Last news in Fakti

10 Февруари, 2023 13:31 12 674 50

Lada Niva Travel вече се продава с навигация, ето колко струва

  • lada-
  • niva-
  • travel-
  • навигация-
  • инфотеймънт система

Кросоувърът може да бъде конфигуриран със 7-инчов дисплей

Lada Niva Travel вече се продава с навигация, ето колко струва - 1

АвтоВАЗ възобнови производството на Lada Niva Travel, като вече предлага кросоувъра с инфотеймънт система. На фона на сериозно орязаните екстри за Granta например, която се предлага без серво на волана, централно заключване, ABS и други „екстри“, които се считат за стандартни през 2023 година, наличието на мултимедийна система в кросоувъра е изненадващо.

Всеки желаещ може да конфигурира всъдехода в изпълнение Comfort, Black, Comfort Off-road или Lux, като най-евтиния вариант с навигация ще струва 1 164 500 руски рубли. Според днешния курс на валутата, това означава, че цената на кросоувъра започва от около 29 хиляди лева.

Наследникът на Chevrolet Niva разполага с 1.7-литров бензинов двигател с 80 конски сили и механична трансмисия с пет предавки. Освен 7-инчовия екран, получавате още заключване на диференциалите, камера за задно виждане, възможност за сдвояване с Android смартфони и други. За съжаление, ABS още не е наличен.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 38 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 УКРАЙНА🇺🇦

    57 86 Отговор
    Този боклук и за кинефа не става

    Коментиран от #32, #37

  • 2 Смех

    54 55 Отговор
    Колите вече са карат сами, гугъл картографира цялата пранета, а рашките тепърва откриха gps-a 😂

    Коментиран от #29, #31

  • 3 Руснаков

    49 43 Отговор
    Ха сега кажете от старата кошница....новата по какво се различава съществено...Леки корекции както преди.И 80 коня...ако пусна климатика и ще започне да пъшка.Тези хора не са ли чували за 150...200 коня или ще започнат да хвърчат гайки..Освен това за дизелов мотор не са ли чували...

    Коментиран от #28, #43

  • 4 чисто

    44 30 Отговор
    очаквайте скоро ( разбирай поне след 40 год.) гумени стелки с надпис лада. :)
  • 5 АХ ЗАЩО ЛИ ТЕ КУПИХ😱

    18 23 Отговор
    МА ТАЯ НИВА....ФИГ.1
    ПЛЮС С ОЩЕ ЕДНА
    РЕЗЕРВНА СКОРОСТНА КУТИЯ ЛИ Е🤔
  • 6 Санкт Петербург Z 🇷🇺

    42 40 Отговор
    А къде си български коли?

    Коментиран от #7, #9, #27, #33

  • 7 Яяяяя

    52 28 Отговор

    До коментар #6 от "Санкт Петербург Z 🇷🇺":

    Българските коли са при руските! Бате не ни даваше да произвеждаме! Забравихте ли комунизъма и социализъма? Днес още се опитват да ни тикат в ръцете им и под краката им! Стига с това лизане! На някой езици не им останаха! Да си карат ушанките Нивите и Москветата. Къде изобщо е руският автомобил? Няма такъв! Лада, Жигули баха италиански Фиат. Москвето каруца с двигател на БМВ. Нощо не са измислили и направили като хората! Те и танковете и камионите им нямат двигател измислен в Русия!

    Коментиран от #39

  • 8 Внос / Износ

    41 10 Отговор
    Аз не съм фен на руските коли , а на българските!
    Когато нямаш инженерна наука и автомобилопроизводство , дори ламарина нямаш, яйца и мляко дори.
    Тогава по - добре замълчи смирено.
  • 9 СЕРП И МОЛОТ-СМЕРТЬ И ГОЛОД

    41 35 Отговор

    До коментар #6 от "Санкт Петербург Z 🇷🇺":

    Заради руските гадове в България е прекратено пройзводството на автомобили мотоциклети и мотопеди. Мотоциклета Балкан например беше в пъти по-добър от всички СССР боклуци от онова време. Ватниците не допуснаха да се развием. Мотопедите бяха изнасяни за редица държави от Азия до Латинска Америка. Колкото по-бързо се отървем от нашите брятушчета толкова по-бързо ще станем нормална държава. Дано НАТО ги ликвидира още тази година тези душмани.

    Коментиран от #15, #46

  • 10 Карам бричка

    19 10 Отговор
    Цялата работа ми изглежда като "На свинче звънче"
  • 11 Ахахахаха

    30 14 Отговор
    Кросоувър с 80! конски сили. Ахахахахахаха. Абе, едно време Москвича беше с почти толкова бе! А тоя китайски екран с китайски софтуер не е инфотейнмънт, а циркотейнмънт. Колко е жалко да си жаба, която иска да стане като конете!
  • 12 Никой

    33 14 Отговор
    Русофилите с радост могат да си го закупят вече щом има навигация. Така безпроблемно автомобила ще ги закара в родината майка.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Даа

    23 5 Отговор

    До коментар #9 от "СЕРП И МОЛОТ-СМЕРТЬ И ГОЛОД":

    Тук си на 50 процента прав, защото производството на рено бе спряно поради факта, че нашите се изхитриха да продават зад граница, което не беше по договора.

    Коментиран от #21

  • 16 4444

    23 16 Отговор
    Поредното руско извращение наречено автомобил.
  • 17 ТеслАта

    20 11 Отговор
    За какъв ABS говорим, когато този "звяр" обичайно се движи със скорости до 60км/ч.Нагоре му е трудно и некомфортно.
  • 18 Българин

    26 16 Отговор
    Преди 19г. карах Лада Нива служебна, 1.7, 80кс.От тогава тия хора от ВАЗ не са мръднали и сантиметър да направят модерен двигател. За тях явно времето еспряло да върви.Между другото за Нива не искам и да чуя- никога.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Васил

    20 10 Отговор
    18 хиляди долара за този варел на колела големи хумористи са рашистите.
  • 21 СЕРП И МОЛОТ-СМЕРТЬ И ГОЛОД

    21 11 Отговор

    До коментар #15 от "Даа":

    Няма такова нещо. Лично по заповед на Брежнев ни съсипват развитието. А може и да не си чувал за СИВ? И за това има информация как са разпределени производствата. За нас остават електрокари мотокари киселини и торове. Има достатъчно информация по темата и още живи хора от онова време. Ушанките са искали само те да пускат автобоклуци. Пускат защото и тогава както и сега са толкова некадърни че не могат да си организират производството и за една тенекия се чакаше 20години. Без избор за цвят при това. На всичкото отгоре ни ги пробутват на цената на премиум западни модели. Преди да ни поробят в България е имало представителства на всички световни марки автомобили. Включително и на Шевролет Понтиак Пакард и тн. Защо тогава забраняват вноса и представителствата на западните фирми? Заради това че сме продавали Рено на трети пазари? Нали са ни братя и милеят за нас? Винаги са ни мачкали а вие се правите на слепи.

    Коментиран от #40

  • 22 Българин

    16 12 Отговор
    Тоя руски боклук кой ще го купува ха ха ха

    Коментиран от #38

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Елън

    10 1 Отговор
    много яко ми стои 7 инч. тъчскрийн до двете ръчки .. яко
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Пича

    10 10 Отговор

    До коментар #6 от "Санкт Петербург Z 🇷🇺":

    Няма нужда да има "български коли", ако са като този грозен кошник.

    Коментиран от #42

  • 28 Бегай

    12 7 Отговор

    До коментар #3 от "Руснаков":

    Аз не прочетох ,че това автонедоразумение има климатик.А навигацията е най излишната екстра-оскъпява цената ,а я има на всеки смартфон.
  • 29 Мани го тоя

    8 4 Отговор

    До коментар #2 от "Смех":

    И най-вероятно ползват карти на Гугъл.
  • 30 ОБЕКТИВНИЯ

    16 12 Отговор
    При бай Тошо сме правили
    "БУЛГАРРЕНО"! ЗАРАДИ
    РУШНЯЦИТЕ ОБАЧЕ, СМЕ
    СПРЯЛИ производството.
    РУШНЯЦИТЕ ВИНАГИ СА
    НИ СЛАГАЛИ СПИРАЧКИ ЗА
    ВСИЧКО ЗАТОВА СМЕ НА
    ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ.

    Коментиран от #36

  • 31 Мммда

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от "Смех":

    А в Бг още търсят маркировката.
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Танко

    7 2 Отговор

    До коментар #6 от "Санкт Петербург Z 🇷🇺":

    Оригиналът FIAT 124 е сглобяван в Ловеч,преди ментето жигула.Освен него-850 и 850 купе.Още една причина да се спре производството в България.

    Коментиран от #49

  • 34 Ххх

    5 1 Отговор
    Защо се чуствате длъжни да ни информирате постоянно за тия талиги?
    Удължиха антената на радиото с 3 см.!
    Вече с подобрена форма на калобраните!
    Хайде няма нужда.
    Почнете да пишете за коли, които се карат в БГ.
  • 35 Хайл

    2 2 Отговор
    Афтора е едеот
  • 36 Хайл

    4 3 Отговор

    До коментар #30 от "ОБЕКТИВНИЯ":

    Като не знаеш защо е спряно Булгаррено да се произвежда,не пиши глупости.ФРАНЦУЗИТЕ СИ ВЗЕХА ЛИЦЕНЗА ЗАЩОТО НАШИТЕ ПОДБИХА ЦЕНАТА НА ФРАНСЕТАТА.руснаците нямат нищо общо
  • 37 Хайл

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "УКРАЙНА🇺🇦":

    Ти и за там не ставаш
  • 38 Хайл

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Българин":

    Украинците ще го купуват
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 ГОСТ

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "СЕРП И МОЛОТ-СМЕРТЬ И ГОЛОД":

    От 100 000 сперматозоида, ти ли беше най-бързия.
  • 41 чудо големо беше

    2 0 Отговор
    До сега да турят една китайска навигация за 150 лв
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Хайл

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "Руснаков":

    Това че ти не знаеш,не значи че няма ДИЗЕЛОВА НИВА,а нивата от където мине тия с 150-200 коня няма да могат дори от пътя да излезнат

    Коментиран от #44, #45

  • 44 китайката

    6 0 Отговор

    До коментар #43 от "Хайл":

    Какво ли няма да измислят рашките само и само да не асфалтират пътищата.
  • 45 Танко

    1 1 Отговор

    До коментар #43 от "Хайл":

    Дизелова СЕРИЙНА нива няма.

    Коментиран от #50

  • 46 пояснение

    4 3 Отговор

    До коментар #9 от "СЕРП И МОЛОТ-СМЕРТЬ И ГОЛОД":

    Всяка една държава от СИВ , имаше собствено автомобилно производство. Чехите - Шкода. Поляците - Полонез. Румънците - Дачия . Из. Германия - германската традиция на братята Варбург в двутактовите двигатели. Защо само на любимите братушки да забранят? За руснака темата за автомобилите , е като горещ картоф , гледа да го прехвърли на другите. Защо изчезна нашето мотоциклетно производство ? То умря когато започна вноса на чехословашки , и изт. германски мотоциклети , ми те изглеждаха като от друга планета , във всяко едно отношение . Като младеж нашите ми купиха нов Симсон , къде не съм ходил с него , и колко гаджета "съм прибирал" с него по нощите . Мотоциклети "Балкан" караха пенсионери , и текезесари , все едни такива грозни и очукани. Нашата авантюра с Рено приключи по две причини, които се комбинираха в една основна. Трябваше да се купува всичко от Рено във твърда валута , която се набавяше трудно в социалистическа България . И когато решихме да изнасяме Рено-Булгар на външният пазар , за същата тази валута , от Рено ни обвиниха в нелоялен дъмпинг .Проста сметка показва , че ако трябваше само за България да се задоволява търсенето , да се купуват частите от Рено , държавата ни трябваше да даде на Рено около 5 000 000 000 долара , сериозна сума за държава , която не работи с долари. Проблема на българското автомобилостроене , е че никога не проектира да създаде нещо свое , от гумите , и джантите , през двигателя , ходовата част , купе, и дизайн
  • 47 Нещо за Лада Нива

    2 3 Отговор
    Ще напиша мнение много различно от повечето тук .Имал съм две Лади Ниви карани всяка около 10 години.Офроуд качествата на Нивата са много добри.С двигателите никакъв проблем.Непренциозна към масла и горива.Возията и като за кола 4Х4 е задоволителна.Шумна е,особенно с гуми едър грайфер.Като голям недостатък намирам лошото антикорозионно покритие.Правя сравнение с двете японски SUV от различни марки които карам в момента.
  • 48 Русия отново под монголско робство

    2 1 Отговор
    Кошон
  • 49 Да ама не

    1 0 Отговор

    До коментар #33 от "Танко":

    Информирай се повече. Оригинала Фиат 124 е много различен от ВАЗ 2101. Познай защо?
  • 50 Язе

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Танко":

    Навремето имаше, когато ги изнасяха за Франция. С двигател на Пешо беше, но за вътрешния им пазар в студовете не им трябва дизел. Пък в последно време и Европа взе да не харесва дизелите.