Last news in Fakti

16 Април, 2022 13:00 5 891 12

Дизайнерът на BMW обясни повече за визията на Х7

  • bmw-
  • x7-
  • дизайн

Домагой Дукич разкри за промяната във визията

Дизайнерът на BMW обясни повече за визията на Х7 - 1

През изминалата седмица BMW представи обновеното Х7 с интересни светлини разделени на две части. Новият дизайнерски език на марката, който видяхме при концепта ХМ и ще видим при серийната версия на новата 7 Series скандализира част от феновете на BMW и отново постави на дневен ред въпроса, какво правят дизайнерите на марката.

За да отговори на този въпрос, главният дизайнер на BMW – Домагой Дукич обясни малко повече за екстравагантната визия на Х7 като разкри причините за разделянето на светлините в две секции.

Дизайнерът на BMW обясни повече за визията на Х7

Според Дукич, тази промяна е позволила на дизайнерите да имат повече свобода в преобразяването на предната част на X7. Той допълва, че предните светлини трябва да са функционални и за целта да покриват определени стандарти, ограничавайки това, което дизайнерите могат да направят.

Дизайнерът на BMW обясни повече за визията на Х7


От друга страна, при дневните светлини няма такива ограничения. Те са много по-лесни за оформяне и могат да помогнат на BMW да определи идентичност на марката, поставяйки повече дизайнерски елементи отколкото функционални такива.

От BMW също така са искали „бъбреците“ да изглеждат по-малки от тези при предходния модел, но без да ги направят по-малки физически.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Колкото и да се обяснява

    28 7 Отговор
    Продуктът му няма да стане по-хубав.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Алфа стомана

    28 7 Отговор
    Несполучлив Ситроен.
  • 4 карчи

    27 4 Отговор
    Почне ли един "творец" да се обяснява, какво е искал да каже на публиката, пиши го бЕгал! Този Дамагой дет не мой да си търси работа в някой азиатски автомобилен стартъп!

    Коментиран от #5

  • 5 Komapak

    15 2 Отговор

    До коментар #4 от "карчи":

    И аз написах същото и ме изтриха....
  • 6 Антон

    7 24 Отговор
    Колата е много добра! Дизайна също! Все пак е БМВ. Който не може да си го позволи, да си кара еднодневките и да не философства за бмв-морги нов внос, които на 100 хил км сдали багажа, а те реално са милионници!
    Нали така?
  • 7 Cybertruck също е добър пикап

    8 0 Отговор
    Ама си е грозен и никой не може да го отрече.

    А цената в случая с дизайна е без значение. Предните модели защо бяха по-красиви? Да де бяха по-евтини?
  • 8 Гуте Дойче Квалитет

    7 1 Отговор
    Вижте бедещия електрически модел на Ролс Ройс и ще ви стане ясно защо са такива предните светлини на х7 и на 7 серия...
  • 9 Гост

    6 0 Отговор
    Айде и тия почнаха с фарове в бронята. Тая простотия почна от Nissan Joke, после Ситроен си погрозниха всичките предници, както и други марки.
  • 10 Трифонов

    7 0 Отговор
    Последните години слушах доста мнения на много сериозни дизайнери, които се надпреварваха да хвалят Дукич. Бил "изключителен" талант и т.н. Така, че най-вероятно, момчето е привлякло вниманието още докато е било в университета в Калифорния с най-различни проекти, които са впечатлили повечето експерти. В същото време, същите тези хвалещи го дизайнери, се надпреварват в каналите си в социалните медии и тубата, да критикуват новите модели на BMW, които са творения именно на Дукич. Така става ясно, че едно е 2D проект на кола, друго е 3D, а трето и четвърто е как ще изглежда моделът на живо от ламарина, стъкло и пластмаса. Накрая ще стане ясно, че момчето е гениален художник - експресионист или модернист, но за автомобилен дизайнер май не става. Защото в цялата актуална моделна гама на BMW в момента има само един красив автомобил и това е 8 серия купе. А то принадлежи към стария дизайнерски език на марката и не е дело на Дукич. И след 2 години ще бъде свалено от производство завинаги.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Един друг

    1 0 Отговор
    Айде, Крис Бенгъл номер две. Ония каквито грозни ги рисуваше, този два пъти повече. Ама това да им е кусурът на тия надценени немски боклуци - половината им чарколяци в двигателния отсек са пластмасови, щото лесно се формоват сложни форми и излиза по-евтино, за да има повече печалба. Че пластмасата страшно обича висока температура, масла, разтворители и старее естествено, дори и без тях, е проблем на собственика, особено на втория. Затова и обезценката на тия боклуци е все по-ускорена. Скоро минат ли 10 години или 300 000 км ще са непродаваеми, щото ресурсът им ще е изчерпан и поддръжката им ще е абсурдна.