6 Декември, 2022 11:05 2 600 11

VW Group ще прави коли в Китай и ще ги продава в Европа

  • vw-
  • volkswagen group-
  • seat-
  • cupra-
  • tavascan

Първият такъв модел ще бъде Cupra Tavascan

VW Group ще прави коли в Китай и ще ги продава в Европа - 1

Volkswagen Group ще се присъедини към Tesla и BMW и ще изнесе част от производството си за Европа в Китай. Първият модел, който ще премине към тази стъпка ще бъде серийната версия на Cupra Tavascan, която трябва да се появи съвсем скоро.

VW Group ще прави коли в Китай и ще ги продава в Европа

Концептът бе показан през 2019 година като алтернатива на Volkswagen ID.4, Skoda Enyaq iV. Моделът ще бъде построен на МЕВ платформата на германците и ще може да се похвали с мощност от над 300 конски сили, осигурена от два електромотора, по един на всеки мост.

VW Group ще прави коли в Китай и ще ги продава в Европа

Volkswagen ще произвежда Tavascan във фабриките в град Анхуей, стана ясно от изявление на германците, Те допълват, че към момента нямат планове да произвеждат други модели в Китай и да ги внасят в Европа.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ами така е

    21 4 Отговор
    Никой не ще Ес.
  • 2 електрически Москвич

    24 2 Отговор
    Е как така им е скъпо, Кирил Шутков обеща 4 пъти по-евтин газ!?
  • 3 гого

    22 1 Отговор
    А така сега урсула ще си продава ваксините на европейците а Китай и други страни ще продължават да се развиват както и до сега честито бе европейци
  • 4 Алибаба

    24 0 Отговор
    Зелената сделка на ЕС в действие,тоест пълна деиндустриализация,която по естествен път намалява замърсяване..птички ,сърнички...но и много безработни.....

    Коментиран от #5, #9

  • 5 Зелената сделка

    14 3 Отговор

    До коментар #4 от "Алибаба":

    едва ли е виновнa, че цените в Китай са неколкократно по-ниски. Хора използват основно влакове, ток ... и най-вече не се подлъгаха по глупостите на ЕС, САЩ, Украйна за измислени демокрации, свободни пазари ... санкции ...
  • 6 Токсик

    16 2 Отговор
    Страшно падение и унижение за Фолксваген. За нова тяхна кола се чака вече две години. България кога ще напусне този пропаднал съюз, който ни тегли към дъното?!
  • 7 Про митак

    13 6 Отговор
    Само така! Европа трябва като един да стане срещу агресията на Путин! Всеки изнесен бизнес в Китай - удар по мордата на агресора! Напред, европейски тигри!
  • 8 4.4

    16 1 Отговор
    Те като ги правят и в Европата, пак са си дранголници. От там поне ще са автентични, с оригинални части. :D
  • 9 Не се притеснявай

    7 0 Отговор

    До коментар #4 от "Алибаба":

    Те volkswagen и от преди са си така. Изнасяха производството в други държави. Даже не ги бърка дали са в европейския съюз или не и при дилемата дали новият им завод да е в България или Турция избраха Турция.

    Е разбира се такъв завод все още не е построен, но за сметка на това Тесла много след тях обяви че ще строи завод в Европа и го построи в столицата им за да дава хляб на десетина хиляди германци. Тоест и германците няма да останат безработни. Скоро към тесла ще се присъединят и китайците и ще си построят заводи в Германия, не се притеснявай за тях!

    Лошото е че нито volkswagen нито китайците ще дойдат да си построят завод у нас! И да влизаме и да излизаме от европейския съюз никой не ни брои за нищо.
  • 10 гост

    8 0 Отговор
    А немците реват, че искали да се откажат от китайската зависимост. Самите те са тези, които заради няколко процента повече печалба изнесоха цялото си производство на огромни концерни точно в Китай, оставиха само развойната си дейност в Германия и естественно печалбите. Пошло и ниско е, защото имат и квоти на китайски инвестиции в собственната си страна, а те са извозили най-голямата мръсотия от процеса в Китай.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.