Renault пусна първото тийзър изображение на нов концептуален автомобил. Обещаващата иновация олицетворява ключовите аспекти на стратегията на френския автомобилен производител за бъдещо развитие - опазване на околната среда, безопасност, ексклузивност.
По-любопитното обаче е, че, според пресслужбата на Renault, концептуалният автомобил ще получи водороден двигател, която няма аналог в света. С този водороден двигател концептуалният автомобил потвърждава намеренията на Групата и на марката Renault в частност за декарбонизиране (намаляване на въглеродния отпечатък).
В допълнение, иновацията ще отпразнува напредъка на компанията в областта на възстановените и рециклираните материали. За да се подобри безопасността на водача и пътника в бъдещата новост, ще бъдат използвани голям брой иновативни технологични решения.
Концептуалният автомобил е разработен под ръководството на дизайнерския директор на Renault Жил Видал. Концептуалният автомобил е част от наскоро обявените планове на френския автомобилен производител да превключи цялата си моделна гама към електрически превозни средства до 2030 година.
С водородния агрегат обаче, нещата могат да тръгнат в нова посока на развитие на електрификацията. Все още няма детайлна информация за силовия тракт, но най-вероятно, въпросният силов тракт ще има за цел да произвежда електроенергия и да пълни батериите, които ще задвижват електромотор в автомобила. Премиерата на новия концептуален автомобил е насрочена за май 2022 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мхм
Коментиран от #2
14:39 18.02.2022
2 пейо
До коментар #1 от "Мхм":
Тя ще се зарежда с водород от въздуха. Ние да направим колата пък после ще му мислим как да се зареждаКоментиран от #3
14:45 18.02.2022
3 Къде работиш?
До коментар #2 от "пейо":
В Toyota? Защото изказването ти ми е познато 🤣🤣🤣14:46 18.02.2022
4 Гъдю Гъдев
Коментиран от #7
14:48 18.02.2022
5 Браво...
- От къде Водород и колко ли ще струва.
- Колко безопасна е колата с Водород при ПТП и експлоатация.
Коментиран от #27
14:52 18.02.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Мхм
До коментар #4 от "Гъдю Гъдев":
Не знам за Мазда ама Хонда наскоро спряха модела си на водород мисля че беше единственият сериен водороден автомобил освен Мирай на Тойота.Няма търсене а няма търсене защото приложимостта е слаба.Коментиран от #9
15:12 18.02.2022
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Nexo
До коментар #7 от "Мхм":
И Hyundai Nexo е на водород, ама не ги карат много.15:22 18.02.2022
10 Ренде
Коментиран от #11
15:32 18.02.2022
11 Вальоо
До коментар #10 от "Ренде":
Личи си че някоя малолитражка те е отвяла на светофара,и все още не можеш да го преглътнеш! Продавай алдиту,и зимай едно Саксо. Предполагам и че такова те е отвяло.Коментиран от #13, #14
15:43 18.02.2022
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Ситрошен
До коментар #11 от "Вальоо":
Такова може да ме отвее само ако съм заспал на светофара.. И къде ще отиде.. До другия светофар ще се е строшило. Баща ми имаше два дръгела френски, колко пъти съм го дърпал на важе.. Не ми се говори. Сега съм му взел Тойота Авенсис и само ми се хвали колко му е гот.Коментиран от #16, #39
16:32 18.02.2022
14 Ендуранс
До коментар #11 от "Вальоо":
Ходихме едно време по ендуранс състезания. Колко пъти точно тия Саксота ВТС и 106 Рали предаваха бого дух. Най-паметното ми е едно Пежо 106 Макси, което отпадна 6 минути преди финала. Беше първо и ни водеше с минута преднина и само му помахахме за сбогом. На едно Саксо се предаде кутията, на друго 106 се пръсна каре, а едно Клио Уилямс даже не можа да стартира. Нашата Опел Корса счупи реле на мигачите. Ех, хубави спомени ама шампионата после го прекратиха. Иначе още бой ги чакаше.Коментиран от #21
16:54 18.02.2022
15 46e5r7t89y0
17:06 18.02.2022
16 гост
До коментар #13 от "Ситрошен":
Как си взел книжка ? Имаш ли 8ми клас ,поне вЪже да се беше научил да пишеш!Коментиран от #18
17:11 18.02.2022
17 кънчо
Коментиран от #31
17:19 18.02.2022
18 Ситрошен
До коментар #16 от "гост":
Поне не карам кола дето да е боклочаваКоментиран от #19, #20, #40
17:22 18.02.2022
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Вальоо
До коментар #14 от "Ендуранс":
Евтини коли, на който живота им е бил взет предварително. Няма какво да очакваш от тях.Коментиран от #23
18:32 18.02.2022
22 така е
18:37 18.02.2022
23 Ендуранс
До коментар #21 от "Вальоо":
А на корсата какво и е оправданието ? Като беше 10 години по стара от тях ?Коментиран от #24, #41
18:41 18.02.2022
24 Вальоо
До коментар #23 от "Ендуранс":
Късмета. И зависи какъв живот е живяла,колко е била гледана и така. А и,зависи какви са били шофьорите по време на тези състезания. Редица фактори.Коментиран от #25
19:02 18.02.2022
25 Ендуранс
До коментар #24 от "Вальоо":
Сериозно ? Късмета .. не знаех, че карета и скоростни кутии житова им се дължи на късмет, но от френските инженери можеш пък да очакваш всичко, прав си.Коментиран от #26
19:10 18.02.2022
26 Вальоо
До коментар #25 от "Ендуранс":
Амии всяка една част си има някакъв живот. Опела ако е бил по-поддържан няма да се учудя че е изкарал повече. И все пак, френските hot hatch-ове се смятат за едни от най-коравите и безпроблемни в този сегмент. Затова са и може би най-популярни.Коментиран от #30
19:34 18.02.2022
27 Гост
До коментар #5 от "Браво...":
Колко е безопасна Тесла при ПТП?19:42 18.02.2022
28 един
20:04 18.02.2022
29 Грета Тунберг
20:05 18.02.2022
30 Golf GTi
До коментар #26 от "Вальоо":
ХАХАХАХАХАХ откъде го измисли пък това .. по-популярни, GTi Polo, Golf, GSI на Opel, дори и BMW компакт са много по-продавани хечове от френските пикочи .. как ще са по-популярни като продажбите са им 10 пъти по малко ХАХАХАХ СМЯХ В ЗАЛАТА , господин Вальо РАЧКОВКоментиран от #32, #42
21:01 18.02.2022
31 Така е!
До коментар #17 от "кънчо":
В началото наистина нямаше много зарядни станции за електромобили, но поне хората можеше да си ги зареждат вкъщи и да ги карат наблизо с голям риск да им свърши тока и да се прибират на репатрак.Хайде сега ми обясни ако някой ти подари един водороден автомобил и ти дава по 20 хиляди лева годишно, за да си купуваш водород можеш ли да минеш и един километър на България, като няма нито една зарядна станция?
Тези които си купуват електромобили, определено могат да си купят гараж с ток дори и да нямат, но не могат да си купят водородна зарядна станция.
Коментиран от #33, #34
21:07 18.02.2022
32 Вальоо
До коментар #30 от "Golf GTi":
Айдее обадиха се ядосаните голфажии. Хубаво,получило се е двусмислие,Но имах предвид че са едни от най-популярните в класа си. Пък иначе,тези който си споменал,освен Голфа друго не виждам особено често по пътищата. Компактите си ги взимат хора който съвсем са го закъсали или нямат вкус :D Много по-често виждам Megane,Clio,C3,C4,206/207 или 307 по пътищата отколкото другите бараки който си описал (освен голф). А колко са им продажбите, не мисля че трябва да ги мислиш :D Megane беше задминал голф за известно време по продажби,а пък C3 си е лидер в малкия клас :) По спомен за 2021 в първите 6 месеца имаха над 300хил. само от този модел :)Пък и колко да са пикочи,След като всяка модификация на Меган RS прави някви рекорди по пистите и бие коли като Rs3 или A45 AMG,където имат по над 400 коня и 4х4 а мегана само на предно и 300кс :D
22:23 18.02.2022
33 дядо
До коментар #31 от "Така е!":
Че преди около 130 години когато е създаден първия автомобил да не е имало бензиностанции ! То през комунизма като тръгнех на дълъг път си носех по две железни туби с бензин ,защото събота след обяд и неделя почти никоя извън градска бензиностанция не работеше!Така че който прави такива автомобили ще направи и станции за водород!Коментиран от #37
23:13 18.02.2022
34 гост
До коментар #31 от "Така е!":
Ти като имаш кола на бензин да не би да имаш бензиностанция в къщи?00:10 19.02.2022
35 Христо
01:00 19.02.2022
36 H2 инвестор
08:30 19.02.2022
37 Така е!
До коментар #33 от "дядо":
Само че никой автомобилен производител не прави зарядни станции на водород и няма и да прави.Те не правят зарядни станции за електромобили, които са сравнително евтини и ток има в изобилие, гледай да не направят за водород.
09:54 19.02.2022
38 Хаха
10:43 19.02.2022
39 Първо
До коментар #13 от "Ситрошен":
научи правописа а после дърпай с вЪже курници от други марки.Аз от 3 френски автомобила от 67г.,2005г и 2017г. нито един път не съм оставал на пътя и някой да ме дърпа,дори обратното се е случвало последно една Шкода оставия я дърпах да запали.А на баща си като купуваш дръгели кои4то са за скрап тъй ще бъде.И дръгел става всяка кола на която шофьора и е дръгел.13:01 19.02.2022
40 Да ясно
До коментар #18 от "Ситрошен":
нямаш и основно образование иди си изхвърли боклУка че твоя боклок много смърди.13:04 19.02.2022
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 А бе голфаджия
До коментар #30 от "Golf GTi":
я кажи колко е времето на обиколка на тоя кош немски на Ринга и въобще има ли такова което да е конкурентно на РС на Меган.Последно до колкото помня рекорда се държи от Меган РС, който разби и Хондата.С приказките до тук фактите говорят портивно на твоите писаници. Карай си винекла и не се напъвай.Коментиран от #43
13:17 19.02.2022
43 Golf GTi
До коментар #42 от "А бе голфаджия":
Голема работа че са се напънали за една обиколка .. Като почнеш всекидневно да го биеш се вижда кое колко е здраво и колко може. Неслучайно в моторния спорт виждаме къде са рИно и къде са немците. Видяхме и в Льо Ман какво стане Пежо срещу Ауди. Лека вечер17:26 19.02.2022
44 Водородът вече не става
Cпopeд aвтopитe нa тoвa изcлeдвaнe, мacoвoтo пpoизвoдcтвo нa тeжĸoтoвapни aвтoмoбили c вoдopoдни гopивни ĸлeтĸи нямa ĸaĸ дa зaпoчнe пo-paнo oт 2027 гoдинa, нo дoтoгaвa щe ce пoявят мoщни aĸyмyлaтopни блoĸoвe oт нoвo пoĸoлeниe, ĸoитo щe ocигypят гoлям пpoбeг нa eлeĸтpoмoбилитe c eднo зapeждaнe. Ocвeн тoвa, дoтoгaвa щe зaпoчнe изпoлзвaнeтo нa eĸcпpecни зapядни cтaнции c мoщнocт 1 мeгaвaт, ĸoeтo щe oблeĸчи изпoлзвaнeтo нa eлeĸтpичecĸият тeжĸoтoвapeн тpaнcпopт.
18:47 19.02.2022
45 Водородът вече не става
Πpecмятaниятa нa гepмaнcĸитe yчeни пoĸaзaxa, чe paзxoдитe зa изгpaждaнeтo нa нeoбxoдимaтa инфpacтpyĸтypa зa дoбив, тpaнcпopтиpaнe и cъxpaнeниe нa вoдopoднoтo гopивo в ĸpaйнa cмeтĸa щe ce oĸaжaт нepeнтaбилни, дoĸaтo eлeĸтpoмoбилитe c aĸyмyлaтopни блoĸoвe дo гoлямa cтeпeн мoгaт дa paзчитaт нa вeчe cъщecтвyвaщитe eлeĸтpoпpeнocни мpeжи.
Коментиран от #48
18:48 19.02.2022
46 Язе
19:25 19.02.2022
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 pbdan
До коментар #45 от "Водородът вече не става":
1. Eнeргиятa пoлучeнa при изгaрянeтo нa вoдoрoдa e 3 пъти пo-мaлкo oт eлeнeргиятa зa пoлучaвaнeтo му. 2. Изгaрянeтo нa вoдoрoдa c oкиcлитeл въздух e cъпрoвoдeнo c oтдeлянe нa мнoгo пo-врeднитe aзoтни oкиcи oтколкото е CO2. 3. Aкo ce изгaря c киcлoрoдa oт eлeктрoлизaтa, тoвa cтaвa при 3000 грaдуca и котелът трябвa дa e кaтo coплoтo нa кocмичecкa рaкeтa cъc cъoтвeтнитe тeхнoлoгии. 4. Вoдoрoдът e взривooпaceн cмeceн c въздухa при пoчти вcякaквo cъoтнoшeниe. 5. Прeминaвa прeз пoчти вcички мeтaли пoрaди мaлкaтa cи мoлeкулa. Съхранява се в специални композитни резервоари при налягане от 700 атмосфери. Нe cтaвa зa гoривo в ДВГ(рaзтoпявa гo и имa aзoтни oкиcи). Рaнo e зa вoдoрoдa!!!10:01 20.02.2022
49 pbdan
10:02 20.02.2022