Last news in Fakti

5 Октомври, 2022 19:35 2 689 26

Известно студио преобрази Tesla Model 3

  • tesla-
  • model 3-
  • performance-
  • manhart-
  • тунинг

Manhart се погрижи за електромобила

Известно студио преобрази Tesla Model 3 - 1

Manhart е тунинг компания, която е добре позната в Европа, но повечето пъти е свързвана с топ моделите на някои от популярните германски марки. Сега от компанията решиха да покажат, че нямат граници и представиха проект на базата на Tesla Model 3 във версията Performance. Колата се задвижва от два електромотора с 513 конски сили и максимален въртящ момент от 660 нютон метра. Енергията пък се складира в 82кВч батерия.

И докато по задвижването промени няма, то визията на електромобила е драстично променена. За това са се погрижили пружини от H&R, които понижават стойката на колата, както и джанти модел Baracuda в размер от 21 цола в тъмно сив цвят. В долната част на предната броня е добавен и карбонов сплитер, а по продължението на капака и тавана виждаме сива лента с червен кант.

В предната част също е монтиран интересен стикер, който създава илюзията за наличието на решетка в предната част, която при електромобила логично не е нужна. Конкретният екземпляр няма други промени, но от Manhart казват, че могат да се погрижат още и за интериора и спирачната система.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Айтипедерасче от жълтите павета

    10 12 Отговор
    Мъъъъъъъск, предател долен! Минавам на кирайска тротинетка като моята нова любимка Емили! Подарявам Тесла Модел 3 на три години, може и на ушанка!
  • 2 Рошко

    15 5 Отговор
    Мене специално много ме дразни тоз телевизор във всяка тесла
  • 3 истина ти казвам

    11 7 Отговор
    Ммм дааа! Впечатлява със дизайн и боя за съжаление с нищо друго! Абе да питам,за да не закъсам за ток на пътя,бензинов генератор ли требва да си воза в багажника? 🤣

    Коментиран от #4, #12, #13, #14, #25

  • 4 Да бе да

    7 9 Отговор

    До коментар #3 от "истина ти казвам":

    "Ммм дааа! Впечатлява със дизайн и боя за съжаление с нищо друго! Абе да питам,за да не закъсам за ток на пътя,бензинов генерат"

    И аз само да попитам, последните батерии са със пробег от 900 км , кой резевоар може да побере такова количество бензин?
    Зареждането е 80% за 30 минути!
    Това русопавианите сте много симпатични !😘
    А, направете една кола с ДВГ , която някой иска да купи , пък после давайте мнения 😃😁

    Коментиран от #5, #7, #15

  • 5 ГУМЕН КРАДЕВ

    9 5 Отговор

    До коментар #4 от "Да бе да":

    Тази кола най-добре се модернизира с ТЕСЛАТА !
  • 6 мани беги

    10 4 Отговор
    Сложили й решетка!?!?
    Ауспусите забравихте ве джендъртунинг!
  • 7 истина ти казвам

    13 5 Отговор

    До коментар #4 от "Да бе да":

    Добре бе разбирач! Зимата като включиш фаровете,отоплението,радиото и ако вали и чистачките и си по пътища където баирите са често срещано явление,колко километра ше измине тоа таралясник?

    Коментиран от #9

  • 8 биби

    7 1 Отговор
    И материалите да са малко по качествени.
  • 9 😂😂😂

    9 9 Отговор

    До коментар #7 от "истина ти казвам":

    Фаровете на Тесла са матрични, разхода е нищожен! Отоплението е с термо помпа - разхода е по-нисък от на печка! Музиката е в нищожен разход, даже не го усеща, не е нужно и да се пише! Най-големия разход и съпротивлението на гумите в снега, а ти си тръгнал да пишеш глупости!

    Коментиран от #20

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 За да не закъсаш

    3 5 Отговор

    До коментар #3 от "истина ти казвам":

    на пътя, си гледай заряда на батерията, това е достатъчно!
  • 13 Като те гледам

    6 4 Отговор

    До коментар #3 от "истина ти казвам":

    "Абе да питам,за да не закъсам за ток на пътя,бензинов генератор ли требва да си воза в багажника? 🤣"

    Щом задаваш такива въпроси, вероятно забравиш да си зареждаш автомобилите и закъсваш редовно, затова и генератора няма да ти свърши работа, защото и той трябва да се зарежда, а ти и това ще забравиш.

    Така, че видя на "горивото" няма да ти помогне.
  • 14 Коймо

    6 2 Отговор

    До коментар #3 от "истина ти казвам":

    Пич, зареждането на електромобил изисква известно планиране. Зареждането с друг вид гориво също. Всъщност всичко в живота изисква някакво планиране .
    Всъщност човек на който живота му е каша едва ли зареждането на електромобила ще му е най големия проблем.

    Но все пак , за твое инфо има батерии - напиши EcoFlow Delta Pro в интернета. Преносими са и с тях можеш да заредиш електромобил .
  • 15 Некой си

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "Да бе да":

    Пежо 407 20.хди 2005 г
    . Резервоар 66 литра. На 1000 км светва резервата. Засечено многократно по маршрут Бон-София-Бон. Скорост 120-140 и с трафика. Така че т.слата......

    Коментиран от #16

  • 16 Не го слушай

    8 2 Отговор

    До коментар #15 от "Некой си":

    Няма такава тесла за 900 км пробег и това си е било провокация. За 1000 км до бон ще трябва да спреш поне два пъти за зареждане и няма спор за това.

    Обаче в такива случаи винаги ама винаги задавам един и същ въпрос. За твоите десетки и стотици минавания на този маршрут, поне веднъж не ти ли се е случило за тези 1000 км да спреш два пъти по за 15 минути или винаги ги минаваш без да спираш?

    И все пак ако ти се наложи да спреш за няколко минути, това толкова ли ще е фатално за пътуването и не можеш ли да тръгнеш един час по-рано за да стигнеш по същото време?

    Направо ти завиждам. Аз като тръгна със семейството до морето, отивам и се връщам с един резервоар, но още не отиване спираме два пъти за тоалетни, цигари, кафета, сладоледи и за капак редовно спираме на jumbo Бургас уж за едно нещо, а накрая излизаме с една от големите им чанти след минимум половин час.

    Винаги съм се чудил как успявате да изхарчите един резервоар гориво без да спрете дори до тоалетна и без да се храните или да пушите или поне за кафе, ако пушите в автомобила.
  • 17 гост

    1 4 Отговор
    Как се подигравате, а хората си живеят и си карат електричките. Тези коли са доказано по-евтини за употреба отколкото колите с двг и хибридите. Има вече толкова много зарядни, в развитите страни и много бързи зарядни, които зареждат колата при нужда за 10-15мин и продължаваш. Само при нужда. Представи си, че не спираш на бензиностанция повече или само ако ти светне лампата някога на пътя. Само по м-ла Тракия има 6 зарядни с 50кв/ч скорост, а сега вече ги подменят със 120кв/ч, в САЩ са 350кв/ч. Смейте се, подигравайте се, то си е за вас.

    Коментиран от #18, #19, #21

  • 18 любопитен

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Ти колко електрокара имаш?
  • 19 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Били евтини за употреба електрокарите.Затова ли все отлагате и отлагате покупката на електрокар, многониковия и гост норвежеца?
  • 20 истина ти казвам

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "😂😂😂":

    Не ме разбирай грешно! Не съм противник на електромобилите на със тоя вид батерии,просто не става! Требва си нов вид технология!

    Коментиран от #22

  • 21 Дрън-дрън

    0 3 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Остаряла ти е информацията. Потърси зарядните на финес чарджинг. Те са толкова колкото си казал на брой, но най-маломощната е 150 киловата, а има и по 200 киловата.
  • 22 Какво им е на батериите

    0 3 Отговор

    До коментар #20 от "истина ти казвам":

    "Добре бе разбирач! Зимата като включиш фаровете,отоплението,радиото и ако вали и чистачките и си по пътища където баирите са често срещано явление,колко километра ше измине тоа таралясник?"

    Хайде да те видим колко ги разбираш нещата. Ако оставиш електромобила на място с напълно заредена батерия и включиш всички тези консуматори, след колко часа ще падне батерията?

    Ама ми отговори с цифра, а не с уклончиви мнения. Може и от до или приблизително. Не търсим точност.

    Приеми че е батерията е сравнително малка да речем 50 киловатчаса, въпреки че очевидно има и два пъти по-големи.
  • 23 Все тааа

    4 0 Отговор
    Прилича ми на мелез от форд и ягуар
  • 24 Тропчо

    3 0 Отговор
    Дермо в целофан.
  • 25 ТУЗАРА 🚝

    1 5 Отговор

    До коментар #3 от "истина ти казвам":

    Тази кола не позволява да закъсаш на пътя. Има камери и свръхмощен двоен суперкомпютър, свързана е с невронната мрежа на Тесла и щом засече, че си неграмотен и не разбираш какво пише на таблото, поема управлението и се самозакарва до най-близкото DC зарядно.

    Коментиран от #26

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.