправа линия и скучни брони и дизайн.
  • 12 ХХМ

    4 2 Отговор
    Жалко за Опел. Явно промяната в автоиндустрията не води към по добро.
  • 13 Божееее боже

    1 7 Отговор

    До коментар #2 от "шофер":

    Прибери си версиите. Тази кола е френска. И никоя френска кола не е надеждна дори и наполовина колкото една китайска, корейска или японска.
  • 14 Осветлявам ви

    0 0 Отговор
    Комби версията на Голф е по-добра.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 До 4

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "japan":

    Електрониката е произведена в Германия и е по-качествена от френската.
  • 17 До 7

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "бай Кольо":

    Бай Кольо,бъди в крак със съвременните технологии,недей да живееш с нагласите и разбиранията на миналия век! Това не ти е скапаната ти Жигула,която е ръждясала още първата година.