4 Август, 2022 13:40 6 875 36

Най-бързата Tesla вече е налична в Европа с цена от 280 хиляди лева

  • tesla-
  • model s-
  • model s plaid-
  • европа-
  • plaid-
  • model x-
  • model x plaid-

Model X също може да бъде поръчан

Най-бързата Tesla вече е налична в Европа с цена от 280 хиляди лева  - 1

Tesla възстанови поръчките на Model S и Model X в Европа и вече всеки може да поръча електрическите флагмани на марката. Заедно с възстановяването им на пазара, компанията на Мъск обнови и цените на моделите и добави върховите Plaid модификации, които се оказват изключително популярни в родната Америка. От компанията обещават доставките на тези модификации да започнат към края на тази или началото на следващата година, докато останалите модели ще са налични „по някое време през 2023 година“.

Най-бързата Tesla вече е налична в Европа с цена от 280 хиляди лева

Новите Model S Plaid и Model X Plaid пристигат с нови интериори, задвижване и шаси за Европа, като от Tesla обещават по-добро качество и по-ниско тегло. Цената на базов Model S Plaid започва от около 138 хиляди евро или близо 280 хиляди лева, докато тази на Model X Plaid е с около 1000 евро по-висока.

Най-бързата Tesla вече е налична в Европа с цена от 280 хиляди лева

За тази сума получавате 1020 конски сили осигурени от три електромотора и ускорение от 0 до 100км/ч за 2.1 секунди при Model S и 2.6 секунди при Model X. Пробегът според европейския WLTP стандарт е 600 километра с едно зареждане при Model S и 528 километра при Model X.

Най-бързата Tesla вече е налична в Европа с цена от 280 хиляди лева


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    26 0 Отговор
    "Всеки може да поръча..."
    но не всеки може да плати 🤔🤔🤔
  • 2 Ал Тъпоне

    16 4 Отговор
    Не е ли множко? Тесла си купих от железарията за три лева! Съвсем ни е ударила инфлацията!
  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    21 7 Отговор
    А и дали всеки , който може да извади 300 000 би ги дал за този електрокар 🤔
  • 4 сектант

    8 3 Отговор
    колко?
  • 5 Георги Семерджиев

    9 2 Отговор
    Ей сега като изляза от ареста ще си я поръчам, за да карам още по бързо по улиците!
  • 6 Гигаеко, ама друг път

    38 6 Отговор
    500 тона руда, които ще бъдат преработени за една литиева автомобилна батерия. Литият се рафинира от руда с помощта на сярна киселина. Предполага се, че литиевата мина в Thacker Pass изисква до 75 пълни камиона всеки по 20 тона сярна киселина на ден! Киселината не се превръща в храна за еднорог, както вярва AOC. Една батерия в електрическа кола, да кажем Tesla, е направена от 11 килограма литий, 27 килограма никел, 20 килограма манган, 13 килограма кобалт, 90 килограма мед и 180 килограма алуминий, стомана и пластмаса и др. средно 450 килограма в минерали, които трябва да бъдат добити и преработени в батерия, която просто съхранява електричество. Електричество, което се генерира от нефт, газ, въглища, ядрена енергия или вода (и малка част от вятъра и слънцето). Това е истината за лъжата на "зелената" енергия.

    Коментиран от #7, #8, #9, #12, #14

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Така е!

    8 9 Отговор

    До коментар #6 от "Гигаеко, ама друг път":

    Прав си за почти всичко което си написал. Кажи сега как се добиват материалите за 2,5 тона дизелов SUV и какви химикали се използват за ежедневното му движение за производство на дизел?

    Колко енергия се използва за производството на този дизел?

    Като каза за 500кг батерия, защо забрави, минимум 50 тона дизелово гориво, което ще изгори онова SUV за живота си?

    Токът от изкопаеми горива е най-скъп и по икономически причини ще спре да се използва във възможно най-краткия технологичен срок, но производството на течни горива няма да стане по-чисто.
  • 13 Антон

    18 5 Отговор
    Когато се говори за тесла, никога не се споменават качествени материали в интериора, удовлетвореност на клиентите от сервиз и дилърска мрежа, надеждност, изработка, екстри, гаранция. Винаги се говори за ускорение и нищо друго. Очевидно тази марка няма с какво друго да похвали продукта си, освен едно ускорение, което се дължи не толкова на инжинерно чудо, колкото на спецификата на задвижване. Хора слезте на земята, ел. колите, с тази технология на батерии, време за зареждане и нищожен пробег / не този по каталог/ нямат бъдеще. Купувайте си ги, карайте си ги, но бъдете реалисти и не агитирайте всички останали че това е нещо ау . Еми не е и няма да бъде.

    Коментиран от #15

  • 14 Антон

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гигаеко, ама друг път":

    +1000
    Евала за коментара!
  • 15 Хубаво си ги изброил

    4 5 Отговор

    До коментар #13 от "Антон":

    "Хора слезте на земята, ел. колите, с тази технология на батерии, време за зареждане и нищожен пробег / не този по каталог/ нямат бъдеще"

    Приеми че те са най-добре се справя с всички тези недостатъци и затова е толкова търсена от всеки който е решил да си купи електромобил. А до 2050 година никой няма какво да те агитира защото можеш да караш каквото си искаш, включително nissan GTR от който доколкото си спомням си изключително впечатлен от качеството на материалите и изработката.

    Коментиран от #17, #24

  • 16 Турбо

    5 2 Отговор
    Дори и тока да ти е безплатен,цената от 280000 лв за Тесла няма избиване.

    Коментиран от #18, #19

  • 17 Турбо

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Хубаво си ги изброил":

    Този модел се продава слабо,заради високата цена.Най продавани са Тесла 3 и Y.

    Коментиран от #20

  • 18 Ти сериозно ли

    2 3 Отговор

    До коментар #16 от "Турбо":

    Кой си купува автомобил за четвърт милион и с 1000 коня за да пести?

    Коментиран от #21

  • 19 Хахахаха

    1 6 Отговор

    До коментар #16 от "Турбо":

    Тоз па тръгнал да избива! Това е една от най-бързите серийни коли, за които всъщност хората дават много милиони, тук е всъщност евтина. Но както решиш, не купувай.

    Коментиран от #22, #29

  • 20 Браво бе гений

    2 3 Отговор

    До коментар #17 от "Турбо":

    Кой ти помогна да стигнеш до този много сложен и труден за разбиране извод, най-скъпия продукт на една компания се продава най-слабо?

    Това само гений може да го изрече и никой друг не би се сетил. Затова ли реши да споделиш тази гениална мисъл с нас?
  • 21 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #18 от "Ти сериозно ли":

    Богатите си купуват Бугати и Ферари,не таблет на колела.Това ти беше опорката.Ниската цена на Тесла,за разлика от скъпите спортни коли.
  • 22 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "Хахахаха":

    Това ти беше другата опорка.Тесла били скъпи електромобили,но тока за зареждане бил безплатен.Било много изгодно.
  • 23 Именит

    2 3 Отговор
    Могъщи електромобили!
    Доста напред са от останалите
  • 24 Антон

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Хубаво си ги изброил":

    За разлила от тебе, винаги пиша с едно име, очевидно съм те впечатлил след като си ме запомнил.
    И да ГТР р35 от гледна точка на 2022 и последните няколко години е морално стар автомобил. Кола с концепция от 2008 няма как да изглежда съвременни щшо 2020 примерно. Отделно азиатските производители не се славят с добри интериорни повърхности.
    А по линия на теслата, да прав си, от ел. колите предлага най, единствени по ускорението, и то в топ версията. По качество на изработка и материали и тайкана и новата седмица я размазват. Ако трвбва да е ел.към момента избирам едното от двете, теслата въобще не участва, пък дори и до 300 да прави за 2 сек.
  • 25 Гост

    4 0 Отговор
    Нещо не е поевтиняла, както се очакваше. Що тъй?

    Коментиран от #28

  • 26 ПЛЕД

    3 7 Отговор
    Тази кола не би трябвало да е възможна на тази цена, но е! Не би трябвало даже да е легална, но е! Това е ракета носител без аналог в историята на автомобилостроенето! На 73% да няма стигане от най-бързия McLaren.. след 200. Над 200 да набира повече, отколкото до 100... (карбоновите мотори не били чувствителни към падовете в напрежението)
    Да върви повече след 3-ти и 4-ти старт, когато е загряла (Андрю от Tesla Plaid Channel с 1600 старта).
    Невиждано, нечувано, НЕедостижимо!

    Коментиран от #27

  • 27 ПЛЕД

    1 3 Отговор

    До коментар #26 от "ПЛЕД":

    Упс..

  • 28 А ти какво очакваш?

    1 5 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Следващата да е 5000 коня и 35 хиляди долара?

    Едни спирачки за този автомобил струват 20 хиляди долара. Колко очакваш да падне цената? За тази мощност, ускорение и максимална скорост си е направо евтиния.
    Дай цената на подобен модел, ако смяташ да ме репликираш?

    Коментиран от #30

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "А ти какво очакваш?":

    Бяха по 100 000 и ти каза че ще поевтинеят. Те взеха че поскъпнаха.

    Коментиран от #32

  • 31 експерта

    2 2 Отговор
    Егати кошницата, трябва да си голям промит мозък и идолопоклонник на чичо ти Мъск за да си купиш тази дървена кола на ток за няколко торби с пари.

    Конкуренцията тотално отвя Тесла и ги направи нерелеватни. За 140,000 лв си взимам премиум, луксозен със всички екстри, перфектно обслужване, надежност 7 години гаранция - Kia Ev6 575 конски сили, премиум автомобил на годината в германия за 2022. Дори пърформънс от от 0 до 100 3.5 сек, в категорията на супер колите.
    Пък вие се кефите на този кенеф с отвратителен екстериорен и интериорен дизайн.

    Коментиран от #33

  • 32 Дрън-дрън та пляс

    0 2 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    100 000 какво и за кое? А още от началото на миналата година ти повтарям, че цените на Тесла ще се покачват докато не намалеят заявките и те всъщност се покачиха десетина пъти само за миналата година и ще продължават да се качват.

    За разлика от вас аз поне си актуализирам прогнозите спрямо промяната на световните тенденции. Вие гледате фактите в очите и твърдите че такова животно нема.

    Коментиран от #34

  • 33 Еми вземи си

    0 2 Отговор

    До коментар #31 от "експерта":

    Това наистина е много добър автомобил, но да ги сравняваш като динамика с тесла плайд е като да сравняваш теслата с Rimac Nevera.

    Не, че не очаквам да кажеш, че последния не струва пред кията и няма да си го купиш защото е кофти автомобил.
  • 34 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Дрън-дрън та пляс":

    Да си сменяш мнението през пет минути, като виждаш с всяка следваща новина, че си бил напълно в гъбите, това ли му викаш актуализиране на мнението ти?

    Коментиран от #35

  • 35 Не баш

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Гост":

    Актуализирам си мнението на всяка война или глобална криза от всякакъв род, като почнеш здравна, минеш през криза с чипове и липса на енергийни източници и стигнеш до криза за материали за батерии.

    Това не са проблеми на Тесла, които съм могъл да предвидя. А покачването на цените на Тесла е напълно спекулативно. Сложили са 35% надценка, така че може да се каже, че себестойността на производство е започнала да пада, въпреки покачване на цените на материалите.

    Ти обаче не можеш да си направиш извода от тези неща, за да видиш че при нормализиране на ситуацията и падане на цените на материалите, това вече означава силно падане на цените на електромобилите поне на Тесла. Тоест спокойно може да си сваля цените, за да коригира търсенето, когато успее да реши проблемите с производството и да вдига продажбите с повече от 50% годишно.

    Ето че ти описвам сценарии при които цената може да падне или да се вдигне спрямо външните условия. Докато вашите разсъждения са плоски и праволинейни и не се променят.
  • 36 Лудория

    1 0 Отговор
    За толкова пари бих си купил лимузина за извънградски пътувания на бензин и една/няколко малки ел. коли за из града. Не виждам причина да пътувам с електрическа "ракета", та да взема да се нехендря в някое заведение или там каквото беше. Тези коли с такива ускорения, пробези и други маркетингови метки са за хората, които нямат с какво друго да се похвалят в живота си.