Last news in Fakti

7 Октомври, 2022 13:50 3 159 6

Само четири години след дебюта, BMW се отказва от 8 Series

  • bmw-
  • 8 series-
  • 8er

Единствено Gran Coupe версията ще продължи своя живот, но под електрическа форма

Само четири години след дебюта, BMW се отказва от 8 Series - 1

През 2018 година BMW зарадва своите фенове като показа модерната интерпретация на първото поколение 8 Series. Колата, която тогава бе пряк конкурент на вече несъществуващата S-Klasse Coupe бе представена като елегантно и същевременно спортно купе с две врати, предлагащо се още като кабрио, а на по-късен етап и като четириврато купе с изящен дизайн.

Сега, четири години след дебюта на модела и едва няколко месеца след представянето на фейслифта на 8 Series, стана ясно, че двувратите версии имат броени месеци живот, а конвенционалната „осмица“ ще се прероди под електрическа форма в следващите години. Данните за това идват от BMWBLOG, които през годините са се доказали със своята информация.

Не можем да кажем, че новината е изненадваща, тъй като в интернет пространството се зародиха такива слухове още през изминалата година, а изключително малкият фейслифт, който компанията показа в средата на годината потвърди това. Очакванията са, че през 2026 година ще видим Gran Coupe-то в електрическа форма, като заедно с него ще се продава и конвенционалният модел, споделяйки платформа със „зеления“ си брат.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 УруспияФонДерЛайнарен

    19 4 Отговор
    Ами свършиха ни чиповете от пералните.
  • 2 Алфа Сектант🤠

    20 7 Отговор
    Скоро ще се откажат и от цялата марка като цяло, никой вече освен балканските комплексари не желае да кара тея уж "премиум" каляски
  • 3 Притежател

    19 2 Отговор
    Тия е те изтрещяха. Единственият красив модел в гамата им и ще го спират.

    Коментиран от #4

  • 4 Трифонов

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "Притежател":

    Прав си напълно. Но, за съжаление, пазарът диктува. А пазарът иска SUV-та, а напоследък иска и електрички. Никой вече не иска красиви, ниски купета с големи мотори - ниски са, непрактични според съвременните стандарти, а в същото време - много скъпи. Разглеждах и карах iX и трябва да ти кажа, че няма допирни точки с усещането за премиум автомобил, с което те оставя 8 серия. Изобщо 8-цата е не само най-красивият, но и най-качествено направеният и ексклузивен грантуърър в гамата им. И скоро няма да направят нещо по-качествено от нея. Само тези, дето не са я карали, могат да я плюят. Голяма била, тежка била... Че е голяма, голяма е. Но не е кой знае колко тежка. G15 тежи точно колкото 5 серия с аналогичен мотор. Който не вярва, да провери, има за тая работа източници, колкото щеш. А в сравнение с електричките и то в значително по-ниските класове, е направо лека. 840i xDrive тежи точно 1795 кг. 5 серия седан със същото задвижване тежи 1745 кг. Нищо особено.
  • 5 Трифонов

    12 1 Отговор
    Много обичат да я сравняват с 911 и да обясняват как Поршето е много по-бързо. Разбира се, че е! 911 е класически спортен автомобил. 8 серия е Грантурър. И е много по-комфортна и удобна кола. Затова е и доста по-тежка и по тази причина - по-бавна. Но качеството на изработката е напълно сравнимо.

    Коментиран от #6

  • 6 Минувач

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Трифонов":

    Кой би сравнявал 8-ма серия с 911? Тя, както е написано е конкурента на Ес-купето на Мерцедес, което също го спряха. То иначе е около 2 тона, значи е доста по тежко от 8ма серия (поне моят ЦЛ с 5.5 литра двигател е 2 тона кютюк, Ес-купетата с би-турбо нямат толкова големи двигатели вече, но пак ще са бая по-тежки от 8-ма серия). Иначе те и двете са много по-близки до Панамера, отколкото до 911, въпреки броя на вратите.