Last news in Fakti

20 Юни, 2022 16:20 3 395 14

Новата дизелова Alpina обещава нисък разход и задоволително ускорение

  • alpina-
  • d4-
  • d4s-
  • 4 series-
  • тунинг-
  • дизел

D4 S Gran Coupe е базирана на BMW 4 Series Gran Coupe

Новата дизелова Alpina обещава нисък разход и задоволително ускорение - 1

Alpina представи най-новото попълнение в своята гама, базирано на четиривратото купе BMW 4 Series Gran Coupe. Обикновено сме свикнали да виждаме най-мощните бензинови двигатели да бъдат подобрявани от Alpina, но този път тунинг компанията е заложила на дизелова сила за новия си проект. Той е базиран на автомобил с 3.0-литров двигател и обещава задоволително ускорение и изключително нисък разход на гориво.

Новата дизелова Alpina обещава нисък разход и задоволително ускорение

Дизеловият двигател може да се похвали с мощност от 355 конски сили и максимален въртящ момент от 730 нютон метра, който е идентичен с този при бензиновата версия на Alpina 4 Series Gran Coupe. Трансмисията е автоматична с осем предавки, а въртящият момент се предава към четирите колела. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема 4.8 секунди, а продължителното натискане на педала на газта ще ви позволи да вдигнете до 270км/ч. По-интересното е, че от Alpina споменават и разхода на гориво, който е 6.9 литра на 100 километра.

Новата дизелова Alpina обещава нисък разход и задоволително ускорение

Визуално може да отличите модификацията на Alpina по типичните елементи за компанията като добавка на предната и задната броня, малък спойлер на багажника и специфичните джанти с 20 спици. В интериора всички емблеми на BMW са заменени с такива на Alpina, а под скоростния лост може да откриете и табелка с поредния номер на колата. Първите екземпляри ще пристигнат през месец септември с цена от 79 700 евро за базовия модел.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Би Ем ДабълЮ

    28 6 Отговор
    Нисък разход и емисии...бай немец пак е манипулирал компютъра.
  • 2 Джовани Батиста „Пинин“ Фарина

    30 6 Отговор
    Тия коли стават все по грозни бе!
  • 3 Добре звучи

    29 4 Отговор
    270 км в час с 6,9 литра на 100 три последователни ускорения за 4,8 секунди!

    Ама някой трябва да ни обясни, че трябва да изберем едно от трите.

    Този разход ми звучи точно толкова реалистичен, колкото пробег от 1000 км с едно зареждане на електромобил. Винаги има някакъв малък шрифт.
  • 4 Гхгх

    26 0 Отговор
    Харчи толкова ама на книжка. Имам такъв двигател n57 (258 коня). Харчи на магистрала с 150 км/h 8.5
    Извънградско с 100 - 7 и половина. Градско между 9 и 10 в зависимост дали е взима и колко чакаш по светофарите. По книжка го дават 6.8 градско. 5.5 извън

    Коментиран от #6

  • 5 смех

    7 11 Отговор
    Че 6.9 доближава разхода на кола на газ ама дизела е 3.40 газта е 1.57 не виждам никакво предимство на изобретението на немският кратен рудолф дизель

    Коментиран от #7

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Нямало предимства

    14 2 Отговор

    До коментар #5 от "смех":

    Сега чакаме да ускориш за 4,8 до 100 и да вдигнеш 270 км в час на газ!

    Коментиран от #9

  • 8 МалкоЛогика

    5 5 Отговор
    Скромно пропускат да напишат теглото. Ако ще е само за ускорение, електрическа таратайка ще е по-добре. Ако ще е за удоволствие от карането, дизел не е в рецептата.
  • 9 факт

    7 8 Отговор

    До коментар #7 от "Нямало предимства":

    Че на кой нормален му е нужно това ако искаш ускорение и вървеж се взима електеичка или бензин а най добре биоетанол

    Коментиран от #10

  • 10 Име

    5 8 Отговор

    До коментар #9 от "факт":

    Мани го тоя самата концепция на дизела е за бавно и икономично каране предиведената клиентела са пенсионерите с каивито е пълна Германия какво бързо каране и дизел.А по икономия основният коз на дизела вече отстъпва на газта.
  • 11 сервиз

    8 2 Отговор
    Тия боклуци и на снимка не искам да ги виждам
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Караток бакшиш

    1 1 Отговор
    Охооо, късно либе за китка
    Дизел БМВ такси.. къде отиде ти, може би
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.