През 2002 година на пазара се появява изключително странен за Porsche автомобил. Споделящ платформа с Volkswagen Touareg и нямащ нищо общо с концепцията на Porsche, производителят представя първото поколение на Cayenne. Модел, който се оказва толкова успешен, че успява да спаси марката от фалит и да ѝ позволи да съществува до днес и да ни представя някои още по-изключителни автомобили. Какво, обаче се случва при разработката на Cayenne и как от Porsche пазят разработката на модела в тайна?
На първо време, компанията не разработва модела във Вайсах, а използва бивш завод за компютри в Хеминген. Фабриката не е брандирана по никакъв начин с логото на Porsche и е обградена с висока ограда. Прозорците са покрити с огледално фолио, а достъпът до мястото е под строг контрол.
Всеки който посещава мястото се регистрира в завода и преминава през щателна проверка преди да бъде посрещнат от човека, който го е поканил в завода. По това време фабриката се е превърнала в работно място на 260 инженера от Porsche и 40 служители на Volkswagen с ясната цел да разработят Cayenne под строга конфиденциалност. В момента във фабриката работят около 700 човека над нов интересен проект – електрическото Porsche Macan.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хаха
Да не говорим че и като бързина не е нищо особено за Порше. Намират се за по 10 х хилки, ама нещо не ги купуват много хаха.
Коментиран от #3
15:53 11.07.2022
2 Пилот на Ферари
Коментиран от #6, #8, #9, #10, #13
15:55 11.07.2022
3 ЗАЗ
До коментар #1 от "хаха":
Интересно ти какво караш, след като намираш кусури на Кайен, че и толкова самонадеяно и "компетентно" :)Не ми отговаряй - знам, че в нета и през дисплея сте красиви и само с БМВ-та, а на живо картинката е жалка!
Коментиран от #5, #7, #21
15:57 11.07.2022
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 хаха
До коментар #3 от "ЗАЗ":
Карам Тойота RAV4Други въпроси? :D
16:00 11.07.2022
6 катастрофа
До коментар #2 от "Пилот на Ферари":
Копие на друго недоразумение от тези години - Touareg.Само че с по-скъпа поддръжка. VW с емблема на Порше.
16:00 11.07.2022
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Прав си
До коментар #2 от "Пилот на Ферари":
Огромен разход, скъпа поддръжка, а лично на мен ми харесваше като визия, но побързах да се отърва от него.16:34 11.07.2022
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Прав си
До коментар #2 от "Пилот на Ферари":
Обаче, като управляемост въобще не се държеше като SUV. Скоростта в завой почти не се усещаше. Стоеше залепен за асфалта.Коментиран от #19
16:37 11.07.2022
14 Проба
16:38 11.07.2022
15 Проба
16:38 11.07.2022
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Пак ли безумна автоцензура
16:41 11.07.2022
19 Японеца
До коментар #13 от "Прав си":
Кайен и сега е трудно достижим, като дизайн и пъргавина, НО харчи над 25/100бензин и 1/1000 масло и се чупи постоянно!Коментиран от #20
16:41 11.07.2022
20 Така е!
До коментар #19 от "Японеца":
Прав си за тези неща, затова се отървах преди да се счупи при мене, въпреки че по принцип се чупи рядко, но счупи ли се, жална ти майка.16:57 11.07.2022
21 Русуфил
До коментар #3 от "ЗАЗ":
Не е важно какво кара, а че всички разбрахме, че ти караш циганската мечта "Кейен", щом се засегна.16:59 11.07.2022