2 0076

Skoda показа състезателно SUV с две врати и 4х4

  • skoda-
  • afriq-
  • fabia-
  • rally-
  • kamiq

Afriq разполага с генератор за вода

Skoda показа състезателно SUV с две врати и 4х4 - 1

През последните години Skoda се превърна в една от най-интересните марки в Европа, както със серийните си модели, така и с интересните концепти, които често са дело на студенти. Именно такъв е и последният проект на чешката марка, носещ името Afriq. Возилото е базирано на компактния кросоувър Kamiq, но разполага със задвижване на четирите колела и по-голяма мощност.

Skoda показа състезателно SUV с две врати и 4х4

Задвижването е взето от последното поколение Octavia, където бензинов 2.0-литров двигател със 190 конски сили и 320 нютон метра, предава въртящия момент към четирите колела, посредством автоматична трансмисия със седем предавки. Afriq е получил и изцяло ново окачване.

Skoda показа състезателно SUV с две врати и 4х4

Освен задвижването, Afriq се отличава и на външен вид от стандартния Kamiq, като най-голямата промяна се крие в премахнатите задни врати. Концептът се е сдобил още с нови брони, гуми и джанти, както и допълнително крило и въздуховод на тавана. В интериора можем да открием следи от състезателната Fabia Rally2, като специалните седалки, табло и предпазна клетка, както и волан и колани.

Skoda показа състезателно SUV с две врати и 4х4

Още нещо, което е много интересно и е свързано с концепта е генераторът на питейна вода. Той е дело на компанията Watergen и работи с помощта на вентилатор, който смуче въздух. Този въздух преминава през специални филтри, които премахват твърдите частици и праха и след това преминава през топлообменник, който го превръща в дестилирана вода. След това водата преминава през още филтри, преди да отиде в специален резервоар. Заедно с тази технология, Afriq заковава кантара на точно 1350 килограма.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 13 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рено ентусиаст

    9 21 Отговор
    Шкода и спорт е като сиганин и интегрално сметане
  • 2 Рено Алпин

    10 7 Отговор
    Шкода беше, като трабант и Вартбург в Соц-а.

    Коментиран от #3, #5

  • 3 поиуътр

    14 4 Отговор

    До коментар #2 от "Рено Алпин":

    Дори и да е било така (което не е баш вярно) все още ги има, нали? Къде са вашите Булгаралпин и Булгаррено- защо нямате завод за коли в тая държава?

    Коментиран от #4

  • 4 Фернандо Алонсо

    3 3 Отговор

    До коментар #3 от "поиуътр":

    Във Формула 1.
  • 5 Пък Ламборгини

    5 3 Отговор

    До коментар #2 от "Рено Алпин":

    е било като Беларус. И какво?
  • 6 Знайко

    0 0 Отговор
    Интересна концепция. Прилично рали изпълнение. Помислете дали не подценявате производителя, още повече вече няколко години оглавяват единия от класовете в WRC.