След години в които чухме какви ли не слухове и спекулации, Toyota най-после потвърди една от най-радостните новини за феновете и обяви, че новата Supra ще се предлага и с механична трансмисия. Австралийското подразделение на марката сподели снимка на която се виждат три педала, съчетано с кратко съобщение.
„Спортната кола GR Supra съвсем скоро ще бъде предлагана в Австралия с новоразработена механична трансмисия, направена за уникално динамично изживяване, което да задоволи търсенето от автомобилисти.“. В допълнение от Toyota споделят, че механичната трансмисия ще подсили ДНК-то на Supra и уникалното изживяване при шофиране.
Слухове за Toyota Surpa с механична трансмисия се появиха няколко седмици след представянето на модела, а кратко след това се появи и доклад според, който от марката са потвърдили информацията пред вътрешни източници. Припомняме, че новата Supra е базирана на BMW Z4 и се предлага с 3.0-литров бензинов двигател с мощност от 387 конски сили и 498 нютон метра, предаващи се единствено към задните гуми.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Копи-пейст от Nissan Z
Коментиран от #2
11:14 15.04.2022
2 gost
До коментар #1 от "Копи-пейст от Nissan Z":
Абсолютно, иначе ще понесът много загуби, нисана като излезе тойота ще понесе загуби на пазара за спортни автомобили. Лошото е, че зетката ще излезе май края на годината.Коментиран от #3, #4
11:21 15.04.2022
3 Toyota и загуби?
До коментар #2 от "gost":
Toyota трудно ще допусне загуби в краткосрочен план. Те са най-важното за тях и това ще им изяде главата.Инвестират само краткосрочно, за да гледат печалбите тази година, но не мислят, че автомобилната индустрия се променя и подготовката за тази промяна отнема много години, а те са тотално неподготвени, защото подготовката освен време отнема и пари, което би означавало да си намалят днешните печалби. В един момент просто няма да има какво да продават, защото ръчната трансмисия е много малка ниша, но масовото производство преминава към електромобили, които Toyota до преди 7 месеца отричаше, докато не видя че от тях се печели и казаха че ще пуснат 30 модела, но удариха на камък още с първия, защото нямат батерии дори за него и за малкия му тираж.
Обаче сега правят крачка назад, да не изтърват печалбата от пет ръчки! Май наистина са тръгнали към бутиков производител на редки ретро автомобили.
Коментиран от #6
11:38 15.04.2022
4 fon4o
До коментар #2 от "gost":
Нека не забравяме, че Тойота и GR Sport възродиха цяла серия от спортни автомобили и набутаха система 4х4 с 260 коня в Ярис във времена когато се купуват само SUV-чета. Сега продължават със Corolla GR и т.н Така че, дали са видяли от Нисан за вниманието към ентусиастите, не съм съвсем сигурен.Коментиран от #5
11:40 15.04.2022
5 gost
До коментар #4 от "fon4o":
Пуснаха модели интересни, спор няма, НО, с бмв супрата всички фенофе ореваха света, че няма ръчка. Нисан от друга страна, направиха точно това което всички искаха и пуснаха модел с ръчка. То е за ентусиастите де, ние може да си пишем теории колкото искаме. Аз лично не мога да си позволя нито Зъ, нито Супра... ще ги гледам пак на клипчета в ютуб.12:33 15.04.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Въобще не злорадствам
До коментар #6 от "ИдЕоти,сър":
Дори ме е яд, защото точно Toyota имаше както познанията така и средствата необходими за инвестиции, за да задмине Тесла, а пропиляха тази възможност.А колкото и да пестят японците и да гонят печалби, щяха да направят по-добри автомобили от Тесла, но не знам дали вече не е късно. Преди бях оптимист, но като гледам сега за някакви чипчета какви ядове берат автомобилните производители, проблемът с доставката на батерии за Toyota ми се вижда нерешим.
Но пък се отваря огромна пазарна ниша от която се отказват почти всички автомобилни производители, както се вижда от статията, така че има бъдеще и за Toyota.
13:03 15.04.2022
8 Механик
14:44 15.04.2022