През 2018 година BMW зарадва своите фенове като показа модерната интерпретация на първото поколение 8 Series. Колата, която тогава бе пряк конкурент на вече несъществуващата S-Klasse Coupe бе представена като елегантно и същевременно спортно купе с две врати, предлагащо се още като кабрио, а на по-късен етап и като четириврато купе с изящен дизайн.
Сега, четири години след дебюта на модела и едва няколко месеца след представянето на фейслифта на 8 Series, стана ясно, че двувратите версии имат броени месеци живот, а конвенционалната „осмица“ ще се прероди под електрическа форма в следващите години. Данните за това идват от BMWBLOG, които през годините са се доказали със своята информация.
Не можем да кажем, че новината е изненадваща, тъй като в интернет пространството се зародиха такива слухове още през изминалата година, а изключително малкият фейслифт, който компанията показа в средата на годината потвърди това. Очакванията са, че през 2026 година ще видим Gran Coupe-то в електрическа форма, като заедно с него ще се продава и конвенционалният модел, споделяйки платформа със „зеления“ си брат.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 УруспияФонДерЛайнарен
13:57 07.10.2022
2 Алфа Сектант🤠
14:36 07.10.2022
3 Притежател
Коментиран от #4
15:19 07.10.2022
4 Трифонов
До коментар #3 от "Притежател":
Прав си напълно. Но, за съжаление, пазарът диктува. А пазарът иска SUV-та, а напоследък иска и електрички. Никой вече не иска красиви, ниски купета с големи мотори - ниски са, непрактични според съвременните стандарти, а в същото време - много скъпи. Разглеждах и карах iX и трябва да ти кажа, че няма допирни точки с усещането за премиум автомобил, с което те оставя 8 серия. Изобщо 8-цата е не само най-красивият, но и най-качествено направеният и ексклузивен грантуърър в гамата им. И скоро няма да направят нещо по-качествено от нея. Само тези, дето не са я карали, могат да я плюят. Голяма била, тежка била... Че е голяма, голяма е. Но не е кой знае колко тежка. G15 тежи точно колкото 5 серия с аналогичен мотор. Който не вярва, да провери, има за тая работа източници, колкото щеш. А в сравнение с електричките и то в значително по-ниските класове, е направо лека. 840i xDrive тежи точно 1795 кг. 5 серия седан със същото задвижване тежи 1745 кг. Нищо особено.16:50 07.10.2022
5 Трифонов
Коментиран от #6
16:54 07.10.2022
6 Минувач
До коментар #5 от "Трифонов":
Кой би сравнявал 8-ма серия с 911? Тя, както е написано е конкурента на Ес-купето на Мерцедес, което също го спряха. То иначе е около 2 тона, значи е доста по тежко от 8ма серия (поне моят ЦЛ с 5.5 литра двигател е 2 тона кютюк, Ес-купетата с би-турбо нямат толкова големи двигатели вече, но пак ще са бая по-тежки от 8-ма серия). Иначе те и двете са много по-близки до Панамера, отколкото до 911, въпреки броя на вратите.20:22 08.10.2022