87 40784

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

  • тест-
  • dacia-
  • duster-
  • lpg-
  • агу-
  • газова уредба
Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ - 1

Новата Dacia Duster вече се предлага с двугоривен бензинов и пропан-бутанов двигател, който е наречен ECO-G. Именно Duster с фабрична газова уредба бе обект на нашия тест. Впечатленията си от самата кола сме ви разказвали при нейното представяне, така, че сега ще акцентираме именно върху въпросната АГУ и това как се държи и усеща колата, когато се движи на газ и на бензин.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

Мнението ни е, че към днешна дата и предвид цените на горивата, а и финансовото състояние на средностатистическия българин, именно това изпитано и доказало се решение, достъпно като цена и ефективно, ви помага да спестите значителна сума от парите за гориво, като в същото време не правите кой знае какъв компромис.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

Решението на Dacia да върне пропан-бутан обратно в гамата изглежда беше умен ход, като се има предвид спираловидно нарастващата цена на бензина и дизела. Популярен в началото на 2000-те, LPG (втечнен нефтен газ) струва почти една трета от цената на литър безоловния бензин.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

В момента Dacia е единственият производител, който предлага фабрично монтирани LPG уредби в цялата си гама. Те са подкрепени от редовна гаранция, като обслужването и поддръжката не са засегнати. Самата уредба е монтирана в завода, като бутилката е на мястото на резервната гума, а мястото за зареждане е точно до гърлото на резервоара за бензин.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

В салона има само един бутон вляво на водача, чрез който ръчно можете да превключвате на желаното от вас гориво. Това обаче съвсем не се налага, тъй като автомобилът е проектиран така, че пали на бензин и автоматично и неусетно превключва на газ. Когато пропан-бутанът свърши, системата автоматично превключва на бензин.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

Последното действие става неусетно, а това, което е различно при въпросната фабрична газова уредба на Duster е, че в зависимост от горивото с което работи двигателя, на електронните инструменти пред водача се показва неговото количество, а борд компютърът отчита разход на даденото гориво с което се движи автомобилът в момента.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

За новия Duster преобразуването на LPG предвижда 62-литрова бутилка, монтирана, както вече споменахме, в гнездото на резервното колело. Версията с АГУ се предлага само с еднолитров трицилиндров двигател, който произвежда 90 к.с., когато се захранва с бензин. При смяната на пропан-бутан обаче мощността се повишава до 100 конски сили.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

Трябва да знаете, че нито един от режимите не кара Duster да се чувства особено бърз, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 13.8 секунди на LPG, което е малко по-бавно от това на бензин. Стандартната шестстепенна механична скоростна кутия трябва да работи усилено, за да бъдете "в крак с трафика". С други думи трябва да държите колата в по-високи обороти, ако искате да е по-динамична.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

В противен случай обаче също няма да изпитвате сериозен дискомфорт. Двигателчето поддържа добре високи скорости от 140 - 150 км/ч, като е особено икономично на бензин. Разходът, който отчете борд компютъра при движение на бензин бе над шест литра на сто километра пробег. При движение на газ, разлика в динамиката почти няма, но разходът се повиши до почти десет литра на сто километра.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

Използвайки резервоарите за бензин и пропан-бутан до пълния им капацитет, Duster Bi-Fuel може да измине над 1000 километра. С настройки на уредите пред водача можете да следите на дигитален дисплей нивото на горивото и в двата резервоара, а както вече споменахме, Duster автоматично ще превключи на бензин, когато няма LPG.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

Въпреки че икономията на гориво при работа с пропан-бутан е малко по-лоша, отколкото на бензин, то това се компенсира от по-ниската цена на синьото гориво. Емисиите при изгаряне на LPG също са по-ниски. С изключение на липсата на резервното колело, двугоривната система на Duster, наречена Bi-Fuel оставя практичността на SUV-то непроменена.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

Багажникът си е оптимално голям, а в салона има достатъчно място за петима възрастни. Най-впечатляващото от всичко е, че изборът на версия Bi-Fuel или ECO-G не оскъпява много автомобила. Цената на Duster с предно предаване, трицилиндров мотор и АГУ започва от 34 820 лв, което предвид настоящите цени на новите автомобили е доста атрактивно предложение.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ

Дали имате нужда от Duster ECO-G ще си прецените сами, но предвид изключително високите цени на бензина и дизела, това е едно отлично решение за хора, изминаващи голям пробег на годишна база. При тези обстоятелства по-ниските експлоатационни разходи на Bi-Fuel и по-големият капацитет за дълги разстояния биха могли да осигурят реални спестявания.

Тест и БГ цена на новата Dacia Duster с фабрична АГУ


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 71 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Бангеев

    109 36 Отговор
    Много добро ревю на Радо. Ако нормален българин иска да си купи нова кола, то именно тази е за нас - икономична откъм пари, висока заради лошите ни пътища и евтинка отвътре, но нормално комфортна за семейство.

    Коментиран от #65

  • 3 Тралала

    112 71 Отговор
    Това е абсолютна гавра с хората. 90 коня и към два тона. Да слизам да я бутам по баирите, при това без багаж и хора.

    Коментиран от #5, #13, #47

  • 4 Иво

    102 3 Отговор
    Цената на базовия модел с скочила с близо 14000лв спрямо предишното издание.

  • 5 Истината

    75 20 Отговор

    До коментар #3 от "Тралала":

    Конете с газ версията са 100. Тя е не само за Дъстър, но и за Сандеро, Сандеро Степуей и Логан. И преди да покараш не прави погрешни заключения.

    Коментиран от #8

  • 6 Дизела

    61 25 Отговор
    Искам SUV, автомат, 4x4, поне 150кс на газ.
    Няма такова животно при Дачия.
    Затова сега съм със SUV, автомат, 4x4, 184кс на дизел.

    Коментиран от #7

  • 7 Бензина

    87 38 Отговор

    До коментар #6 от "Дизела":

    Дачия е всичко което НЕ искам.
  • 8 Тралала

    59 39 Отговор

    До коментар #5 от "Истината":

    Последно съм карал Докер 1.6 на газ, май беше към 105-115 коня-служебен. Това едвам вървеше по баири с 200 кила товар. А се отказах от малолитражни преди 13 години, когато имах корса 1.4 с 90 коня. С двама човека наклон от рода Троян-Кърнаре ставаше са на втора и първа, а разхода, понеже педала на газтта е до ламарината от порядъка на 9 средно. От тогава дизел, заради големия въртящ момент и нищо под 130 коня не съм купувал. Средно по-евтино излиза даже.
  • 9 бакшиш

    95 3 Отговор
    колата се движи прилично градско си гори обаче над 10 литра газ !

    на магистрала благодарение на 6 скорост си държи също 140км колкото е разрешението за магистрала но пак гори 10/100 че може и малко отгоре в зависимост как натискате педала

    общо взето икономия няма, добре че цената на пропан бутана в момента е ниска

    голям недостатък е че нямате резервна гума, те тия коли и крикове нямат в компелекта си ! да го знаете пукнете ли гума молете се да имата карта на сба златна иначе големи проблеми ви чакат

    не е проблем от моргата си купите една гума резервна но криковете поне оригиналните са кът, няма просто

    ама и 34хлв са си мноого пари за тая дачия
  • 10 Много са ми 3 цилиндъра

    138 8 Отговор
    Ше чакам модела с 1 цилиндър и 200 кубика😂😂😂😂😂😂😂

    Коментиран от #12, #26, #63

  • 11 бакшиша

    71 3 Отговор
    забравих да кажа колата си върви с тоя мотор но е проблем да изпреварвате, динамиката е като москвич осмак, но ако не бързате всичко е наред, тая кола не е за състезатели
    има хубаво парно , климатика работи като простт климатик ама все пак охлажда

    абе върши работа няма няма кеф

    Коментиран от #79

  • 12 смешник

    28 68 Отговор

    До коментар #10 от "Много са ми 3 цилиндъра":

    защо плюеш по 3 цилиндъра? масово всички фирми предлагат такъв мотор, ако си невежа и не знаеш мога ти помогна форд ситроен фолксваген и т.н. образовайте се и не се излагайте

    от капацитети като вас тук правим само чушкопек, иначе големи капацитети сме на чуждото ама и каруца не можеш да направиш ти специално ! диванен разбирачо ай у лево

    Коментиран от #20, #21, #37, #52, #71

  • 13 Всеки избира сам

    16 11 Отговор

    До коментар #3 от "Тралала":

    Suzuki Vitara IV facelift 2018 1.0 BOOSTERJET 112 кс
    Това сузуки има същите размери и тегло като въпросната дачия. Просвета е по малък от този на дачията 18,5, срещу 21,7. И двата двигатела имат един и същи въртящ момент - 170 Нм.
    Иначе и двата двигателя са 1,0 l с турбокомпресори.
    Правиш ли разлика между въртящ момент на двигателя и конски сили ? Ако не , то ........... !!!

    Коментиран от #15, #28

  • 14 бакшиша

    34 9 Отговор
    още да допълня двигателя е 3 цилиндъра ама маслото в картера е близо 6 литра!!!!

    1,6 мотора е със 3 литра масло в картера! и маслото на 3 цилиндъра е към 100лв тубата, ползват кастрол-рено
    двигателя е със верига не е със ремък!

  • 15 бакшиша

    19 11 Отговор

    До коментар #13 от "Всеки избира сам":

    чакай сега да се изходи оня дето плюе по 3 цилидъра ха ха хааа да оплюе и сузукито,

    проблема на останалите коли е че ги няма по моргите, а българина често си пазари части от моргите че в магазина само ментета се продават
    дачий по моргите колко щеш има и цените на частите са символични , те това е голямо предисмтво за дачията

    Коментиран от #16

  • 16 Не позна

    22 0 Отговор

    До коментар #15 от "бакшиша":

    4,1 литра масло се сипва до технически данни, явно толкова събира и картера до нормалното си ниво на пълнене !
  • 17 антрашпиц

    24 4 Отговор
    Ми купи си бмв или мерцедес за тези пари...ама нова..

    Коментиран от #22

  • 18 Реално

    39 23 Отговор
    В момента карам такъв. Споделям инфорамция за онези двама, трима заинтересовани за реални данни - не ми минава 8,5 газ среден, при спокойно шофиране. Вози меко за класа си. Мотора е с достатъчна динамика за да се усеща, че го има. Моля абстрахирайте се от глупаците с кусурите и малкия на обем двигател. Автомобила е без аналог при новите, като съотношение какво плащаш стартово и колко ти струва на километър в гориво.

    Коментиран от #19

  • 19 Абсолютно си прав но

    35 4 Отговор

    До коментар #18 от "Реално":

    Абсолятно си прав !!!
    Две неща само да вметна:
    1. Двигателите с по малък литраж имат по къс живот, но достатъчен като цяло за колата и харчат относително повече от двигатели със същите конски сили и въртящ момент но с по голям обем. Търси се снижаване на производствените разходи.
    2. Ако уредбата на газ я имаш като даденост в колата - да. Иначе разликата в цената за нея при 40 км ежедневен пробег я изплащаш за над 3 години. Сметни и ще се убедиш. Още повече инжекциона преди да превключи понякога работи доста на бензин - зима - лято, спри тръгни и т.н. !? При мен по груби сметки на 100 литра газ "лапа" и 8 литра бензин.
    Иначе благинките са налице ! :))

    Коментиран от #45, #49

  • 20 Аз не плюя по 3 цилиндра

    26 2 Отговор

    До коментар #12 от "смешник":

    Аз казвам че са ми много 3 цилиндра и искам 1 цилиндър ти кво не разбра😂😂😂😂
  • 21 Аз съм потребител не проектант

    22 5 Отговор

    До коментар #12 от "смешник":

    И като потребител оценям какво е сътворил проектанта и за мен тва е боклук за моите нужди а проектантите правут масово боклуци искат различните потребители с различни нужди да ползват само 1 продукт без избор и не е нужно да мога да правя каруци всеки е силен в някаква област не можем всички каруци да правим😂😂😂😂
  • 22 Опа

    30 35 Отговор

    До коментар #17 от "антрашпиц":

    По-добре за тези 34к да взема BMW, ще изкара в пъти повече от този кенеф. Да не говорим, какво получаваш при немеца и при мамалигарите. Очевидно не си сядал в BMW, да не говорим за Mercedes...
    Не цапай коментарите с елементарии...

    Коментиран от #40

  • 23 1520

    34 6 Отговор
    когато попитали Форд коя е най добрата кола , отговорът бил НОВАТА

    Коментиран от #24, #30, #38

  • 24 бай Кольо

    30 31 Отговор

    До коментар #23 от "1520":

    Само дето тогава не имало Дачия!
    На жиптъ ми мотора на чистачките е по мощен!Ай бегай от тука с тия миксери!

  • 25 Каквооооо?

    40 9 Отговор
    Задръстер за 35 бона? Това да не е някаква шега? Явно инфлацията ни тресе яко!

    Коментиран от #48

  • 26 Ааа, тарикат такъв!

    14 5 Отговор

    До коментар #10 от "Много са ми 3 цилиндъра":

    За да си косиш тревата с нея, а?
  • 27 Българин

    30 1 Отговор
    Моторът е слабичък за тази кола, карал съм Дъстер 1.5 dci-90кс., върви прилично и пак не му достигаше кубатура, хем е дизел, а този бензинов двигател ще се мъчи и ще трябва да се издува.Който обаче иска евтино возене на газ, може да му върши работа.

    Коментиран от #29, #33

  • 28 Тралала

    29 3 Отговор

    До коментар #13 от "Всеки избира сам":

    Значи съм прав. Докера 150 НМ. Чеп за зеле не ставаше от това, а по-лек от Сузукито ти. "Проклинам" те да си купиш дизел 2.0, все едно от производителя,170-200 коня, харчещ 5.6 средно, за да усетиш поне малко радост на пътя.
  • 29 Тралала

    16 2 Отговор

    До коментар #27 от "Българин":

    Така е, обаче без по-евтиното. Освен газ, тези духалки харчат и бензин. Лятото отколо 5%, зимата до 25%. Трябва да им се затоплят двигателите до 40 градуса, за да превключат повечето изпарители на газ. На служебния Докер зимата му трябваха 15-20 минути. Освен това съм забелязал, че веднъж заредиш бутилката и изминеш 100км, втори път изминеш 70. Не знам на какво се дължи това.
  • 30 Тралала

    10 2 Отговор

    До коментар #23 от "1520":

    Нова Лада или 10 годишен Мерцедес..хмм!
  • 31 Е нали у европата в града вече макс 30км

    20 2 Отговор
    Повече не може да се движиш над 30км така че 1 цилиндър е най добре и 2 предавки 😂😂😂😂
  • 32 Много пара бе

    19 7 Отговор
    Карам Субару XV 2015 купено за 22 хиляди, 152 коня автомат и харчи пак 10/100 бензин, ама е 4х4 и е в пъти по-приятно като Возия от това Рено. Виж, ако Дачиата беше 22 хиляди бих се замислил поне малко, ама за 34… не мерси оставам на оремиум 4х4

    Коментиран от #35, #44

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Красимир Петров

    27 7 Отговор
    Като цяло Дачия си е дърво.Този разход който дават не отговаря на истината.Имам 2 служебни ДАЧИЯ ДОКЕР на които разхода на газ е 14-15 на 100км. Докато бяха в гаранция съм ги вкарвал в сервиза за един куп повреди.
  • 35 Субулу

    5 7 Отговор

    До коментар #32 от "Много пара бе":

    Лол човек с суби да минава на преднячка? И то джипченцецеце на предно... С 3цилиндъра... Субарутата поне предполагам знаеш що за awd имат, такова, че могат да се сравняват с 4wd всъдеходите, че и в някой случаи по-добро.

    Коментиран от #36

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Амдертлиев

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "1520":

    С позволение ще те поправя,новата,служебна и по възможност по висок клас кола.От тези три варианта съм останал най доволен,без значение,че беше на много хиляди км.от тук
  • 39 Баце

    19 14 Отговор
    3-и цилиндров мотор= 1000см2,ми па и на газ???!!! Тва железо ше може ли въобще да тръгне бе? Нали с тва моторче на магистралата ше те отнесът като куцо пиле домат!🤣🤣🤣
  • 40 антрашпиц

    21 24 Отговор

    До коментар #22 от "Опа":

    Нормалните хора в белите страни си купуват нови коли.Комплексарите в БГ си купуват премиум на еди колко си години-факт......ииии,няма да го коментирам.Смятам,че ти отговорих изчерпателно.

    Коментиран от #42

  • 41 Разочарован

    17 3 Отговор
    Как може да направиш нова кола и тя да е същата като старата. На улицата няма да разбера, че е нов модел.
    Толкова ли е безидеен дизайнерския екип.
  • 42 Тралала

    21 10 Отговор

    До коментар #40 от "антрашпиц":

    Тук вече мога много да говоря по въпроса. Обиколил съм цяла Европа. Пробвай се да ми дефинираш простотията, която си написал. Няма нормални в бели страни. Всички скландинавски и германо говорящи са безлични същества. В южна Европа е пълно с тотални мързели. Цяла бяла Европа ПИЕ, като за световно. Единствената разлика е, че имат много евтини кредити и теглят-погледни кои са най-задлъжнелите нации и ще разбереш за просперищия и "бял" свят. Като секне тая американска простотия да хвърля безотчетни пари на свои, ще разбереш, че бедни сега не е чак толкова зле. Все едно теглиш кредит. Перчиш се с коли и пари обаче не са твои.

    Коментиран от #57, #82

  • 43 Цоко Боко

    16 5 Отговор
    Смешници, по тромав и не комфортен suv не съм се качвал
  • 44 Субару

    11 1 Отговор

    До коментар #32 от "Много пара бе":

    Никога не е произвеждал прумиум автомобил и няма планове да се бута в тази категория. Нека да сме реалисти и по-малко фантазии. Субару бензинките са си добре, CVT скоростна кутия малко цапа пейзажа, но като цяло са си прилични, среден клас автомобили.
  • 45 Ти луд ли си

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "Абсолютно си прав но":

    Какъв си с един резервоар бензин тази дачия минава 30 хил.км на газ разбирачо
  • 46 Запознат

    15 3 Отговор
    За този малък двигател въобще не е икономичен . Реално на бензин си гори 7-8 л ,а на газ 10-12 . Максималната скорост описана в статията от 140-150 км/ч е по равен път ,като виси малко нагорнище по магистралата и започва плавно да пада до 110 км/ч и ако искаме да задържим поне 130 км/ч се налага да “включим турбото “ - изключваме климатроника . За SUV и дума не може да става ,като види малко кал се чувствате като в бобслей .
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 истина ти казвам

    19 3 Отговор

    До коментар #19 от "Абсолютно си прав но":

    Прав си! Ford измислиха един такъв шедьовър,Eco Boost! Toa 3-и цилиндров двигател на SUV???!!! 🤣🤣🤣за да дигне 120км требва да го избушиш! И на 30 000км двигатела приключва жизнения си път,лека му пръст, а ти си се изръсил със около 20 000 евраци! Тва чудо нема да може да тръгне камо ли да говорим за ускорение!

    Коментиран от #56, #80

  • 50 БМВ 523i гори по малко

    3 6 Отговор
    Как така 10л газ за този малък мотор?? БМВ Е60 523i 2.5 motor, ръчка гори по малко на дълъг път и е много по бързо. С 200км/ч БМВ то гори към 14газ!
  • 51 Леле

    15 1 Отговор
    Като чете човек част от коментарите и настръхва. И всеки като последна инстанция. Аз лично за Дачия си казвам, че толкова пари не бих дал. Ноооо, това все пак е нова кола и всеки си е господар на джоба. При положение, че един базов Пасат е над 50 хиляди, няма какво да се коментира цената. Тука някакви хорица обясняват колко маломощен е двигателят, как БМВ-та ще си купуват и т.н. - стига с тия комплекси бе хора, ако имаш възможност естествено купи си хубава кола, ама да сравняваш някой изтърбушляк на 200к километра с нов автомобил е несериозно. Те швейцарците, щото по нямат пари от нас и затова карат Шкоди, Рена и т.н. И това обожествяване на дизела не мога да схвана точно - да, за малко пари получаваш това, кето ако искаш да го получиш от бензинов двигател, трябва да извадиш повече пари. Ама не, че е по-хубаво.

    Коментиран от #55

  • 52 Димирест

    20 4 Отговор

    До коментар #12 от "смешник":

    Колега, изхождайки от опита си като машинен инженер вече 32 годин ще те светна следното: Чуеш ли двигател с нечетен брой цилиндри бягай надалече! Това са неуравновесени динамично двигатели с големи вибраций, гони се печлба не дълголетие! Слагат разни демфери и маховици за уравновесяване. Затова цилиндри 4 или 6, а ако му държиш края класиката 8!

    Коментиран от #53, #54, #59, #64

  • 53 Ала бала глупости

    9 1 Отговор

    До коментар #52 от "Димирест":

    Самолетните мотори звездообразните сички са нечетни цилиндри и работят през 1 цилиндър ако е 7 цил поредицата е 1 3 5 7 2 4 6 1 3 5 7....

    Коментиран от #60, #74

  • 54 Пдъф йфхдлд

    8 2 Отговор

    До коментар #52 от "Димирест":

    Защо тогава "разбиращият" 5цил. дизел, на Мерцедес мърка като коте без вибрации до милион километра? А петака на Ауди 2.3 бензин, и той????

    Коментиран от #73

  • 55 Йо Несбьо

    2 2 Отговор

    До коментар #51 от "Леле":

    Ако с нейна помощ печелиш над 12 000 лева годишно, за около 4 години си я избил. Какво повече?! После продаваш, не вярвам да падне цената под 20 000 лева за 4 години. После пак нова!
  • 56 Йо Несбьо

    6 2 Отговор

    До коментар #49 от "истина ти казвам":

    Това не е типичен СУВ, за да го сравняваш с такъв. Това е градско чедо, само с предно, предимствата му са по-скоро в големия багажник, по-високата позиция на водача, ниския разход, по-високото ниво на сигурност за водача и пътниците... Има кой да го купи... Знам, че тръгваш по линия на логиката, но точно това се търси доста. Дачия е популярна и сравнително евтина марка. И аз бих си взел...
  • 57 Йо Несбьо

    7 1 Отговор

    До коментар #42 от "Тралала":

    Не е точно така с кредитите. По-евтини от нашите - да, но реално предимството им идва по друга линия. Конкретно говорим, че те са си вкъщи, при семействата, живеят си у тях си, често не плащат наеми и реално могат да спестят и купят. Ние емигрираме, независимо от приказките за свободния пазар на труда, имаме много административни пречки пред себе си и затова не можем да се ползваме в пълна степен от своите качества и способности.

    Ако всички си бяхме у дома, неплащахме наеми, работехме на 2-3 места, цената на такава кола не би ни затруднила изобщо...
  • 58 РусиНОВ

    7 1 Отговор
    Със старата емблема е. Значи не е "чисто нова"?
  • 59 Машинен инженер?

    12 2 Отговор

    До коментар #52 от "Димирест":

    А 5 цилиндровия 2.4 дизел на Алфа Ромео? Ами бензиновите петаци на Ауди и Волво? За Дачията, сигурно става за супер улегнали шофьори за в града/до вилата. Но това двигателче е изключително опасно при изпреварване на двулентов път. Еле пък ако си със семейството и с пълен багажник... Според мен, който обича да шофира не би си я купил!

    Коментиран от #75

  • 60 Язе

    12 1 Отговор

    До коментар #53 от "Ала бала глупости":

    Самолетния мотор, тези звездообразните са си балансирани поради разположението на цилиндрите. Живота им обаче е много малък, поради голямата натовареност. Нещата са несравними. А 3 цилиндров редови мотор си е пародия отвсякъде. Той е изгоден за производителите но не и за потребителите.
  • 61 Кози

    6 2 Отговор
    "Въпреки че икономията на гориво при работа с пропан-бутан е малко по-лоша"
    Малко ли? от 6.7 на 9.7 скока е 38%.... Почти 40 процента повече харч на газ.
  • 62 123456

    7 0 Отговор
    пропан-бутанов двигател", такъв двигател няма момци...има бензинов, отново каква коректност във Факти...
  • 63 Кози

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Много са ми 3 цилиндъра":

    В музейя на Мерцедес ще го намериш, измислил го е Бенц още преди 100 години
  • 64 Той

    7 0 Отговор

    До коментар #52 от "Димирест":

    Само да те допълня, гонят не само печалба, но предимно намаляне на емисиите и уж разхода, та да могат да лепят лепенки стандарт Евро .....
  • 65 И да и не

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Бангеев":

    Нали знаеш че за всеки влак си има пътници. За един нормално е нова Дачия, за друг нова Киа с цена по х2 на Дачията, а за трети употребяван 4-5 годишен автомобил. Аз лично за себе си бих дал малко-повече, но получил много повече от към комфорт и качество, особенно ако смятам да карам колата повече от 3 - 5 години.
  • 66 АКО

    3 0 Отговор
    Ако и сложат различен, по- модерен волан, няма да е "Ако"!
    А и с базова цена 35х. доста са я надценили!
    Предлагам базова 28х., а най- блажната 34х.!
    Тогава в България ще заприличаме на тестова площадка на Дъстър! И да не забравят, с друг волан!

    Коментиран от #69

  • 67 ЯЗЕ

    8 2 Отговор
    Е па я, че си купим две!
    Едната, че я ползвам за курник!
    С втората, че одим до центъро на селото, да ме види обществото!
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Про100 100

    4 0 Отговор

    До коментар #66 от "АКО":

    Предлагам и двигателчето да сменят....
  • 70 Евро реалист

    8 1 Отговор
    Големия двигател сложили, цял литър! Сигурно ще издеяни поне 100 000 км.
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Гоце

    5 1 Отговор
    Новата е като старата. Става само за служебна.
  • 73 Димирест

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "Пдъф йфхдлд":

    Колега тука по-скоро имаме изключение от правилото, това е атмосферен разтоварен двигател. Да попитам кой спортни коли са с нечетен брой цилиндри, че не се сещам? Формула 1 или WRC или може би Дайтона? Или пък марки като Ферари, Ламборджини, Макларен, Бугати и т.н. списъкът е безкраен!
  • 74 Димирест

    1 2 Отговор

    До коментар #53 от "Ала бала глупости":

    Колега, бях се засили да ти отговоря ама са ме изпреварили. Очевадно е че си нямаш и понятие от двигатели, те не се учат с чичко Гугъл!
  • 75 Димирест

    1 4 Отговор

    До коментар #59 от "Машинен инженер?":

    Колега говорим са съвременни турбинирани двигатели който се правят от счетоводители. А Алфа Ромео май си купуват само мазохистите така наречени алфисти! Щях да си купувам ново Стелио добре че се отказах, за 1 година цената им пада с 1/3 и дефекти бол!
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Весо

    0 1 Отговор
    Мощноста е 100 кс. бензин и 90 кс. на lpg това означава че натоварена с 5 човека и багаж на баир,ще трябва 2,3 скорост ;)

    Коментиран от #78

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 истина ти казвам

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "истина ти казвам":

    Добре де ,ако немаш в гаража и други коли,рано или късно ше излезеш на магистралата. На тоа три цилиндров таралясник като му включиш фаровете,климатика и радиото кво прайм? Ставаш влечуго на пътя и всички те благославят!😜
  • 81 Тони Про

    1 0 Отговор
    През далечната 1999 един немски електроинженер ми каза следното: "Приятелю, откакто в нашата работа се намсиха икономистите - истинска техника няма!" Вие сами си правете изводите! Лично аз карам Дачия Логан MCV. Купих я чисто нова през 2018. Има много да се желае от качеството на материалите и липсват едни 30 коня на двигателя... Но от към поддръжка, разход и функционално на мен ми е ОК. Витиня на темпомат 120км/час. Двигател 0.9ТСЕ 90 коня. Разход 6.2 смесено.
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.