22 46334

Култовият Mercedes на Майкъл Джордан продължава да си търси нов собственик

  • mercedes-
  • s-klasse-
  • s600-
  • coupe-
  • майкъл джордан

Двувратото купе все още не може да бъде продадено

Култовият Mercedes на Майкъл Джордан продължава да си търси нов собственик - 1

През 2020 година на пазара за употребявани автомобили се появи култов Mercedes S600 Coupe, принадлежащ на Майкъл Джордан и доработен от тунинг студиото Lorinser. Търгът за черната „еска“ започна от 23 долара, а след 177 оферти, цената на на класическото купе достигна 202 200 долара. Въпреки, че тогава сделката се смяташе за успешна, то потенциалният нов собственик не успял да плати пълната сума и колата все пак останала за продажба.

Култовият Mercedes на Майкъл Джордан продължава да си търси нов собственик

Сега, близо две години по-късно, колата все още се продава от аукционната къща Beverly Hills Car Club, изглежда без почти никакъв успех. Цената е намалена до 135 хиляди долара или около 120 хиляди евро, но купувачи все още няма.

Култовият Mercedes на Майкъл Джордан продължава да си търси нов собственик

Върховата версия на модела от 1996 година е оборудвана с 6.0-литров бензинов V12 с 394 конски сили и 570 нютон метра, а конкретният автомобил е получил още нови джанти, поръчкова генерация и тунинг елементи от Lorinser. Серийно колата разполага още с автоматична трансмисия, климатик, седалки с подгрев, електрически прозорци и други.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 29 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тити Намазов

    39 54 Отговор
    Подобни дрънгулници у нас върват по 5-7 хиляди лева, ако са много запазени!

    Коментиран от #9, #17, #20

  • 2 хъхъ

    57 7 Отговор
    Култов е, ама гори 30 на 100 градско.

    Коментиран от #3, #27

  • 3 Мхм...

    43 10 Отговор

    До коментар #2 от "хъхъ":

    Когато разхищението не беше грях сега гракнали за опазване на Планетата като че ли тва замърсяване са го направили индианците на коне.А Бмв каза че продължава с V8 Ама Аец били вредни иначе.Цирка е пълен

    Коментиран от #6

  • 4 Едмонд Дантес

    21 11 Отговор
    Този автомобил покрива ли нормите за екология . Евро 5,6 .

    Коментиран от #13, #28


  • 5 Грайфер

    20 3 Отговор
    Ако окабеляването му не с начупена изолация го взимам одма!
  • 6 МодеЛите

    23 10 Отговор

    До коментар #3 от "Мхм...":

    Това са моделите от заграбването на източния блок, тогава изпаднаха в еуфория, без да работиш: само грабиш и затова имаше такива коли, сега нещо им секна кранчето, защото просто откраднаха каквото можаха и не им дават нови територии.

    Коментиран от #10, #12

  • 7 Blackthorn

    16 8 Отговор
    Да го пуснат на Горубляне тоя котор, за 0 време ще се продаде :)
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Гост

    76 4 Отговор

    До коментар #1 от "Тити Намазов":

    Пълни глупости. Ако е CL 600 и е запазен, ще е поне 25-30 бона. За 7 бона може да се вземе само мръсен кокошарник с десен волан, който ще ти глътне тройно повече за ремонти. Тази генерация (C140) е пика на инженерния подход при Мерцедес, всичко след нея вече е по-калпаво. Това ще е бъдеща класика - огромна кола 5.20 с 2 врати, класически дизайн на Бруно Сако, голям V12, просторен интериор.

    Коментиран от #14

  • 10 Българин

    7 3 Отговор

    До коментар #6 от "МодеЛите":

    Ко каза, ко?
  • 11 Турбодизел

    14 35 Отговор
    Нема кой да даде такива пари за тоя колзет. Навремето като вървяха по 50-на хиляди марки развързах последния такъв през неква малка горница, прекръстих се и повече не съм се занимавал. Това дърта, луксозна кола е заникъде. Ония гАзарите с кинтите не я щат, клошарите на по 1200 лв заплата не мо и платят бензина, камо ли да я поддържат и не им требва. На никой не требва. Да си я кара Мишето Йорданов със здраве още 30 години тая сгургуметина.

    Коментиран от #18, #24

  • 12 Гост

    31 0 Отговор

    До коментар #6 от "МодеЛите":

    Това е модел от началото на 90-те, до към 1998-9. Един много кратък период изпълнен с относителен оптимизъм - преди тоталното настъпване на еко-джендъризма, преди 11 септември, след края на студената война и съответно с надежда за вечен световен мир.
  • 13 Той

    12 1 Отговор

    До коментар #4 от "Едмонд Дантес":

    В САЩ няма Евростандарти :)
  • 14 Полента

    12 1 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Еми не е баш пика, този модел преваля :)
    Пика на MB качеството е 1990-1992 с w124, w201 и w126.

    Коментиран от #22


  • 15 Митко

    14 8 Отговор
    Никой не ще негърска кола... Не че нещо.
  • 16 Gucci x Balenciaga

    2 11 Отговор
    Фенка на Мерцедес ,ама този модел не ми харесва плюс много голям минус на колко километара е,мотора почти е заминал на кино там разстоянията са още по големи и от Франция. С тази каруца колко ще издържиш?Богатите американци 95 но 100 си купуват rolls royce

    Коментиран от #29

  • 17 Ти нещо

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "Тити Намазов":

    Не си много в час.
  • 18 Госта

    11 1 Отговор

    До коментар #11 от "Турбодизел":

    Тихо бе мишок,карай си бангията и не давай акъл,без това липсва

    Коментиран от #19

  • 19 Турбодизел

    0 7 Отговор

    До коментар #18 от "Госта":

    Ти па кой си да даваш оценки че не се сещам?
  • 20 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "Тити Намазов":

    Това е най добрата С-клас купе правена някога!
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Да бе

    3 5 Отговор

    До коментар #14 от "Полента":

    с разпадащата се изолация на инсталацията и ръждата. Мерцедес е качествена кола до пурата w126 и W123, оттам т
    нататък вървят надолу.

    Коментиран от #23

  • 23 Полента

    12 1 Отговор

    До коментар #22 от "Да бе":

    Разпадащата се изолация на ел инсталацията почва от 93 г. с "екокабелите", основно при някои 124ки.

    Най-високото производствено качество на Мерцедес е при последните пури - 1990г до края на 1991, широките лайсни на 190ки и 124ки между 1990 - 1992г.

    123ките са много по-ръждясващи. Но както при всички мерцедеси, заради дебелия метал където трябва, ръждата е основно естетичен проблем. Не е като при опелите да ти пропадне ботуша в багажника.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 25 Pepe

    10 1 Отговор
    Като чета част от коментарите,сещам се за лисицата и киселото грозде.
  • 26 Toto Rino

    5 0 Отговор
    Уникален!
    Мерцът също
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Toto Rino

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Едмонд Дантес":

    А твоя дръгел покрива ли ги !?
    Защото и много автомобили за по милиони не ги покриват,ама всички МЪЖЕ ги искат.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Алито от София

    2 0 Отговор
    Найстина колата е абсолютен шидьовър, много е яка и като модел и като сила и изпълнение, но цената е прекалено голяма, не че няма още стотици по евтини, ако си търсиш такъв мечок, но понеже е била собственост на великия Майкъл Джордан и цената е за баскетболни маняци , но богати, тук в България няма кой да даде и 10 %от посочена цена
  • 31 Пора

    8 0 Отговор
    Това е един от върховите модели на Мерцедес и въобще в автомобилостроенето - кола разработвана повече от 7 години с наляти 1 млр дойче марки за разработка! Двигателя е култов и в продължение на 25 години се слагаше във всички модели на Пагани Зонда. Возията и звука на двигателя е уникален, колата е като лодка, и да харчи доста, но не чак толкова колко всеки говори - моята в Германия стъпваше на 12 бензин на дълго, в БГ удари 18-20 и около 27 градско. Тази кола не е за всеки и само човек който я е карал може да коментира. Имал съм и модела на Джордан с двете врати, също и лимузината дълга база (600SEL), повярвайте ми че за онези години до към 2000 пък и малко след това нямаше кой да я бие... Не случайно повечето милионери, милиардери, звезди, дипломати и тн - хора с пари ги возеха точно в този модел.... Но както са казали хората - гроздето е кисело и това е кола за хора с много пари....

    Коментиран от #34

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Последният борец

    1 0 Отговор
    Истински коли
  • 34 Тра-ла-ла

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Пора":

    Добре, де! Защо толкова дълго? Пиши само аз съм човек с много пари и толкова! 😉😂😂😂