Last news in Fakti

7 Юли, 2022 14:28 12 562 25

Полицаи признават, че батериите на електрическите автомобили се изтощават напълно по време на служба

  • nissan-
  • leaf-
  • електрически автомобили-
  • полиция-
  • полицаи

Британските власти разполагат с 435 служебни коли на ток

Полицаи признават, че батериите на електрическите автомобили се изтощават напълно по време на служба - 1

Полицията в Глостършир разполага с най-многобройния парк от електрически автомобили във Великобритания. На разположение на местната полиция има 66 броя Nissan Leaf и 9 електрически буса Nissan NV200. Това сформира цели 20 процента от целия електрически автопарк на британската полиция, където към момента има 435 електрически автомобила.

На пръв поглед това изглежда много добре, но не и за местните полицаи, които трябва да се справят с всички предимства и недостатъци на това да използват електрически автомобили. Според комисар Крис Нелсън от местната полиция, много от полицаите имат проблеми със служебните си електрически автомобили. Той споделя, че много от тях трябва да се справят с изтощени батерии.

„Чувал съм за много проблеми с полицаи, обикалящи с електрически автомобили в опит да намерят зарядна станция, изтощавайки батериите и качвайки се на други превозни средства“. Това сподели Нелсън в скорошно интервю.

„Въпреки, че напълно разбирам и подкрепям климатичния контрол, моето първо задължение е да се боря с престъпността.“

Нелсън допълни, че не иска да вижда полицаи, батериите на чиито автомобили се изтощават, докато отиват към пътен инцидент с включени светлини, радио и парно


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 31 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 да де

    44 4 Отговор
    Естествено е, че батериите ще се изтощават по-бързо. Това са базови модели и когато ги оборудват с цялата специализирана техника необходима за всеки полицейски автомобил резултата ще е такъв.
  • 2 Емил

    13 50 Отговор
    Карането на електричка не е за прости хора!

    Коментиран от #3, #4, #19

  • 3 ПоПрост

    23 4 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    Е явно шефовете им са по-прости за да не го знаят това.... то и ние ще слагаме акумулатори, които могат да пазят тока час-два и на това му викаме революция в енергетиката, макар резултата да клони към нула от това. Просто разни фирми си изтестват нещата тук, ние го плащаме, а те после се хвалят че имат обществена поръчка в Европа.

    Коментиран от #5

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Най-прост

    7 9 Отговор

    До коментар #3 от "ПоПрост":

    Аз като най-прост ще предположа че някой е дал една комисионна, за да купят от доказано най-скапаните електромобили на пазара с плачевен пробег, невъзможност за зареждане два пъти последователно заради прегряване на батерията, най-бързо амортизиращи се батерии който от най-продавания електромобил в света до преди две години, в момента стои твърдо в дъното на класациите по продажби и има защо.

    За който все още не е разбрал, става въпрос за второто поколение на Нисан лийф. Та той не може да изкара дори една смяна само на място с отопление, а да не говорим да тръгнат да патрулират с него.

    Ако си бяха взели нормални електромобили, нямаше да имат тези проблеми. Даже ми е смешно как точно може да патрулират с nissan leaf, като с него не могат да догонят никого дори с напълно заредена батерия. Ще им избяга още на първите 200 метра .
  • 6 Бензинчо

    6 5 Отговор
    Като не са им купили Тресла.
  • 7 Къпан пор

    18 1 Отговор
    Треската е още по калпава.За полицейска работа електрокара не става.Полицаите са на смени,но колите са едни и същи.Мога ще се зарежда електрокара?
  • 8 Къпан пор

    9 3 Отговор
    Треслата е още по калпава.За полицейска работа електрокара не става.Полицаите са на смени,но колите са едни и същи.Кога ще се зарежда електрокара?

    Коментиран от #9

  • 9 Нали знаеш как им минават смените?

    2 12 Отговор

    До коментар #8 от "Къпан пор":

    Стоят си в някоя пресечка и чакат сигнал или пък направо спират за проверка през по-голямата част от работното време. През това време могат да зареждат и автомобилът да е постоянно зареден, като в същото време не харчи енергия от батерията за отопление и охлаждане.


    Освен това точно в това управление, електрическите автомобили се използват от криминалисти и техници на камери и тем подобни, а не от патрулиращи полицаи.

    А да сравняваш nissan leaf с тесла за полицейски гонки въобще пък не искам да го коментирам, за да не те обидя!

    Коментиран от #10, #15, #20

  • 10 Гост

    16 1 Отговор

    До коментар #9 от "Нали знаеш как им минават смените?":

    Много умно,да не си ял риба?.Ще чакат с електричката на зарядната станция,само да не забравят да изключат кабела и да тръгнат с колонката.

    Коментиран от #14

  • 11 Гост

    11 1 Отговор
    "проблеми с полицаи,обикалящи с електрически автомобили в опит да намерят зарядна станция"
    Пак четеш както на тебе ти е удобно.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Турбо

    12 1 Отговор
    Полицаите са разбрали по трудния начин,че от електромобил патрулка не става.Няма как да си на смяна и да зареждаш едновременно.Ако се получи сигнал за престъпление и батерията е изтощена,какво ще правят?Ще тичат по улиците?
  • 14 Турбо

    7 1 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Развесели ме хахахаха като нищо ще тръгнат с кабела и зарядната колонка ще се влачи хахахаха
  • 15 Турбо

    9 1 Отговор

    До коментар #9 от "Нали знаеш как им минават смените?":

    Много иновативно тесльо,ще правят проверки само близо до зарядните станции хахахаха приложението waze става излишно

    Коментиран от #18

  • 16 МЪСК

    2 8 Отговор
    Така като гледам това на снимката всичко е техника 2010-та (Leaf I, Leaf II, e-NV200 - едно към едно под капака), а образованието на служителите е от 80-та. Не можеш да искаш специализирана служба от цивилни коли 2010, от коли под 200 кВтч и без зарядни по 350 кВт.
    Все едно Минка свирката да я назначиш за интериорен дизайнер и да си късаш ризата, че не става. На подобни тъпотии кълве масовката, дето си няма хал хабер от тея коли.
    Това е съвършена техника...за който може да я плати ;)

    Коментиран от #17

  • 17 Не се напъвай

    3 10 Отговор

    До коментар #16 от "МЪСК":

    Тези дето са писали преди тебе нямат капацитета да те разберат какво точно им говориш. Те си мислят че всички електромобили са като този nissan и имат по 100 километра пробег при идеални условия и се зареждат за минимум четири часа и то, ако не си ги зареждал преди смяната.

    Не се сещат, че с този nissan няма как да гониш някой, защото не вдига повече от 120 за 15 секунди.

    Обаче не се сещат, как онзи мустанг не успя да се откъсне на Тесла модел 3 при магистрално гонене с газ до дупка, докато един малоумник не засече пътя на патрулките и онзи се измъкна.

    Ако бяха тези с нисана, на мустанга щеше да му отнеме само 10 секунди за да им се измъкне и нямаше да го видят повече.
  • 18 Дрън-дрън

    1 8 Отговор

    До коментар #15 от "Турбо":

    То пък защото в момента всяка патрулка си няма пет-шест любими места, на които обикновено спира в засада!

    Обикновено около входовете и изходите на градовете, където е логично да им сложат и зарядните станции, които в техния случай може да са и безжични, ако трите секунди са толкова фатални да изключат кабела.

    А да не мислиш, че бензиновите патрулки не се нуждаят от зареждане? Ако им се обадят по време на зареждане с маркуча ли тръгват?
  • 19 Хайл

    6 3 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    Простите хора карат електрички...а и афтор е ганюф гален,така че нищо чудно да пишеш с пореден ник...ганюф
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Димов

    5 0 Отговор
    Да им направят зарядни станции на всеки 100 м. Да опашат с контакти целият Бъкингам и Биг Бен. Така, когато гонят бандюгите, ще спрат за едно бързо зареждане, само за 15 мин. През това време бандитът услужливо ще изчаква малко по-напред.

    Коментиран от #23

  • 22 Има нещо вярно

    0 2 Отговор
    От години започнаха да монтират зарядни на стълбовете на уличните лампи, които са дори на по-малко от стотина метра един от друг.
  • 23 Ето ти нагледно

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "Димов":

    Ето как "си пускат цветни разклонители от терасите" да зареждат на улицата в Лондон.

    Коментиран от #24

  • 24 Клипа

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "Ето ти нагледно":

    Нещо не излезе в предишния коментар

  • 25 омръзна от тъпотии

    1 0 Отговор
    ДВГ има едно основно предимство и то се нарича горивна автономия.
    Което дава и свободата на движението.