Last news in Fakti

27 Юли, 2022 13:03 2 526 15

Шефът на VW Group е уволнен заради софтуерен проблем

  • vw-
  • vw group-
  • volkswagen group-
  • хърбърт дийс

Хърбърт Дийс изгуби правата си в борда на директорите 

Шефът на VW Group е уволнен заради софтуерен проблем - 1

През изминалата седмица Volkswagen изненадващо обяви новината, че Хърбърт Дийс вече не е директор на Volkswagen Group. Всъщност новината може и да не е особено изненадваща за хората, които следят германската компания, след като през декември миналата година Дийс изгуби част от правата си. Изглежда представянето му е продължило да не се харесва на останалите от ръководството, което доведе и до неговата смяна.

Според запознати с вътрешните данни на Volkswagen Group, решението за премахването на Дийс е взето на 20 юли, а той е получил информация за това на 21 юли. В рамките на 24 часа вече бившият шеф е имал време да реши дали е съгласен с решението. Той е сторил това след консултация с адвокати и решението бе публично оповестено на 22 юли.

Говори се, че чашата е преляла след проблемите със софтуера за които ви споменахме по-рано, които ще забавят ключови модели от Volkswagen, Audi, Porsche и Bentley. Тези модели няма да могат да се появят на пазара в планувания срок, което ще доведе до големи загуби за всички по веригата.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бих го уволнил

    10 4 Отговор
    даже и заради дизайна на ел транспортира, за цините им да не говоря...

    Коментиран от #11

  • 2 ай-ти маймуняк

    15 0 Отговор
    има софтуер - няма шеф, няма софтуер - няма проблем
  • 3 смех

    11 4 Отговор
    Вижте му само физиономията на тая немска свиня

    Коментиран от #12

  • 4 Дрън-дрън

    11 6 Отговор
    Все едно той пише софтуера. Това е само претекст, за да могат синдикатите да го махнат от поста, понеже бута Volkswagen към бърза електрификация и залага 100% на нея, като обърква плановете на лобитата.

    Но този човек е визионер и вижда, че ако не го направят бързо и безапелативно, китайците ще им превземат пазарния дял и с компанията е свършено, при положение, че имат 200 милиарда дългове, на които и лихвите няма да могат да изплащат, ако им паднат продажбите и печалбите.

    Дали съм бил прав - поживьом и увидим.

    Коментиран от #8

  • 5 За съжаление

    6 11 Отговор
    Жалко е, защото ми разбиха идеалния пример за двете най-големи автомобилни компании в света, които тръгват в коренно различни посоки. Volkswagen към пълна електрификация във възможно най-кратък срок, а Toyota отричайки електрификацията, плащайки фалшиви изследвания срещу производството на батерии и електромобили и залагайки на водород и синтетични горива.
  • 6 Volkswagen губи, Тесла печели

    5 7 Отговор
    Въобще няма да се учудя да го назначат за шеф на фабриката в Берлин или дори на по-висок пост в Тесла.

    Тъкмо ще е по-нахъсан от всякъде, за да докаже на борда на директорите на Volkswagen, че е водил фирмата в правилна посока към пълна електрификация, което буквално му изяде главата.

    Още преди 6 месеца му ограничиха правата, защото пътят по който бил повел компанията, означавал загуба на 30 хиляди работни места.
  • 7 Дошо

    13 1 Отговор
    Некадърниците от СОЦваген се издъниха за пореден път
  • 8 факт

    4 6 Отговор

    До коментар #4 от "Дрън-дрън":

    ХАха мани дълговете са само за балъците Япония Сащ Германия Гърция и тн никога няма да си платят дълговете
  • 9 Е така де!

    6 1 Отговор
    Ще обявят фалит и ще им отпишат дълговете. Защо мислиш, че отделиха bugatti, започнаха да отделят porsche? После вероятно ще отделят и audi, а накрая ще обявят фалит да им опростят дълговете на Volkswagen или държавата да им ги поеме защото са too big to fall.
  • 10 0897

    6 0 Отговор
    Тоа ше излезе умен. Ше вземе хубаво обезщетение и беж. Останалите "шефове" скоро ще са шефове на водопади щото Вова ще им спре икономиката. Сигурно отдавна са си затрили градините и зарзават не могат да продават даже.
  • 11 Кателин

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "бих го уволнил":

    Пич, мисля че той не отговаря за дизайна.
    А цените ги определя пазара - докато има балъци да пращат високи цени ще има високи цени.
  • 12 Льольо

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "смех":

    Искам да видим твоята физиономия и също да кажеш колко концерна ти си управлявал благодарение на нея.
  • 13 Смешно

    3 0 Отговор
    Те вместо да го награждават за това,че се бавят моделите, защото така загубите са по-малко. Тия коли ако започнат да ги продават ще са на загуба,защото много се чупят.Германец и модерни технологии означава повреди и финансови разходи.
  • 14 Смешно

    2 1 Отговор
    Тия Фолксваген все със софтуера имат проблем. Докато беше софтуера за фалшивите дизелови двигатели си траеха и не уволняваха никой,като ги хванаха със софтуеера за фалшиви дизели уволниха онзи примат тогавашния шеф не му помня името на чичката. Сега пак софтуер е проблема и уволняват заради софтуер. Ами вероятно не е разработен достатъчно добре да фалшифицира разхода на електричество. Все пак Фолксваген станаха световно известни със софтуерите си за фалшификация.
  • 15 От село

    0 1 Отговор
    Да наемЪт мЪСК да им правй софтуера та да видят що е туи бъг