Най-бързата серийна Tesla постави пореден рекорд на дисциплината драг и успя да измине разстоянието от 402 метра за времето от точно 8.834 секунди. Новината бе разпространена от фен и собственик на Tesla на име Зак в Twitter, а след това получи и отговор лично от Илон Мъск.
Nice!
— Elon Musk (@elonmusk) June 13, 2022
Колата е успяла да пресече финалната линия със скорост от 161.37 мили в час или 259.7 километра в час. Tesla-та е била оборудвана със сликове, а собственика ѝ споделя, че е премахнал различни елементи, за да намали теглото с между 250 и 300 килограма.
Въпреки, че времето е рекордно, собственикът споделя, че няма видео от опита, което може да породи съмнение в някои хора, но пък обещава да предостави видео при следващ опит и рекорд.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Манев
18:14 14.06.2022
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Така е
До коментар #2 от "Гост":
Купува се за удоволствие, а Тесла ти доставя пълно удоволствие от шофиране!18:24 14.06.2022
4 Така е!
До коментар #2 от "Гост":
След като си избрал автомобил с ГНП, очевидно не се интересуваш от такива неща. Това го разбирам!Не разбирам обаче защо навсякъде под такива статии се чувстваш длъжен да ни уведомиш, че не се интересуваш от такива неща?
Коментиран от #12
18:29 14.06.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Голямата работа
Коментиран от #10
18:31 14.06.2022
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Чичо
До коментар #7 от "Голямата работа":
Ха, ха, не сте запознат с данните наТесла S
Коментиран от #11
18:35 14.06.2022
11 Е колко да е по-бавна
До коментар #10 от "Чичо":
Със стандартни гуми и без да сваляш нищо от нея?Като знам, че по-тежкия и по-голям SUV на Тесла модел Х с нормални гуми, като вместо да му махаш тегло добавяш шест човека и ги сложиш на старта на четвърт миля с най-бързото Порше 992 turbo S и пак завършва преди поршето, това не е ли достатъчно, за да се чудиш какво да махаш да търсиш по-добро ускорение?
Коментиран от #13, #19, #53
18:40 14.06.2022
12 Гост
До коментар #4 от "Така е!":
Това имам, това карам.Не гледам Тесла на картинка.Коментиран от #15, #30
18:41 14.06.2022
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 петел
18:47 14.06.2022
15 Очевидно е че гледаш
До коментар #12 от "Гост":
Иначе какво правиш в тази статия и защо въобще коментираш, нещо което не те интересува?И мен не ме интересуват москвичите, които намират по гаражите и се чувстват длъжни да ни информирате със статия тук, ама дори не ги чета, камо ли да вляза да коментирам. Като ви харесват, карайте си ги. Кой съм аз да ви казвам какво да харесвате!
Както виждаш, по никакъв начин не коментирам изборът ти на автомобил, въпреки че последния автомобил с ГНП който съм карал беше преди 20 години и лично аз не бих си купил вече. Но както казах кой съм аз да ти казвам какво да караш и дали е добро? След като за тебе е добро аз съм окей с това. Споменах го само като доказателство, че със сигурност ускорението не ти е приоритет.
Кой си обаче ти, да казваш на хората какво да харесват и какво не и да им държиш сметка за това?
Кой си ти да ми казваш че ferrari не е хубав автомобил, защото нямал ГНП и ти не харесваш червен цвят?
Коментиран от #17, #18, #24
18:48 14.06.2022
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Гост
До коментар #15 от "Очевидно е че гледаш":
Кой си ти да ми държиш сметка?Ти ли ще ми казваш какво да правя?Всеки може да си каже мнението.Коментиран от #21, #22, #25
19:19 14.06.2022
18 Гост
До коментар #15 от "Очевидно е че гледаш":
Сравняваш Ферари с Тесла?Сериозно ли?Коментиран от #20
19:21 14.06.2022
19 Хах
До коментар #11 от "Е колко да е по-бавна":
Да, наистина тоя старт на Брукс от DragTimes и приятелите му в X-Plaid срещу най-бързото Порше беше скандален :DГолемият ступор на света е, че вместо да забие нос във високите като всички електрички, при Plaid 1100 коня идват след 130 и държат черта до 300+ :D
19:45 14.06.2022
20 Това е само в твоята глава
До коментар #18 от "Гост":
Това е все едно да ти кажа че харесвам брюнетки, ferrari, банани и ябълки и да ми кажеш, че сравнявам ferrari с банан или пък трябва да харесвам или банани или ябълки, но не може и двете?Или пък това че харесвам брюнетки означава, че не мога да забърша някоя блондинка?
А ти харесваш ли ferrari, че не разбрах?
Ако го харесваш, с кой от критериите при избор за покупка на автомобил го свързваш?
Коментиран от #26
19:47 14.06.2022
21 3-фазния
До коментар #17 от "Гост":
Мнението е като зaдника - всеки го има. Що трябва да гледаме твоя тук?Коментиран от #27
19:47 14.06.2022
22 Е така де!
До коментар #17 от "Гост":
"Кой си ти да ми държиш сметка?Ти ли ще ми казваш какво да правя?Всеки може да си каже мнението."Е нали точно това те моля най-учтиво, да оставиш останалите да си изказват свободно мнението, без да ги нападаш защо харесват това или онова.
Това, че караме по-бавен автомобил от ferrari не означава, че не може да харесваме ferrari, защото бил прекалено бърз.
Коментиран от #28
19:51 14.06.2022
23 Гост
20:54 14.06.2022
24 Гост
До коментар #15 от "Очевидно е че гледаш":
Ти винаги коментираш чуждият избор на автомобил. Винаги си критикувал хората, че са избрали някаква друга кола, вместо да изберат Тесла, с която да си зареждали ток и да го продавали, докато им стои в гаража. Винаги, винаги, винаги си правил това, а сега казваш, че не си. Ти си двуличник и кой ли те слуша?Коментиран от #29
20:57 14.06.2022
25 Гост
До коментар #17 от "Гост":
Как кой е той? Той е онзи, който кара кола с ГНП, но единствен имал право да коментира електрически коли и това го правело голямата работа.20:58 14.06.2022
26 Гост
До коментар #20 от "Това е само в твоята глава":
Нещата не са различни. Само в твоята глава са. Щом сравняваме дизел с бензин, с газ и на водород, можем да добавим към сравненията и друг тип задвижване, на ток. Само ти си мислиш, че това са коренно различни неща. Все са коли, независимо с какво се задвижват.Коментиран от #32
21:01 14.06.2022
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Гост
До коментар #22 от "Е така де!":
Този съвет към тебе и към гост. Вие двамата редовно дразните хората за това, какво карали.Коментиран от #33
21:02 14.06.2022
29 Дрън-дрън
До коментар #24 от "Гост":
Нещата които изприказва обикновенно ги казвам когато обясняват е как няма да има ток за зареждане на електромобилите или пък щял да се вдига.А Тесла не може да връща ток обратно в мрежата, за разлика от други марки електромобили.
Май не правиш разлика между критерии за купуване на автомобил, автомобилите които караме в момента и ще караме още доста години и далечното бъдеще за което говоря а вие се опитвате да казвате какво било невъзможно?
Коментиран от #31, #41
21:04 14.06.2022
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Гост
До коментар #29 от "Дрън-дрън":
Май страдаш от ши30 френия.21:06 14.06.2022
32 Е последно
До коментар #26 от "Гост":
Ще сравняваме ли бензиновото ferrari с електрическата Tesla или няма да ги сравняваме? Я се разбери със себе си, че два пъти едно и също нищо не казваш?18 Гост
31ОТГОВОР
До коментар 15 от "Очевидно е че гледаш":
Сравняваш Ферари с Тесла?Сериозно ли?
Коментиран от 20
19:21 14.06.2022
Виждаш ли кой е фурнаджийската лопата и за един час два пъти си сменя мнението?
Коментиран от #42
21:07 14.06.2022
33 Ти да видиш!Ти да видиш!
До коментар #28 от "Гост":
Знаеш ли въобще какъв автомобил карам? Поне като вид!За разлика от вас аз не натрапвам на хората че е най-добрият избор за личен автомобил е дизелова баничарка 90 коня, която всеки трябвало да притежава защото това е единствения автомобил който може да върши работа на бизнеса. Такъв автомобил който било нормално да се изкарват 40 пъти в годината и задължително трябва да е взет на лизинг, защото е работен кон с който се изкарва хляба и не е нужно да блокираш оборотни средства.
Забелязваш ли колко неща се опитвате да ни натрапвате. Ами не не искам да карам баничарка на лизинг и няма да ми омръзне да го повтарям.
Не се опитвай да ме караш да караме автомобил с ГНП.
Това че на вас точно тези автомобили ви вършат работа, не значава че вършат работа и на някой друг. Аз поне винаги съм казвал че електромобила е за строго специфични случай и не е подходящ за всеки, а само за хора с гараж които карат по много километри на година и до 2050 година в България няма да се карат много електромобили. На това ако му казваш натрапване на електромобил, здраве му кажи.
Коментиран от #35, #37, #44
21:14 14.06.2022
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Турбо
До коментар #33 от "Ти да видиш!Ти да видиш!":
Точно ти тесльо се опитваше да ме убедиш,че ми е по изгодно да си купя Тесла и колко ще "спестя" от безплатно зареждане ,ако сменя баничарката.Кохато качиш 3 кубика стока на Тесла да ми се обадиш.Сега като фурнаджийска лопата, започна да твърдиш друго.Коментиран от #39, #46
21:28 14.06.2022
36 Гост
До коментар #27 от "Гост":
Няма проблем адаш.Пишем с един Ник.Коментиран от #40
21:30 14.06.2022
37 Турбо
До коментар #33 от "Ти да видиш!Ти да видиш!":
Споделянето на информация,не е натрапване.Карай си автомобила втора употреба платен в брой,щом така ти харесва.Цяла Европа кара лизингови автомобили,сигурно защото са много глупави.21:38 14.06.2022
38 Гост
До коментар #34 от "Какъв адаш":
Това една жена от пазара ли ти го каза?Като си гледам сметките ,не изглежда да е така.Дневната енергия е по скъпа.21:42 14.06.2022
39 Дрън-дрън
До коментар #35 от "Турбо":
Я пак се върни да прочетеш, че не те карам да си купуваш електрически автомобил защото очевидно няма електрическа баничарка.Само че ти обясняваше че дори да има, няма да има къде да я зареждаш, ще си губиш много време в зареждане дори да има къде да я заредиш ако пък времето и мястото за зареждане ти е проблем щяло да ти бъде много по-скъпо.
Ако се сещаш дори сме водили спор за пикапа на Тесла и дали ще си събереш стоката в него, очевидно няма как да съм те карал да си го купуваш преди година, при положение че все още и днес не се продава.
Спорът винаги е бил има ли БЪДЕЩЕ електрическия транспорт, а вие постоянно търсите под вола теле как това нямало как да стане.
Коментиран от #48
21:50 14.06.2022
40 Гост
До коментар #36 от "Гост":
Точно така даже само на електромобилите!А после всеки може да пише каквото си иска с този Ник и да казва че не го е писал той! Ама сме много умни нали, те другите няма да се усетят!
Това първото изречение между другото, не съм го писал аз! Някой друг е бил и пише с моя Ник!
Коментиран от #43, #49
21:51 14.06.2022
41 Гост
До коментар #29 от "Дрън-дрън":
Точно ти казваше на хората, да си купели Тесла, че да търгували с ток през мрежата. Сега си видял, че не става и гледаш да си замажеш оцапаното положение, ама няма как. Всичко, което си казал се помни и най-вече - стои написано и може да се провери и докаже. Няма измъкване, колкото и да се въртиш.22:06 14.06.2022
42 Гост
До коментар #32 от "Е последно":
Това не е мой коментар, а на някой със същото име. Само едно магаре ли се казва Марко?22:08 14.06.2022
43 Гост
До коментар #40 от "Гост":
Значи е многониковото.Това е негов номер.Той е с тежък портфейл,в бизнеса с видеокасети под наем е.Дава и гаражни магазини под наем.
22:10 14.06.2022
44 Гост
До коментар #33 от "Ти да видиш!Ти да видиш!":
Знам какво не караш. Не караш електричка, това знам. Баничарките са най-удобни за транспорт на дребни неща и това е доказано с факта, че се срещат навсякъде. Всяка фирма си ги купува и те се продават, което няма как ти да оспориш. И точно ти винаги си карал хората да си купуват електричка, нищо, че нямали гараж, защото можели да си пуснат кабел от терасата да си я зареждат пред блока, преди да им прокарали зарядна станция на паркинга. С всякакви измислици си ни забавлявал, коя от коя по-смешни. Друг такъв няма.Коментиран от #55
22:11 14.06.2022
45 Гост
Той откъде да знае че в цяла Европа средния бизнес обикновено купува баничарки на лизинг, които изкарва на пътя само веднъж седмично и си изкарват хляба с тях като въртят по 20 хиляди км годишно и само след 10 години си вземат следващата нова баничарка на лизинг!
Абсолютна глупост е да купуваш в кеш стар две-три годишен автомобил на половин цена и да го караш цели 1-2-3 години, докато се намери някой да му го продадеш на почти същата или по-висока цена.
Коментиран от #50, #52, #56
22:12 14.06.2022
46 Гост
До коментар #35 от "Турбо":
Помня го много добре, как те убеждаваше да си купиш Тесла, че била по-добра за бизнеса ти от баничарката. Но сега явно му се карат, че коментарите са малко и той влиза да провокира.22:13 14.06.2022
47 Гост
22:13 14.06.2022
48 Гост
До коментар #39 от "Дрън-дрън":
Електрическият транспорт има голямо бъдеще - под формата на влакове.22:15 14.06.2022
49 Гост
До коментар #40 от "Гост":
Опаааа трети Гост изникна. Май се обърка вече с кой ник пишеш, а?22:16 14.06.2022
50 Гост
До коментар #45 от "Гост":
Теслю пише с ник Гост.Коментиран от #51
22:18 14.06.2022
51 Гост
До коментар #50 от "Гост":
Ами, човек който го е срам какво говори, се крие зад чужди имена.22:19 14.06.2022
52 Турбо
До коментар #45 от "Гост":
Две три годишен автомобил на половин цена хахахаха ако имаше толкова голямо обезценяване,никой нямаше да си купува нов автомобил.Всички хора щяха да си купуват две три годишни на половин цена.22:22 14.06.2022
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Обективен
22:25 14.06.2022
55 Гост
До коментар #44 от "Гост":
Така е колега адаш! Високо голям бизнес на запад в никакъв случай не си купува камиони или микробуси, които са чиста загуба на капитал, който можеш да завъртиш като оборотни средства. Купува ЕДНА баничарка изкарва я веднъж седмично и кара с 90км/ч по магистралата, за да му харчи 4,5/100, защото това е работен кон и няма за къде да бърза и с нея въртят огромни бизнеси!Това тировете са за големи и за дребни бизнесмени! А камионите и микробусите за глупаци, които не са се сетили вместо 10 микробуса да си купят една баничарка и да вършат същата работа с нея само с разход 4,5 на сто!
Колегата на няколко пъти се опита да му обясни на Теслю, ама той не може да го разбере!
Коментиран от #57
22:25 14.06.2022
56 Турбо
До коментар #45 от "Гост":
Аз правя точно така.Вземам на лизинг Пежо Партнер,карам го 10 години,връщам го на СФА и вземам ново.Минавам около 35 х.км годишно.Правил съм и 50х.км в силни години.Коментиран от #59
22:27 14.06.2022
57 Турбо
До коментар #55 от "Гост":
Тесльо разпознавам те.Не се крий зад чужд ник.Коментиран от #58, #60
22:29 14.06.2022
58 Гост
До коментар #57 от "Турбо":
Човекът каза че може да му се ползва Ника. Какъв ти е проблемът? Пиши и ти с Ник гост ще е много по-интересно! Виж колко е яко. Можеш да пишеш каквото си искаш и да викаш не съм аз!Нали и с твоя Ник пишат, ама обикновено казваш две седмици по-късно, когато съм те хванал в лъжа, че онова нещо го бил писал някой друг или сте се "шегували"!
22:36 14.06.2022
59 Гост
До коментар #56 от "Турбо":
Знам, онзи ден те видях в Белозем с пежото. Снимаше някакви фотоволтаици.22:37 14.06.2022
60 Гост
До коментар #57 от "Турбо":
И аз така колега, разпознавам те и зад седемте Ника които ползваш!22:39 14.06.2022
61 Име
Коментиран от #63
22:53 14.06.2022
62 Име
22:57 14.06.2022
63 Гост
До коментар #61 от "Име":
Кой те кара да си купиш Тесла? Купи си Дачия.Коментиран от #64
23:36 14.06.2022
64 Просто
До коментар #63 от "Гост":
Разсаждавам23:40 14.06.2022
65 оня с коня
00:38 15.06.2022
66 Аз съм
08:42 15.06.2022
67 факт
Коментиран от #68
08:50 15.06.2022
68 Дрън-дрън
До коментар #67 от "факт":
Никой не се напъва да бие пробега с един резервоар, защото е глупаво. И сега е възможно да направят автомобил с 1000 километра пробег, а някои вече го направиха, но какъв е смисълът да мъкнеш два пъти по-тежка батерия цяла година, за да може един два пъти в годината да отидеш до морето и да се върнеш с едно зареждане от контакта в гаража, като платиш цената на два пъти по-скъпа батерия, за да не плащаш скъпо на бърза зарядна станция?При положение че можеш да стигнеш от София до Слънчев бряг с едно зареждане, не знам за какво е всичкото това мрънкане.
По статистика средния пробег на автомобилите в Европа е 13 хиляди километра. Дори при 500 км пробег са ти 26 зарежданията за година. Понеже никой не зарежда от 0 до 100 процента, сложи ги 36 зареждания - едно зареждане на 10 дни. Три пъти месечно.
Общо 2600 киловатчаса за година за автомобил с 1000 коня и тегло над 2 тона.
Да сравним ефективността с малолитражка около тон и разход при градско 5 на сто?
Това са ти 650 литра за същия пробег 6500 киловатчаса. Кое е по-ефективно?
При 40 литра резервоар, ще зарежда по 30 литра на зареждане, защото няма да чака да свърши - 22 зареждания за година, веднъж на 16 дни, вместо веднъж на десет, като електричката.
Това ли ти е големият проблем?
Коментиран от #69
13:21 15.06.2022
69 И още
До коментар #68 от "Дрън-дрън":
Зареждането на елката може да става вкъщи или на работа и така се спестяват излишни километри до бензиностанцията,както и не се губи време! Освен това няма да ходи до сервиз за смяна на филтри ,масло , ремъци и др.Коментиран от #70, #71, #72
15:07 15.06.2022
70 Гост
До коментар #69 от "И още":
Не натрапвай на хората електромобили.18:27 15.06.2022
71 Турбо
До коментар #69 от "И още":
Ще зареждаш на работа,ако има зарядна колонка.Работодателят ти няма да е много доволен да ти плаща тока.Коментиран от #73
18:46 15.06.2022
72 Турбо
До коментар #69 от "И още":
Бензиностанции има колкото щеш.Всеки шофьор зарежда по път,никой не ходи специално до бензиностанция за да зареди.Автомобила се кара на сервиз за ремъци,масла и филтри,когато не ти трябва.Време не се губи.Виж на зарядна станция се губят часове.Коментиран от #74
18:58 15.06.2022
73 Напротив
До коментар #71 от "Турбо":
Ще е супер доволен, че ти дава купони за безплатно ползване на 300 киловатчаса месечно на стойност 300 лв. От обикновен монофазен контакт шуко на 230 волта 16 ампера - малко над 3 киловата, свързани директно към инвертора от фотоволтаиците върху паркинга.Работника ще е радостен, че зарежда напълно безплатно за 1500 - 2000 км месечно с бонуса към заплатата за 300 лв, работодателя ще е щастлив, че ще приспадне 300 лв, като разходи и ще намали с толкова печалбата върху която ще плаща данъци, като на практика за левче е продал енергия, която му струва 3,3 стотинки за киловатчас.
Или някоя друга подобна схема, като сега с купоните за храна.
Коментиран от #75
19:23 15.06.2022
74 Точно обратното е
До коментар #72 от "Турбо":
Докато сменяш маслото стоиш в сервиза и губиш часове.Докато си на работа, ти работиш 8 часа, а автомобила през това време се зарежда и дори с 3 киловата мощност ще зареди 24 киловатчаса, а ти ще си изгубил пет секунди за включване и пет секунди за изключване след като си паркирал.
Коментиран от #76
19:25 15.06.2022
75 Турбо
До коментар #73 от "Напротив":
Това сигурно е новата ти гениа нална идея.Нямаш понятие от счетоводство.По скоро ще плати данък и ддс на горницата над 3,3 стотинки.Коментиран от #78
19:45 15.06.2022
76 Турбо
До коментар #74 от "Точно обратното е":
Ти в сервиз влизал ли си?Записвам си час,закарвам си колата и се прибирам.Когато е готова ми се обаждат да си я прибера.Сервиза ми е на 10 минути пеша от вкъщи.Коментиран от #77
19:48 15.06.2022
77 За колко време го сменят това масло?
До коментар #76 от "Турбо":
Аз си записвам час и докато разменя няколко са думи със собственика на сервиза, момчето вече е ми е изкарало автомобила и е вкарало следващия.За двайсетина минути ми сменят масла и филтри. Точно колкото е твоята разходка до вас и обратно.
Коментиран от #80
20:14 15.06.2022
78 Това е най-лошият случай
До коментар #75 от "Турбо":
Но дори и да плати ддс и данък печалба върху един лев горница, после ще приспадне този лев като разходи, които е дал на работника.А дори без тази схема, дори работникът да си купи токът на 33 стотинки, 100 километра ще му излязат 5 лева, а работодателя ще е продал енергията с 1000% печалба.
Знам че на фона на твоите надценки 1000 процента са нищо, ама за нормалните бизнесмени си е добра печалба!
Коментиран от #79
20:20 15.06.2022
79 Турбо
До коментар #78 от "Това е най-лошият случай":
Приходи,разходи за тесльо няма разлика хахахаха.Счетоводството го разбираш колкото физиката и двигателя.От приходите се приспадат разходите и се плаща данък.При теб всичко е обърнато наопаки.Никога не си имал бизнес.Всичките ти бизнес идеи са само в мечтите ти.20:36 15.06.2022
80 Гост
До коментар #77 от "За колко време го сменят това масло?":
Това момче факир бе многониковото.Масления филтър на повечето коли е заврян на такова тясно място че не се развива лесно.21:28 15.06.2022
81 И още
Коментиран от #82, #83, #84
01:02 16.06.2022
82 Гост
До коментар #81 от "И още":
Пак послъгваш.Хюндай Кона има максимална мощност на зареждане 77 и 100 квт.На 350 квт зарядна не могат да зареждат.Един час стоене на зарядна не ти мърда.08:54 16.06.2022
83 Гост
До коментар #81 от "И още":
По бензиностанциите опашки няма.С плащането и тоалетната ми е 5 минути.Кога ще заредиш електрокара за 5 минути.08:56 16.06.2022
84 Владо
До коментар #81 от "И още":
Къде да го видим това нещо?В Холандия,на някакъв чарджър,бля бля.Това някой в автобуса за село ли ти го разказа?Коментиран от #85
09:08 16.06.2022
85 Не знам как е в Холандия
До коментар #84 от "Владо":
Но ето как е в Норвегия. За разлика от колегата не съм го видял на живо, но няма и нужда. На бързо превъртане на клипа преброих 17 заредени автомобила за 30 минути таймлапс.И обърни внимание, че клипът е сниман през 2017 година, когато електромобилите бяха рядкост, защото тогава започна производството на Тесла модел 3 и първата година не произведоха почти нищо заради проблеми с производството.
Също така, това са старите зарядни на Тесла с мощност само 120 киловата, а новите са два пъти по-бързи - 250 киловата. Тоест сега зареждането става още по-бързо, в сравнение с преди четири години когато е сниман клипа, а след още 4 ще стане още по-бързо и времето за зареждане ще спре да бъде критерий и най-вече опорна точка. Единствената, която ви остана след като Тесла не фалира, батериите не се скапаха на втората година след бързо зареждане, което пък не отказа клиентите от електромобилите, а се случи точно обратното - убедиха се, че след 100 години застой, технологията на електрическото задвижване най-после узря.
10:17 16.06.2022