Last news in Fakti

11 Юли, 2022 15:49 3 295 21

Какви мерки предприема Porsche, за да запази разработката на Cayenne в тайна

  • porsche-
  • cayenne-
  • разработка-
  • тайна

Кросоувърът празнува своята 20-та годишнина

Какви мерки предприема Porsche, за да запази разработката на Cayenne в тайна - 1

През 2002 година на пазара се появява изключително странен за Porsche автомобил. Споделящ платформа с Volkswagen Touareg и нямащ нищо общо с концепцията на Porsche, производителят представя първото поколение на Cayenne. Модел, който се оказва толкова успешен, че успява да спаси марката от фалит и да ѝ позволи да съществува до днес и да ни представя някои още по-изключителни автомобили. Какво, обаче се случва при разработката на Cayenne и как от Porsche пазят разработката на модела в тайна?

Какви мерки предприема Porsche, за да запази разработката на Cayenne в тайна

На първо време, компанията не разработва модела във Вайсах, а използва бивш завод за компютри в Хеминген. Фабриката не е брандирана по никакъв начин с логото на Porsche и е обградена с висока ограда. Прозорците са покрити с огледално фолио, а достъпът до мястото е под строг контрол.

Какви мерки предприема Porsche, за да запази разработката на Cayenne в тайна

Всеки който посещава мястото се регистрира в завода и преминава през щателна проверка преди да бъде посрещнат от човека, който го е поканил в завода. По това време фабриката се е превърнала в работно място на 260 инженера от Porsche и 40 служители на Volkswagen с ясната цел да разработят Cayenne под строга конфиденциалност. В момента във фабриката работят около 700 човека над нов интересен проект – електрическото Porsche Macan.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хаха

    14 10 Отговор
    Паркетна джипка с огромен разход и скъпа поддръжка.
    Да не говорим че и като бързина не е нищо особено за Порше. Намират се за по 10 х хилки, ама нещо не ги купуват много хаха.

    Коментиран от #3

  • 2 Пилот на Ферари

    11 5 Отговор
    Един от най грозните всъдеходи който съм виждал . А разходът при 250 км/ч надхвърля 67 /100 . За това и не го пишат .

    Коментиран от #6, #8, #9, #10, #13

  • 3 ЗАЗ

    8 7 Отговор

    До коментар #1 от "хаха":

    Интересно ти какво караш, след като намираш кусури на Кайен, че и толкова самонадеяно и "компетентно" :)
    Не ми отговаряй - знам, че в нета и през дисплея сте красиви и само с БМВ-та, а на живо картинката е жалка!

    Коментиран от #5, #7, #21

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 хаха

    7 5 Отговор

    До коментар #3 от "ЗАЗ":

    Карам Тойота RAV4

    Други въпроси? :D
  • 6 катастрофа

    15 3 Отговор

    До коментар #2 от "Пилот на Ферари":

    Копие на друго недоразумение от тези години - Touareg.
    Само че с по-скъпа поддръжка. VW с емблема на Порше.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Прав си

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Пилот на Ферари":

    Огромен разход, скъпа поддръжка, а лично на мен ми харесваше като визия, но побързах да се отърва от него.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Прав си

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Пилот на Ферари":

    Обаче, като управляемост въобще не се държеше като SUV. Скоростта в завой почти не се усещаше. Стоеше залепен за асфалта.

    Коментиран от #19

  • 14 Проба

    1 0 Отговор
    Въпреки това
  • 15 Проба

    0 1 Отговор
    Като управляемост
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Пак ли безумна автоцензура

    2 0 Отговор
    Какво е неприемливото на думата о,т,р,е,к,а за да се самоизтрива мнението когато я използва някой?
  • 19 Японеца

    6 1 Отговор

    До коментар #13 от "Прав си":

    Кайен и сега е трудно достижим, като дизайн и пъргавина, НО харчи над 25/100бензин и 1/1000 масло и се чупи постоянно!

    Коментиран от #20

  • 20 Така е!

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "Японеца":

    Прав си за тези неща, затова се отървах преди да се счупи при мене, въпреки че по принцип се чупи рядко, но счупи ли се, жална ти майка.
  • 21 Русуфил

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "ЗАЗ":

    Не е важно какво кара, а че всички разбрахме, че ти караш циганската мечта "Кейен", щом се засегна.