Last news in Fakti

15 Април, 2022 16:19 3 135 8

Новите “мерцедеси“ с конвенционални двигатели ще бъдат построени на платформата на електромобили

  • mercedes-
  • b-klasse-
  • a-klasse-
  • платформа-
  • коли на ток

Приоритет ще бъдат возилата на ток

Новите “мерцедеси“ с конвенционални двигатели ще бъдат построени на платформата на електромобили - 1

До момента бяхме свикнали да виждаме електромобили, чиято разработка стъпва върху предходни модели автомобили с конвенционални двигатели. Очаквано тези коли на ток споделяха платформа със своите дизелови или бензинови събратя, подобно на модели като Hyundai Ioniq, Hyundai Kona и други.

Сега от Mercedes също ще направят подобно нещо, но ще използват платформа за електромобили, която ще бъде пригодена за коли с конвенционални двигатели. Новата платформа MMA ще бъде представена през 2024 година и се очаква да бъде в основата на A-Klasse, CLA, GLA, GLB и B-Klasse.

Новите “мерцедеси“ с конвенционални двигатели ще бъдат построени на платформата на електромобили

Въпреки, че платформата ще бъде в основата на тези модели, тя все пак ще бъде разработена с приоритет над автомобилите с електрическо задвижване, а на по-късен етап ще бъде приспособена за по-рано изброените модели.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    3 5 Отговор
    Отсега се подготвят ако има КРАХ на електричките да минат на ДВГ !!! Това е добра новина . Остава да пуснат и електрически системи за преобразуване на старите коли в електрически както за велосипедите и идилията ще е пълна !!!

    Коментиран от #2

  • 2 гост

    6 9 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    Абе не знам какъв крах те тресе , най-вероятно на любимия ти магарцедес !! Щото едно малко сравнение казва , че за първото тримесечие Тесла е продала над 300 000 електромобила , ГМ и Форд ОБЩО 7200 , а магарцедес под 4000 !! С тоя темп скоро ще работят само за Африка и арабските държави , ама и там нещо се гласят да минават на ток , та само "колекционерите" ще им останат , хахахахах !!

    Коментиран от #3, #5

  • 3 Коментар

    12 3 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Ти не гледай кой колко е продал!
    Особено пък за теслата!
    Щото субсидиите от прясно напечатания зелен амбалаж, бързо ще свършат и след 5-7г (колкото е и животът на 1 съвременна автомобилна ел батерия) собствениците ще бягат в кръг и ще се вайкат!
    Текущите технологии НЕ позволяват пълноценно преминаване към ел автомобили, щото енергетиката от ВЕИ е една плюнка в световния енергиен микс, а литиево-йонните батерии са всичко друго, но не и еко да бъдат произведени и рециклирани!!!

    Коментиран от #6

  • 4 платформата е най-важното инфо

    12 0 Отговор
    Аз ако не знам на каква платформа е колата , не купувам !
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "Коментар":

    Абе да ти кажа баш пък за субсидиите не позна , ама хич , щото Тесла от три години вече не взима грам субсидии и в САЩ и в Китай , щото отдавна си надхвърли бройката за субсидия , а пък в Европа плаща мито и транспорт от Китай , та не само субсидията не стига , ами и бая отгоре и излиза , а точно магарцедес взима субсидии НАВСЯКЪДЕ и пак тия жалки продажби , направо да го съжалиш , хахаххаха !!!
  • 7 Стига с тази мантра

    4 2 Отговор
    Колко пъти да ви се обяснява че вече трета година на американския пазар Тесла не получава и долар субсидия за разлика от всички свои конкуренти които получават по 7500 долара на всеки продаден електромобил.

    Въпреки това Тесла е най-продаваната марка електромобили там, също както и в Китай и Европа, а това са трите най-големи автомобилни пазара в света.

    И точно на тези три пазара възобновяемите източници имат по-голям ръст отколкото електромобилите и както шофирането им, така и рециклирането на батериите ще става все по-често и все по-често с годините, защото освен най-чиста, възобновяемата енергия е и най-евтина, а изграждането на мощности става най-бързо.
  • 8 опа

    1 0 Отговор
    Батериите на Тесла могат да изкарат 20 години при минимална деградация. Има Тесли модел ЕС на по 10 години и с минимална деградация. Има тестван Модел S, който е един от първите 2000 автомобила, правени някога, и е загубил само около 6% капацитет за 5 години. Сега последните данни показват по-малко от 10% влошаване на енергийния капацитет след над 250 000 км на батериите на Tesla.