Румънската марка Dacia, която е част от Renault Group, активно работи по следващия Duster. Вече е известно, че със смяната на поколението кросоувърът ще замени платформата Global Access (известна още като B0) с модулната архитектура CMF-B.
Сега, новата информация, предоставена от изданието L'argus е, че третата генерация на Dacia Duster ще се сдобие с нов хибриден силов тракт и ново задвижване на четирите колела.
Френските журналисти твърдят, че третото поколение Duster ще получи електродвигател за задвижване на задната ос. С други думи, задните колела няма да бъдат механично свързани с двигателя и скоростната кутия. Такава система вече се използва при редица модели, като един от примерите е Toyota Yaris Cross.
В допълнение, следващият Duster се очаква да има хибриден агрегат E-Tech, познат от европейския Captur, който ще замени 1.5-литровия турбодизел, което на практика потвърждава слуховете, че новия Duster няма да има дизелова версия. Все още обаче няма официално потвърждение на тези слухове от Renault.
По-рано стана известно, че работата по дизайна на третия Duster е завършена на 99 процента , докато основният стилист е бил сменен три пъти по време на проекта на Dacia.
Припомняме, че през април 2021 г. испанският дизайнер Алехандро Мезонеро-Романос беше назначен на тази позиция, но само седмица по-късно той се премести при конкурентите от Stellantis и започна работа в Alfa Romeo.
Мезонеро-Романос беше заменен от Майлс Нюрнбергер, който преди това работи за Aston Martin, Lincoln и Citroen. Но и той напусна и Dacia, така че французинът Давид Дюран ще трябва да довърши Duster и чисто новия кросоувър Bigster.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 значи
10:41 31.05.2022
2 свидетел
10:42 31.05.2022
3 Ситрошен
10:48 31.05.2022
4 сектант
10:53 31.05.2022