61 37322

Шефът на Mercedes: „Мисля, че бяхме пияни, когато казахме „Да!““

  • mercedes-
  • amg-
  • project one-
  • проект

Коментарът е по повод AMG Project One

Шефът на Mercedes: „Мисля, че бяхме пияни, когато казахме „Да!““ - 1

През 2017 година Mercedes представи концепта Project One, показвайки хиперкар с технологии от Formula 1, но законни за използване по пътищата. Според първоначалните планове на компанията, колата трябваше да бъде показана в завършен за серийно производство вид през 2019 година, а на малко по-късен етап да стартира и самото производство, ограничено в 275 броя.

Шефът на Mercedes: „Мисля, че бяхме пияни, когато казахме „Да!““

Поради различни причини тези срокове не бяха спазени, а наскоро изпълнителният директор на марката разкри малко повече за проекта и по-ранните му стадии на развитие пред Autocar.

Шефът на Mercedes: „Мисля, че бяхме пияни, когато казахме „Да!““

„Екипът зад AMG и Formula 1 дойдоха при нас преди четири години и ни казаха, че имат идея. „Нека поставим двигател от Formula 1 в сериен автомобил.“ Ще трябва да се върна, за да проверя протоколите от срещата, но съм сигурен, че бяхме пияни, когато казахме „да“". От Mercedes допълват, че в близките седмици ще има повече информация за интересния хиперкар, така че предстои да разберем какво ще се случи около него.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 95 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Патриот

    28 18 Отговор
    Супер!
    Хиперкар с 1,6 до 2,0 двигател.
  • 2 Дааа

    77 2 Отговор
    А пък на мен не ми дават да пия на работното място!
  • 3 Първия

    43 3 Отговор
    такъв проект беше Ферари ф50,но не им се получи,заради специфичните изисквания на автомобилите за шосе и от там промяна в работата на задвижващата система .увеличаване на теглото и става нещо ,което няма нищо общо с автомобилите за ф1 ,и нещо не особено добро за шосе.

    Коментиран от #5

  • 4 и сега са пияни

    48 3 Отговор
    Като чета смислената статия, или те са били пияни когато са се изказвали, или Галинчо е на градус в момента!

    Коментиран от #8


  • 5 Бай Джон

    21 4 Отговор

    До коментар #3 от "Първия":

    Те Ферари още тогава им казаха че са пробвали с Ф50 и не се получава и така стана 5 години и още няма кола.
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Рахат Локумич

    51 5 Отговор

    До коментар #4 от "и сега са пияни":

    Пияни ли са били или не..не знам. Оставете ги дойчовците, ами кажете ние кога ще изкараме прототип на чушкопек за седем чушки+патладжан или два картофа. Ганьовците седнали да обсъждат немските технологии...ша умра от смех

    Коментиран от #9

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 работник

    7 3 Отговор
    Какъв разход има? На метан става ли?

    Коментиран от #16

  • 11 Японеца

    16 7 Отговор
    Голямата гордост, а се оказа фалш и реклама! Като повечето мерцедеси! След 200 000 на боклука, трошат се яко!

    Коментиран от #18, #19, #21

  • 12 МОСКВИЧ 473 Д

    16 2 Отговор
    На есен като пуснем серийно първият без аналогов Москвич и край със западните трошки, от сега имаме записани за 500 000 коли за Индии и Зимбабве!
  • 13 Викентий

    17 4 Отговор
    Такъв хипер кар ще се продава с екип механици и инженери. Като гледам в Ф1 на всеки 100 километра обслужване до рамка. А за гумите да не говорим- сервизния автомобил ще го следва като охрана.
  • 14 Докторс

    9 1 Отговор
    Ако беше преди години да са я пуснали вече. Ама с Тея еко-джендърски изисквания за вредните емисии пък и за шума не им е лесно.

  • 15 дойчланд

    12 1 Отговор
    абе,дойчовци,хубаво четкате имиджа на мерцедес. Но със стара слава не се живее само!Защо не пишете за онези 10 годишни мерцедеси,които са изтеглени в сащ.Става дума за 300 000 автомобила а проблемът е прекалено ръждясали спирачни системи Това ли е емблемата на германия-10 години и опасен за шофиране
  • 16 Метана стана

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "работник":

    Майко мила. Трябва вятърна перка да му сложат и 2 слънчеви панела.
  • 17 ЯЗЪК

    9 2 Отговор
    Само си представете ББорисов в тази кола , ако може да влезе разбира се !
  • 18 Точно

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Японеца":

    Абсолютно си прав и да ти кажа с тая смотана електроника където взеха да слагат по колите и започнаха проблемите .
    Аз на скоро като карахме по магистралата за 20 мин.шест чакаха кожодерите от пътна помощ и все от тези наблъскани те с електроника модели
  • 19 П.петков

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Японеца":

    Моят е на 800 хилди и е ок дай лада или жигули на толкова

    Коментиран от #20

  • 20 бай Ставри

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "П.петков":

    Не забравяй, че ЛАДА-Жигули е кола Фиат-1965 г В последните гадини, р00снаците попремениха мотора, но все си е р00ска работа. Не стана по-дибър от италианския. Отварял съм японски двигател на 200 хил МИЛИ, следите от хоннинг машината по стените на цилиндрите си стояха
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Борис Мачев

    0 0 Отговор
    Това си е модификация на McLaren F1. Визуално са почти еднакви!