До момента бяхме свикнали да виждаме електромобили, чиято разработка стъпва върху предходни модели автомобили с конвенционални двигатели. Очаквано тези коли на ток споделяха платформа със своите дизелови или бензинови събратя, подобно на модели като Hyundai Ioniq, Hyundai Kona и други.
Сега от Mercedes също ще направят подобно нещо, но ще използват платформа за електромобили, която ще бъде пригодена за коли с конвенционални двигатели. Новата платформа MMA ще бъде представена през 2024 година и се очаква да бъде в основата на A-Klasse, CLA, GLA, GLB и B-Klasse.
Въпреки, че платформата ще бъде в основата на тези модели, тя все пак ще бъде разработена с приоритет над автомобилите с електрическо задвижване, а на по-късен етап ще бъде приспособена за по-рано изброените модели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
Коментиран от #2
16:28 15.04.2022
2 гост
До коментар #1 от "незнайко":
Абе не знам какъв крах те тресе , най-вероятно на любимия ти магарцедес !! Щото едно малко сравнение казва , че за първото тримесечие Тесла е продала над 300 000 електромобила , ГМ и Форд ОБЩО 7200 , а магарцедес под 4000 !! С тоя темп скоро ще работят само за Африка и арабските държави , ама и там нещо се гласят да минават на ток , та само "колекционерите" ще им останат , хахахахах !!Коментиран от #3, #5
16:35 15.04.2022
3 Коментар
До коментар #2 от "гост":
Ти не гледай кой колко е продал!Особено пък за теслата!
Щото субсидиите от прясно напечатания зелен амбалаж, бързо ще свършат и след 5-7г (колкото е и животът на 1 съвременна автомобилна ел батерия) собствениците ще бягат в кръг и ще се вайкат!
Текущите технологии НЕ позволяват пълноценно преминаване към ел автомобили, щото енергетиката от ВЕИ е една плюнка в световния енергиен микс, а литиево-йонните батерии са всичко друго, но не и еко да бъдат произведени и рециклирани!!!
Коментиран от #6
16:40 15.04.2022
4 платформата е най-важното инфо
16:56 15.04.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 гост
До коментар #3 от "Коментар":
Абе да ти кажа баш пък за субсидиите не позна , ама хич , щото Тесла от три години вече не взима грам субсидии и в САЩ и в Китай , щото отдавна си надхвърли бройката за субсидия , а пък в Европа плаща мито и транспорт от Китай , та не само субсидията не стига , ами и бая отгоре и излиза , а точно магарцедес взима субсидии НАВСЯКЪДЕ и пак тия жалки продажби , направо да го съжалиш , хахаххаха !!!19:20 15.04.2022
7 Стига с тази мантра
Въпреки това Тесла е най-продаваната марка електромобили там, също както и в Китай и Европа, а това са трите най-големи автомобилни пазара в света.
И точно на тези три пазара възобновяемите източници имат по-голям ръст отколкото електромобилите и както шофирането им, така и рециклирането на батериите ще става все по-често и все по-често с годините, защото освен най-чиста, възобновяемата енергия е и най-евтина, а изграждането на мощности става най-бързо.
19:39 15.04.2022
8 опа
09:39 16.04.2022