В средата на месец май, BMW показа първите кадри и сподели малко повече информация за фейслифта на последното поколение 3 Series. Седанът вече е наличен за поръчки в България, а също така и в онлайн конфигуратора на германската марка. Заедно с това станаха ясни и цените на седана, които започват от 75 150 лева за базов модел с 2.0-литров бензинов двигател, автоматична трансмисия и задно предаване.

В базовото оборудване са включени LED светлини отпред и отзад, два извити дисплея в интериора, спортен кожен волан, климатроник с три зони, автоматична трансмисия с пера зад волана, парктроник отпред и отзад, автопилот, 18-цолови джанти и избор между бял и черен цвят. От BMW предлагат над 15 различни опции за задвижване, включително бензинови и дизелови двигатели, както и плъг-ин хибридни версии. Цените, както вече споменахме започват от 75 хиляди лева за базов бензинов модел и 84 600 лева за идентичен дизелов автомобил. Най-разпространеният 2.0-литров дизел със 190 конски сили и 4х4 започва от 99 хиляди лева и 93 хиляди лева за 2.0-литров бензин, отново с 4х4.

Най-мощната бензинова версия с 3.0-литров мотор и задвижване на четирите колела започва от 130 хиляди лева, каквато е и цената на идентичен дизелов мотор. Плъг-ин хибрид с означението 330е пък се продава за 104 хиляди лева. Тези цени, разбира се са базови и могат да бъдат завишени, ако изберете опции от конфигуратора като например цвят по избор, чиято цена може да достигне до 6 хиляди лева. Джанти в размер от 19-цола също повишават цената с над 4 хиляди лева, както и индивидуална тапицерия в комплект с озвучителна система за близо 10 хиляди лева. Така популярният М пакет добавя още 3538 лева към цената, докато разширената му версия може да достигне до над 8 хиляди лева. В комбинация с други опции, цената на колата може да достигне до над 140 хиляди лева.

Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Един
Коментиран от #2
14:15 23.08.2022
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Един друг
14:31 23.08.2022
4 Защо
Коментиран от #5
16:21 23.08.2022
5 Глупав ли си ?
До коментар #4 от "Защо":
Дизела по рождение е с по-добро кпд. И когато е настроен правилно не пуши.18:22 23.08.2022
6 Шофьор
21:47 23.08.2022
7 Диамантената ръка
Коментиран от #8, #9, #12
02:02 24.08.2022
8 Георги
До коментар #7 от "Диамантената ръка":
На първо място имаш кола, а не шкодилак :DВероятно си сляп вагаджия, като за теб върха е този евтин Патас.
Коментиран от #10
08:57 24.08.2022
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Команг
До коментар #8 от "Георги":
Да споредуваш БМВ и Шкода. 😫Коментиран от #13
10:40 24.08.2022
11 авто фен
15:41 24.08.2022
12 авто фен
До коментар #7 от "Диамантената ръка":
Нищо освен по-грозен дизайн и малко по-бързи мотори.15:42 24.08.2022
13 авто фен
До коментар #10 от "Команг":
Ами най-малкото ако се интересуваш от автомобили очите ти щеше да извади,че предната LED оптика е прекопирана от новата Октавия. Оттам нататъук Октавията по всичко е по-добрият автомобил като дизайн,а защо не и като цялостен автомобил - по-балансиран, по-удобен, по-красив и като лифтбек изглежда по-спортно задницата на Октавията за разлика от скучния старомоден седан на бмв.Коментиран от #14
15:46 24.08.2022
14 бай онзи
До коментар #13 от "авто фен":
доживях фен на марката вълнуваща колкото хладилник, да казва колко скучни били бемебетата... :)))))Коментиран от #15
18:51 24.08.2022
15 авто фен
До коментар #14 от "бай онзи":
Ами какво по-скучно от чичковски седан? Това е най-консервативната, най-скучната и най-старовремската като дизайн кола. Лифтбека е по-спортен, купето. Тия седани и комбита са за чичовци и дядовци. Според мен БМВ вълнува колкото пералня или хладилник, абсолютно скучни и старомодни коли.Коментиран от #16, #17
23:21 24.08.2022
16 Иванчо l-ви
До коментар #15 от "авто фен":
За клиенти като теб, на пазара има вълнуващи Голфчета, Мегани и Сивици 🤭🤭🤭00:15 25.08.2022
17 Иванчо l-ви
До коментар #15 от "авто фен":
Пък аз вече съм си чичко на 38г. Предпочитам този седан, а може и комби. За съжаление към момента не мога да си го позволя и ще се задоволя с f30.00:19 25.08.2022