8 Март, 2022 10:30, обновена 8 Март, 2022 20:45 35 425 17

Ето го най-новото Renault

  • renault-
  • austral-
  • представяне

Французите представиха модела Austral

Ето го най-новото Renault - 1

Renault добавя нов модел в своята SUV гама - Austral. Той ще допринесе към усилията за възвръщане на позиции в C сегмент, който формира ядрото на световния автомобилен пазар.

Екстериор

Ето го най-новото Renault

Новият Austral се предлага в седем екстериорни цвята. Версията Alpine Line добавя към предложението ексклузивния цвят сатененосиво, който подчертава атлетичният му вид. Най-високото ниво на оборудване включва двуцветен екстериор като стандартно оборудване. Austral впечатлява и с внушителните си колела, които са с размери от 17 до 20 цола.

Интериор

Високотехнологичният кокпит на новия Austral е изграден около големия екран OpenR, който комбинира 12,3-инчов инструментален дисплей на арматурното табло с 12-инчов вертикален мултимедиен екран. Новият 9,3-инчов head-up дисплей, проектиран през предното стъкло, добавя към общия брой екрани на борда. Саморегулиращата се яркост и оптимизираните отразяващи качества позволяват на OpenR екрана да се освободи от традиционния сенник.

Ето го най-новото Renault

Austral е проектиран така, че да се побере удобно цялото семейство. Пътниците отзад се възползват от пространство за коленете, равно на най-доброто в категорията - 27,4 см. В интериора са разположени множество практични отделения за съхранение, които всеки може да използва. Общият капацитет за вътрешно съхранение на новия Austral възлиза на приблизително 35 литра.

Модулният дизайн означава, че някои версии разполагат с 2/3–1/3 сгъваема задна седалка, която може да се регулира индивидуално по 16-сантиметрови релси. Багажникът разполага с електрическа задна врата за безконтактно отваряне/затваряне и обем 500 дм3 VDA при версиите Mild Hybrid и Mild Hybrid Advanced. Благодарение на плъзгащата се седалка, капацитетът на багажника варира от 575 дм3 VDA до 1 525 дм3 VDA (когато задната седалка е сгъната).

Окачване

Austral е първият модел на Renault, който се възползва от това, което може да предложи новата платформа CMF-CD на Алианса. Новата платформа CMF-CD предвещава цялостно обновяване на моделите от компактния и висок клас за международните марки на Алианса. Шасито на новия Austral се предлага в две версии: гъвкава торсионна греда за модели с предно предаване и заден многораменен мост с 4CONTROL Advanced за модели с двойно предаване.

Ето го най-новото Renault


Версиите с двойно предаване имат диаметър на завой от 10,1 метра. Управлението на новия Austral по градски пътища е подобно на това на градски автомобил. Той е ненадминат от конкурентите в сегмента. Каросерията на новия Austral е направена по-твърда, защитата при преобръщане е подобрена, а шасито е по-леко, но по-здраво за най-доброто съотношение комфорт/ефективност/отзивчивост на пазара.

Двигатели

Austral се възползва от набор от иновативни задвижващи агрегати със селекция от електрифицирани двигатели, за да покрие всички приложения, без да се налага да променяте навиците си за шофиране: най-новото поколение E-TECH Hybrid двигатели в 400V мрежа за до 200 к.с., и два бензинови двигателя: 130 к.с. 48V Mild Hybrid Advanced и 140 к.с./ 160 к.с. 12V Mild Hybrid.

Новият Austral представя нов E-TECH Hybrid двигател, който е усъвършенстван за управление на автомобил от горния сегмент с подобрена производителност, по-голямо удоволствие от шофирането, както и понижени разход на гориво и CO2 емисии. Моделът е оборудван с 1,2-литров 3-цилиндров турбо бензинов двигател, съчетан с електрически двигател, 1,7 кВч литиево-йонна 400V батерия и интелигентна многорежимна скоростна кутия. Той има комбинирана мощност до 146 кВ, или 200 к.с.

Ето го най-новото Renault

Както при настоящото поколение хибридни E-TECH двигатели, автомобилът винаги стартира в напълно електрически режим за изживяване при шофиране, максимално близко до електрическите автомобили, съчетавайки тишината с отзивчивостта. Оборудван с най-новия хибриден двигател E-TECH, новият Austral има оптимални нива на горивна ефективност и CO2 емисии (започвайки от 4,6 л/100 км и 105 гр CO2/км, в очакване на сертифициране), което го прави един от най-ефективните SUV хибридни автомобили.

Двигателят Mild Hybrid Advanced прави своя дебют за Renault с новия Austral и служи като истинска алтернатива на дизела. Той съчетава най-новия 1,2-литров 3-цилиндров бензинов двигател с турбокомпресор с 48V литиево-йонна батерия и стартер-генератор. Двигателят със 130 к.с. и ръчна скоростна кутия правят новия Austral удоволствие за шофиране, като същевременно поддържат горивната ефективност и CO2 емисиите на най-доброто ниво за категорията: започвайки от 5,3 л/100 км и 123 гр CO2/км (предстои сертифициране). Настройките могат да се регулират, за да се максимизира мощността, като същевременно се поддържа горивна консумация с 20% по-ниска от тази на еквивалентен нехибриден двигател с вътрешно горене.

Ето го най-новото Renault

Двигателят Mild Hybrid се предлага за първото ниво на оборудване на новия Austral и използва 1,3-литров 4-цилиндров бензинов двигател с директно впръскване, който вече се предлага при избрани автомобили Renault. Разработен в сътрудничество с Daimler, двигателят е подкрепен от стартер-генератор и 12V литиево-йонна батерия. Той може да се похвали със 140 или 160 к.с. с автоматична скоростна кутия X-TRONIC, или 140 к.с. и ръчна скоростна кутия. 12V Mild Hybrid двигателят със 160 к.с. на новия Austral може да се похвали с максимален въртящ момент от 270 Nm, наличен от 1800 до 3500 об./мин, разход на гориво от 6,2 л/100 км и вредни емисии от 136 гр CO2/км при смесен цикъл (очаква се сертифициране).

Технологии

MULTI-SENSE Advanced технологията включва три предварително зададени режима на шофиране: Eco, Comfort и Sport. Четвърти режим (Perso) дава на водача свобода при всяка настройка. Пакетът Extended Grip включва два допълнителни режима: „Snow“ и „All roads“. Шофьорите могат да превключват между режимите по всяко време, ръчно или чрез гласова команда към Google Assistant. Новият Austral разполага и с нова проактивна функция, която помага за намаляване на разхода на гориво, като автоматично предлага превключване към Eco режим.

Новият Austral представя третото поколение на системата за управление на четирите колела на Renault, което постоянно се подобрява през последните 15 години: 4CONTROL Advanced. За разлика от всеки друг в сегмента, системата придава на новия Austral ново ниво на комфорт, повишена пъргавина и несравнимо представяне. С добавянето на кормилно задвижване на многораменната задна ос, ъгълът на завиване на задните колела вече е 5° и гарантира диаметър на завой, по-малък от обикновен градски автомобил: 10,1 м. Комбинирайки двете системи MULTI-SENSE и 4CONTROL Advanced вече шофьорът се възползва от 13 възможности за настройка, в сравнение с три преди.

Ето го най-новото Renault

Неговите изкуствен интелект и ADAS системи, използващи облачни картографски данни, помагат за по-голямо спокойствие при шофиране. Новият Austral помага да направи живота на своите потребители още по-лесен благодарение на новата свързана услуга за поддръжка.

Благодарение на платформата My Renault, моделът предоставя практични решения за дистанционни проверки и насоки. Частните и професионалните клиенти се възползват от пълен набор услуги, при които някои функции могат да бъдат контролирани и определени данни за автомобила могат да бъдат достъпни дистанционно. Новото Renault Austral ще влезе в продажба през последното тримесечие на 2022 г.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име

    49 9 Отговор
    Французи и корейци къртят напоследък, германци и японци - изостават.

    Коментиран от #3

  • 2 Екстра

    23 7 Отговор
    Топ е супер
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Емил

    21 24 Отговор
    Много електроника, много функции - с една цел - да компенсират мижавото моторче и РЕАЛНАТА липса на мощност!

    Коментиран от #12

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Sion

    44 8 Отговор
    В момента карам меган с 1.3 л турбо бензинов двигалек със 160кс. Имал съм преди това 3 употербявани БМВ и мога да кажа , че Мега е доста над прилична кола, доста добре си дърпа двигателя, много удобни седалки има, последно ми се наложи 20ч да шофирам и нямах никаква умора в гърба. Браво Рено!

    Коментиран от #14

  • 7 ертхетхф

    12 9 Отговор
    В тон с времето си поредната еднодневка се появи :) Не са колите, като до 1995г. Сега модата е силикона, пластмасата и 2000-те вида секретни болтове да не може да пипаш, че няма как да си вадят хляба. След 200к км започва масов разпад на лъскавите коли и започва подмяната на всичко едно след друго.......
  • 8 Blyatman

    17 14 Отговор
    3 цилиндъра 150-200 коня. Цена 60-80 бона за псевдо джип на предно. Супер звучи. Welcome to the future!
  • 9 Кучето Пенчо

    10 1 Отговор
    ПерфИектна!
  • 10 Дфен

    20 8 Отговор
    Това което рено го произвежда немците могат само да си мечтаят.

    Коментиран от #13

  • 11 Приятел,

    6 0 Отговор
    чакаме новите горива Е-фюълс по технология Пауър -ту-ликуид да видим как ще заместят конвенционалните, бензин, дизел, керосин.
  • 12 Гост

    14 3 Отговор

    До коментар #4 от "Емил":

    Притежавах 19-ка - изключителен двигател !
  • 13 Баща ти

    6 17 Отговор

    До коментар #10 от "Дфен":

    Нелепи кочини?!
  • 14 Минчо

    17 5 Отговор

    До коментар #6 от "Sion":

    Стига ни лъга. Никой не си взима след БМВ друга марка. Не защото БМВ са много хубави, а защото притежателите им са кухи като градински лейки и се кланят на марката като в джамия.
  • 15 КРОКОДИЛА

    2 6 Отговор
    НА ТИ РАДЕВ СЕГА - БЕНЗИНА 4 ЛЕВА ДО КРАЯ НА МАРТ - ДА СЕ МАХАТ НЕГРАМОТНИТЕ ОТ ВЛАС .................................
  • 16 Asd

    1 6 Отговор
    Не съм впечатлен... Ама никак... Голямо чакане, голяма реклата, а-у. Отпред е различно, да. Отзад е като някаква кръстоска между Колеос и Каптюр. Странично си е едно към едно като Каджар. Вътре е футуристично, но е копирано основно от електрическия меган. Малко прилича на сбирщайн от няколко коли. Казвам го като собственик на няколко чисто нови Рена от последните 5 години, това не бих си го взел, очаквах повече...
  • 17 Ми няма да стане

    1 0 Отговор
    Хората имат достатъчно опит с хибридите, така че няма да има кой знае какви продажби, като кой да е друг хибрид между впрочем. А със предстоящите промени в цените на горивата съвсем...