29 Януари, 2023 12:00 15 382 44

Dacia Duster получи версия за тежък офроуд

  • dacia-
  • duster-
  • тунинг-
  • carpoint
Dacia Duster получи версия за тежък офроуд - 1

Немската компания Carpoint, която е специализирана в продажбата и сервиза на автомобили Dacia, представи лимитирана версия на Duster , адаптирана към тежки офроуд условия.

Dacia Duster получи версия за тежък офроуд

Румънското SUV е "облечено" във военен камуфлаж, допълнен с черна пластмасова облицовка. Германците също така монтират защитна дъга на предната броня, страничните стъпала и масивен багажник на покрива. Затъмнени са и стъклата на колата. Най-важната промяна обаче е подмяната на колелата, на които се движи Duster.

Dacia Duster получи версия за тежък офроуд

Специалистите от компанията сменят стандартните джанти с 16-цолови, обути с офроуд гуми Insa Turbo Dakar 235/60. Новите колела са допълнени с пружини, които увеличават просвета. Естествено, нови са и амортисьорите на колата.

Dacia Duster получи версия за тежък офроуд

Тази версия на Dacia Duster е оборудвана с 1.3-литров четирицилиндров турбо двигател TCe 150 4x4 с мощност 150 к.с., който е свързан с ръчна скоростна кутия и задвижване на четирите колела.

Dacia Duster получи версия за тежък офроуд

Оборудването включва камера за задно виждане, отопляеми седалки, мултимедийна система с навигация и автоматичен климатроник. Цената на подготвен за офроуд автомобил е 33 хиляди евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 35 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 В.Г.З.

    42 23 Отговор
    Който има пари, не си купува Дачия!

    Коментиран от #13, #18, #38

  • 2 🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️

    54 8 Отговор
    1,3 литров мотор си е точно за офроуд......

    Коментиран от #7

  • 3 Тая кола

    9 14 Отговор
    би трябвало да се произвежда само с този двигател. Бензиновите изпълнения са извращение.

    Коментиран от #23

  • 4 ФЕН

    49 11 Отговор
    Лепенки по колата и гуми с грайфери НЕ Я ПРАВЯТ за гората ....колкото по-навътре влезе толкава ще трябва трактора та го търси къде лежи по корем......пародия голяма

    Коментиран от #5

  • 5 карчи

    47 6 Отговор

    До коментар #4 от "ФЕН":

    Затъмнените стъкла добавят още 5 к.с. 🤣
  • 6 Перник

    43 10 Отговор
    Леле голем смех, 1.3 и тежък офроуд, пази боже слепо да прогледа

    Коментиран от #42

  • 7 До долния

    37 6 Отговор

    До коментар #2 от "🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️":

    При оффроуда мощността няма значение виж Джимнито да не е в12 слупайно
  • 8 горски пътник

    35 6 Отговор
    Къде го този офроуд? Има ли рама? Има ли лебедка? Има ли блокировки? Има ли помпане на гуми? Има ли шнорхел? Има ли миене от кал на джама? Има ли люк за излизане отгоре? За лампи хич да не питам.

    Коментиран от #19

  • 9 само питам

    49 3 Отговор
    кога ще ги стигнем ние ръмънците със нашите чушкопеци от по 3 чушки?

    иначе сме дървени философи и от всичко разбираме ама повече от чушкопек не можем да сътоворим жалки увце сме си това е факта

    Коментиран от #27, #40

  • 10 Директора

    24 7 Отговор
    Разликата с другите е в цвета. Страшна ТЕЖКА, офроуд версия. Няма що

    Коментиран от #12

  • 11 Иво

    32 3 Отговор
    Любителите на офроуд-а вероятно доста ще се смеят на тази статия защото модела описан в нея няма нищо от нужното за този спорт.Липсват:шаси,блокируеми и заключващи се диференциали в цели мостове,модифицирано окачване и най-вече двигател с голям въртящ момент чиято сила да е на разположение и при обороти на празен ход.Единствения модел имащ офроуд таланти предлагащ се на справедлива цена за който се сещам е Сузуки Джими.

    Коментиран от #32

  • 12 Смех

    11 3 Отговор

    До коментар #10 от "Директора":

    Кое и е тежкото тежка спрямо какво
  • 13 Супер се е количката

    14 12 Отговор

    До коментар #1 от "В.Г.З.":

    Заслужава си
  • 14 ТПУ

    19 4 Отговор
    Тежки Пътни Условия,кажете го разбираемо,кви са тия офроуди,ганьооо...
  • 15 Тунберг

    3 12 Отговор
    с 1,6 Дизел на рено, хахаха

    Коментиран от #16

  • 16 Упс

    6 12 Отговор

    До коментар #15 от "Тунберг":

    грешка 1,3 Дизел. и пак, хахаха

    Коментиран от #24

  • 17 Курци

    12 10 Отговор
    1,3 и офроуд.Стози малък мотор и малкото масло бързо ще издаде багажа
  • 18 Собственик вече на трети дъстер

    27 16 Отговор

    До коментар #1 от "В.Г.З.":

    Напротив който има акъл си купува dacia. А не 20-годишен кофтор на1000 000км без значение какво пише на капака.

    Коментиран от #26

  • 19 Ти пък..

    28 4 Отговор

    До коментар #8 от "горски пътник":

    Искаш електроника и механика като на "Калибр",Дачията си е добра,има си клиентела и покрива около 85% от средният световен стандарт,кво повече? И я правят за обикновени драйвъри а не за пилоти от рали. Браво на мамалигата,с няколко светлинни ярда е пред боба и плескавицата,факт..Те са "балканските орли" към момента..
  • 20 Помак

    14 10 Отговор
    Дачия и офроуд са две далечни неща.
  • 21 089954

    65 4 Отговор
    Имам Дъстър . Преди имах МЛ , хубава кола , но винаги му трепериш и като влезеш в сервиза майстора те гледа като 1000 лева на цяло . Разбива ли са го три пъти и веднъж го вдигнаха целия , но се намери . Не сравнявам двете коли защото са несравними . Дъстъра ми върши работа вече повече от 3 години , нищо не съм правил по колата , кара ме на същите места на които и другата , паркирам навсякъде без страх , смяната на маслото е на цената на една вечеря и най вече с тая кола съм спокоен . Другото е суета и предрасъдъци
  • 22 Теслата

    22 2 Отговор
    Няма го "СЕКТАНТА" да ви обясни за Дъстъра. Сигурно се е наредил на опашката в Германия пред Карпойнт.

    Коментиран от #31

  • 23 Гост

    14 6 Отговор

    До коментар #3 от "Тая кола":

    точно този двигател също е бензинов! Няма голям ресурс.
  • 24 Гришо

    17 0 Отговор

    До коментар #16 от "Упс":

    Този 1.3 е бензинов!
  • 25 Васил

    11 12 Отговор
    Ужас Tce двигателите са пълен боклук едвам изкарват до 100к а разхода на масло е ужасен. Представям си цената сигурно е като луксозен Мерцедес.

    Коментиран от #30, #43

  • 26 аха

    18 6 Отговор

    До коментар #18 от "Собственик вече на трети дъстер":

    "трети дъстер" - Това казва всичко за качеството им.
  • 27 ВОДНИЯ ДУХ

    15 1 Отговор

    До коментар #9 от "само питам":

    И какво му е на чушкопека .Чушки+ сирене + ракийка благодат.

    Коментиран от #28

  • 28 брокер

    8 2 Отговор

    До коментар #27 от "ВОДНИЯ ДУХ":

    В опознаването на света е стигнал до чушкопека. Предстои му среща с автоматичната перална.
  • 29 Трети Дъстър

    9 5 Отговор
    Дано работиш в представителството, че иначе отива на диагноза.
  • 30 Опитен

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "Васил":

    На какво се базира това твърдение, мога ли да попитам?
  • 31 Дфен

    8 3 Отговор

    До коментар #22 от "Теслата":

    Сектанта дърпа коли на Пампорово и взима по 20 до върха.Вие си плюйте колкото искате.

    Коментиран от #33

  • 32 Ко каза

    8 0 Отговор

    До коментар #11 от "Иво":

    Джимнито голям въртящ момент има , ша знайш.
  • 33 Теслата

    7 0 Отговор

    До коментар #31 от "Дфен":

    Коли или скиори дърпа, че не разбрах. То с Дъстър и совалката на Мъск до Луната ще дръпне.

    Коментиран от #34

  • 34 Дфен

    3 1 Отговор

    До коментар #33 от "Теслата":

    Каквото му падне
  • 35 Гост

    6 2 Отговор
    Тежък офроуд? :D Това, че са му сложили боя, багажник на покрива, желязо под бронята и праговете и малко лифт не го прави подходящ за тежък офроуд. Първо, тази кола е с независимо окачване, което автомотично я слага в графата лек офроуд. Второ, въпреки лифта, разстоянието от гумата до до подкалника е прекалено малко. Като налепи 10 санта кал по гумата и ще дойде зор - може да извхърли и кората на подкалника. Трето, къф тежък офроуд с тези пластмасови брони и защо за Бога са ѝ правили лифт след като са сложили тези прагове и това желязо отпред? Така се разваля просвета, а той е много важен. Ай за ванти няма да си правя устата, защото колата може да не е правена за гората, където я блъскат клони в стъклото. Не знам, явно разбиранията ми за тежък офроуд се разминават с тези на автора. За мен тази кола е направена малко уонаби адвенчър, за да впечатлява момичета. Не казвам, че е лоша, но никакъв тежък офроуд няма да стане с нея.
  • 36 Знайко

    6 4 Отговор
    Колелата.....не са ли джанти ,ве? Багажникът....тежък оффроуд ли? Праговете и арките....оууу майкоооууу! Двигателят с главно Д може би, защо ли не? Турбо...ауууу! Даже и нови амортисьори и даже не са КОНИ! ЙЕееее!33 хилки в евро.....хмммммм....усъмних се! Хора...излагате ли се! Доживях времената момичета на 12 да пишат статии за маниаци, ползвайки мъжки псевдоними! Ай бегай у лево!
  • 37 Българин

    5 2 Отговор
    напудрена дачия , но с 1.3 л. двг, с това тежък офроуд не може да се направи.Къде им отидоха дизелите на дачия ?
  • 38 сектант

    7 4 Отговор

    До коментар #1 от "В.Г.З.":

    Дачия е само за хората, които са истински късметлии в живота и са успели да получат всичко в него - любов, емоция, щастие и много, много пари.
  • 39 Почти

    7 3 Отговор
    Няма шаси. Централен виско диференциал. Няма демултипликатор. Бааахти тежкия офроуд ще бъде
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Бу Бу

    4 3 Отговор
    Пак не сте разбрали нищо от статията. Има се предвид, че тази Дачия като излезе офф роуд ще бъде тежко ....за водача и колата.
  • 42 Офроудаджия

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "Перник":

    Па тежък е офроуда. Два тона варел мъкнат с тоа миксер 1.3 литра.
  • 43 мхм

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "Васил":

    Гледам доста коментари има за tce двигателя. И все разбирачи. Този 1.33tce 130-160кс се монтира на модели на рено, дачия, нисан и мерцедес от 2019година. съвместна разработка на нисан-даймлер. Изключително пъргав двигател. Моя (вариант 150кс) вече е на 45000 км. 3 смени на масло с обслужванията. Нула милилитра доливане на масло за тези 45000км. Нула проблеми.
    Съмнявам се, че има повече от няколко автомобила, достигнали 100 000км за тези 3 години. Тези, които карат повече взимат или дизеловите модификации или тези на газ.
    Така, че изхвърляния от типа "лапа масло, като ламя" и "едвам изкарва до 100 000км" са меко казано смешни.
  • 44 Тунингар

    0 1 Отговор
    А бързи и бавни скорости сложиха ли момчетата?