Моделът Passat е един от бестселърите на VW и именно поради тази причина е особено важен за компанията. Всяко следващо поколение се разглежда и обмисля до съвършенство и експерименти почти не се правят. Тенденцията показва, че всяка нова генерация става по-луксозна и по-голяма, а екстрите в колата непрекъснато се увеличават.
По всичко личи, че тази тенденция ще се запази и за следващото поколение на Passat. Немците се подготвят да изкарат новия седан още през следващата година. По непотвърдена информация новият Passat ще е по-масивен, но като цяло габаритите ще се увеличат съвсем малко.
Най-интересното е, че именно в Passat 2014 немците ще демонстрират свръх иновационната си скоростна кутия. Става дума за следващото поколение на трансмисията DSG (Direkt Schalt Getriebe), която ще е значително по-надеждна и по-бърза от сегашната. Любопитното е, че трансмисията, която е с два съединителя, ще разполага с десет предавки.
Ще припомним, че през миналия месец Passat отбеляза 40-годишния си юбилей. Първите продажби стартират през далечната 1973 година. Първото поколение е дело на корифея в дизайна Джорджето Джуджаро. До днес компанията е продала над 20 млн. екземпляра от модела Passat.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Vladislav Qkov
10:44 20.08.2013
2 Георги Коцев
=============
АХАХАХАХАХАА....
Това вица на деня ли беше?!
Затова предишния Пасат не излизаше от сервизите...
11:13 20.08.2013
3 йордан иванов
Коментиран от #4
11:40 20.08.2013
4 skier
До коментар #3 от "йордан иванов":
какви тройки и двойке бе, та те нямат живи съученици. Вземи си един Пасат 7, карай го 4 години и го смени с този от статията. Ето тогава няма да имаш никакви проблеми. Като караш коли на по 15+ години, естествено, че ще ти се струват трошливи.Коментиран от #8
13:19 20.08.2013
5 Симеон Тасев
Коментиран от #6
17:03 20.08.2013
6 Teodor Todorov
До коментар #5 от "Симеон Тасев":
Тасев ти да не смени марката от бмв на Мерцедес бе?Коментиран от #7
17:39 20.08.2013
7 Maurice
До коментар #6 от "Teodor Todorov":
Тасев само тунинг на Мачбокс е виждал от БМВ и Мерцедес. Този е, който никога няма да има пари да си купи дори Трабант 601.19:13 20.08.2013
8 The Bear
До коментар #4 от "skier":
Грешна Ви е информацията! Първите поколения наистина са много стари и не е целесъобразно да се шофират, но последните отравят живота на човек още след покупката - не случайно са на едни от последните места по надеждност в класации правени от различни организации, та дори и от Аутобилд. За това, по-разумно ми се струва въобще да не се спира избора на VW - може да се кара и Мазда и Тойота и Хонда, защо не Хюндай и Киа, а тези с по-големи възможности - Лексъс, Инфинити, Волво, Акура. Европейските марки доста се излагат в последно време. Само БМВ очевидно полага доста усилия за засилване надеждността на автомобилите си.23:53 20.08.2013
9 иван иванов
а иначе това ли е новия пасат на снимката? все по грозни стават
01:03 21.08.2013
10 Борис Георгиев
04:55 21.08.2013
11 Дилян Чернев
10:21 22.08.2013