Last news in Fakti

23 Август, 2022 14:03 7 056 17

Вижте колко струва новата „тройка“ на BMW у нас (БГ ЦЕНИ)

  • bmw-
  • 3 series-
  • 3er-
  • фейслифт-
  • цени

Фейслифтът започва от 75 150 лева за седана 

Вижте колко струва новата „тройка“ на BMW у нас (БГ ЦЕНИ) - 1

В средата на месец май, BMW показа първите кадри и сподели малко повече информация за фейслифта на последното поколение 3 Series. Седанът вече е наличен за поръчки в България, а също така и в онлайн конфигуратора на германската марка. Заедно с това станаха ясни и цените на седана, които започват от 75 150 лева за базов модел с 2.0-литров бензинов двигател, автоматична трансмисия и задно предаване.

Вижте колко струва новата „тройка“ на BMW у нас (БГ ЦЕНИ)

В базовото оборудване са включени LED светлини отпред и отзад, два извити дисплея в интериора, спортен кожен волан, климатроник с три зони, автоматична трансмисия с пера зад волана, парктроник отпред и отзад, автопилот, 18-цолови джанти и избор между бял и черен цвят. От BMW предлагат над 15 различни опции за задвижване, включително бензинови и дизелови двигатели, както и плъг-ин хибридни версии. Цените, както вече споменахме започват от 75 хиляди лева за базов бензинов модел и 84 600 лева за идентичен дизелов автомобил. Най-разпространеният 2.0-литров дизел със 190 конски сили и 4х4 започва от 99 хиляди лева и 93 хиляди лева за 2.0-литров бензин, отново с 4х4.

Вижте колко струва новата „тройка“ на BMW у нас (БГ ЦЕНИ)

Най-мощната бензинова версия с 3.0-литров мотор и задвижване на четирите колела започва от 130 хиляди лева, каквато е и цената на идентичен дизелов мотор. Плъг-ин хибрид с означението 330е пък се продава за 104 хиляди лева. Тези цени, разбира се са базови и могат да бъдат завишени, ако изберете опции от конфигуратора като например цвят по избор, чиято цена може да достигне до 6 хиляди лева. Джанти в размер от 19-цола също повишават цената с над 4 хиляди лева, както и индивидуална тапицерия в комплект с озвучителна система за близо 10 хиляди лева. Така популярният М пакет добавя още 3538 лева към цената, докато разширената му версия може да достигне до над 8 хиляди лева. В комбинация с други опции, цената на колата може да достигне до над 140 хиляди лева.

Вижте колко струва новата „тройка“ на BMW у нас (БГ ЦЕНИ)


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Един

    33 1 Отговор
    Хубаво е, не е с големите бъбреци, изглежда сравнително класически, това е добре! Не ми харесва цената обаче...

    Коментиран от #2

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Един друг

    16 10 Отговор
    Нищо особено. Скъп автомобил, пълен с ненужни асистенти и екстри, които веднъж годишно може би ще се използват. Оскъпяване за цвят, оборудване, музика, джанти....защо тогава да се купува базовия модел. Ако продадат поне 200 бройки за една година, ще е половинчат успех.
  • 4 Защо

    3 10 Отговор
    Има версия с дизелов мотор?!?

    Коментиран от #5

  • 5 Глупав ли си ?

    9 9 Отговор

    До коментар #4 от "Защо":

    Дизела по рождение е с по-добро кпд. И когато е настроен правилно не пуши.
  • 6 Шофьор

    13 5 Отговор
    Абсолютно нямат смисъл тези разходи за средноразмерен седан. Да си го карат у Мюнхен, другото е комплексарщина!
  • 7 Диамантената ръка

    7 9 Отговор
    И какво повече предлага от Шкода Супърб примерно?

    Коментиран от #8, #9, #12

  • 8 Георги

    15 5 Отговор

    До коментар #7 от "Диамантената ръка":

    На първо място имаш кола, а не шкодилак :D
    Вероятно си сляп вагаджия, като за теб върха е този евтин Патас.

    Коментиран от #10

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Команг

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Георги":

    Да споредуваш БМВ и Шкода. 😫

    Коментиран от #13

  • 11 авто фен

    4 5 Отговор
    Ако не беше толкова грозно и старомодно бмвето можеше и да си заслужава парите,ама едва ли като се чупи толкова.Все пак е бмв,тоест германска трошка.
  • 12 авто фен

    3 4 Отговор

    До коментар #7 от "Диамантената ръка":

    Нищо освен по-грозен дизайн и малко по-бързи мотори.
  • 13 авто фен

    4 13 Отговор

    До коментар #10 от "Команг":

    Ами най-малкото ако се интересуваш от автомобили очите ти щеше да извади,че предната LED оптика е прекопирана от новата Октавия. Оттам нататъук Октавията по всичко е по-добрият автомобил като дизайн,а защо не и като цялостен автомобил - по-балансиран, по-удобен, по-красив и като лифтбек изглежда по-спортно задницата на Октавията за разлика от скучния старомоден седан на бмв.

    Коментиран от #14

  • 14 бай онзи

    7 2 Отговор

    До коментар #13 от "авто фен":

    доживях фен на марката вълнуваща колкото хладилник, да казва колко скучни били бемебетата... :)))))

    Коментиран от #15

  • 15 авто фен

    2 7 Отговор

    До коментар #14 от "бай онзи":

    Ами какво по-скучно от чичковски седан? Това е най-консервативната, най-скучната и най-старовремската като дизайн кола. Лифтбека е по-спортен, купето. Тия седани и комбита са за чичовци и дядовци. Според мен БМВ вълнува колкото пералня или хладилник, абсолютно скучни и старомодни коли.

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Иванчо l-ви

    7 1 Отговор

    До коментар #15 от "авто фен":

    За клиенти като теб, на пазара има вълнуващи Голфчета, Мегани и Сивици 🤭🤭🤭
  • 17 Иванчо l-ви

    5 1 Отговор

    До коментар #15 от "авто фен":

    Пък аз вече съм си чичко на 38г. Предпочитам този седан, а може и комби. За съжаление към момента не мога да си го позволя и ще се задоволя с f30.