Last news in Fakti

6 Юни, 2022 13:07 2 299 5

Как Porsche 911 стана по-бързо без повишаване на мощността

  • porsche-
  • 911-
  • gt3-
  • manthey racing-
  • нюрбугринг

Manthey показа тунинг пакета за GT3

Как Porsche 911 стана по-бързо без повишаване на мощността - 1

Тунинг компанията Manthey е добре позната в света на Porsche и често работи в тясна връзка с германската марка. Последният проект на специалистите доказва това за пореден път след като от Manthey се докоснаха до последното 911 GT3 и успяха да го направят с 4 секунди по-бързо около Нюрбургринг, само с помощта на подобрена аеродинамика и понижено тегло.

Как Porsche 911 стана по-бързо без повишаване на мощността

Пакетът е изцяло фокусиран върху шофирането на писта и се продава чрез дилърската мрежа на Porsche. Благодарение на него, 911 GT3 Manthey Racing обикаля около Нюрбургринг за 6:55.737 минути или с 4.19 секунди по-бързо от стандартен автомобил. Както вече споменахме, това е постигнато с помощта на нов по-голям спойлер в предната част и допълнителни аеродинамични елементи върху предната броня. Задната броня също е получила по-голям дифузьор и по-голямо крило. Задните джанти пък са получили специални карбонови дискове, отново за по-добра аеродинамика.

Как Porsche 911 стана по-бързо без повишаване на мощността

Окачването е регулируемо с различни настройки, а джантите са с размер от 20 цола отпред и 21 цола отзад, намаляващи теглото с малко над 7 килограма. Клиентите могат да заложат и на специални накладки за по-добро поведение на писта.


Поставете оценка:
Оценка 1.7 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Масквич

    1 3 Отговор
    Чипоса ли са го да издуха по-бързо турбото.
  • 2 Дали си струва

    4 0 Отговор
    Този пакет сигурно струва колкото средно бюджетен чисто нов автомобил и постига по-малко от 1% подобрение на времето на нюрбургринг.

    Според мен ако човек не е решил да подобрява рекорда, това са пари на вятъра, защото подобрение от 1 процент не може да бъде усетено на практика от шофьора.

    И за да не съм голословен, например аз не мога да различа дали карам с 100 километра в час или със 101 километра в час. Дори при високи скорости 1 процент разлика ще са дали карам с 200 километра в час или 202 км в час.

    Коментиран от #4

  • 3 Джуган

    1 0 Отговор
    Нашите пътни условия нямат нищо общо с Нюрбургринг, магистралите до него, алпийските пътища с много завои и пр. Моето Порше е само 400 к.с. и не кара никак лесно по "стъкления" асфалт и между дупките. 7-800 к.с. за БГ е някакъв абсурд.
  • 4 СЗО

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Дали си струва":

    Със сигурност не си струва, но за съжаление по света и у нас има много хора които се чудят какво да си правят парите
  • 5 Намаляване на теглото?

    1 2 Отговор
    "Окачването е регулируемо с различни настройки, а джантите са с размер от 20 цола отпред и 21 цола отзад, намаляващи теглото с малко над 7 килограма."

    Уау, голямо постижение! Седем килограма намаляване на теглото? В същото време един 2,5 тона семеен SUV на Тесла с шест пътника допълнително тегло прави четвърт миля по-бързо, като вместо да му намаляват теглото със седем килограма, го увеличават половин тон, но въпреки това е по-бърз автомобил, въпреки че струва два пъти по-малко от базовото porsche без да броим пакетът от статията!

    В момента в който намалят теглото на батериите, ДВГ няма да има шанс дори на писта, защото към момента само там му е силата от почти всички класически дисциплини!