Тунинг компанията Manthey е добре позната в света на Porsche и често работи в тясна връзка с германската марка. Последният проект на специалистите доказва това за пореден път след като от Manthey се докоснаха до последното 911 GT3 и успяха да го направят с 4 секунди по-бързо около Нюрбургринг, само с помощта на подобрена аеродинамика и понижено тегло.
Пакетът е изцяло фокусиран върху шофирането на писта и се продава чрез дилърската мрежа на Porsche. Благодарение на него, 911 GT3 Manthey Racing обикаля около Нюрбургринг за 6:55.737 минути или с 4.19 секунди по-бързо от стандартен автомобил. Както вече споменахме, това е постигнато с помощта на нов по-голям спойлер в предната част и допълнителни аеродинамични елементи върху предната броня. Задната броня също е получила по-голям дифузьор и по-голямо крило. Задните джанти пък са получили специални карбонови дискове, отново за по-добра аеродинамика.
Окачването е регулируемо с различни настройки, а джантите са с размер от 20 цола отпред и 21 цола отзад, намаляващи теглото с малко над 7 килограма. Клиентите могат да заложат и на специални накладки за по-добро поведение на писта.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Масквич
13:09 06.06.2022
2 Дали си струва
Според мен ако човек не е решил да подобрява рекорда, това са пари на вятъра, защото подобрение от 1 процент не може да бъде усетено на практика от шофьора.
И за да не съм голословен, например аз не мога да различа дали карам с 100 километра в час или със 101 километра в час. Дори при високи скорости 1 процент разлика ще са дали карам с 200 километра в час или 202 км в час.
Коментиран от #4
14:04 06.06.2022
3 Джуган
17:44 06.06.2022
4 СЗО
До коментар #2 от "Дали си струва":
Със сигурност не си струва, но за съжаление по света и у нас има много хора които се чудят какво да си правят парите22:36 06.06.2022
5 Намаляване на теглото?
Уау, голямо постижение! Седем килограма намаляване на теглото? В същото време един 2,5 тона семеен SUV на Тесла с шест пътника допълнително тегло прави четвърт миля по-бързо, като вместо да му намаляват теглото със седем килограма, го увеличават половин тон, но въпреки това е по-бърз автомобил, въпреки че струва два пъти по-малко от базовото porsche без да броим пакетът от статията!
В момента в който намалят теглото на батериите, ДВГ няма да има шанс дори на писта, защото към момента само там му е силата от почти всички класически дисциплини!
23:45 06.06.2022