Last news in Fakti

14 Юни, 2022 18:08 3 729 85

Tesla Model S постави нов рекорд

  • tesla-
  • model s-
  • plaid-
  • драг-
  • рекорд

Plaid постави време от 8.834 секунди на 402 метра

Tesla Model S постави нов рекорд - 1

Най-бързата серийна Tesla постави пореден рекорд на дисциплината драг и успя да измине разстоянието от 402 метра за времето от точно 8.834 секунди. Новината бе разпространена от фен и собственик на Tesla на име Зак в Twitter, а след това получи и отговор лично от Илон Мъск.

Колата е успяла да пресече финалната линия със скорост от 161.37 мили в час или 259.7 километра в час. Tesla-та е била оборудвана със сликове, а собственика ѝ споделя, че е премахнал различни елементи, за да намали теглото с между 250 и 300 килограма.

Въпреки, че времето е рекордно, собственикът споделя, че няма видео от опита, което може да породи съмнение в някои хора, но пък обещава да предостави видео при следващ опит и рекорд.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Манев

    13 0 Отговор
    Теслобегачката...
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Така е

    15 10 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Купува се за удоволствие, а Тесла ти доставя пълно удоволствие от шофиране!
  • 4 Така е!

    12 7 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    След като си избрал автомобил с ГНП, очевидно не се интересуваш от такива неща. Това го разбирам!

    Не разбирам обаче защо навсякъде под такива статии се чувстваш длъжен да ни уведомиш, че не се интересуваш от такива неща?

    Коментиран от #12

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Голямата работа

    9 9 Отговор
    Обезкостил и осакатил автомобила, сложил му сликове и постигнал 2-3 десети от секундата по-добър резултат в сравнение със стандартен автомобил.

    Коментиран от #10

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Чичо

    4 6 Отговор

    До коментар #7 от "Голямата работа":

    Ха, ха, не сте запознат с данните на
    Тесла S

    Коментиран от #11

  • 11 Е колко да е по-бавна

    8 7 Отговор

    До коментар #10 от "Чичо":

    Със стандартни гуми и без да сваляш нищо от нея?

    Като знам, че по-тежкия и по-голям SUV на Тесла модел Х с нормални гуми, като вместо да му махаш тегло добавяш шест човека и ги сложиш на старта на четвърт миля с най-бързото Порше 992 turbo S и пак завършва преди поршето, това не е ли достатъчно, за да се чудиш какво да махаш да търсиш по-добро ускорение?

    Коментиран от #13, #19, #53

  • 12 Гост

    8 7 Отговор

    До коментар #4 от "Така е!":

    Това имам, това карам.Не гледам Тесла на картинка.

    Коментиран от #15, #30

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 петел

    5 12 Отговор
    Важното е че немците се оказаха прозд народ дизеловата им технология претърпя пълно фиаско
  • 15 Очевидно е че гледаш

    6 6 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Иначе какво правиш в тази статия и защо въобще коментираш, нещо което не те интересува?

    И мен не ме интересуват москвичите, които намират по гаражите и се чувстват длъжни да ни информирате със статия тук, ама дори не ги чета, камо ли да вляза да коментирам. Като ви харесват, карайте си ги. Кой съм аз да ви казвам какво да харесвате!

    Както виждаш, по никакъв начин не коментирам изборът ти на автомобил, въпреки че последния автомобил с ГНП който съм карал беше преди 20 години и лично аз не бих си купил вече. Но както казах кой съм аз да ти казвам какво да караш и дали е добро? След като за тебе е добро аз съм окей с това. Споменах го само като доказателство, че със сигурност ускорението не ти е приоритет.

    Кой си обаче ти, да казваш на хората какво да харесват и какво не и да им държиш сметка за това?

    Кой си ти да ми казваш че ferrari не е хубав автомобил, защото нямал ГНП и ти не харесваш червен цвят?

    Коментиран от #17, #18, #24

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Гост

    6 4 Отговор

    До коментар #15 от "Очевидно е че гледаш":

    Кой си ти да ми държиш сметка?Ти ли ще ми казваш какво да правя?Всеки може да си каже мнението.

    Коментиран от #21, #22, #25

  • 18 Гост

    13 2 Отговор

    До коментар #15 от "Очевидно е че гледаш":

    Сравняваш Ферари с Тесла?Сериозно ли?

    Коментиран от #20

  • 19 Хах

    1 4 Отговор

    До коментар #11 от "Е колко да е по-бавна":

    Да, наистина тоя старт на Брукс от DragTimes и приятелите му в X-Plaid срещу най-бързото Порше беше скандален :D
    Големият ступор на света е, че вместо да забие нос във високите като всички електрички, при Plaid 1100 коня идват след 130 и държат черта до 300+ :D

  • 20 Това е само в твоята глава

    3 4 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Това е все едно да ти кажа че харесвам брюнетки, ferrari, банани и ябълки и да ми кажеш, че сравнявам ferrari с банан или пък трябва да харесвам или банани или ябълки, но не може и двете?

    Или пък това че харесвам брюнетки означава, че не мога да забърша някоя блондинка?

    А ти харесваш ли ferrari, че не разбрах?

    Ако го харесваш, с кой от критериите при избор за покупка на автомобил го свързваш?

    Коментиран от #26

  • 21 3-фазния

    1 6 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Мнението е като зaдника - всеки го има. Що трябва да гледаме твоя тук?

    Коментиран от #27

  • 22 Е така де!

    1 4 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    "Кой си ти да ми държиш сметка?Ти ли ще ми казваш какво да правя?Всеки може да си каже мнението."

    Е нали точно това те моля най-учтиво, да оставиш останалите да си изказват свободно мнението, без да ги нападаш защо харесват това или онова.

    Това, че караме по-бавен автомобил от ferrari не означава, че не може да харесваме ferrari, защото бил прекалено бърз.

    Коментиран от #28

  • 23 Гост

    10 1 Отговор
    Предвид многото катастрофи в страната ни, би следвало да поощрявате закупуването на по-бавни автомобили, а не такива, с които младите шофьори да търсят силни емоции сред останалите нищо неподозиращи участници в движението. Иначе, не ставате ли и вие причина за статистиката, с подстрекателствата си?
  • 24 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #15 от "Очевидно е че гледаш":

    Ти винаги коментираш чуждият избор на автомобил. Винаги си критикувал хората, че са избрали някаква друга кола, вместо да изберат Тесла, с която да си зареждали ток и да го продавали, докато им стои в гаража. Винаги, винаги, винаги си правил това, а сега казваш, че не си. Ти си двуличник и кой ли те слуша?

    Коментиран от #29

  • 25 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Как кой е той? Той е онзи, който кара кола с ГНП, но единствен имал право да коментира електрически коли и това го правело голямата работа.
  • 26 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #20 от "Това е само в твоята глава":

    Нещата не са различни. Само в твоята глава са. Щом сравняваме дизел с бензин, с газ и на водород, можем да добавим към сравненията и друг тип задвижване, на ток. Само ти си мислиш, че това са коренно различни неща. Все са коли, независимо с какво се задвижват.

    Коментиран от #32

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "Е така де!":

    Този съвет към тебе и към гост. Вие двамата редовно дразните хората за това, какво карали.

    Коментиран от #33

  • 29 Дрън-дрън

    0 6 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Нещата които изприказва обикновенно ги казвам когато обясняват е как няма да има ток за зареждане на електромобилите или пък щял да се вдига.

    А Тесла не може да връща ток обратно в мрежата, за разлика от други марки електромобили.

    Май не правиш разлика между критерии за купуване на автомобил, автомобилите които караме в момента и ще караме още доста години и далечното бъдеще за което говоря а вие се опитвате да казвате какво било невъзможно?

    Коментиран от #31, #41

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #29 от "Дрън-дрън":

    Май страдаш от ши30 френия.
  • 32 Е последно

    1 5 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Ще сравняваме ли бензиновото ferrari с електрическата Tesla или няма да ги сравняваме? Я се разбери със себе си, че два пъти едно и също нищо не казваш?

    18 Гост
    31ОТГОВОР
    До коментар 15 от "Очевидно е че гледаш":

    Сравняваш Ферари с Тесла?Сериозно ли?
    Коментиран от 20

    19:21 14.06.2022

    Виждаш ли кой е фурнаджийската лопата и за един час два пъти си сменя мнението?

    Коментиран от #42

  • 33 Ти да видиш!Ти да видиш!

    1 5 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    Знаеш ли въобще какъв автомобил карам? Поне като вид!

    За разлика от вас аз не натрапвам на хората че е най-добрият избор за личен автомобил е дизелова баничарка 90 коня, която всеки трябвало да притежава защото това е единствения автомобил който може да върши работа на бизнеса. Такъв автомобил който било нормално да се изкарват 40 пъти в годината и задължително трябва да е взет на лизинг, защото е работен кон с който се изкарва хляба и не е нужно да блокираш оборотни средства.

    Забелязваш ли колко неща се опитвате да ни натрапвате. Ами не не искам да карам баничарка на лизинг и няма да ми омръзне да го повтарям.

    Не се опитвай да ме караш да караме автомобил с ГНП.

    Това че на вас точно тези автомобили ви вършат работа, не значава че вършат работа и на някой друг. Аз поне винаги съм казвал че електромобила е за строго специфични случай и не е подходящ за всеки, а само за хора с гараж които карат по много километри на година и до 2050 година в България няма да се карат много електромобили. На това ако му казваш натрапване на електромобил, здраве му кажи.

    Коментиран от #35, #37, #44

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Турбо

    8 0 Отговор

    До коментар #33 от "Ти да видиш!Ти да видиш!":

    Точно ти тесльо се опитваше да ме убедиш,че ми е по изгодно да си купя Тесла и колко ще "спестя" от безплатно зареждане ,ако сменя баничарката.Кохато качиш 3 кубика стока на Тесла да ми се обадиш.Сега като фурнаджийска лопата, започна да твърдиш друго.

    Коментиран от #39, #46

  • 36 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    Няма проблем адаш.Пишем с един Ник.

    Коментиран от #40

  • 37 Турбо

    5 0 Отговор

    До коментар #33 от "Ти да видиш!Ти да видиш!":

    Споделянето на информация,не е натрапване.Карай си автомобила втора употреба платен в брой,щом така ти харесва.Цяла Европа кара лизингови автомобили,сигурно защото са много глупави.
  • 38 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #34 от "Какъв адаш":

    Това една жена от пазара ли ти го каза?Като си гледам сметките ,не изглежда да е така.Дневната енергия е по скъпа.
  • 39 Дрън-дрън

    0 4 Отговор

    До коментар #35 от "Турбо":

    Я пак се върни да прочетеш, че не те карам да си купуваш електрически автомобил защото очевидно няма електрическа баничарка.

    Само че ти обясняваше че дори да има, няма да има къде да я зареждаш, ще си губиш много време в зареждане дори да има къде да я заредиш ако пък времето и мястото за зареждане ти е проблем щяло да ти бъде много по-скъпо.

    Ако се сещаш дори сме водили спор за пикапа на Тесла и дали ще си събереш стоката в него, очевидно няма как да съм те карал да си го купуваш преди година, при положение че все още и днес не се продава.

    Спорът винаги е бил има ли БЪДЕЩЕ електрическия транспорт, а вие постоянно търсите под вола теле как това нямало как да стане.

    Коментиран от #48

  • 40 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #36 от "Гост":

    Точно така даже само на електромобилите!

    А после всеки може да пише каквото си иска с този Ник и да казва че не го е писал той! Ама сме много умни нали, те другите няма да се усетят!

    Това първото изречение между другото, не съм го писал аз! Някой друг е бил и пише с моя Ник!

    Коментиран от #43, #49

  • 41 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #29 от "Дрън-дрън":

    Точно ти казваше на хората, да си купели Тесла, че да търгували с ток през мрежата. Сега си видял, че не става и гледаш да си замажеш оцапаното положение, ама няма как. Всичко, което си казал се помни и най-вече - стои написано и може да се провери и докаже. Няма измъкване, колкото и да се въртиш.
  • 42 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #32 от "Е последно":

    Това не е мой коментар, а на някой със същото име. Само едно магаре ли се казва Марко?
  • 43 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    Значи е многониковото.Това е негов номер.
    Той е с тежък портфейл,в бизнеса с видеокасети под наем е.Дава и гаражни магазини под наем.
  • 44 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #33 от "Ти да видиш!Ти да видиш!":

    Знам какво не караш. Не караш електричка, това знам. Баничарките са най-удобни за транспорт на дребни неща и това е доказано с факта, че се срещат навсякъде. Всяка фирма си ги купува и те се продават, което няма как ти да оспориш. И точно ти винаги си карал хората да си купуват електричка, нищо, че нямали гараж, защото можели да си пуснат кабел от терасата да си я зареждат пред блока, преди да им прокарали зарядна станция на паркинга. С всякакви измислици си ни забавлявал, коя от коя по-смешни. Друг такъв няма.

    Коментиран от #55

  • 45 Гост

    2 2 Отговор
    Не му обяснявай на Теслю.

    Той откъде да знае че в цяла Европа средния бизнес обикновено купува баничарки на лизинг, които изкарва на пътя само веднъж седмично и си изкарват хляба с тях като въртят по 20 хиляди км годишно и само след 10 години си вземат следващата нова баничарка на лизинг!

    Абсолютна глупост е да купуваш в кеш стар две-три годишен автомобил на половин цена и да го караш цели 1-2-3 години, докато се намери някой да му го продадеш на почти същата или по-висока цена.

    Коментиран от #50, #52, #56

  • 46 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #35 от "Турбо":

    Помня го много добре, как те убеждаваше да си купиш Тесла, че била по-добра за бизнеса ти от баничарката. Но сега явно му се карат, че коментарите са малко и той влиза да провокира.
  • 47 Гост

    4 0 Отговор
    Перпетум мобилето на многониковото потегля с изходяща мощност нула,без да подава газ на празен ход.
  • 48 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #39 от "Дрън-дрън":

    Електрическият транспорт има голямо бъдеще - под формата на влакове.
  • 49 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    Опаааа трети Гост изникна. Май се обърка вече с кой ник пишеш, а?
  • 50 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    Теслю пише с ник Гост.

    Коментиран от #51

  • 51 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "Гост":

    Ами, човек който го е срам какво говори, се крие зад чужди имена.
  • 52 Турбо

    3 0 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    Две три годишен автомобил на половин цена хахахаха ако имаше толкова голямо обезценяване,никой нямаше да си купува нов автомобил.Всички хора щяха да си купуват две три годишни на половин цена.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Обективен

    0 1 Отговор
    Вярно е, че поршето е по-леко, но ако видиш времената на тунинговани 911 до 1000 коня (има и по 1300 коня), ще видиш, че и те правят времена под 9 секунди и то без олекотяване и без сликове. Ферари СФ90, което е хибрид с 1000 коня е постигало ускорения до 100 за 2.1 сек, на 1/4 миля пак е в тези рамки на 9 сек. Пак говорим за без сликове и без олекотяване. Тая Тесла е казано, че е смъкнал цели близо 300 кг, че и със сликове, 1000 коня, ами виж други коли по 1000 коня и тогава говори. Да не говорим, че разбира се, както ВИНАГИ ми говорят само за драг. Пуснете ги на писта, защото и в живота не караш само на право, нали ... катастрофите стават при спиране или в завои, там е истинската класа на една кола .. и за шофьора , разбира се
  • 55 Гост

    0 3 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    Така е колега адаш! Високо голям бизнес на запад в никакъв случай не си купува камиони или микробуси, които са чиста загуба на капитал, който можеш да завъртиш като оборотни средства. Купува ЕДНА баничарка изкарва я веднъж седмично и кара с 90км/ч по магистралата, за да му харчи 4,5/100, защото това е работен кон и няма за къде да бърза и с нея въртят огромни бизнеси!

    Това тировете са за големи и за дребни бизнесмени! А камионите и микробусите за глупаци, които не са се сетили вместо 10 микробуса да си купят една баничарка и да вършат същата работа с нея само с разход 4,5 на сто!

    Колегата на няколко пъти се опита да му обясни на Теслю, ама той не може да го разбере!

    Коментиран от #57

  • 56 Турбо

    3 0 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    Аз правя точно така.Вземам на лизинг Пежо Партнер,карам го 10 години,връщам го на СФА и вземам ново.Минавам около 35 х.км годишно.Правил съм и 50х.км в силни години.

    Коментиран от #59

  • 57 Турбо

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "Гост":

    Тесльо разпознавам те.Не се крий зад чужд ник.

    Коментиран от #58, #60

  • 58 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #57 от "Турбо":

    Човекът каза че може да му се ползва Ника. Какъв ти е проблемът? Пиши и ти с Ник гост ще е много по-интересно! Виж колко е яко. Можеш да пишеш каквото си искаш и да викаш не съм аз!

    Нали и с твоя Ник пишат, ама обикновено казваш две седмици по-късно, когато съм те хванал в лъжа, че онова нещо го бил писал някой друг или сте се "шегували"!
  • 59 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #56 от "Турбо":

    Знам, онзи ден те видях в Белозем с пежото. Снимаше някакви фотоволтаици.
  • 60 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #57 от "Турбо":

    И аз така колега, разпознавам те и зад седемте Ника които ползваш!
  • 61 Име

    2 0 Отговор
    Освен че електрическите коли няма къде да се зареждат няма и толко никел за масовото им производство Мъск ни върна във времената на бутиковите автомобили.

    Коментиран от #63

  • 62 Име

    1 2 Отговор
    Няма кола слезла под 8 секунди няма и да има
  • 63 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #61 от "Име":

    Кой те кара да си купиш Тесла? Купи си Дачия.

    Коментиран от #64

  • 64 Просто

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "Гост":

    Разсаждавам
  • 65 оня с коня

    4 0 Отговор
    Революция в Олекотяването на Ел.колите ще стане факт с Отделяне на Тежката Батерия от тях и монтирането й в Ремарке,закачено отзад.
  • 66 Аз съм

    2 2 Отговор
    Обожавам статиите за Тесла , толкова време съм уплътнил в четенето на коментарите под тях . Уникално е , един където единствения път когато е докосвал Тесла е за да вади пирони с нея , разяснява на света колко е чудесна .
  • 67 факт

    2 1 Отговор
    големината на батерията под Теслата е с капаситет 100 квтч с това при съответният разход на Тесла от 20 квтч/100км начи макдимум 500км изминато разстояние.По големи батерии е ясно че нема къде да са сложат и какво излизя че ел колите като цяло(не само тесла) максимално бухат до 500-600км тия мантри за 1000км пробег са абсурдни с нормаоно средностятистическо каране.Става само с с каране със скорост 30км/ч с ограничено използване на климатик и други системи по колите.Просто технологията е енергиино неефективна.Това е като да се напъваш от турбовитлов самолет да биеш реактивен а бе друзя та това никога няма да стане.

    Коментиран от #68

  • 68 Дрън-дрън

    1 1 Отговор

    До коментар #67 от "факт":

    Никой не се напъва да бие пробега с един резервоар, защото е глупаво. И сега е възможно да направят автомобил с 1000 километра пробег, а някои вече го направиха, но какъв е смисълът да мъкнеш два пъти по-тежка батерия цяла година, за да може един два пъти в годината да отидеш до морето и да се върнеш с едно зареждане от контакта в гаража, като платиш цената на два пъти по-скъпа батерия, за да не плащаш скъпо на бърза зарядна станция?


    При положение че можеш да стигнеш от София до Слънчев бряг с едно зареждане, не знам за какво е всичкото това мрънкане.

    По статистика средния пробег на автомобилите в Европа е 13 хиляди километра. Дори при 500 км пробег са ти 26 зарежданията за година. Понеже никой не зарежда от 0 до 100 процента, сложи ги 36 зареждания - едно зареждане на 10 дни. Три пъти месечно.

    Общо 2600 киловатчаса за година за автомобил с 1000 коня и тегло над 2 тона.

    Да сравним ефективността с малолитражка около тон и разход при градско 5 на сто?

    Това са ти 650 литра за същия пробег 6500 киловатчаса. Кое е по-ефективно?


    При 40 литра резервоар, ще зарежда по 30 литра на зареждане, защото няма да чака да свърши - 22 зареждания за година, веднъж на 16 дни, вместо веднъж на десет, като електричката.

    Това ли ти е големият проблем?

    Коментиран от #69

  • 69 И още

    1 1 Отговор

    До коментар #68 от "Дрън-дрън":

    Зареждането на елката може да става вкъщи или на работа и така се спестяват излишни километри до бензиностанцията,както и не се губи време! Освен това няма да ходи до сервиз за смяна на филтри ,масло , ремъци и др.

    Коментиран от #70, #71, #72

  • 70 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "И още":

    Не натрапвай на хората електромобили.
  • 71 Турбо

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "И още":

    Ще зареждаш на работа,ако има зарядна колонка.Работодателят ти няма да е много доволен да ти плаща тока.

    Коментиран от #73

  • 72 Турбо

    1 1 Отговор

    До коментар #69 от "И още":

    Бензиностанции има колкото щеш.Всеки шофьор зарежда по път,никой не ходи специално до бензиностанция за да зареди.Автомобила се кара на сервиз за ремъци,масла и филтри,когато не ти трябва.Време не се губи.Виж на зарядна станция се губят часове.

    Коментиран от #74

  • 73 Напротив

    1 1 Отговор

    До коментар #71 от "Турбо":

    Ще е супер доволен, че ти дава купони за безплатно ползване на 300 киловатчаса месечно на стойност 300 лв. От обикновен монофазен контакт шуко на 230 волта 16 ампера - малко над 3 киловата, свързани директно към инвертора от фотоволтаиците върху паркинга.

    Работника ще е радостен, че зарежда напълно безплатно за 1500 - 2000 км месечно с бонуса към заплатата за 300 лв, работодателя ще е щастлив, че ще приспадне 300 лв, като разходи и ще намали с толкова печалбата върху която ще плаща данъци, като на практика за левче е продал енергия, която му струва 3,3 стотинки за киловатчас.

    Или някоя друга подобна схема, като сега с купоните за храна.

    Коментиран от #75

  • 74 Точно обратното е

    1 1 Отговор

    До коментар #72 от "Турбо":

    Докато сменяш маслото стоиш в сервиза и губиш часове.

    Докато си на работа, ти работиш 8 часа, а автомобила през това време се зарежда и дори с 3 киловата мощност ще зареди 24 киловатчаса, а ти ще си изгубил пет секунди за включване и пет секунди за изключване след като си паркирал.

    Коментиран от #76

  • 75 Турбо

    1 1 Отговор

    До коментар #73 от "Напротив":

    Това сигурно е новата ти гениа нална идея.Нямаш понятие от счетоводство.По скоро ще плати данък и ддс на горницата над 3,3 стотинки.

    Коментиран от #78

  • 76 Турбо

    1 0 Отговор

    До коментар #74 от "Точно обратното е":

    Ти в сервиз влизал ли си?Записвам си час,закарвам си колата и се прибирам.Когато е готова ми се обаждат да си я прибера.Сервиза ми е на 10 минути пеша от вкъщи.

    Коментиран от #77

  • 77 За колко време го сменят това масло?

    0 2 Отговор

    До коментар #76 от "Турбо":

    Аз си записвам час и докато разменя няколко са думи със собственика на сервиза, момчето вече е ми е изкарало автомобила и е вкарало следващия.

    За двайсетина минути ми сменят масла и филтри. Точно колкото е твоята разходка до вас и обратно.

    Коментиран от #80

  • 78 Това е най-лошият случай

    1 1 Отговор

    До коментар #75 от "Турбо":

    Но дори и да плати ддс и данък печалба върху един лев горница, после ще приспадне този лев като разходи, които е дал на работника.


    А дори без тази схема, дори работникът да си купи токът на 33 стотинки, 100 километра ще му излязат 5 лева, а работодателя ще е продал енергията с 1000% печалба.

    Знам че на фона на твоите надценки 1000 процента са нищо, ама за нормалните бизнесмени си е добра печалба!

    Коментиран от #79

  • 79 Турбо

    1 0 Отговор

    До коментар #78 от "Това е най-лошият случай":

    Приходи,разходи за тесльо няма разлика хахахаха.Счетоводството го разбираш колкото физиката и двигателя.От приходите се приспадат разходите и се плаща данък.При теб всичко е обърнато наопаки.Никога не си имал бизнес.Всичките ти бизнес идеи са само в мечтите ти.
  • 80 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #77 от "За колко време го сменят това масло?":

    Това момче факир бе многониковото.Масления филтър на повечето коли е заврян на такова тясно място че не се развива лесно.
  • 81 И още

    1 1 Отговор
    Не се напъвайте да мислите! Фактите говорят сами! Вчера в Холандия ,на някакъв чърджър, дето не му знам името(Fastnet) гледам Кона, Кодиак и още 3-4 вързани на 350 kW зарядни! Слизат, отиват до тоалетна, пушат една цигара, пият кафе или хапват нещо в "бензиностанцията" , качват се и потеглят - общо 20-25 мин! А да,имат и по 10 секунди за вкл и изкл на кабела! Тези с петролките слизат,бутат пистолета, чакат 2-3 минути да заредят, редят се на опашка да платят ,пият кафе, тоалетна, цигари не,че са в огнеопасна зона, хапват нещо и потеглят! Само че местят и колата от колонката! Общо 25-30 мин.!р Дори да сте бързаци,под 15 мин няма как да минете процедурите! Ако 5-10 мин ви решават живота,браво!

    Коментиран от #82, #83, #84

  • 82 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #81 от "И още":

    Пак послъгваш.Хюндай Кона има максимална мощност на зареждане 77 и 100 квт.На 350 квт зарядна не могат да зареждат.Един час стоене на зарядна не ти мърда.
  • 83 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #81 от "И още":

    По бензиностанциите опашки няма.С плащането и тоалетната ми е 5 минути.Кога ще заредиш електрокара за 5 минути.
  • 84 Владо

    2 0 Отговор

    До коментар #81 от "И още":

    Къде да го видим това нещо?В Холандия,на някакъв чарджър,бля бля.Това някой в автобуса за село ли ти го разказа?

    Коментиран от #85

  • 85 Не знам как е в Холандия

    1 1 Отговор

    До коментар #84 от "Владо":

    Но ето как е в Норвегия. За разлика от колегата не съм го видял на живо, но няма и нужда. На бързо превъртане на клипа преброих 17 заредени автомобила за 30 минути таймлапс.


    И обърни внимание, че клипът е сниман през 2017 година, когато електромобилите бяха рядкост, защото тогава започна производството на Тесла модел 3 и първата година не произведоха почти нищо заради проблеми с производството.

    Също така, това са старите зарядни на Тесла с мощност само 120 киловата, а новите са два пъти по-бързи - 250 киловата. Тоест сега зареждането става още по-бързо, в сравнение с преди четири години когато е сниман клипа, а след още 4 ще стане още по-бързо и времето за зареждане ще спре да бъде критерий и най-вече опорна точка. Единствената, която ви остана след като Тесла не фалира, батериите не се скапаха на втората година след бързо зареждане, което пък не отказа клиентите от електромобилите, а се случи точно обратното - убедиха се, че след 100 години застой, технологията на електрическото задвижване най-после узря.