Last news in Fakti

20 Април, 2022 15:27 26 756 34

Представиха най-новото и най-луксозно BMW

  • bmw-
  • i7-
  • 7 series-
  • m7

Последното поколение 7 Series дебютира преди минути

Представиха най-новото и най-луксозно BMW  - 1

Буквално преди минути BMW представи новия най-луксозен модел в своята гама – 7 Series. Лимузината, чието първо поколение е на пазара от 1977 година вече е по-голяма, по-луксозна и на ток. Точно така, за първи път в историята на марката, флагманският модел на BMW вече се предлага с електрическо задвижване и носи моделния индекс i7. През последните месеци BMW показа етапите на разработка на колата, а сега вече я виждаме и в пълната ѝ светлина.

Представиха най-новото и най-луксозно BMW

Лимузината черпи вдъхновение от последния дизайнерски език на марката с разделени на две части предни светлини, подобни на тези при Х7 и още по-големи „бъбреци“, чиято приложимост е спорна при електрическия модел. В зависимост от нивото на оборудване получавате различна предна броня.

Представиха най-новото и най-луксозно BMW

Моделът е пораснал на дължина и вече е дълъг точно 5.4 метра с 3.2 метра междуосие. Това се е отразило на пространството в задната част на салона, както и на обема на багажника. Впечатление прави издължената предна част и сравнително късата задница. Дръжките на вратите са подобни на тези при iX за по-добра аеродинамика.

Представиха най-новото и най-луксозно BMW

Задната част се е сдобила с тънки LED светлини, които за разлика от тези при предишното поколение на модела вече не са свързани. Номерът е изместен в задната броня, а около него виждаме дифузьор, който отново е различен при различните нива на оборудване.

Представиха най-новото и най-луксозно BMW

Интериорът, обаче е мястото, където всички искат да бъдат и по-конкретно на втория ред седалки. Там най-голямата новост е 31-инчовия 8К екран за който вече ви разказахме. Както вече споменахме, мястото за пасажерите е увеличено, а подвижни и накланящи се седалки предлагат масаж, обдухване и подгрев, докато гледате филм или видео на големия екран над главите ви. Всяка от задните врати получава 5.5-инчов дисплей, който командва различни функции на колата, включително навигационната система, обаждания и други.

Представиха най-новото и най-луксозно BMW

Връщайки се на шофьорското място, там впечатление прави новата iDrive 8 система на BMW с 5G свързаност и достъпен Apple CarPlay и Android Auto. Превключвателят за скоростите е изместен до контролите на инфотеймънт системата, заедно с други настройки на колата.

Представиха най-новото и най-луксозно BMW

Нещо което също не сме виждали е така нареченият Interaction Bar, който представлява дълга лента реагираща на докосване, която осигурява амбиентното осветление на колата, а също така предоставя тъч контроли за различни функции като климатичната система и други.

Представиха най-новото и най-луксозно BMW

Най-интересното е при задвижването, където клиентите ще имат избор между електрическата версия i7 и стандартната 7 Series с бензинов двигател. Започвайки с модела на ток, той комбинира два електромотора със системна мощност от 536 конски сили и максимален въртящ момент от 744 нютон метра. Той позволява ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 4.5 секунди. Батерията е с капацитет от 101.7кВч и пробег от около 625 километра според WLTP стандарта. Зареждането поддържа мощност до 195кВ, което означава, че в рамките на 10 минути може да заредите достатъчно енергия за около 130 километра.

Представиха най-новото и най-луксозно BMW

От BMW казват, че са подобрили всички системи на колата в сравнение с тези при i4 и iX, а рекуперацията вече взима под внимание трафика, малките спускания и дори кръстовищата. Поръчките за този модел ще бъдат отворени още днес, а първите доставки се очакват в края на тази година.

Представиха най-новото и най-луксозно BMW

Връщайки се отново на бензиновата 7 Series , там възможността за двигател се свежда до 3.0-литров бензинов мотор с 380 конски сили и максимален въртящ момент от 540 нютон метра и 4.4-литров осмак с 543 конски сили и 750 нютон метра. Към момента наличността на тези двигатели е потвърдена за САЩ, но не е изключено те да претърпят някои промени докато стигнат до Европа.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 54 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 haha

    57 10 Отговор
    Б@хти зурлата! 😃 Направо да откръшиш. 😆😆
  • 2 101 Далматинци

    69 23 Отговор
    Тези взеха да правят все по- грозни коли... - Имат вид на някой Покемон от китайски анимационен филм.
  • 3 нема зор

    21 5 Отговор
    Като си го купя то БМЖ ще се събудя и ще пропия водка с кисело зеле :-)
  • 4 Хаха

    33 8 Отговор
    Отзад прилича на Алфа 156.
  • 5 Ужас

    44 12 Отговор
    Добре, че сте писали, за каква кола иде реч. Отпред Шкода Камик. Страничната линия СААБ 9-5. Трябва да направят Златна малинка за коли. Тази ще е от фаворитите.
  • 6 Преположение

    22 2 Отговор
    Крадците в БГ наточиха лигите...
  • 7 Колибка

    21 6 Отговор
    Продава "марката". Инак моето
    усещане е ,че чрез колите си тази
    марка налага тормоз над нейните
    фенове.Превърна се в горчиво
    изкушение.
  • 8 браво

    30 6 Отговор
    Е това прилича повече на пенджабско такси от Мерцедес S.Култов кич.Браво.Интериорът е на ниво.Само отвън трябва скъпоценни камъни и позлатени елементи.
  • 9 Антон

    14 21 Отговор
    Колата е ТОП! Единствено екрана отзад ми идва малко повече, но ако не ти допда, просто не си го поръчваш с такъв телевизор.
    Бих се метнал с удоволствир на един осмак.
  • 10 Бмв

    23 32 Отговор
    Черното изглежда убиец.Ама на ганя с 30 годишния опел му е грозно , нищо че го е видял само на картинка.

    Коментиран от #34

  • 11 тия паднаха на дъното

    29 10 Отговор
    Като не могат да направят свестен дизел отговорящ на изискванията - спират го.

    Бензиновите им мотори тотални боклуци.

    Външен вид потресаващ. Вижте го в бял или светло сив цват за да видите цялата му прелест

    Коментиран от #26

  • 12 коментар

    23 6 Отговор
    Мяза на ситроен
  • 13 безумие

    10 6 Отговор
    Този който се вози отзад при по рязко спиране как ще си нареже главата в тоя дисплай
  • 14 Дфен

    34 6 Отговор
    Готина Волга се е получила
  • 15 Пешо

    17 5 Отговор
    Не е толкова лоша на дизайн, даже на живо сигурно ще хваща още повече окото, но ако не бях обикновен гражданин в България на заплата от 1000лв и имах възможност за подобна кола, бих си взел последната s класа на Мерцедес, повече ми харесва.
  • 16 Ввв

    19 7 Отговор
    Бива,за хора без вкус,но с пари

    Коментиран от #27

  • 17 бмв

    9 5 Отговор
    Дизайна е нещо като 7цата от 2002. Много по-зле от предишната, отзаде поне да бяха оставили целия стоп
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Варненец от Трошево

    2 7 Отговор
    Предпочитам А 8 ,,,ако спечеля някоя поръчка):
  • 20 антрашпиц

    14 2 Отговор
    Мале мале,тия ще ми докарат инфаркт!Ей,мал...ци,погледнете Е32 и се ориентирайте как трябва да изглежда една седма серия,ид...ти такива!!!
  • 21 Горублянския

    15 4 Отговор
    Фаровете са копие на фаровете на Ситроен Кактус (автомобилно извращение).....
  • 22 Фен BMW

    6 2 Отговор
    свободен полет на фантазията, на мен малко ми напомня за Франкинщайн
  • 23 хаах

    8 5 Отговор
    Хич не е грозно не не не
  • 24 Потурко

    11 0 Отговор
    Китайско - арабско кичозно МПС! Хърватина трябва да бъде публично изнасилен и поруган! Успя да закопае последната останала автомобилна марка която Не е собственост на китайци, но .... явно само за сега!!!
  • 25 Доцента

    8 2 Отговор
    Това бмв си е живо Пежо.Тея пак са направили дизайн миш маш
  • 26 хахах

    5 2 Отговор

    До коментар #11 от "тия паднаха на дъното":

    такова понятие свестен дизел няма. ама нали си свикнал с трактора и всичко ти се слива.
  • 27 дадад

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Ввв":

    ти кво се притесняваш и от двете нямаш
  • 28 УМЕН

    3 3 Отговор
    Грозна като смъртта
  • 29 Хер Флик

    2 3 Отговор
    Панцер сибен - айне гроссе шайзе
  • 30 ЯКО НАДАРЕН

    1 2 Отговор
    Отзад - Алфа Ромео, отпред Киа или Хюндай, отвътре Чайна-майна Илиянци. Само отстрани БМВ.
  • 31 Онзи

    0 0 Отговор
    но не е изключено те да претърпят някои промени докато стигнат до Европа.

    Как европейска кола стига до Европа?
  • 32 Видял

    1 1 Отговор
    Отпред Хюндай. Отзад Алфа ромео. Дано поне вътре е БМВ. Очевидна загуба на идентичност. Имаха един куц модел някъде около 2002/3 година. Този го бие по две. А решетката……. Стар чугунен глидерен радиатор от 1935 година.
  • 33 Митьо

    2 1 Отговор
    Много е добра, но след S-ката на МВ! Инженерите й могат да носят студена водица на МВ инженерите и да се учат на автоконструиране.
  • 34 Баварец

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Бмв":

    Гроздето киселоооо!